Хм, не знам на кого отговаряте сега, защото не сте използвали бутона "отговори". Ако отговаряте на последната публикация от Romi, тя е адресирана до някой друг, но виждам, че публикацията изглежда е била изтрита от потребителя, така че съм малко объркан. 🤔
Hmm I don't know who you are replying to now because you didn't use the "reply" button. If you are replying to the last post from Romi, that was addressed to someone else but I see that the post seems to have been deleted by the user, so I'm a bit confused. 🤔
Така че в този случай вероятно е било недоразумение. Както и да е, опитахте ли отново тук? Харесва ли ви или не сте играли тук от последния опит?
So in that case it was probably a misunderstanding. Anyway, did you try again here a? Are you enjoying it or haven't you played here from last experience ?
Eurobet казино е сенчесто казино за измама. Не играйте депозит тук. Заложих последните си 5$ на блекджек на живо и получих bj. Премахнаха печалбата ми и ме излязоха. Печелившата сума от 12,5$ изчезна, след като спечелих. Свързах се с поддръжката, те казаха всичките ми умения и късмет. Те пренебрегнаха искането ми. Казаха, че ми дават някакъв бонус чип. Всички лоши отзиви за това казино са верни. Те само взеха вашите депозити бързо и няма да ви позволят да получите печалбите си.
Внимавайте да играете тук, момчета
Eurobet casino is a shady scamming casino. Do not play deposit here. I bet my last 5$ on live blackjack and I got bj. They removed my winning and logged me out. The winning amount of 12.5$ disappeared after I won. I contacted support, they told it all my skilll and luck. They ignoreed my claim. They said they give me some bonus chip. All bad reviews about this casino are true. They only took your deposits fast and won’t let you receive your winnings.
Becarefull playing here guys
Eurobet казино е сенчесто казино за измама. Не играйте депозит тук. Те използваха фалшиви отзиви, за да привлекат комарджии. Не забелязах, след като в крайна сметка загубих всичките 5k депозит тук от февруари 2024 г. Успяха да ме оставят да загубя всичко. Дилърът на живо рядко избухва. Наблюдавайте внимателно скенера и резачката за карти. Всички те са подозрителни. Заложих последните си 5$ на блекджек на живо и получих bj. Премахнаха печалбата ми и ме излязоха. Печелившата сума от 12,5$ изчезна, след като спечелих. Свързах се с поддръжката, те казаха всичките ми умения и късмет. Те пренебрегнаха искането ми. Казаха, че ми дават някакъв бонус чип. Всички лоши отзиви за това казино са верни. Те само взеха депозитите ви бързо и няма да ви позволят да получите печалбите си.
Внимавайте да играете тук, момчета
Eurobet casino is a shady scamming casino. Do not play deposit here. They used fake reviews to attract gamblers. I did not notice after I end up lost it all 5k deposit here since Feb 2024. They managed to let me lose it all. Live dealer rarely burst. Watching out carefully the scanner and the card cutter. They are all suspicious. I bet my last 5$ on live blackjack and I got bj. They removed my winning and logged me out. The winning amount of 12.5$ disappeared after I won. I contacted support, they told it all my skilll and luck. They ignoreed my claim. They said they give me some bonus chip. All bad reviews about this casino are true. They only took your deposits fast and won’t let you receive your winnings.
Becarefull playing here guys
Здравейте, веднага бих казал, че сте постъпили правилно, като сте пуснали жалба . Мисля, че в ситуации като тази няма какво да чакате, ако казиното вземе парите ви и не ви каже нищо за това. Не разбра ли причина защо са ти взели печалбите от блекджека? И вероятно няма да съм щастлив, ако искат да ми дадат чип за това, защото смятам, че е несправедливо.
Затова нашият екип ще се опита да помогне и се надявам всичко да е честно.
Ще чакам отговор или новини, ако имате такива.
Hi, right off the bat I would say you did the right thing by starting a complaint. I think in situations like this there is nothing to wait for if the casino takes your money and doesn't tell you anything about it. Didn't you get any reason why they took your winnings from the blackjack ? And I probably wouldn't be happy if they wanted to give me a chip for it because I think it's unfair.
That's why our team will try to help and I hope everything will be fair.
I'll be waiting for a reply or news if you have any.
Нямаше причина. Те са измамници. Нямах идея защо го направиха. Може би са искали да загубя всичко и да направя нови депозити. Може би са видели лошите ми отзиви за тяхното казино в trustpilot. За щастие депозирах само $500. Ако депозирам 5k, бих казал сбогом на спестяванията си.
There was no reason. They are scammers. I had no ideas why they did it. Maybe they wanted me to lose it all and to make new deposits. Maybe they saw my bad reviews to their casino in trustpilot. Lucky I only deposited $500. If I deposit 5k, I would say good bye to my saving money.
Забелязах, че Вероника отговори на оплакването ви, така че със сигурност би било хубаво, ако й дадете и отговор на това, което пита. Просто щракнете тук, за да го направите .
Имам още едно предложение и то е, че освен ако нямате заделени пари някъде, за които знаете, че няма да съжалявате, ако загубите, не играйте в никое казино. Никога не трябва да се стигне до това, че харчите всичките си спестявания там, но това трябва да е форма на релаксация, а не на стрес.
Както и да е, нека видим какво може да реши нашият екип и как ще се развие всичко.
I noticed that Veronica replied to your complaint so it would certainly be nice if you would also provide her with an answer to what she is asking. Just click here to do so.
I have one more suggestion, and that is that unless you have money set aside somewhere that you know you won't be sorry if you lose, don't play in any casino. It should never end up with you spending all your savings there, but it should be a form of relaxation, not stress.
Anyway, let's see what our team can sort out and how it all turns out.
Наистина съжалявам за това, но за съжаление нямаме друга информация за контакт с казиното, освен посочената на техния сайт. И както сами сте изпитали във вашата жалба , казиното не желае да комуникира.🤷♀️
I am really sorry about that, but unfortunately, we do not have any contact information for the casino other than what is stated on their site. And as you have experienced for yourself in your complaint, the casino is not willing to communicate.🤷♀️
Здравейте, струва ми се странно. Знаете ли също решението защо трябваше да отмените тегленето си два пъти? Намирам го за доста необичайно и бих искал да знам причината.
По-лошото е, че те не отговарят на жалбите, които играчите ни подават, така че дори да има проблеми и казиното да не изплати парите, се притеснявам как ще се развият нещата.
Ако успеете да направите теглене, вероятно ще се махна от това казино възможно най-скоро.
Hi, it seems strange to me. Do you also know the decision why you had to reverse your withdrawal twice ? I find it quite unusual and would like to know the reason.
What's worse is that they don't respond to complaints that players file with us, so even if there are some problems and the casino doesn't pay out the money, I'm worried about how it will turn out.
If you manage to make a withdrawal, I would probably get away from this casino as soon as possible.
Виждам, че не си стигнал до никъде с това, което описваш.
Разбира се, ако имате нужда, можетеда подадете жалба тук и хубавото би било, че ако не се опитат да го разрешат, тогава казиното получава черни точки и индексът му за безопасност се понижава.
Това поне е удовлетворение от цялата ситуация.
Със сигурност обаче бих се опитал да изтегля парите и вярвам, че някак си ще стане. Ако не, можете да вземете урока и никога повече да не се връщате в това казино.
I see you got nowhere by what you describe.
Of course, if you need to, you can file a complaint here, and the good thing would be that if they don't try to resolve it, then the casino gets black points and its safety index is lowered.
That's at least satisfaction from the whole situation.
However, I would definitely try to withdraw the money and I believe that somehow it will be done. If not, you can take the lesson and never come back to this casino again.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.