НачалоФорумКазинаElite24Bet Casino - обща дискусия

Elite24Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Anonymized487
|
41 416 преглеждания 234 отговора |
|
12 3 4...12
преди 1 година

Здравейте момчета, имам няколко информация. Ръководителят е Maciej Kaminski, анализаторът на рисковите плащания и измами е Rossana Reyes. Можете да ги намерите в LinkedIN, ако напишете в Google: elite24bet LinkedIn. Имам връзка със собственика на домейна: info@domain-contact.org. Компанията (elite24bet) си сътрудничи с тази фирма: EveryMatrix Software Limited. Мисля, че EveryMatrix се справи с изплащанията, но това не е сигурно. Опитайте се да ги достигнете до всички, да си върнем парите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих имейл от MGA:


Моля, имайте предвид, че тъй като вашият спор е от транзакционен характер, той трябва да бъде разгледан от доставчика на алтернативно разрешаване на спорове (ADR) на оператора, който е Madre. Моля, попълнете необходимия формуляр за оплакване директно в ADR на този линк https://madre-online.eu/file-a-claim-international/.

В случай, че срещнете допълнителни затруднения, моля, не се колебайте да се свържете с нас.

За разбирането,


И така, попълних и тази жалба от Madre. Също така посочих на MGA, че залагането на elite24bet е затворено.

Автоматичен превод:
galfas
преди 1 година

Здравейте galfas!


Свързвали ли са се с вас активно чрез имейл или чат? Бихте ли могли да ги попитате малко за продължителността на тази „актуализация" и биха ли могли да споделят информация с всички залагащи там?


Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Хей matti95, чатът не работи за мен и те ми изпратиха имейл вчера и днес и нищо друго, средствата, които обещаха да пристигнат този следобед, така и не дойдоха и използвах връзката ви, за да ги докладвам. Все още не съм получил отговор, след като казаха, че чакат служител да се върне на работа и да изпрати средствата в моя акаунт в Neteller, ще ви държа в течение, ако има нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Малко е странно, че искат вашия neteller адрес. Имам много чакащи опити за теглене, най-старият е банков превод, на 1 месец. те ми казаха през декември, че ще бъде обработено, когато екипът по плащанията се върне от ваканция... След това опитах и neteller и прехвърляне на виза. Вярно дава някаква грешка, така че не се брои за мен.

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

О, уау, 1 месец?? Тогава това определено е измама, аз също го чакам, отменя се от време на време по някаква причина... Съгласен съм, че е странно, че искат имейл за моя акаунт в neteller... Предполагам, че всички бяхме измамени

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах и по-стари тегления, но ме помолиха да ги анулирам и да опитам други методи. Знам, че това не е добър знак, но все пак го направих. Два пъти ми изпратиха пари през септември и ноември. На 30 ноември опитах трето теглене и тогава започнаха проблемите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой тук знае ли каква е отговорността на MGA за тези измами/неправомерни действия? Те изискват добър икономически статус от букмейкъра, както и да държат отделно средствата на играчите и парите на компанията. Така че имат ли някаква отговорност да помогнат на играчите да си върнат средствата? някакъв опит?

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Ето им лиценза


https://authorisation.mga.org.mt/verification.aspx?lang=EN&company=01ce656e-22d5-42b3-b0c8-567b066e0b35&details=1



Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да се свържа с началника и отговорника за плащанията по всички възможни канали. Веднага след като получа отговор, се връщам с новините.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добра работа!

Изпратих и нов имейл до поддръжката. Ако отговарят на някои играчи, може би случайно отговарят и на мен 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момичето вече не работи там и за съжаление не можа да даде повече координати. Няма го и човекът, с когото е работила. Чакам отговор от главния изпълнителен директор, ако все още е същият.

Автоматичен превод:
Nanika
преди 1 година

Трябваше да я попитате дали се е говорило, че казиното ще бъде затворено и това е причината тя да не работи вече там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, няма да повярвате, но получих тегленето си (200 EUR). Щастието не е пълно, тъй като са останали още 234 EUR, които не са кредитирани, спечелени залози.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радвам се да чуя, че са платили на някого. Използвахте ли neteller или какъв метод?

Автоматичен превод:
matti95
преди 1 година

Skrill

Автоматичен превод:
Nanika
преди 1 година

Радвам се за теб приятел, надявам се тегленето ми от 300 евро също да бъде одобрено, използвам Neteller

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, те имат няколко имейл адреса освен поддръжката:

dpo@elite24bet.com

payments@elite24bet.com


Опитайте се да ги достигнете и чрез тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това също е: contact@elite24bet.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

какъв имейл си бомбардирал?

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини