Бих искал да кажа, че когато става дума за лицензиращия орган, отговорът може дори да отнеме няколко месеца.
Въпреки че мога да си представя, че сега всичко се чувства изгубено.
I'd like to say that when it comes to the licensing authority, the response may even take a couple of months.
Although I can imagine that it all feels lost now.
Това е най-малкото, което мога да направя в момента 🌟🤞🤞🤞
This is the least I can do at the moment 🌟🤞🤞🤞
Добри новини? Надявам се... ще ви държа в течение как вървят нещата.
Good news? I hope... I'll keep you folks updated on how it goes.
Благодаря ви за тази малка информация и стискам палци! Btw, ако не получа отговор от MGA след две седмици, ще им пиша отново, дотогава мога само да чакам.
Thank you this small info and my fingers crossed! Btw, if I wont get answer from MGA in two weeks, I will write to them again, until then I can only wait.
Получих този имейл от MADRE на 19.1.2023 г. Имаше текст, че трябват отговори до 2 седмици от оператора. Преди няколко дни им изпратих имейл с въпрос дали напредва делото, но оттогава не са ми отговорили. Всичко, което можем да направим, е да чакаме и да се надяваме, че Мадре ще си свърши добре работата.
I got that email from MADRE on 19.1.2023. There was a text that they need answers within 2 weeks from the operator. I sent them email few days ago asking if the case is progressing, but they have not answered to me since. All we can do is wait and hope that Madre will do its job well.
Здравейте момчета, само за ваша информация, днес се опитах да се свържа с MGA дали имат новини относно нашия проблем. Ще видим как ще реагират.
Hello guys, just for your information, today i have tried to contact with MGA whether they have any news regarding to our issue. We will see how they react.
Все още няма новини от MGA. Изглежда, че не им пука особено за нашия случай. Ще изчакам до следващия понеделник, ако няма отговор, ще се опитам да ги ускоря.
Still no news from MGA. It seems that they don't really care about our case. I will wait until next monday, if there won't be answer I try to speed them up.
Това е наистина жалко. Смятах този доставчик на лицензи за един от най-добрите. Въпреки че това, на което са способни, след като казиното затвори, е извън мен.
Продължавай да настояваш, предполагам.
Желая ви късмет!
This is truly unfortunate. I considered this license provider to be among the better ones. Though what they are capable of once the casino has closed is beyond me.
Keep pushing, I guess.
Wish you all luck!
Само малко информация. За съжаление няма новини от MGA, написах им вчера малко по-решителен имейл, че може да има правни последици, ако не е имало процес по отношение на нашия проблем, но все още няма отговор. Днес им се обадих, но в кол центъра не можаха да се свържат със съответния отдел, така че просто запазиха номера ми и обещаха да се обадят обратно. Най-късно ще се свържа с тях отново по имейл и телефон в четвъртък, опитвайки се да ускоря проблема.
Just some info. Unfortunately no news from MGA, I wrote to them on yesterday a little more determined email, that it can take legal consequences if there hasn't been process regarding to our issue, but no repsonse yet. I called them up on today but at the call center they couldn't connect the relevant department, so they just saved my number and promised for calling back. At the latest i will contact them again via email and phone on thursday trying force ahead the issue.
здрасти
Благодаря ви, че сте толкова активни по този въпрос. Не разбирам как такова разследване отнема толкова време. Имах предвид да се обадя и на тях, но да видим дали имат да ти кажат нещо тази седмица.
Hi!
Thank you for being so active with this matter. I dont understand how this kind of investigation is taking this long. I had in mind to call for them too, but lets see if they have anything to say to you this week.
Надявам се да получите отговор.
Изпратих имейл на Elite до секцията за плащания, като прикачих екранни снимки на двете предстоящи тегления миналата седмица (адрес, който използвах преди), но никаква радост.
I do hope you get a response.
I emailed Elite to the payments section attaching screenshots of both withdrawals pending last week (an address I have used before) but no joy.
Здравейте момчета, за съжаление не мога да ви дам положителни новини. Днес отново се опитах да им се обадя, но в колцентъра отново не можаха да свържат съответния отдел, изразих недоволството си, затова тя се обади на управител, който й каза, че проверката продължава. Казах й, че изпратих имейл няколко пъти, обадих им се и получих обещания да се обадя обратно, но нищо не се случи. Затова й казах, че мога да изчакам до следващия понеделник с отговорите, в противен случай се обръщам към органите на ЕС (омбудсман, потребителска служба, парламент и т.н.), тъй като моите и парите на много други хора са откраднати и междувременно те не са изпълнили защитата на играчите задължения, въпреки че са власт в държава от ЕС.
Записах го в имейл след разговора, така че при бездействие докладвам всичко на органите на ЕС. Така че чакам до понеделник, ако нищо не се случи, може би трябва да обединим силите си и да подадем групови жалби в органите на ЕС, ако сте там.
Държа ви в течение.
Hello guys, unfortunately I can't give you positive news. I tried to call them today again, but at the call center they couldn't connect the relevant department again, I expressed my displeasure, so she called a manager, who told her that the investigation is still ongoing. I told to her that I emailed several times, called them and getting promises calling back, and nothing happened. So I told to her that I can wait until next Monday with asnwers, otherwise I turn to EU bodies (Ombudsman, Consumer Service, Parliament etc) because of my and many other people's money has stealen and meanwhile they didn't fulfil their player protection obligations despite they are an authority in an EU state.
I wrote it down in an email after the conversation, so in case of inactivity I report everything at EU bodies. So I wait until Monday if nothing happen maybe we should join our forces and create class complaints at EU bodies if you are in.
Keep you updated.
Благодаря Ви за актуализацията.
Казаха ли нещо за разследването, освен че тече? Лицензът на Elite24bet все още се показва като активен, но страницата е затворена от месец...
Мисля, че мога да им се обадя и следващата седмица, за да им покажа, че има повече от един човек, който чака средствата да бъдат върнати. Присъединявам се към вас по жалба, но мисля, че трябва да дадем на MGA малко време за разследване. Тези неща може да отнемат повече време, отколкото се надяваме, дори когато това е поне много разочароващо. Смятам, че информацията, че е започнало разследване, е нещо добро. Може би могат да ни дадат времева рамка или нещо подобно този месец.
Thank you for the update.
Did they tell anything about the investigation other than it is ongoing? Elite24bet license still is shown as active, but the page has been closed for a month...
I think I could call them next week too to show them that there are more than one person waiting for funds to be returned. I am with you in a complaint, but I think we should give MGA some time to investigate. These things might take longer than we hope, even when this is very frustrating at least. I think that the information that investigation has started is a good thing. Maybe they can give us a timeframe or something this month.
Не, те просто казаха, че разследването все още продължава.
Започвам да мисля, че MGA не се интересува от защитата на играчите. Изпращах им имейли няколко пъти без отговор, звънях им без отговор. Ако все още продължава, те ни дадоха поне някакъв отговор или колко време трябва да чакаме и т.н., всичко, но нищо. Започвам да мисля, че това разследване е просто глупост, нищо не се случва отзад, те просто си мислят, че ще се откажем. Също така, прочетох някои коментари в мрежата MGA не направи нищо, много случаи като този, въпреки че заявяват, че разследват. Чакаме ги близо месец и половина, според мен меко казано не са на върха на положението.
No they just stated that the investigation is still ongoing.
I am getting think that MGA is not care about player protection. I have emailed to them several times without answer, called them without answer. If it would still ongoing they gave us some answer at least, or how long should we wait etc, anything but nothing. I am getting think that this investigation is just a bullshit, nothing happening in the back, they just think we will give up. Also, I have read some comments on the net MGA didn't do anything many cases like this despite of stating they are investigating. We have been waiting for almost one and half months for them, my opinion they are not on top of the situation, to say the least.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.