НачалоФорумКазинаExtra Vegas Casino - обща дискусия

Extra Vegas Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от irenelouw99
|
16 342 преглеждания 67 отговора |
|
1 2 34
преди 2 години

Е, вие ми показвате всичко, което би ме накарало да мисля, че нещата тук може да са различни. Имаше съобщение, което ми казваше, че казиното каза, че плащанията ми не са преминали, и те се опитаха да се свържат с мен, също и тази замяна картата не трябва да има нищо общо с печалбите ми, защото печалбата ми трябваше да отиде в сметката ми в Ecopayz, но добросъвестно уведомих казиното, че трябва да взема друга дебитна карта visa, защото какво се случва с банковата ми сметка. Ако не им казах всичко това щеше да се случи, защото там има толкова много измамници, че никой на никого не вярва. Оооо просто искам да крещя!!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, че си много разстроен - това е очевидно и напълно разбираемо.

Не мога да говоря от името на нашия екип за жалби и много важно е, че досега нямаме доказателства от казиното, така че честно, на този етап мога да коментирам малко.

Моля ви да ни отделите повече време - това не е лесно оплакване, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Прав си, можем само да гадаем какво измислят, защото знам, че имат всичките ми пари плюс печалбите ми копаят $25, които депозират обратно в банковата ми сметка в TD.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ще ти дам цялото време на света, НО ще направя всичко по силите си, за да сведа Extra Vegas до най-ниското, точно както ме правят, че правя нещо, което не съм правил, просто е грешно да се отнасяш към хората така, ние хората сме това, което поддържа тези казино, но нямаме нужда от такова казино. 🐀 Те са плъхове

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Здравей,

Бихте ли имали нещо против да отговорите на въпроса във вашата тема за оплакване, моля?

Става въпрос за "СПОРИ РЕГУЛИРАНЕ на MSP"

Можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бях направил само 2 депозита от моята банкова сметка към extra Vegas и те бяха за $25 на 10-ти и 14-ти, другите депозити са от моята Ecopayz сметка и нито един от тях не беше върнат. Казвам ви, че казиното лъже, че получиха всичките ми плащания, не мога да играя в казино, освен ако нямам пари в банковата си сметка, това не е карта visa, а дебитна карта visa от моя TD. банката трябва да имате пари в банковата си сметка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто невероятно в какво някои казина ще ви обвинят, че правите, само за да не се налага да ви плащат, Extra Vegas ме обвиняват, че правя връщане на плащане на моята казино сметка, докато всъщност казиното върна 25 долара в банковата ми сметка за да изглежда така, сякаш съм аз и това е тяхното извинение да не ми плащат, ВАШЕТО КАЗИНО РАБОТИ ТАМ МНОГО МОШЕБНИЦИ, обещавам, че няма да се спра пред нищо, за да получа печалбите си, няма да ви се размине с това, така че или ми плащаш печалбите ми, или намаляваш.

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Е, тази ситуация е много сложна и бих изчакал коментарите на казиното, както и на Питър относно тези сторнирани плащания - ако тези две транзакции изобщо са били сторнирани плащания.

Ако съм прав, картата ви е била хакната по някакъв начин и вашата банка просто ви е изплатила сумата, загубена по време на този проблем със сигурността. 2 транзакции. Поради това казиното не иска да изплаща печалбите ви, защото сте получили нова карта и сте съобщили за проблема със сигурността на оригиналната карта.

Само за да съм сигурен, пропуснах ли нещо?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Първо, какво толкова сложно има в случая? Казиното ме обвинява, че съм извършил сторниране на плащане, което не е вярно, това е всичко, което трябва да докажа и точно в банковите ми извлечения е, че не съм направил връщане на плащане, така че доказах, че другата ми карта няма нищо общо с моите печалби, спечелих преди да трябва да взема друга карта и стига да има номера на банковата ми сметка, там ще бъдат депозирани парите, това не е карта Visa, а дебитна карта Visa, което означава, че има свързана банкова сметка. За да отговоря на въпроса ви с „да", банката ми върна парите за тези обвинения за измама, защото не им разреших да влизат в банковата ми сметка. Сега всичко, което трябва да направим, е да накараме казиното да покаже имейлите, които ще докажат, че лъжат, защото не могат. Както казах, че картата не трябва да има нищо общо с моята печалба, казиното нямаше проблем да депозира тези $25 в същата банкова сметка, с която е новата ми карта. Така че не, вие не сте пропуснали нищо, а ако го направихте, аз го направих.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тази карта, за която говорим, е моята банкова карта, те поставят виза на предната страна на картата, така че можете да я използвате, където освен визи, но трябва да имате пари в банковата си сметка, за да покриете каквото и да купите, това се нарича виза дебитна карта

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Здравейте,

Сега виждам, просто исках да съм сигурен.

Сложно е, тъй като в момента няма какво да проверим от страна на казиното, следователно трябва да им дадем известно време да ни предоставят някакво доказателство или просто да сме сигурни, че нямат нищо.

Добре, трябваше да кажа времеемко вместо "сложно".



Автоматичен превод:
преди 2 години

Колко време им трябва?? Те не могат да осигурят нищо, защото измислят всичко това. Просто не разбирам как могат да се разминат с това, закривайки сметката ми и не ми изплащат печалбите. Кажете ми, когато докажем, че това не е вярно, ще ми изплатят ли печалбата??

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Само да изясня малко нещата:

Обикновено даваме на казиното поне една седмица, за да реагира на оплакването. След това става ясно дали казиното се интересува от разглеждане на жалбата или не.

Във вашия случай казиното предостави изявление преди 6 дни, така че има успешно сътрудничество и Петър чака/се занимава с актуализацията от казиното, както предполагам в момента:

„Уважаеми екип на Extra Vegas Casino,

Бихте ли препратили доказателствата относно сторнирането на плащания на моя имейл адрес (peter.m@casino.guru)? Личните данни могат да бъдат замъглени."

Тъй като не се занимавам със ситуацията, няма да спекулирам какво вероятно ще се случи.

Да изчакаме Питър, нали?

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми отговорите на това? каква е разликата между двете, работа с лиценз и без? И как става така, че казиното може да се размине без лиценз? Дали защото са се привързали към друго казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що разбрах, че някои нови сторнирани плащания на информация са за кредитни карти, това, което използвах тук, беше дебитна карта visa, която трябва да имате средства в чековата си сметка, за да платите, така че не мога да направя нищо подобно с картата си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

След като е платено, средствата излизат от банковата ми сметка, така че казиното лъже за това сторниране.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми отговорите на това? каква е разликата между двете, работа с лиценз и без? И как става така, че казиното може да се размине без лиценз? Дали защото са се привързали към друго казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

разликата е доста проста, бих казал. Казино А е лицензирано под лиценза за малтийски игри - което е силно препоръчително. Това означава, че казино А трябва да изпълни всички необходими изисквания, за да получи дори лиценза и също така е отговорно пред този орган. Честно казано, много играчи не се интересуват много от безопасността или не искат да се занимават с пълна проверка преди първото си завъртане например...

Сега казино B работи под никакъв лиценз. Без изисквания, без ограничения, без притеснения - докато възникнат някои проблеми. Няма орган (с изключение на местното правосъдие), в който можете директно да поискате разследване и да се обърнете към него за помощ. Освен това такова казино не се интересува от репутацията си, така че срещу него не може да се използва ливъридж.

Създаването на онлайн казино без лиценз е като да направите електронен магазин, бих казал.

Винаги зависи от играча да избере къде да играе. Следователно ние непрекъснато се опитваме да предоставяме на играчите цялата информация, свързана с честността на казиното. Лицензът има значение, затова предупреждаваме:

file

Можете да научите повече тук:

https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :

„Ако казино упорито отказва да ви изплати легитимните ви печалби, единствената възможност, която остава, е да се обърнете към регулатора, който е издал лиценза на казиното. Само тогава то ще покаже колко важно е било да изберете казино според това кой им е издал лиценз. Добрият регулатор винаги трябва да застава независимо на страната на честния хазарт. Той трябва справедливо да оценява и разследва всяка официална жалба. В случай на сериозно нарушение на правилата от казино, то може да се съгласи да отнеме лиценза им."


Автоматичен превод:
преди 2 години

Като играч във всяко казино, аз се притеснявах за моята безопасност, къде отива информацията ми, когато се присъединя към всяко казино, първото нещо, което правя, е да отида да се потвърдя. Въпросът е, че всички казина трябва да бъдат лицензирани, това е като някой да кара кола с книжка или без книжка, вие сте изложени на по-голям риск без книжка, но те ще се разминат с това, точно като тези казина, сега трябва да поставим спрете на това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече мина повече от седмица, просто не усещам, че постигаме доникъде с това или така? Не получавам отговор от никого с никаква информация, как вървят нещата, никой не може да ми каже, моля.....

Автоматичен превод:
Sherryd
преди 2 години

Разглеждам жалбата, която изпратихте, и виждам, че казиното реагира на нея и тогава Петър им зададе допълнителни въпроси. Знам, че отнема време, но много представители на казиното не отговарят веднага. Нека му дадем малко време, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да Даниел, благодаря ти, че се обърна към мен, въпросът е, че трябва да се придържаме към тях и към тях, тогава може би ще ни омръзнат и ще плащат там грешки. не мислиш ли?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини