НачалоФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

70 922 преглеждания 234 отговора |
преди 4 години
|
1...3 4 5...12
Добавете пост
преди 2 години

Благодаря ви, току-що изпратих имейл и на тримата, надявам се да отговорят

Автоматичен превод:
matti95
преди 2 години

Използвах само поддръжката, намерете другите тази вечер и им казвах да направят нещо със сайта, защото се повреди.

Автоматичен превод:
преди 2 години

На снимката можете да видите, че не можете да залагате.

Тогава защо всички игри са за залагания??? Моето konzo работи, но игрите, които играх, все още са отворени.

Нямам представа защо никой не е съобщил за проблема.

Не можете ли сами да отидете на сайта и да видите дали работи за вас???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах, но докато нямам регистрация там, нямаше никаква помощ, бих казал.

Сега виждам, че сме маркирали казиното като затворено, опасявам се:

https://casino.guru/elite24bet-casino-review

Така че, ако все още имате активен баланс във вашата казино сметка, моля, изпратете жалба - ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Казиното вече няма ли да работи???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей и тук.

Дори почти две седмици се опитвах да тегля, но все още не получих парите си, според техните T&C това е последният им ден да ми изплатят. Чатът не е наличен, няма отговор на имейли. Ще се обърна към MGA и някои органи за ADR, за да ги докладвам. Дотогава не играйте тук, не депозирайте дори стотинка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да го кажа, но установихме, че казиното е затворено , така че, за да ви помогнем да получите баланса си, моля, изпратете жалба, просто щракнете тук и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Събудих се с това:


file

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

същото нещо тук. моите пари и тегления чакат от седмици и преди няколко дни всички залагания изчезнаха. чатът е неактивен през целия януари и те не отговарят на имейли. Вече подадох жалба до MGA.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че съобщавам лошите новини, но казиното е затворено .

Можем да се опитаме да ви помогнем да си върнете баланса, за да го направите, любезно подайте жалбата тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, Радка, изпратиха ми имейл, че уебсайтът ще бъде подобрен и средствата в акаунта ми ще бъдат прехвърлени към моя Neteller днес следобед, но все още нищо, не съм получил имейл, че уебсайтът няма да работи за поддръжка , те трябваше да деактивират опцията за депозит... Elite24Bet е моето любимо казино за игра и е жалко, че направиха това без никакво предупреждение, ще изтрия акаунта си, след като получа средствата си... Моля, вижте приложеното изображения:


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам според нашите констатации, сайтът е затворен . 🙁

Така че, в случай че няма да получите никакво решение от лицензиращия орган или ако бившето ръководство не отговори на жалбата ( подайте такава тук ), опасявам се, че няма какво много да се направи.

Пожелавам ви всичко най-добро разбира се. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някой тук знае ли каква е отговорността на MGA за тези измами/неправомерни действия? Те изискват добър икономически статус от букмейкъра, както и да държат отделно средствата на играчите и парите на компанията. Така че имат ли някаква отговорност да помогнат на играчите да си върнат средствата? някакъв опит?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не бих казал, че MGA е пряко отговорен, но сайтът беше лицензиран в Малта, можете да видите това на страницата за преглед .

Доколкото си спомням ADRA би трябвало да работи за всеки гражданин на Европейския съюз, но изключва услугите си извън тази територия.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих имейли и на тези адреси. Все пак не очаквам да получа отговор. Ако вие двамата можете да ги попитате защо техните facebook и twitter замлъкнаха в началото на декември по едно и също време, ако тази така наречена „промяна на платформата" трябва да засегне само самия уебсайт. Мисля, че трябва да се информира много на тези платформи, но те направиха обратното. И Наника, имаш ли нещо против да направиш малко проучване и да попиташ тези напуснали работодатели защо са напуснали или са били изритани?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Това, което не разбирам, как така правиш такова ревю за това казино??? Нахален си, не сме първите, които имат проблеми с депозити или тегления.

Трябва да проверявате казината от време на време, преди някой, платен от казиното, да напише страхотни неща за тези казина.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-голямата буза е, че все още можете да депозирате с cashtocode, mutchbether и astropay, определено има хора, които го правят.

Все още виждам залога си, но за съжаление €500 ги няма.

Автоматичен превод:
matti95
преди 2 години

Свързах се с почти всички, които някога са работили за тази компания - говорих с четирима души, които вече не работят тук. Казвам им, че има нарушения на договора и ги помолих за помощ, имена или данни за контакт, но те казаха, че не могат да помогнат, не познават сегашното ръководство. След това не исках да ги притеснявам, защото това би било правен тормоз.


Писах на собственика на домейна, ще видим дали ще може да направи нещо или не. Писах му/ѝ, че има законови нарушения при конкретна кражба и дали може да ни помогне. Ще видим.


Имаме още две възможности:


1. Пишете на компанията, която е работила с elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Може би имат някакъв достъп до сайта или поне до плащанията.

2. Напишете на MGA сериозна жалба, че има няколко души, които ще подадат групови искове в органите на ЕС - това може да принуди MGA да предприеме стъпки за разрешаване на проблема.

Искам да изчакам 1-2 дни, за да предприема тези две стъпки, дотогава ще им изпращам заплашителни имейли относно нашия проблем. Но момчета, ако искате да участвате във втора стъпка, ще ви попитам за вашето име и държава на пребиваване, за да мога да се обърна към групов иск в MGA, така че може би те ще имат по-голямо желание да разрешат този проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тези момчета казаха ли защо всички напуснаха елита?

Бих казал, че е най-добре за нас поне да изчакаме, докато MGA/Madre/Your contacts everymatrix и т.н. даде повече информация.

Но ако сметнете за необходимо, разбира се, ще бъда с вас, за да подам жалба. Поне аз имам твърде много пари в сметката. Но имаме известна надежда да разрешим това по-мирно, ако тези момчета все още ви изпращат имейли и пари.


Направих 2 опита за теглене чрез skrill, след като казахте, че сте успели със skrill. Засега няма напредък.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор от имейл...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих този имейл от: [email protected]:

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното вече няма ли да работи???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано? Откъде да знам?

Не съм в никаква връзка с казиното. Така че, ако имате нужда от помощ, можем да опитаме това чрез жалбата, както е предложено.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих и имейл, но от пощата за поддръжка, който потвърждава, че затварят сайта. Това беше пощата:


Здравей Мати

Благодарим ви, че се свързахте с нас по този въпрос.

Ние затваряме нашия сайт.

Имате ли отворени залози?

Трябва да се договорим за начина на теглене на вашите средства.


Екипът на Elite24Bet


Така че да видим...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това, което не разбирам, как така правиш такова ревю за това казино??? Нахален си, не сме първите, които имат проблеми с депозити или тегления.

Трябва да проверявате казината от време на време, преди някой, платен от казиното, да напише страхотни неща за тези казина.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Извинете.

Дойдохте тук вчера и ние сме отговорни, че казиното е затворено? Казиното е отговорно да информира своите играчи, а не ние. Ние вършим цялата работа добросъвестно, напълно безплатно, така че моля, променете отношението си.

Новите казина се появяват и затварят всеки ден, не можем да предвидим бъдещето, съжалявам. Ние правим всичко възможно, за да запазим играчите в безопасност, но това също изисква известно ниво на сътрудничество.

Обмислете жалбата, това е друга напълно безплатна функция, която ви предлагаме.

Въпреки че разбирам гнева ви, не ни слагайте това на главите. 🙏

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сайтът им вече не е достъпен, както се опитах.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...12
Отидете на страницаот 12 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини