Доколкото вярвам, вече сте разрешили този проблем чрез регулатора, прав ли съм, моля?
Моля, имайте предвид, че ние умишлено служим като посредници, ние не сме регулатори, нито законници, така че ръцете ни понякога са вързани.
Това, което ти е написала Кристина е наред. Бизнес стандарт е, че плащанията се обработват от тези доставчици на плащания - третата компания, така че такъв проблем е извън обсега ни и казиното обикновено трябва да изчака доставчикът да разреши проблема - това зависи от доставчика.
не ме карайте да греша, но клиентите не трябва да се намесват.
As far as I believe, you already solved this issue via the regulator, am I correct, please?
Please bear in mind that we deliberately serve as mediators, we are not regulators nor lawers, so our hands are bound sometimes.
What Kristina wrote to you is all right. It's a business standard that payments are handled by those payment providers - the 3rd party company, so such an issue is out of our reach and the casino must usually wait for the provider to solve the problem - it's up to the provider.
don't make me wrong, however, customers should not get involved.