преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с EuroBets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, ти случайно представител на казино ли си?
Ако е така, ще трябва първо да преминете през тези правила и да ги следвате: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Благодаря за разбирането.
Hey, are you a casino representative by any chance?
If so, you will need to go through these rules first and follow them: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Thank you for your understanding.
Можете ли да се опитате да разберете информацията, която ви беше дадена?
Не става така.
Имайте предвид поне това:
1) Трябва да сте регистрирани като представител на казино. За да станете регистриран представител на казино, трябва да завършите стандартната регистрация тук: https://casino.guru/signup
2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.
Има ли смисъл за вас, моля? 🙏
Can you please try to understand the information you were given?
This is not how it works.
Mind this at least:
1) You need to be registered as a casino representative. In order to become a registered casino representative, you need to finish the standard registration here: https://casino.guru/signup
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Does it make sense to you, please? 🙏
Персоналът, който работи, е много любезен и въпреки че първоначално изплащането на наградите отне известно време, сега това се промени и тегленията са мигновени. Лично аз обичам да играя в това казино и колкото повече играете, толкова повече предимства имате.
The staff that works is very friendly and although at first it took a while to pay the prizes, this has now changed and the withdrawals are instantaneous. Personally, I love playing at this casino and the more you play, the more advantages you have.
Много благодаря на Дейвид, който е много мил и професионалист, също на Олив, Даниел и останалите колеги.
Many thanks to David, who is very kind and professional, also to Olive, Daniel and the rest of the colleagues.
Здравей. Благодарим ви за обратната връзка😉. Как попаднахте на това казино, може ли да попитам? Приятно ми е да чуя за вашия опит, въпреки че бих бил малко предпазлив, когато става въпрос за това конкретно казино 🤔. Виждам, че индексът на безопасност на казиното е доста нисък, бих казал. Отзивите на потребителите също не са много положителни, както можете да видите тук 👈. Ние винаги препоръчваме на играчите да играят в по-безопасни и надеждни казина и нашият подход към по-малко безопасните е играчите да: "обърнат внимание на всички правила и да ги следват стриктно. В идеалния случай правете екранни снимки на подходяща информация, като T&Cs, бонус T&Cs, чат преписи, имейли от казиното и т.н., които могат да бъдат полезни, ако бъдете малтретирани от казиното и искате да подадете жалба. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, е да намерите по-добро казино и вместо това да играете там." Ако искате да научите нещо повече за това, погледнете тази статия 👈. Мисля, че няма какво да губите, когато става дума за по-внимателни и по-добре информирани, какво ще кажете?
Благодарим ви за усилията да споделите опита си с нас👌.
Hello there. Thank you for your feedback😉. How did you come across this casino, may I ask? It is nice to hear about your experience, even though I would be a bit cautious when it comes to this particular casino 🤔. I see that the safety index of the casino is pretty low , I would say. The user reviews are not very positive either, as you can see here 👈. We always recommend players to play in more safer and trustworthy casinos and our approach to less safer ones is for players to: "pay attention to all rules and follow them closely. Ideally, take screenshots of relevant information such as T&Cs, bonus T&Cs, chat transcripts, emails from the casino, etc., which may come in handy if you get mistreated by the casino and wish to file a complaint. Of course, the best thing to do is to find a better casino and play there instead." If you like to know something more about this, have a look at this article 👈. I think you have nothing to loose when it comes to being more careful and better informed, what do you say?
Thank you for your effort to share your experience with us👌.
Всички те са обвързани отвътре, публикувани, за да се противопоставят на отрицателния рейтинг, беше ми казано, че Дейвид Джаксън вече не работи там, имам сериозни доказателства, че това е сайт за измама!! Честно най-лошото предполагаемо казино не трябва да бъде отворено Отделих времето си да се опитам да го затворя поради нивото на лъжи и т.н. страници и страници с истина!! Възползвайте се при поискване и насърчавам всички бивши или настоящи играчи, не им позволявайте да се измъкнат, можете да се свържете по всяко време, за да видите текущите случаи и случаи. Умолявам ви и няма да спра, докато не го видя приключено
These are all tied to the inside posted to counter negative rating it was told to me this David Jackson no longer works there I have strong evidence that this is a scam rogue site !! Honest worst supposed casino should not be open I have committed my time to trying to shut it down because of level of lies etc pages and pages of truth!! Avail upon request and I encourage any players past or present don't let them get away with it you can contact anytime to see the ongoing cases and cases I beg you and will not stop til I see it closed
Гаранция Дейвид Стивън Олив Оливия Джон Даниел и наскоро добавеният Остин всъщност са едно цяло и извършват домашна операция!! Измами стотици хиляди търсите онлайн направете търсене добавя до хиляди $$ откраднати от играчи без намерение да плащат това така наречено Дейвид изпрати едно 25$ btc плащане първо, което може да бъде проследено обратно
Guarantee David Stephen Olive Olivia John Daniel and newly added Austin are in fact one and running a home operation!! Scamming hundreds of thousands look online do a search adds up to thousands of $$ stole from players with no intentions of paying this so called david sent one 25$ btc payment a first that can be tracked back
Персоналът, който работи, е много любезен и въпреки че първоначално изплащането на наградите отне известно време, сега това се промени и тегленията са мигновени. Лично аз обичам да играя в това казино и колкото повече играете, толкова повече предимства имате.
The staff that works is very friendly and although at first it took a while to pay the prizes, this has now changed and the withdrawals are instantaneous. Personally, I love playing at this casino and the more you play, the more advantages you have.
Добре, как така имам телефона на Дейвид # той каза, че не работи там Имам съобщение и имейл от Дейвид Джаксън, който казва, че е приключил там, ще ми се обади, когато получи новата си работа
Right how is that I have David's phone # he said he doesn't work there I have text and email from a David Jackson saying he's done there will call me when he gets his new job
Всички те са обвързани отвътре, публикувани, за да се противопоставят на отрицателния рейтинг, беше ми казано, че Дейвид Джаксън вече не работи там, имам сериозни доказателства, че това е сайт за измама!! Честно най-лошото предполагаемо казино не трябва да бъде отворено Отделих времето си да се опитам да го затворя поради нивото на лъжи и т.н. страници и страници с истина!! Възползвайте се при поискване и насърчавам всички бивши или настоящи играчи, не им позволявайте да се измъкнат, можете да се свържете по всяко време, за да видите текущите случаи и случаи. Умолявам ви и няма да спра, докато не го видя приключено
These are all tied to the inside posted to counter negative rating it was told to me this David Jackson no longer works there I have strong evidence that this is a scam rogue site !! Honest worst supposed casino should not be open I have committed my time to trying to shut it down because of level of lies etc pages and pages of truth!! Avail upon request and I encourage any players past or present don't let them get away with it you can contact anytime to see the ongoing cases and cases I beg you and will not stop til I see it closed
Хей! Ако желаете да споделите, моля, изпратете всичко, което имате, на нашия специализиран екип за данни. Тези момчета се интересуват от всяка подробност за казиното, която могат да получат. data@casino.guru
Оценяваме вашите усилия. 🐱🏍
Hey! If you're willing to share, please send all you have to our dedicated Data Team. Those guys are interested in every casino detail they can get. data@casino.guru
We appreciate your efforts. 🐱🏍
🙂 Разбирам и благодаря! Така че, моля, не очаквайте бърз отговор. Тези екипи са специализирани в копаене и всичко, което правят, изисква време. 🙏
🙂 I see, and thank you! So please don't expect a quick response. This Teams specializes in digging, and everything they do requires time. 🙏
Актуализация на eurobets Влизам всеки ден, надявайки се на положителен резултат, днес влязох в системата, получих Олив, тя каза, че е имала разгорещени разговори с екипа си и беше тъжна, че бях сгрешил, тя каза, че работи върху получаването ми на плащане от поне $100, което месеци по-късно прозвуча като стъпка в правилната посока и току-що получих това плащане в портфейла си, благодаря ти, Олив и се надявам, че това е първа стъпка към по-добри неща
Update on eurobets I log in everyday hoping for a positive today I log in got Olive she said she had heated convos with her team and was sad I was done wrong she said she work on getting me a payment of at least $100 which months later sounded like a step in the right direction and I just got that payment in my wallet thank you Olive and hope this is a first step to better things
Е, радвам се, не се случва често да се сбие между колеги и благодарение на това играчът да получи пари. Разбира се, аз също вярвам, че след подобно преживяване в казиното ще тръгне в по-добра посока, но не бих рискувал повече.
Ами ти ? Мислиш ли, че ще играеш отново тук? 🙂
Well, I'm glad, it's not often that a fight between colleagues happens and thanks to it a player gets some money. Of course, I also believe that after such an experience in the casino it will go in a better direction, but I would not risk it anymore.
What about you ? Do you think you'll play here again ? 🙂
Следя и ще стискам палци следващото ви изживяване да бъде само по-добро. Ако имате какво да кажете, не се колебайте да споделите. Но бих искал да е по-положително. 👍😎🤞
I follow and I will keep my fingers crossed that your next experience will only be better. If you have something to say, feel free to share. But I would like it to be more positive. 👍😎🤞
Благодаря ви за споделянето и наистина съжалявам, че се чувствате така. Има ли някакъв начин да докажеш това, което казваш? Не обичам да соча с пръст никого, ако всички тези обвинения не могат да бъдат доказани, знаете. От колко време играете в това казино, ако мога да попитам?
Thank you for sharing and I am really sorry you feel this way. Is there any way you can actually proof what you are saying? I do not like to point fingers at anyone if all this accusations can not be proved, you know. How long have you been playing at this casino, if I may ask?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.