ФорумКазинаFavoritoBet Casino - обща дискусия

FavoritoBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 месец от artemsl2000
|
3503 преглеждания 117 отговора |
|
12 3 4...7
Radka
преди 3 седмици

Виждате видеото ми и виждате какво точно се случва, как да не прецените нещо подобно? И трябва ли да се свържа с казиното???? Направих го преди няколко дни, игнорираха ме и ме излъгаха, нищо повече

Автоматичен превод:
yasin61
преди 3 седмици

Изглежда отново се въртим в кръг, така че ще оставя жалбата да се справи с това.

Приятен следобед, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Просто ми е интересно каква история ще се измисли сега. А от Favoritobet вече сто пъти ми казаха, че трябва да се свържа с поддръжката им. И както винаги, просто влязох в чата и докато пиша, поддръжката отново затвори чата. Тази лъжа е просто прекрасна.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 3 седмици

здравей

Това също е нещо, което бих искал да разбера. Във всеки случай, моля, все пак използвайте бутона за отговор.

Нека да видим обаче какво ще излезе от жалбата или дали ще получим подробен отговор тук във форума.

Относно видеото, което изглежда е основната ви грижа, вече изразих мнението си и знам, че инструментът е повреден. Все още ли не работи за вас?

Нещо подобно очевидно трябва да работи и трябва да се направи много работа, за да се поправи, ако не работи. Но наистина не знам какво очаквате от нас. Тъй като това казино е ново, както несъмнено знаете, хазартната общност не е запозната с неговите характеристики и трябва да изчака те да бъдат доказани от времето. Както се опитахте да си представите, неработещите ограничения са проблем, но едва ли сами по себе си представляват нечестна практика.

Надявам се, че вече разбирате, че не можем да санкционираме казино дори за частично обвързване с неработещи безопасни лимити, освен ако някой не може да докаже, че има злонамерено намерение зад това - използвано срещу играчи. Страхотно е, че сте толкова склонни да споделите как работят нещата в казиното с проблема, защото, както казах, това е най-важното.

В момента това е лошо потребителско изживяване - което, ако е свързано, може да бъде разгледано чрез жалбата. Просто се опитайте да избегнете загубата на други пари, моля.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

О, и сега е точно това, което сте си представяли. О, казиното е ново и не е проблем, че лимитите все още не работят. О, и ограниченията, които не работят, не са нечестна практика. Отново защитават казиното. И не, основната ми грижа са моите откраднати 1000 евро. И, моля, изтрийте точката плюс на страницата с оценка на вашето казино с многото инструменти за отговорна игра. Това изобщо не е вярно...

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че сега това казино внезапно иска повече документи, аз вече качих това, което тези хора искаха, но разбира се, те продължават да измислят нови и нови глупости. Документ за самоличност, лична карта със селфи, доказателство за плащане, банково извлечение/потвърждение на адрес и дори данъчният ми номер беше качен. Всичко, както беше поискано преди. Сега получавам имейл, че искат още документи. Влязох в чата и исках да попитам кои документи и след това затвориха чата. Това е тяхната практика, но да, вие давате на ново казино като това оценка 7,3 file

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

О, и сега е точно това, което сте си представяли. О, казиното е ново и не е проблем, че лимитите все още не работят. О, и ограниченията, които не работят, не са нечестна практика. Отново защитават казиното. И не, основната ми грижа са моите откраднати 1000 евро. И, моля, изтрийте точката плюс на страницата с оценка на вашето казино с многото инструменти за отговорна игра. Това изобщо не е вярно...

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Отново, честно казано, изглежда, че не сте разбрали отговора ми. Например, аз не казах това, което вие казвате, че го направих.

Нека игнорираме това.

Плюсът ще бъде прегледан от екипа за данни, като се има предвид, че сте изпратили видеоклипа. Моля, извинете ме за маниерите, но трябва да добавя следното: Би било добре, ако поне веднъж се съсредоточите върху казаното.

Ще оставя останалото да отиде при жалбата, защото наистина е трудно да се общува с вас.

Не го приемайте лично, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че сега това казино внезапно иска повече документи, аз вече качих това, което тези хора искаха, но разбира се, те продължават да измислят нови и нови глупости. Документ за самоличност, лична карта със селфи, доказателство за плащане, банково извлечение/потвърждение на адрес и дори данъчният ми номер беше качен. Всичко, както беше поискано преди. Сега получавам имейл, че искат още документи. Влязох в чата и исках да попитам кои документи и след това затвориха чата. Това е тяхната практика, но да, вие давате на ново казино като това оценка 7,3 file

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Както очевидно знаете, отнема повече от този проблемен разговор, за да променим рейтинга на казиното. Вече сте златен член, което е перфектно отражение на вашето активно участие във форума и повечето от тези аспекти вече са ви обяснени. Наистина ли трябва да ти напомням за това?

Тъй като се опитвате да представите погрешно или изопачите всичко, за да отговаря на вашия дневен ред, аз също прекратявам нашата комуникация, за да бъда възможно най-честен. Може би това, което се случи преди затварянето на споменатия по-горе чат, също ще даде обяснение.

Във всеки случай. Това според мен е достатъчно. Надявам се жалбата да мине добре.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Нищо не увъртам, всичко което казвам е истина и мога да го докажа. Дайте ми примери къде извъртам нещата, къде съм обиден или каквото и да е. Факт е, че казиното твърдеше, че техните ограничения работят, аз успях да докажа, че не е така. Те много неохотно и след като попитаха няколко пъти потвърдиха, че съм прав. И когато играч може да докаже нещо, казиното се защитава с изявления като: „Тъй като това казино е ново, както без съмнение знаете, хазартната общност не е запозната с неговите характеристики и трябва да изчака, докато се докажат с времето. се опитахте да си представите, нарушаването на ограниченията е проблем, но те едва ли са нечестна практика сами по себе си." О, няма проблем, това е ново и следователно не е проблем и не е нечестна практика. Трябва ли да подам нова жалба относно факта, че тези лимити не работят и в резултат на това съм загубил пари? И няма да изтрия никакви публикации във форума или оплакването си. Това трябва да остане видимо за всички и досега съм запазил цялата дискусия тук на видео и екранни снимки, в случай че им хрумне да ме блокират тук. Други платформи също наблюдават това и етикетират други хора като престъпен сайт. Това са изявленията на други играчи за Casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че искам конкретни примери за това къде изопачавам и/или фалшифицирам нещата. Дай ми примери. Това, което се случи точно е, че парите ми не бяха изплатени, казиното беше защитено чрез омаловажаване на лимитите, които не работят, и вие ме представихте като човек, който извърта и фалшифицира нещата. За мен фалшифициран означава, че разпространявам лъжи, ако казвате това, дайте ми пример. И къде да извъртя нещата? Ако не можете да предоставите никакви доказателства, трябва да спрете да правите изявления срещу мен.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Какво се случи преди гореспоменатия чат да бъде затворен? Моля, обяснете ми това

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Какво се случи преди гореспоменатия чат да бъде затворен? Моля, обяснете ми това

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Очевидно е, че все още не се разбираме по много важни точки. Честно казано, не съм сигурен дали преводът на немски или вашата гледна точка постоянно причиняват това време. Прегледайте целия разговор от самото начало и помислете как сте се справили с други хора и представената информация. Трябва да отделя много време, обяснявайки всеки случай на неправилно разбиране на предишните ми отговори, които сте използвали срещу Casino Guru или казиното. Другите хора са свободни да правят свои собствени преценки относно вашето присъствие тук, вашите намерения и яснотата на вашето поведение.

„Какво се случи преди гореспоменатия чат да бъде затворен?" Всъщност аз ви зададох този въпрос. виждаш ли Още един случай на грешна комуникация този път.

Бих предложил да оставим този проблем за жалба, тъй като изглежда, че представителят на казиното вече не се интересува от участие, при условие че очевидно е извън възможностите ви и моята да обсъждаме въпроса небрежно.

Здравейте.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Очевидно е, че все още не се разбираме по много важни точки. Честно казано, не съм сигурен дали преводът на немски или вашата гледна точка постоянно причиняват това време. Прегледайте целия разговор от самото начало и помислете как сте се справили с други хора и представената информация. Трябва да отделя много време, обяснявайки всеки случай на неправилно разбиране на предишните ми отговори, които сте използвали срещу Casino Guru или казиното. Другите хора са свободни да правят свои собствени преценки относно вашето присъствие тук, вашите намерения и яснотата на вашето поведение.

„Какво се случи преди гореспоменатия чат да бъде затворен?" Всъщност аз ви зададох този въпрос. виждаш ли Още един случай на грешна комуникация този път.

Бих предложил да оставим този проблем за жалба, тъй като изглежда, че представителят на казиното вече не се интересува от участие, при условие че очевидно е извън възможностите ви и моята да обсъждаме въпроса небрежно.

Здравейте.


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казиното не иска да изплаща. Опитайте на всяка цена. Просто си измисляйте оправдания. Казино платформата трябва да реагира тук. Не може казиното да измисля една лъжа след друга

Автоматичен превод:
Asafa
преди 3 седмици

Уважаеми потребител,

Забелязахте ли, че публикацията, на която отговорихте, не е за вас? Очарователно е да се наблюдава как двамата немски играчи, които споделят много сходни детайли, се сменят един друг.

Но отново: Моля, не се колебайте да подадете жалба, ако имате някакви притеснения относно някое казино по отношение на неизплатени печалби. Спомням си всички ваши публикации, включително изтритите, и откривам, че те не само са необичайно подобни на тези на Ясин, но също така не предоставят добро обяснение защо сте толкова решен да ни кажете какво да правим.

Вместо това, можете ли да опишете спокойно проблема, който имате с това казино? Защото ако не го направите, общите ви обвинения са погрешни. Само да знаеш.

Обикновено проявявам много повече съпричастност в подобни ситуации, но вие също не сте много учтиви, както се надявам, че останалата част от общността може да види.


Автоматичен превод:
Публикация на Asafa Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
Asafa
преди 3 седмици

Жалко е, че вече прекалихме.

Дори ако някой не е съгласен с нас или нашите ценности, оценки и т.н., този форум му дава платформа да изрази мнението си и евентуално да помогне на общността. От това, което показахте досега, не сте много загрижени за истината. Надявам се, че осъзнавате, че няма смисъл дори да ви отговаряме, докато продължавате да обвинявате нас или казиното, да заблуждавате предоставените по-рано обяснения или отказвате да предоставите каквито и да било доказателства в подкрепа на твърденията си.

Поради гореспоменатите ви действия съм принуден да забраня акаунта ви поради неуважителното ви поведение и неверни твърдения.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Представителят на казиното и самото казино не се интересуваха от самото начало. Те просто се крият и не плащат. Казиното е добре дошло да напише тук защо не изплаща. Уважаваното казино определено не се държи така.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Притеснен съм от дискусията тук и моето оплакване. Винаги съм казвал истината, нищо не изкривявам и не изопачавам. Поведението ми е повече от коректно предвид ситуацията. С радост можем да обсъдим къде изкривявам или изопачавам нещата. Тук съм, за да отговоря

Автоматичен превод:
yasin61
преди 3 седмици

Въпреки че отчасти има смисъл, това, което пишете сега - и аз ви благодаря за това - кажете ми честно:

Бихте ли продължили да отговаряте на някой, който ви е нарекъл лъжец от самото начало и в най-добрия случай бихте се държали много арогантно? Е, предлагам да оставим това настрана. Може ли, моля?

Моля, дайте максимални усилия за оплакването. Надявам се вече разбирате, че този форум не е мястото за разрешаване на проблема ви. Тъй като жалбата има за цел да разреши проблема за играчите, надявам се колегите ми да хвърлят повече светлина върху него.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Дори не възниква въпросът дали бих отговорил на някой, който ме нарече лъжец, защото аз не съм лъжец. Казиното каза, че съм грешал, когато съм казал, че лимитите им не работят. Казиното искаше да ме изкара лъжец и успях ясно да докажа, че казиното лъже. Не съм арогантен, прав съм. Казиното не изплаща 1000 евро, които справедливо спечелих, затваря чата, не отговаря по имейл повече от 7 дни и се крие зад работния плот. Аз трябва да съм този, който ще го защити, а не казиното. Никога не съм чувал от вас това казино да коментира ситуацията. Това би било най-простото решение да стигнете до дъното на проблема. Да, този форум няма да реши проблема ми, форумът има за цел да уведоми играчите какво се случва, ако депозирате по-малко, отколкото печелите, колко време отнема проверката и тегленето и че лимитите на казиното не работят. Тормозът на проверката, при който ми изпращат имейли, в които се казва, че е необходима допълнителна проверка, но не и защо или кои документи, след което говоря с чата, който ми казва да напиша имейл и не получавам отговор на имейлите, които съм изпратил и това продължава вече 7 дни. Ще си направя труда през следващите няколко дни и ще публикувам хронологията на имейлите си и хронологията с поддръжката тук. Освен това, ако едно казино беше уважавано, то щеше да реагира на лимити, които не работят, и да го подреди, вместо да казва, че лимитите ни работят и да представя играча като лъжец. Ще изчакам до утре и тогава ще подам жалба за лимити, които не работят и в резултат на което съм загубил пари. Интересувам се от разрешаването на спорове тук, но това работи само ако говорите помежду си, което Favoritobet не прави. Това казино предпочита да мълчи...

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини