НачалоФорумКазинаEuroBets Casino - обща дискусия

EuroBets Casino - обща дискусия (страница 3)

12 052 преглеждания 57 отговора |
преди 1 година
|
12 3
Добавете пост
преди 1 година

Да, играх преди няколко години. Започнах с 25$ бонус без депозит, завърших залагането и след това, когато се опитах да изтегля малко пари, но безуспешно. тяхната поддръжка в чата отговори само „че KYC проверката е в ход" и да бъдат търпеливи. накрая толкова ме подразниха, че се самоизключих. това е моят опит да играя в това "казино"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разочароващо, със сигурност. Благодаря ви, че споделихте.

Автоматичен превод:
преди 1 година

във форума lcb.org, тази информация е публикувана преди 2 месеца от администратора на сайта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, очаквах нещата да се променят към по-добро през това време. Така че да видим дали ще отговорят на оплакванията, които споменахте.

Не забравяйте да ме уведомите, ако имате допълнителна информация.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е едно от любимите ми онлайн казина. Представителите са отлични, кратките имейли, които споделят през седмицата, си струва да бъдат прочетени и те почти винаги ще имат на разположение промоционална безплатна игра. Опитайте ги и ще

Автоматичен превод:
thehermitofsol
преди 11 месеца

разбира се, братле, всеки знае, че те измамват.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това е едно от любимите ми онлайн казина. Представителите са отлични, кратките имейли, които споделят през седмицата, си струва да бъдат прочетени и те почти винаги ще имат на разположение промоционална безплатна игра. Опитайте ги и ще

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И бихте ли искали да опишете и част от вашето игрово преживяване, може би?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Въпреки това управлението на казиното продължи както преди. Все повече и повече играчи се оплакват, а представителят на казиното вече не отговаря.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Просто не знам защо прегледът ми за това казино беше отхвърлен??

Автоматичен превод:
Hyperbolic
преди 10 месеца

Това е тъжно, очаквах да е по-положително, но очевидно нищо не се е променило през тези два месеца, както казвате.

Що се отнася до вашия потребителски преглед, той беше одобрен, мисля, че просто имаше грешка. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Администраторите на lcb се опитват отново да се свържат с представителя на казиното, но това беше за много кратко време.

Автоматичен превод:
Hyperbolic
преди 10 месеца

Хм, ще видим дали ще се оправи с времето или не. Вероятно всички биха били по-щастливи, ако беше така. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Публикувахте рецензията ми, въпреки че ви отне много време. Не всички отзиви могат да бъдат положителни. Eurobets получи заслужената критика.

Автоматичен превод:
Hyperbolic
преди 10 месеца

Не мисля, че за мен е проблем, когато дадено казино получи отрицателна оценка. Ние правим всичко по нашите правила, които сме задали. Просто беше грешно оценено и затова отне повече време.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Погрешно преценен от кого?

Автоматичен превод:
Hyperbolic
преди 10 месеца

От нас.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Отдавна съм играч в Eurobets Casino. По време на пандемията от COVID-19 през 2022 г. печалбите ми не бяха изплатени. Посочената причина беше пандемията. Първоначално затворих акаунта си в Eurobets Casino. След това бях информиран, че мениджърът се е сменил и вече няма проблеми с изплащанията. Така че дадох на казиното още един шанс и през последните две години депозирам и играя редовно в Eurobets Casino.

Преди пет седмици реализирах друга печалба от €3700.

Казино Eurobets обаче ми изплати само 998 евро, а останалата част е в касата.

След като направих запитване, през първите няколко дни бях информиран, че тегленето ми вече се обработва. За съжаление, все още не съм го получил. Изпратих няколко имейла и не получих отговор. Същото важи и за чата на живо. Вчера, след четири седмици мълчание, Olive се свърза с мен и ми предложи 200% бонус, ако изтегля 900 евро от печалбата си. Аргументът им беше, че тегленето на 900 евро и инвестирането им в бонуса ще подобри бъдещите ми тегления. Проявих голямо доверие и очаквам едно реномирано казино да не злоупотребява с това доверие. Никое реномирано казино не се държи така!

Автоматичен превод:
xxevaxx
преди 3 седмици

Честно казано, не бих нарекъл казино с такъв индекс на безопасност като това реномирано. 🤷‍♀️

Мога ли да попитам обаче дали останалата част от печалбите ви все още е видима в акаунта ви в казиното?

Всъщност можете да подадете жалба тук , ако желаете, но не мога да ви кажа със сигурност дали ще бъде решена, защото, за съжаление, това казино обикновено не иска да комуникира с нашия екип.

Но дори и оплакването да остане неразрешено, това ще помогне за понижаване на индекса на безопасност и тогава другите ще разберат по-добре, че нещо не е наред там, знаете.

Така че, помислете за това, моля, и ни кажете какво сте решили.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Да, печалбите все още са видими в моя казино акаунт. Все още има 3 чакащи тегления. За съжаление, същото продължава. Или няма отговори, или ако някой отговори, ми казват да не се притеснявам, печалбите ми ще бъдат изплатени. За съжаление, все още нищо не е изплатено. Бих искал да подам жалба.

Това не е начин едно казино да се отнася с клиентите си по този начин.

Играя и депозирам в това казино от почти 7 години. Член съм от откриването му през 2018 г.


Автоматичен превод:
xxevaxx
преди 2 седмици

Със сигурност трябва да опитате да подадете жалбата. Моля, следвайте тази връзка , където можете да я подадете.

Автоматичен превод:
12 3

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини