преди 1 година
Благодаря ви, току-що изпратих имейл и на тримата, надявам се да отговорят
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Благодаря ви, току-що изпратих имейл и на тримата, надявам се да отговорят
Thank you, I just send an email to all three, hope they reply
Използвах само поддръжката, намерете другите тази вечер и им казвах да направят нещо със сайта, защото се повреди.
I used only the support find the others tonight and used to tell them do something with the site because its broke down.
На снимката можете да видите, че не можете да залагате.
Тогава защо всички игри са за залагания??? Моето konzo работи, но игрите, които играх, все още са отворени.
Нямам представа защо никой не е съобщил за проблема.
Не можете ли сами да отидете на сайта и да видите дали работи за вас???
On the picture you can see that you can't bet.
Then why are all the games gone for betting??? My konzo works but the games I played are still open.
No idea why nobody reported the problem.
Can't you go to the site yourself and see if it works for you???
Auf dem Bild ist zu sehen,daß man nicht wetten kann.
Warum sind dann alle Spiele weg um zu tippen???Mein konzo funktioniert,aber die Spiele die ich gespielt habe,sind immer noch offen.
Keine ahnung warum das problem keiner gemeldet hat.
Können Sie nicht selber auf die Seite gehen und schauen ob es bei Ihnen funktioniert???
Опитах, но докато нямам регистрация там, нямаше никаква помощ, бих казал.
Сега виждам, че сме маркирали казиното като затворено, опасявам се:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
Така че, ако все още имате активен баланс във вашата казино сметка, моля, изпратете жалба - ние ще се опитаме да помогнем.
I tried, but as long as I do not have registration there, was no kind of help at all, I'd say.
Now I can see that we marked the casino as closed I'm afraid:
https://casino.guru/elite24bet-casino-review
So if you still have an active balance in your casino account, please submit a complaint - we'll try to help.
Казиното вече няма ли да работи???
Will the casino no longer be open???
Wird das casino nicht mehr geöffnet???
Здравей и тук.
Дори почти две седмици се опитвах да тегля, но все още не получих парите си, според техните T&C това е последният им ден да ми изплатят. Чатът не е наличен, няма отговор на имейли. Ще се обърна към MGA и някои органи за ADR, за да ги докладвам. Дотогава не играйте тук, не депозирайте дори стотинка.
Hi same at here.
Even, almost for two weeks trying to withdraw but I still didn't get my money, according to their T&C this is their last day to pay me out. Chat is unavailable no reply on emails. I Will turn to MGA and some ADR bodies to report them. Until then dont play here, dont deposit even a penny.
Здравейте, съжалявам да го кажа, но установихме, че казиното е затворено , така че, за да ви помогнем да получите баланса си, моля, изпратете жалба, просто щракнете тук и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hello, I'm sorry to say that but we've found that the casino has closed, so in order to help you get your balance, please submit a complaint, just click here, and we'll try to help you.
здрасти
същото нещо тук. моите пари и тегления чакат от седмици и преди няколко дни всички залагания изчезнаха. чатът е неактивен през целия януари и те не отговарят на имейли. Вече подадох жалба до MGA.
hi,
same thing here. my money and withdrawals have been pending for weeks and few days ago all betting disappeared. the chat has been inactive all january and they dont reply to emails. I already did a complaint to MGA.
Съжалявам, че съобщавам лошите новини, но казиното е затворено .
Можем да се опитаме да ви помогнем да си върнете баланса, за да го направите, любезно подайте жалбата тук .
I'm sorry to pass on the bad news, but the casino has closed.
We can try to help you get your balance back, to do so, kindly submit the complaint right here.
Здравей, Радка, изпратиха ми имейл, че уебсайтът ще бъде подобрен и средствата в акаунта ми ще бъдат прехвърлени към моя Neteller днес следобед, но все още нищо, не съм получил имейл, че уебсайтът няма да работи за поддръжка , те трябваше да деактивират опцията за депозит... Elite24Bet е моето любимо казино за игра и е жалко, че направиха това без никакво предупреждение, ще изтрия акаунта си, след като получа средствата си... Моля, вижте приложеното изображения:
Hey Radka, they emailed me saying that the website is going to be improved and the funds in my account will be transferred to my Neteller in the afternoon today but still nothing, I haven't received an email that the website will be down for maintenance, they should've disabled the deposit option... Elite24Bet is my go-to casino to play and it's a shame that they did this without any warning, I'll delete my account after I receive my funds... Please see attached images:
Съжалявам според нашите констатации, сайтът е затворен . 🙁
Така че, в случай че няма да получите никакво решение от лицензиращия орган или ако бившето ръководство не отговори на жалбата ( подайте такава тук ), опасявам се, че няма какво много да се направи.
Пожелавам ви всичко най-добро разбира се. 🤞
I'm sorry according to our findings, the site has closed. 🙁
So, in case you won't get any resolution from the licensing authority, or if the former management won't respond to the complaint (submit one here), I fear there is nothing much left to do.
I wish you all the best of luck of course. 🤞
Някой тук знае ли каква е отговорността на MGA за тези измами/неправомерни действия? Те изискват добър икономически статус от букмейкъра, както и да държат отделно средствата на играчите и парите на компанията. Така че имат ли някаква отговорност да помогнат на играчите да си върнат средствата? някакъв опит?
Does anybody here know what is MGAs responsibility for these frauds/wrongdoings? They demand good economic status from the bookmaker as well as keeping players funds and companys money separate. So do they have some responsibility to help players get funds back? any experience?
Не бих казал, че MGA е пряко отговорен, но сайтът беше лицензиран в Малта, можете да видите това на страницата за преглед .
Доколкото си спомням ADRA би трябвало да работи за всеки гражданин на Европейския съюз, но изключва услугите си извън тази територия.
I would not say that MGA is directly responsible, but the site was licensed in Malta, you can see that on the review page.
As far as I remember ADRA should work for every European Union citizen but excludes its services outside this territory.
Изпратих имейли и на тези адреси. Все пак не очаквам да получа отговор. Ако вие двамата можете да ги попитате защо техните facebook и twitter замлъкнаха в началото на декември по едно и също време, ако тази така наречена „промяна на платформата" трябва да засегне само самия уебсайт. Мисля, че трябва да се информира много на тези платформи, но те направиха обратното. И Наника, имаш ли нещо против да направиш малко проучване и да попиташ тези напуснали работодатели защо са напуснали или са били изритани?
I sent emails to those addresses too. I dont expect to get an answer though. If you two could ask them why their facebook and twitter went silent in early december at the same time if this so called "platform changing" should affect only the website itself. I think it should be informed heavily on those platforms but they did the opposite. And Nanika, would you mind doing a bit research asking those left employers why did they leave or were they kicked?
Това, което не разбирам, как така правиш такова ревю за това казино??? Нахален си, не сме първите, които имат проблеми с депозити или тегления.
Трябва да проверявате казината от време на време, преди някой, платен от казиното, да напише страхотни неща за тези казина.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Най-голямата буза е, че все още можете да депозирате с cashtocode, mutchbether и astropay, определено има хора, които го правят.
Все още виждам залога си, но за съжаление €500 ги няма.
The biggest cheek is that you can still deposit with cashtocode, mutchbether and astropay, there are definitely people who do it.
I can still see my bet, but unfortunately €500 is gone.
Die größte Frechheit ist,du kannst immer noch einzahlen mit cashtocode,mutchbether und astropay, es gibt bestimmt leute die es machen.
Ich kann meine Wette noch ansehen,aber 500€ sind weg leider.
Свързах се с почти всички, които някога са работили за тази компания - говорих с четирима души, които вече не работят тук. Казвам им, че има нарушения на договора и ги помолих за помощ, имена или данни за контакт, но те казаха, че не могат да помогнат, не познават сегашното ръководство. След това не исках да ги притеснявам, защото това би било правен тормоз.
Писах на собственика на домейна, ще видим дали ще може да направи нещо или не. Писах му/ѝ, че има законови нарушения при конкретна кражба и дали може да ни помогне. Ще видим.
Имаме още две възможности:
1. Пишете на компанията, която е работила с elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Може би имат някакъв достъп до сайта или поне до плащанията.
2. Напишете на MGA сериозна жалба, че има няколко души, които ще подадат групови искове в органите на ЕС - това може да принуди MGA да предприеме стъпки за разрешаване на проблема.
Искам да изчакам 1-2 дни, за да предприема тези две стъпки, дотогава ще им изпращам заплашителни имейли относно нашия проблем. Но момчета, ако искате да участвате във втора стъпка, ще ви попитам за вашето име и държава на пребиваване, за да мога да се обърна към групов иск в MGA, така че може би те ще имат по-голямо желание да разрешат този проблем.
I contacted almost everyone who has ever worked for this company - I spoke to four people who no longer work here. I tell them that there were contract breaches and infringements and I asked them for help, names or contact details, but they said they couldn't help, they didn't know the current management. After that I didn't want to bother them because that would be legal harassment.
I wrote to the domain owner we will see whether he can do anything or not. I wrote to him/her that there were legal infringements concrete stealing and whether he can help to us. We will see.
We have two another options:
1. Write to the company who was with cooperation with elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Maybe they have some kind of access to the site or at least to the payments.
2. Write to MGA a strong complaint that there are several people who will lodge class action at EU bodies - this can force MGA to take steps in solving the issue.
I want to wait 1-2 days to take these two steps, until then i will sending to them threating emails regarding our issue. But guys if you want to participate in step two I will ask you for your name and residence country so I can refer to class action at MGA so that maybe they will have greater urge to solve this issue.
Тези момчета казаха ли защо всички напуснаха елита?
Бих казал, че е най-добре за нас поне да изчакаме, докато MGA/Madre/Your contacts everymatrix и т.н. даде повече информация.
Но ако сметнете за необходимо, разбира се, ще бъда с вас, за да подам жалба. Поне аз имам твърде много пари в сметката. Но имаме известна надежда да разрешим това по-мирно, ако тези момчета все още ви изпращат имейли и пари.
Направих 2 опита за теглене чрез skrill, след като казахте, че сте успели със skrill. Засега няма напредък.
Did those guys tell why all of them have left elite?
I would say it is best for us at least wait until MGA/Madre/Your contacts everymatrix etc gives more information.
But if it seems necessary, i will be of course with you to lodge a complaint. At least i am having too much money in the account. But we have a bit hope to solve this more peacefully if those guys are still sending you emails and money.
I made 2 withdrawal attempts via skrill after you told that you succeeded with skrill. No progress so far.
Честно казано? Откъде да знам?
Не съм в никаква връзка с казиното. Така че, ако имате нужда от помощ, можем да опитаме това чрез жалбата, както е предложено.
Honestly? How could I know?
I'm not in any relation with the casino. So if you need help, we can try that through the complaint, as suggested.
Получих и имейл, но от пощата за поддръжка, който потвърждава, че затварят сайта. Това беше пощата:
Здравей Мати
Благодарим ви, че се свързахте с нас по този въпрос.
Ние затваряме нашия сайт.
Имате ли отворени залози?
Трябва да се договорим за начина на теглене на вашите средства.
Екипът на Elite24Bet
Така че да видим...
I got an email as well but from the support mail confirming that they are closing the site. This was the mail:
Hello, Matti
Thank you for contacting us in this matter.
We are closing down our Site.
Do you have any open bets?
We have to agree on the manner of withdrawing your funds.
Elite24Bet Team
So lets see...
Това, което не разбирам, как така правиш такова ревю за това казино??? Нахален си, не сме първите, които имат проблеми с депозити или тегления.
Трябва да проверявате казината от време на време, преди някой, платен от казиното, да напише страхотни неща за тези казина.
What I don't understand, how come you make such a review about this casino??? You're cheeky, we're not the first to have problems with deposits or withdrawals.
You have to check the casinos from time to time before someone paid by the casino writes great things about these casinos.
Was ich nicht verstehe,wie kommt ihr dazu solche Bewertung über diese casino zu machen??? Eine Frechheit von euch,wir sind nicht die ersten die Probleme haben mit einzahlung oder Auszahlung.
Ihr müsst ab und zu die Casinos überprüfen,bevor einer bezahlter von dem casino,super Sachen schreibt über diese casino.
Извинете.
Дойдохте тук вчера и ние сме отговорни, че казиното е затворено? Казиното е отговорно да информира своите играчи, а не ние. Ние вършим цялата работа добросъвестно, напълно безплатно, така че моля, променете отношението си.
Новите казина се появяват и затварят всеки ден, не можем да предвидим бъдещето, съжалявам. Ние правим всичко възможно, за да запазим играчите в безопасност, но това също изисква известно ниво на сътрудничество.
Обмислете жалбата, това е друга напълно безплатна функция, която ви предлагаме.
Въпреки че разбирам гнева ви, не ни слагайте това на главите. 🙏
Pardon me.
You came here yesterday and we are now responsible that the casino has closed? The casino is responsible to inform its players, not us. We do all the work in good faith, completely for free, so please change your attitude.
New casinos rise and close daily, we can't predict the future, I'm sorry. We do our best to keep players safe, but it also requires some level of cooperation.
Consider the complaint, it is another completely free feature we offer to you.
Though I understand your anger, do not put that on our heads. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.