преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Extra Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Беше скучно, казиното трябва да се забавлява повече, а действията, които някога са били скучни
It was boring casino must have more fun and action these once are boring
Спечелих $1000, изчаках 5-те дни, за да ми кажат, че съм поставил грешна банкова информация, така че им изпращам банковата си информация, трябваше да мине още 5 дни, акаунтът ми вече е потвърден!!!! този път те върнаха печалбите ми обратно в моята казино сметка, така че аз я изтеглих отново, сложих правилната банкова информация, трябваше да изчакам още 5 дни, отново ги върнаха в моята казино сметка, предполагам, че ще играя на нея, така че Направих, аз играх, стана до $1500, отидох да ги теглим отново, казаха, че картата ми Visa не е потвърдена, което беше, че всичко беше потвърдено, между тях 15 дни банковата ми сметка беше хакната, така че трябваше да си взема нова дебитна карта visa, така че сега казиното смята, че съм извършил измама с тази карта, затова им проверявам тази карта, напуснах играта за кратко време, когато се върна, моята казино сметка е затворена и те казаха, че не получавам моята печалби, добре с какви имена не съм ги нарекъл и това ме вкара в неприятности, така че ако това ти се случи, пази си устата.
I won a $1000 waited the 5 days for them to tell me I put the wrong banking information, so I send them my banking information had to way another 5 days, my account, is already verified!!!! this time they put my winnings back in my casino account, so I withdrew it again put the right banking information, had to wait another 5 days, again they put it back into my casino account, I guess hope I will play it idk, so I did I play it got up to $1500 went to cash it out again, they said my visa card is not verified, which it was everything was verified, in between them 15 days my bank account had got hack so I had to get a new visa debit card, so now the casino thinks I did fraud with this card, so I verify that card to them, I left the game for a short time when I come back my casino account is closed and they said I ain't getting my winnings, well what names I didn't call them and that's what got me in trouble, so if this happens to you, watch your mouth.
Здравейте,
добре, без допълнителни подробности е доста трудно да се отгатне какво е причинило първоначалните забавяния и проблеми с банковата информация. Трябва да кажа обаче, че разбирам, че казиното може да има известни затруднения със сменената ви карта Visa и това може да доведе до допълнително забавяне. Доколкото разбрах, поради това ви беше казано, че сте извършили измама. Правилно ли е?
Със сигурност трябва да бъде проверено от нашия екип за оплаквания.
Моля, предоставете им цялата необходима информация, комуникация, екранни снимки и т.н.
Hello,
well, without further details it's pretty hard to guess what caused the initial delays and problems with the banking information. I must say, however, that I understand that the casino may have some difficulties with your replaced visa card and it could cause further delay. As far as I understand, because of this, you were told that you committed fraud. Is it correct?
It certainly needs to be checked by our complaint team.
Please provide them with all relevant information, communication, screenshots, and so on.
Не, никога не съм правил измама, някой е извършил измама с банковата ми сметка, така че трябваше да взема нова дебитна карта Visa, казиното казва, че аз или моята банка сме спрели плащането. Когато всъщност направих 2 плащания по $25, банката ми трябваше да ми върне средствата, с които получих измама и че спорът, който мисля, че казиното вижда
No I never did any fraud, someone did fraud on my bank account so I had to get a new visa debit card, the casino is saying that me or my bank put a stop payment. When in fact I made 2 $25 payments, my bank had pay me back the funds that I got fraud on and that the dispute i think the casino is seeing
Бих казал, че дори ако сте груби с тях, те пак трябва да изплатят печалбите и след това могат да закрият акаунта ви. Неизплащането на печалбите не трябва да е опция.
I'd say even if your rude to them, they still need to payout the winnings and then they can close your account. Not paying the winnings shouldn't be an option.
Добре, не направих нищо лошо, за да ме третират така, направих всичко, което трябваше да направя, потвърдих сметката си и направих 2 депозита и след това спечелих и станах умна и изтеглих печалбите си и това не им хареса, сега там Извинението да закрия сметката ми беше, че моята банка или аз отхвърлихме плащанията си от $25, добре, първо, трябва да имате пари в банката си, за да играете във всяко казино и не, нямам овърдрафт по сметката си, и казаха, че когато им казах, че трябва да взема нова дебитна карта Visa, защото имам измами по банковата си сметка. Всичко е в начина, по който говоря с тях, не мисля, преди да говоря, просто казвам каквото си мисля и за това съжалявам.
Right, I did nothing wrong to be treated like that, I did everything I was supposed to do, got my account verified and made 2 deposits and then I won and got smart and withdrew my winnings and they didn't like that, now there excuse to close my account was, my bank or I declined my payments of $25, well, first of all, you have to have money in your bank to play at any casino and no I don't have an overdraft on my account, and they said that when I told them about me having to get a new visa debit card because I had frauds on my bank account. It's all about the way I talk to them, I don't think before I speak I just say what's on my mind and for that I'm sorry.
Здравейте,
както Даниел вече писа, дори и да си бил груб не е оправдание за подобно поведение. Моля, бъдете търпеливи, нашият екип за жалби разглежда цялата информация.
Hello,
as Daniel already wrote, even if you were rude it is not an excuse for such behavior. Please be patient, our complaint team is examining all the information.
Благодаря ви, както казах, не мисля, преди да говоря, а вашето писане трябва да ми изплатят печалбите, защото не съм направил нищо лошо.
Thank you, its like I said I don't think before I speak, and your write they need to pay me my winnings because I didn't do anything wrong.
Виждам, че казиното на Вегас току-що беше поканено да се присъедини към обсъждането на оплакванията. Да видим какво ще се случи след това.
I can see that the Vegas Casino was just invited to join the complaint discussion. Let's see what happens next.
Е, предполагам, че няма да се присъединят, знаеш защо..... защото знаят, че бъркат, трябва нещо да се случи скоро.... не можем да им позволим да се разминат с това, толкова съм Сигурен съм, че са правили това преди и са се разминали, добре, не и този път трябва да спрем тези казина, които продължават да ни грабват.
Well I guess they are not going to join you know why..... because they know that they mess up, I need something to happen soon.... we can't let them get away with this, I'm so sure they did this before and got away with it, well not this time we have to put a stop to these casinos that keep ripping us off.
За съжаление може и да си прав.
Позволете ми да ви напомня, че това казино работи без лиценз, така че няма орган за игра на игри, към който бихте могли да се обадите за помощ, опасявам се.
Sadly, you may be correct.
Allow me to remind you that this casino operates without the license, so there is no igaming authority you could effectively call for help, I'm afraid.
Е, Радко, ще се обадя за повече помощ, повече от това, което някога ще разберете, както казах, ако това казино не ми плати, ще се боря със зъби и нокти за моите $1500, и знаете какво!!! вече дори не става въпрос за парите, а за това и още няколко други казина, които са ЛЪЖЦИ, ще вляза във всяка социална мрежа, която мога, ще взема вестниците и медиите, така че те си казват струва $1500 всичко това, ДА ВИДИМ. ако някой иска да се присъедини към мен, изпратете ми имейл carewcherry55@gmail.com благодаря на всички, че прочетохте историята ми
Well Radko I will call for more help, more then you will ever know, like I said if this casino doesn't pay me I will fight tooth and nail for my $1500, and you know what!!! its not even about the money anymore, it about this and a few more other casinos out there that are LIARS, I will go on every social networking that I can, I will get the newspaper and news media, so they mite say to there self is $1500 worth all this, LETS SEE. if anyone would like to join me send me a email carewcherry55@gmail.com thanks everyone for reading my story's
Разбирам мисълта ти. Не бих се интересувал и от парите, а от несправедливостта. Разбирам, че не искаш да го пуснеш. Дръжте ни в течение, моля.
I get your point. I wouldn't care about the money as well, but about the injustice. I understand you don't want to let it go. Keep us posted please.
Да ви кажа честно, и тук не намерих справедливост, има 3 страни на една история, моята страна, която предоставям всичките си доказателства, за да ми помогнете, казиното предостави ли ви имейли за това, което ви казваха и изглежда, че им вярваш, докато всъщност изпращам всички имейли, така че имаше само една страна на разказаната история. Мммм. Нищо или никой не ми помага.
To tell you the truth I didn't find justice here either, there are 3 sides to a story, my side which I provide all my evidence for you to help me, did the casino provide you with any emails for what they were telling you and it seems like you believe them, when in fact I send all the emails, so there was only one side of a story told. Mmmm. Nothing or no one help me.
Здравейте,
Съжалявам, но отговорът на казиното, както и последните ви публикации в жалбата, чакат одобрение, така че не мога да ги прочета. Доколкото разбрах, мислите, че сме съгласни с казиното, прав ли съм? Е, Питър е професионалист, така че съм напълно сигурен, че той обръща максимално внимание на всеки детайл, предоставен от вас и казиното, за да може да бъде справедлив.
Hello,
I'm sorry but the casino's response, as well as your latest posts in the complaint, are waiting for approval, so I can't read those. As far as I understand, you think that we agree with the casino, am I correct? Well, Peter is a professional so I am quite sure he pays maximal attention to every detail provided by you and the casino so he could be fair.
Е, вие ми показвате всичко, което би ме накарало да мисля, че нещата тук може да са различни. Имаше съобщение, което ми казваше, че казиното каза, че плащанията ми не са преминали, и те се опитаха да се свържат с мен, също и тази замяна картата не трябва да има нищо общо с печалбите ми, защото печалбата ми трябваше да отиде в сметката ми в Ecopayz, но добросъвестно уведомих казиното, че трябва да взема друга дебитна карта visa, защото какво се случва с банковата ми сметка. Ако не им казах всичко това щеше да се случи, защото там има толкова много измамници, че никой на никого не вярва. Оооо просто искам да крещя!!!!!
Well you're showing me anything that would make me think things could be different here, There was a message telling me that the casino said that my payments didn't go through, and they tried to get in touch with me, also this replacement card shouldn't have anything to do with my winnings because my winning should have gone into my Ecopayz account, but in good faith, l let the casino know that I had to get a different visa debit card because what happen to my bank account. If I didn't tell them all this would of happen, because there is so many cheaters of there, that no one trust anyone. Ohohoh I just want to screem!!!!!
Здравейте,
да, казиното вече има над 5 дни, за да се свърже и предостави доказателства:
„Уважаеми екип на Extra Vegas Casino,
Бихте ли препратили доказателствата относно сторнирането на плащания на моя имейл адрес (peter.m@casino.guru)? Личните данни могат да бъдат замъглени."
Това е обичайната процедура, трябва да видим тези доказателства.
В момента само предполагам какво ще се случи след това.
Hello,
yes, the casino now has over 5 days to get in touch and provide evidence:
"Dear Extra Vegas Casino team,
Could you please forward the evidence regarding the chargebacks to my email address (peter.m@casino.guru)? Personal data can be blurred out."
That is the usual procedure, we need to see those prooves.
I'd be only guessing what happens next, at the moment.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.