преди 10 месеца
Напълно си прав. Никога не е приятно казиното да „скрива" някои условия или дори ограничения.
You are absolutely right. It is never nice for a casino to "hide" some terms or even restrictions.
Напълно си прав. Никога не е приятно казиното да „скрива" някои условия или дори ограничения.
You are absolutely right. It is never nice for a casino to "hide" some terms or even restrictions.
Да, всеки път, когато видя случай на някой да бъде забранен от букмейкър или ограничен, той никога не знае защо е приложена забраната или ограничението, лесно е да се намерят оплаквания на потребители онлайн, които са били набелязани от букмейкър по каквато и да е причина и през повечето време потребителите нямам представа защо това се е случило, най-вече защото операторите използват наистина двусмислени термини, за да обяснят забраната, някои оператори просто се задействат щастливи
Yes, everytime I see a case of anyone getting banned from a bookie or restricted they never know why the ban or restriction was applied, it's easy to find complaints of users online who got targeted by a bookie for whatever reason and most of the time users have no idea why that happened, mostly because operators use really ambiguous terms to explain the ban, some operators are simply trigger happy
Да, за съжаление, както букмейкърите, така и казината не са длъжни да обясняват пълната причина; обикновено е достатъчен само неясен термин. И все пак в случая с казината е по-трудно да се „скрие" тяхното мълчание или ограничението на акаунта зад измамни действия, извършени от играча. Мисля, че това е много по-голяма възможност за букмейкърите. 🤔
Yep, sadly, bookies and casinos alike are not obliged to explain the full reason; only a vague term usually suffices. Yet in the case of casinos, it's harder to "hide" their silence, or the account restriction behind fraudulent actions made by the player. I think this is much bigger opportunity for bookies. 🤔
Направиха измамно теглене от сметката ми, без никаква проверка и с мрежа, различна от тази, която използвах за депозиране.
Това измамно теглене беше одобрено много бързо, разбрах след 20 минути и казиното ми каза, че не могат да направят нищо.
They made a fraudulent withdrawal from my account, without any verification and with a different network than the one I used to deposit.
That fraudulent withdrawal was approved very quickly, I realized after 20 minutes, and the casino told me that they couldn't do anything.
Hicieron un retiro fraudulento de mi cuenta, sin ninguna verificacion y con una red distinta a la de mi deposito.
Fue aprobada ese retiro fraudulento muy rapido, me doy cuent a los 20 minutos, y me dice el casino que no pueden hacer nada.
Съжалявам, но не разбирам напълно публикацията ви.
Какво имате предвид под измамно теглене? Вашият акаунт бил ли е хакнат по някакъв начин?
Моля, предоставете подробна информация и може би нашият екип за оплаквания ще успее да помогне.
I'm sorry, but I don't fully understand your post.
What do you mean by fraudulent withdrawal? Was your account hacked by any way?
Please provide some detailed information, and maybe our complaint team will be able to help.
Точно така, някой влезе в акаунта ми и направи теглене, беше прието без никаква проверка.
That's right, someone got into my account and made a withdrawal, it was accepted without any verification.
Asi es, alguien se metio a mi cuenta he hizo un retiro, fue aceptado sin ningun tipo de verificacion
О, нещо подобно трябва да се счита за много екстремно преживяване. Надявам се обаче, че няма да имате нищо против няколко въпроса.
Вашият акаунт потвърден ли е в миналото? Забелязахте ли потвърждение на заявката за теглене? Някои казина изпратиха тази бележка, за да информират играчите, че искането за изплащане е разпознато. Зависи от варианта на плащане, предполагам. Което ме навежда на друг въпрос: теглили ли сте някога от сметката си, използвайки същата опция за плащане, както хакерът?
Oh, something like that must have counted as a very extreme experience. I hope you won't mind a few questions, though.
Has your account been verified in the past? Did you spot withdrawal request confirmation? Some casinos sent this note to inform players the payout request has been recognized. Depends on the payment option, I assume. Which leads me to another question: Have you ever before withdrawn from your account using the very same payment option like the hacker did?
Никога не съм теглил, никога не е проверяван.
Играх с него само 5 дни, хакерът използваше различна крипто мрежа от тази, която използвах за моя депозит.
I have never withdrawn, it has never been verified.
I had only been playing with it for 5 days, the hacker used a different crypto network than the one I used for my deposit.
Nunca he retirado, nunca se ha verificado.
Llevaba solo 5 dias jugando con ella, el hacker uso una red distinta de crypto a la que use yo para mi deposito.
Съжалявам за цялата тази ситуация. Сигурно е много трудно.
Мога ли да попитам какво казиното предложи да направите сега? Може би е добра идея да отидеш в полицията? какво ще кажеш
Имате ли представа как някой може да смаже акаунта ви?
Съжалявам за всички въпроси; Просто съм някак ядосан от тази ситуация, честно казано, и мога да си представя как се чувстваш.
I am sorry for this whole situation. It must be really hard.
May I ask what the casino suggested you can do now? Maybe going to the police would be a good idea? What do you say?
Do you have any idea how anyone could crush into your account?
Sorry for all the questions; I'm just kind of mad about this situation, to tell you the truth, and can imagine how you must feel.
Хей, в момента ми се дължат 73 000 долара и има ли същото с мен, имате ли съвет какво да направя?
Hey I am currently owed $73,000 and there doing the same to me do you have any advice on what I should do?
Съжалявам, че се намесвам, но сумата е огромна, така че ако имате нужда от подкрепа, не се колебайте да започнете с описанието на проблема. Предполагам, че това трябва да е стресиращо...
I'm sorry for stepping in, but the amount is huge, so if you need support, feel free to start with the issue description. I imagine this must be stressful...
Здравейте, създадох акаунт в duelbits на 31 януари 2025 г. Създадох акаунта, защото имам приятел, който е добре известен стриймър на име Кайл Мейс, той предава хазартно съдържание с висок лимит от САЩ. Създадох акаунта и направих 2 депозита $5000 и $15000 USD. Малко след това спечелих $73 000 в същия ден, когато продължих и направих 3 тегления 1 за $2000 USDT $1000 BTC и $70000 USD. След това получих имейл, в който се казва, че тегленето се забавя, защото трябва да го прегледат ръчно. Минаха няколко часа, след като разбрах, че нещо не е наред, попитах дали мога да направя нещо, за да го ускоря и дори предложих да направя своя KYC. Посочих поддръжка на живо, когато щракнете върху потвърждението, тя дори не ви дава възможност да качите документи и те отговориха, че ще накарат някой технически да разгледа това до тази дата, която е била 1 седмица, която им предоставих
моя паспорт
моята федерална национална лична карта
сметка за комунални услуги
бонове за заплати
6-месечни банкови извлечения
данъчна декларация
доказателство за собственост на горещия портфейл, който използвах за 2 депозита 1 година в транзакции от горещия портфейл
2 години транзакция в pdf на моя акаунт в crypto.com
и те се върнаха да ми кажат, че не могат да ме проверят или нещо от документите, които бях предоставил, и правят това, че замразяват сметката ми и средствата ми, докато не могат да потвърдят самоличността ми, което няма смисъл, защото им изпратих повече от това, което дори бяха поискали. Те не са направили нищо, за да ми помогнат и всъщност казват, че съм прецакан. Изпратих имейл на главния изпълнителен директор Марко Пиниси и му се обадих на мобилния му телефон, който отвори съобщенията ми и след това ме блокира. Изпратих имейл и съобщение до ръководителя на отдела за съответствие и няколко хоста на казино, всички до 0 отговора. Приятелят ми Кайл се губи от думи, че дори ще направят това с мен. Играя от Бразилия и Мексико, когато се върна и четвърти, така че те дори не могат да кажат, че това е нещо в региона на игрите, тъй като и на двете страни е разрешено да играят според споразуменията за ToS. Кайл е известен стриймър, спонсориран от тях, който подчертава, че Бостън в Съединените щати трябва да е проблем. Имам документирано и записано всяко едно нещо и бих искал да ви изпратя и да разпространя това, тъй като те държат 73 000 долара. Има ли имейл, който можете да предоставите, за да мога да ви препратя цялата документация и кореспонденцията по имейл
Hello I have created a duelbits account January 31,2025 I created the account because I have a friend who’s a well known streamer named Kyle mace he streams high limit gambling content from the USA. I created the account and made 2 deposits $5000 and $15000 usdt. I then shortly after won $73,000 the same day I went ahead and made 3 withdraws 1 for $2000 usdt $1000 btc and $70000 usdt. Then I got a email saying the withdraw is delayed because they need to manually review it. It was several hours after I realized something was wrong I had asked if I could do anything to speed it up and even offered to do my KYC I pointed out to live support when you click verification it doesn’t even give you the option to upload any documents and they responded they wil have someone technically look into this to this date which has been 1 week I have provided them with
my passport
my federal national identification card
utility bill
pay stubs
6 months bank statements
tax declaration
proof of ownership of the hot wallet I used for the 2 deposits 1 year in transactions from the hot wallet
2 years transaction pdf of my crypto.com account
and they came back to telling me they can’t verify me or anything from the documents I had provided and do to that they are freezing my account and my funds until they can verify my identity which makes 0 sense because I sent them more then what they had even asked for. They have not done anything to help me and are basically saying I am screwed. I have emailed the ceo Marco pinnisi and called him on his Mobil cell which he had open my messages and then blocked me. I emailed and message the coo head of compliance and several casino host all to 0 responses. My friend Kyle is at lost for words that they would even do this to me I play from Brazil and Mexico when I go back and fourth so they can’t even say it’s a gaming region thing since both countries are allowed to play as on the ToS agreements. Kyle is a known streamer sponsored by them who stress out of Boston in the United States that should be an issue. I have every single thing documented and recorded and I’d love to send you and spread this around since it’s $73,000 they are holding. Is there an email you can provide so I can forward you all the documentation and emails correspondence
Аз също спечелих 45 000 $,
Те незабавно искат дузина документи, акаунтът ми се верифицира в рамките на 2 дни,
Можете ли да ми изпратите съобщение, давам ви съвет,
имейл -
I am also won 45000$ ,
They immediately ask dozen of documents, I am verified my account within 2 days,
Can you please message me , I give you advice,
Email - dhllh002@gmail.com
Здравейте, създадох акаунт в duelbits на 31 януари 2025 г. Създадох акаунта, защото имам приятел, който е добре известен стриймър на име Кайл Мейс, той предава хазартно съдържание с висок лимит от САЩ. Създадох акаунта и направих 2 депозита $5000 и $15000 USD. Малко след това спечелих $73 000 в същия ден, когато продължих и направих 3 тегления 1 за $2000 USDT $1000 BTC и $70000 USD. След това получих имейл, в който се казва, че тегленето се забавя, защото трябва да го прегледат ръчно. Минаха няколко часа, след като разбрах, че нещо не е наред, попитах дали мога да направя нещо, за да го ускоря и дори предложих да направя своя KYC. Посочих поддръжка на живо, когато щракнете върху потвърждението, тя дори не ви дава възможност да качите документи и те отговориха, че ще накарат някой технически да разгледа това до тази дата, която е била 1 седмица, която им предоставих
моя паспорт
моята федерална национална лична карта
сметка за комунални услуги
бонове за заплати
6-месечни банкови извлечения
данъчна декларация
доказателство за собственост на горещия портфейл, който използвах за 2 депозита 1 година в транзакции от горещия портфейл
2 години транзакция в pdf на моя акаунт в crypto.com
и те се върнаха да ми кажат, че не могат да ме проверят или нещо от документите, които бях предоставил, и правят това, че замразяват сметката ми и средствата ми, докато не могат да потвърдят самоличността ми, което няма смисъл, защото им изпратих повече от това, което дори бяха поискали. Те не са направили нищо, за да ми помогнат и всъщност казват, че съм прецакан. Изпратих имейл на главния изпълнителен директор Марко Пиниси и му се обадих на мобилния му телефон, който отвори съобщенията ми и след това ме блокира. Изпратих имейл и съобщение до ръководителя на отдела за съответствие и няколко хоста на казино, всички до 0 отговора. Приятелят ми Кайл се губи от думи, че дори ще направят това с мен. Играя от Бразилия и Мексико, когато се върна и четвърти, така че те дори не могат да кажат, че това е нещо в региона на игрите, тъй като и на двете страни е разрешено да играят според споразуменията за ToS. Кайл е известен стриймър, спонсориран от тях, който подчертава, че Бостън в Съединените щати трябва да е проблем. Имам документирано и записано всяко едно нещо и бих искал да ви изпратя и да разпространя това, тъй като те държат 73 000 долара. Има ли имейл, който можете да предоставите, за да мога да ви препратя цялата документация и кореспонденцията по имейл
Hello I have created a duelbits account January 31,2025 I created the account because I have a friend who’s a well known streamer named Kyle mace he streams high limit gambling content from the USA. I created the account and made 2 deposits $5000 and $15000 usdt. I then shortly after won $73,000 the same day I went ahead and made 3 withdraws 1 for $2000 usdt $1000 btc and $70000 usdt. Then I got a email saying the withdraw is delayed because they need to manually review it. It was several hours after I realized something was wrong I had asked if I could do anything to speed it up and even offered to do my KYC I pointed out to live support when you click verification it doesn’t even give you the option to upload any documents and they responded they wil have someone technically look into this to this date which has been 1 week I have provided them with
my passport
my federal national identification card
utility bill
pay stubs
6 months bank statements
tax declaration
proof of ownership of the hot wallet I used for the 2 deposits 1 year in transactions from the hot wallet
2 years transaction pdf of my crypto.com account
and they came back to telling me they can’t verify me or anything from the documents I had provided and do to that they are freezing my account and my funds until they can verify my identity which makes 0 sense because I sent them more then what they had even asked for. They have not done anything to help me and are basically saying I am screwed. I have emailed the ceo Marco pinnisi and called him on his Mobil cell which he had open my messages and then blocked me. I emailed and message the coo head of compliance and several casino host all to 0 responses. My friend Kyle is at lost for words that they would even do this to me I play from Brazil and Mexico when I go back and fourth so they can’t even say it’s a gaming region thing since both countries are allowed to play as on the ToS agreements. Kyle is a known streamer sponsored by them who stress out of Boston in the United States that should be an issue. I have every single thing documented and recorded and I’d love to send you and spread this around since it’s $73,000 they are holding. Is there an email you can provide so I can forward you all the documentation and emails correspondence
Здравейте,
Възможно ли е по някаква причина да не сте преминали проверката или AML разследване, вместо казиното да не може да приеме вашите документи? Искам да кажа, че мразя да спекулирам, но помислете за сумите и, да кажем, предисторията; Чувствам, че може да има нещо по-замесено.
Предполагам, че ще разберем чрез жалбата. Говорейки за това, умен ход, изпращане на такъв!
Hi there,
Is it possible that for some reason you have not passed the verification or AML investigation rather than the casino could not accept your doccuments? I mean, I hate to speculate, but consider the amounts and the, let's say, background; I feel there might be something more involved.
I guess we will find out through the complaint. Speaking of which, smart move, submitting one!
Аз също спечелих 45 000 $,
Те незабавно искат дузина документи, акаунтът ми се верифицира в рамките на 2 дни,
Можете ли да ми изпратите съобщение, давам ви съвет,
имейл -
I am also won 45000$ ,
They immediately ask dozen of documents, I am verified my account within 2 days,
Can you please message me , I give you advice,
Email - dhllh002@gmail.com
Да, но проблемът е следният. Изпратих им всяка документация, която поискаха за ОК, и те се върнаха при мен, казвайки, че смятат, че документите ми не са истински и има несъответствия, така че позволете ми да ви задам въпрос, ако имам един паспорт и имам една държавна лична карта и им го представя, но те не го приемат. Какво трябва да направя?
Yes, but the problem is this. I’ve sent them every single documentation they asked for OK and they come back to me saying that they think my documents are not real and there’s discrepancies so let me ask you a question if I have one passport and I have one government ID and I submit that to them and they don’t accept it. What am I supposed to do?
Хей, братко, изпрати ми имейл на DM -
Hey brother DM me Email - dhllh002@gmail.com
Да, но проблемът е следният. Изпратих им всяка документация, която поискаха за ОК, и те се върнаха при мен, казвайки, че смятат, че документите ми не са истински и има несъответствия, така че позволете ми да ви задам въпрос, ако имам един паспорт и имам една държавна лична карта и им го представя, но те не го приемат. Какво трябва да направя?
Yes, but the problem is this. I’ve sent them every single documentation they asked for OK and they come back to me saying that they think my documents are not real and there’s discrepancies so let me ask you a question if I have one passport and I have one government ID and I submit that to them and they don’t accept it. What am I supposed to do?
Ето защо постъпихте правилно и изпратихте жалбата си тук с нашия екип. Сигурен съм, че ще направим всичко възможно да разберем причината да не го приемат.
Мога ли да попитам дали някога сте срещали подобни проблеми в друго онлайн казино?
That is why you have done right and submitted your complaint here with our team. I am sure that we'll do everything possible to find out the reason they don't accept it.
May I ask if you ever encountered such problems in another online casino, though?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.