ФорумКазинаExtra Vegas Casino - обща дискусия

Extra Vegas Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от irenelouw99
|
13700 преглеждания 67 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 2 години

Е, скоро ще се случи 3 седмици, не виждам нищо тук, което да ме убеди, че ще получа печалбата си от това казино, гадно ми е да видя, че това казино може да се размине с лъжи и не е нужно да се връщам там историята нагоре, ако ние, хората, направихме това, те щяха да бъдат навсякъде по нас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, момчета, това продължава вече 3 седмици, чували ли сме изобщо нещо от това слабо казино, което обича да отправя фалшиви обвинения и след това затваря акаунта ми и запазва печалбите ми?? Просто е грешно, ако ги оставим да се разминат с това, те ми го правят колко още хора ще го направят и те ще се разминат с това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Странно, току-що прочетох за сторниране на плащане и това може да стане само ако имате кредитна карта, добре, ето защо това казино няма да ми изплати печалбите, защото ме обвиняват, че правя сторниране на плащане, добре, вземете това, НЕ притежавам кредит карта, банковата ми дебитна карта има символ Visa, но не мога да таксувам върху нея, трябва да имам пари в банковата си сметка, за да плащам за всичко, което правя, независимо дали е хазарт или купуване на нещо в магазините, ТРЯБВА ДА ИМА ПАРИ, за да покрия СУМАТА, не мога да разбера защо никой не може да види това. НЕ МОГА ДА НАПРАВИМ ВРЪЩАНЕ, както ме обвинява това казино.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Не съм сигурен как работи това в Канада, но можете да извършите връщането на плащане с всяка карта в много различни страни. По принцип идвате във вашата банка, казвате, че някой е злоупотребил с картата ви и искате да върнете/възстановите плащанията, изпратени до казиното. Не работи във всеки случай и определено не във всяка банка, но е възможно да се направи това и със сигурност се случва от време на време. Без значение каква карта имате.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Точно както казах в последния си коментар, така работи. О, между другото беше хубаво да чуя отговора от някого, защото изглежда никой не ми отговаря по моя случай, ако някой знае с кого мога да говоря за получаването на печалбата си обратно от това лъжливо казино, моля, уведомете ме

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Таймерът казва, че Петър има 2 дни, за да провери напредъка. Няма да гадая какво се случва.

Много ви моля да изчакате.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Възможно е Питър в момента да комуникира с казиното. Ето защо все още не сте получили никакъв отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре би било така или иначе да чуя от някого какво се случва, не знаех за 2-те дни, благодаря, че ме информирахте, и отново не знаех дали Питърс е бил във връзка с казиното, отново е добре да се знае. 🥴

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че съм игнориран тук защо?

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Здравейте,

любезно напомняне: таймерът изтича утре, така че Питър работи върху него. Както той ви информира в жалбата, той в момента се занимава с казиното, така че той ще ви информира веднага щом всички въпроси бъдат подредени.

Честно казано, нашият екип за жалби рови в доста жалби, така че просто нямат време да актуализират всички оплаквания всеки ден, казвайки: „Работя по това, моля, бъдете търпеливи".

Моля, просто изчакайте Питър, той се грижи за повече играчи едновременно.

Не сте игнорирани, екипът за оплаквания е просто претоварен. Ето какво е. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знаете, че играя в онлайн казината всеки ден всеки ден, така че, в името на Господа, бих искал да отрека всяко казино, обичам да играя в онлайн казина, мога да назова няколко казина, в които играя, нито веднъж не е имало това всяко се случва, докато играете в което и да е казино, това е единственото казино, което някога ме е обвинявало в това.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Е, когато го изразите по този начин, звучи, че общият ви опит с онлайн казината е доста добър, прав ли съм?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога нямате достатъчно опит в онлайн казината, защото всяко казино е различно, така че се учите от грешките си и това е нещо, което не обичам да правя, е да правя грешки. И знаеш, че почти никога не вземам кокали, защото тогава просто работиш за казината с луди заплати, това е едно нещо, което ще направя, е да прочета залаганията и винаги се опитвам да правя частта за проверка, но някои казина не са не правете това, освен ако не спечелите, което според мен е толкова глупаво, защото тогава трябва да ги изчакате, преди да можете да изтеглите пари. Просто го кажете по този начин, влагам много пари в онлайн казината, които обичам да вземам заплата всяка седмица. Трябва да е $500. Или по. Така че да отговоря на въпроса ви с да и не.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знаете, когато за първи път играх в онлайн казиното през ноември 2018 г., спечелих и трябваше да се боря за печалбите си и ми отне почти година, така че не позволявам на казиното да ми се размине да ме измъкнат, ако аз направих нещо нередно, щях да го пусна, но когато не направиш нищо лошо, се бориш за печалбите си.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Самият аз не мога да си представя да се занимавам с някое казино в продължение на почти година. Но звучи много разумно, че не сте направили нищо лошо.

Просто се чудех кога сте имали проблема с вашата виза карта - имам предвид, че когато се случи измамата, това беше вече след като спечелихте печалбата в казиното, прав ли съм?



Автоматичен превод:
преди 2 години

не на всичко, това е дебитна банкова карта TDCanada Trust Visa, трябва да имате пари в банковата си сметка, за да я покриете. Да, точно така, вече бях спечелил печалбата си, след това е, когато измамата се случи с банковата ми сметка, така че виждате, че това няма нищо общо с банковата ми сметка, защото направих депозита си, мислейки, че моята сметка в Ecopays, така че казиното вече беше да ми дадат печалбите си, докато не им кажа какво се е случило с моята дебитна банкова карта visa, което може би не трябваше да им кажа, но го направих от моя честност, защото нямаше нищо общо с тази сметка, а преди банковата ми сметка получих хак. Бях направил 2 депозита от $25 от тази банкова сметка в казиното, затова изпаднах в нуждата да им кажа. Но начинът, по който работи, продължава да имам същата банкова сметка, от която идват парите, няма значение колко карти отивам, мислех, че оттам идват парите. Има ли смисъл за вас, моля, уведомете ме и ще се опитам да го обясня по-добре.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Мисля, че разбирам, благодаря.

Първоначално си помислих, че вашата дебитна карта Visa е измамена, сега разбирам, че банковата ви сметка е била хакната.

В момента правим всичко възможно да обясним на персонала на казиното, че трябва да бъде представено някакво жизненоважно доказателство, в противен случай няма смисъл да ви обвиняваме в връщане на плащания. Знам, че може да изглежда, че нищо не се случва, но ние работим върху това.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, оценявам времето и усилията, които всички влагат в това, и да, прав сте, те трябва да имат доказателство, преди да отидат да обвиняват някого, че прави такива неща, както казах преди, ако бях направил нещо подобно, бих нека да бъде, но не направих такова нещо и всичко е черно на бяло в банковите ми извлечения, които бях изпратил на Питър, казиното ми върна 2 депозита по $25 от сметката ми в tdbank, но не техните плащания ми спечели печалбите ми, това беше плащането от сметката в Ecopayz. Та защо казиното им върна плащанията???

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Това е добър въпрос.

Сигурен съм, че Питър също задава правилни въпроси на казиното.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Още едно казино, където не се допускат немски играчи? Регистрирах се там като германец и играх

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини