ФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized487
|
32858 преглеждания 234 отговора |
|
1...3 4 5...12
Добавете пост
Nanika
преди 1 година

Радвам се за теб приятел, надявам се тегленето ми от 300 евро също да бъде одобрено, използвам Neteller

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, те имат няколко имейл адреса освен поддръжката:

dpo@elite24bet.com

payments@elite24bet.com


Опитайте се да ги достигнете и чрез тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това също е: contact@elite24bet.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

какъв имейл си бомбардирал?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, току-що изпратих имейл и на тримата, надявам се да отговорят

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Използвах само поддръжката, намерете другите тази вечер и им казвах да направят нещо със сайта, защото се повреди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

На снимката можете да видите, че не можете да залагате.

Тогава защо всички игри са за залагания??? Моето konzo работи, но игрите, които играх, все още са отворени.

Нямам представа защо никой не е съобщил за проблема.

Не можете ли сами да отидете на сайта и да видите дали работи за вас???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах, но докато нямам регистрация там, нямаше никаква помощ, бих казал.

Сега виждам, че сме маркирали казиното като затворено, опасявам се:

https://casino.guru/elite24bet-casino-review

Така че, ако все още имате активен баланс във вашата казино сметка, моля, изпратете жалба - ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното вече няма ли да работи???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей и тук.

Дори почти две седмици се опитвах да тегля, но все още не получих парите си, според техните T&C това е последният им ден да ми изплатят. Чатът не е наличен, няма отговор на имейли. Ще се обърна към MGA и някои органи за ADR, за да ги докладвам. Дотогава не играйте тук, не депозирайте дори стотинка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да го кажа, но установихме, че казиното е затворено , така че, за да ви помогнем да получите баланса си, моля, изпратете жалба, просто щракнете тук и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Събудих се с това:


file

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

същото нещо тук. моите пари и тегления чакат от седмици и преди няколко дни всички залагания изчезнаха. чатът е неактивен през целия януари и те не отговарят на имейли. Вече подадох жалба до MGA.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, че съобщавам лошите новини, но казиното е затворено .

Можем да се опитаме да ви помогнем да си върнете баланса, за да го направите, любезно подайте жалбата тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, Радка, изпратиха ми имейл, че уебсайтът ще бъде подобрен и средствата в акаунта ми ще бъдат прехвърлени към моя Neteller днес следобед, но все още нищо, не съм получил имейл, че уебсайтът няма да работи за поддръжка , те трябваше да деактивират опцията за депозит... Elite24Bet е моето любимо казино за игра и е жалко, че направиха това без никакво предупреждение, ще изтрия акаунта си, след като получа средствата си... Моля, вижте приложеното изображения:


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам според нашите констатации, сайтът е затворен . 🙁

Така че, в случай че няма да получите никакво решение от лицензиращия орган или ако бившето ръководство не отговори на жалбата ( подайте такава тук ), опасявам се, че няма какво много да се направи.

Пожелавам ви всичко най-добро разбира се. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой тук знае ли каква е отговорността на MGA за тези измами/неправомерни действия? Те изискват добър икономически статус от букмейкъра, както и да държат отделно средствата на играчите и парите на компанията. Така че имат ли някаква отговорност да помогнат на играчите да си върнат средствата? някакъв опит?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бих казал, че MGA е пряко отговорен, но сайтът беше лицензиран в Малта, можете да видите това на страницата за преглед .

Доколкото си спомням ADRA би трябвало да работи за всеки гражданин на Европейския съюз, но изключва услугите си извън тази територия.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих имейли и на тези адреси. Все пак не очаквам да получа отговор. Ако вие двамата можете да ги попитате защо техните facebook и twitter замлъкнаха в началото на декември по едно и също време, ако тази така наречена „промяна на платформата" трябва да засегне само самия уебсайт. Мисля, че трябва да се информира много на тези платформи, но те направиха обратното. И Наника, имаш ли нещо против да направиш малко проучване и да попиташ тези напуснали работодатели защо са напуснали или са били изритани?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това, което не разбирам, как така правиш такова ревю за това казино??? Нахален си, не сме първите, които имат проблеми с депозити или тегления.

Трябва да проверявате казината от време на време, преди някой, платен от казиното, да напише страхотни неща за тези казина.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-голямата буза е, че все още можете да депозирате с cashtocode, mutchbether и astropay, определено има хора, които го правят.

Все още виждам залога си, но за съжаление €500 ги няма.

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Свързах се с почти всички, които някога са работили за тази компания - говорих с четирима души, които вече не работят тук. Казвам им, че има нарушения на договора и ги помолих за помощ, имена или данни за контакт, но те казаха, че не могат да помогнат, не познават сегашното ръководство. След това не исках да ги притеснявам, защото това би било правен тормоз.


Писах на собственика на домейна, ще видим дали ще може да направи нещо или не. Писах му/ѝ, че има законови нарушения при конкретна кражба и дали може да ни помогне. Ще видим.


Имаме още две възможности:


1. Пишете на компанията, която е работила с elite24bet (EveryMatrix Software Limited). Може би имат някакъв достъп до сайта или поне до плащанията.

2. Напишете на MGA сериозна жалба, че има няколко души, които ще подадат групови искове в органите на ЕС - това може да принуди MGA да предприеме стъпки за разрешаване на проблема.

Искам да изчакам 1-2 дни, за да предприема тези две стъпки, дотогава ще им изпращам заплашителни имейли относно нашия проблем. Но момчета, ако искате да участвате във втора стъпка, ще ви попитам за вашето име и държава на пребиваване, за да мога да се обърна към групов иск в MGA, така че може би те ще имат по-голямо желание да разрешат този проблем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тези момчета казаха ли защо всички напуснаха елита?

Бих казал, че е най-добре за нас поне да изчакаме, докато MGA/Madre/Your contacts everymatrix и т.н. даде повече информация.

Но ако сметнете за необходимо, разбира се, ще бъда с вас, за да подам жалба. Поне аз имам твърде много пари в сметката. Но имаме известна надежда да разрешим това по-мирно, ако тези момчета все още ви изпращат имейли и пари.


Направих 2 опита за теглене чрез skrill, след като казахте, че сте успели със skrill. Засега няма напредък.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още няма отговор от имейл...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих този имейл от: payments@elite24bet.com:

file

Автоматичен превод:
1...3 4 5...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини