здравей
Това също е нещо, което бих искал да разбера. Във всеки случай, моля, все пак използвайте бутона за отговор.
Нека да видим обаче какво ще излезе от жалбата или дали ще получим подробен отговор тук във форума.
Относно видеото, което изглежда е основната ви грижа, вече изразих мнението си и знам, че инструментът е повреден. Все още ли не работи за вас?
Нещо подобно очевидно трябва да работи и трябва да се направи много работа, за да се поправи, ако не работи. Но наистина не знам какво очаквате от нас. Тъй като това казино е ново, както несъмнено знаете, хазартната общност не е запозната с неговите характеристики и трябва да изчака те да бъдат доказани от времето. Както се опитахте да си представите, неработещите ограничения са проблем, но едва ли сами по себе си представляват нечестна практика.
Надявам се, че вече разбирате, че не можем да санкционираме казино дори за частично обвързване с неработещи безопасни лимити, освен ако някой не може да докаже, че има злонамерено намерение зад това - използвано срещу играчи. Страхотно е, че сте толкова склонни да споделите как работят нещата в казиното с проблема, защото, както казах, това е най-важното.
В момента това е лошо потребителско изживяване - което, ако е свързано, може да бъде разгледано чрез жалбата. Просто се опитайте да избегнете загубата на други пари, моля.
Hello,
This is also something I would like to understand. In any case, please use the reply button anyway.
Let's see what comes out of the complaint, though, or whether we get a detail-driven answer here on the forum.
Regarding the video, which appears to be your main concern, I already expressed my opinion, and I am aware that the tool is broken. Is it still not working for you?
Something like this should obviously work, and a lot of work should be done to fix it if it doesn't. But I really do not know what you are expecting from us. Since this casino is new, as you are undoubtedly aware, the gambling community is unfamiliar with its features and must wait for them to be proven by time. As you attempted to imagine, nonworking limits are a problem, but they hardly constitute an unfair practice on their own.
I hope you now understand that we cannot penalize a casino for even partially binding itself to non-working safer limits unless someone can demonstrate that there is a malicious intent behind that - used against players. It is great that you are so willing to share how things operate at the casino with the problem because, as I have stated, that is what matters most.
It is currently a poor user experience - which, if connected, could be looked into through the complaint. Just try avoiding losing any other money, please.
Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод: