ФорумКазинаDrip Casino - обща дискусия

Drip Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 11 месеца от darusho2004
|
7711 преглеждания 77 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
koVVal92
преди 10 месеца

Не мисля, че бих го пробвал с абсолютно всичко, дори и с безплатна промоция, за да се спася от подобни ситуации. Но това зависи от преценката на всеки. Имате възможност да изразите мнението си и ако сте имали лош опит, можете да уведомите другите.

Смятам, че е безсмислено да играете с каквото и да било тук, независимо дали е безплатен бонус или не, защото досега всеки път ви се получаваше едно и също. Но както казах, решението зависи от вас.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Виждам как се опитвате да оправдаете себе си и тази фирма. Само защото съставяте тези „индекси на безопасност" въз основа на различни показатели, които съставяте, не означава, че казиното е легитимно. Един от вашите показатели се основава на отзиви на играчи, поне половината от отзивите са отрицателни, но все още имате висок рейтинг. Казиното е сравнително ново и неутвърдено, но все още има висок рейтинг. Собственикът е наоколо по-дълго, но също така има много лоши отзиви, но все още висока оценка.


Можете да продължите да се опитвате да казвате на другите, а може би и на себе си, че не правите нищо лошо, като популяризирате сенчест сайт като Drip Casino. И продължавайте да казвате "всеки играч има опцията да не играе в казиното. Никой не е принуден да депозира пари." Това помага ли ви да оправдаете това, което правите?


Ако една банка беше застреляна от обирджии и някой се канеше да влезе, бихте ли му казали да не влиза или бихте му отворили вратата с надеждата, че обирджиите ще ви дадат комисионна?


Вие сте също толкова виновни, колкото и тези сайтове, и да, това, което правите, не е незаконно, но със сигурност не е правилното нещо. Хората разчитат на сайтове за рецензии, за да се опитат да отсеят многото сенчести сайтове като Drip, и когато тези сайтове за рецензии са в отношения и получават комисионни от тези сайтове, целостта се губи.


Ако наистина правите пари от загуби на играчи, както казахте, че правите, предполагам, че би било във ваш най-добър интерес да насочите играчите към сайт, където загубите ще се случват по-често, отколкото може би в по-легитимен сайт. Хм.


Нищо няма да се промени с този отговор, който пиша, но се надявам, че виждате и може би няколко други хора виждат, че това, което правите, е грешно, без значение как се опитвате да го завъртите.

Автоматичен превод:
Confusingseeker
преди 9 месеца

Не мисля, че защитавах тази компания с отговора си. Описах как работи. Предоставяме информация за казиното.

Що се отнася до потребителските отзиви, те не формират индекс на безопасност (рейтинг). Ако искате да научите повече за това как оценяваме казината, можете да го прочетете тук .

Относно промотирането на казина, отново ще кажа, че ние предоставяме информация за казината, а не ги рекламираме. Ако играеш някъде, не искаш да кажеш, че някой те е карал насила. Всеки има избор и ти също спомена, че поне половината от отзивите са лоши, така че тъй като имаш възможност да видиш опита на други играчи, мисля, че можеш да вземеш решение.

Относно твоето мнение, не ти го отнемам, но ми се струва, че имаш такава нагласа и пак ще се оплакваш при нас, за да ти помогнем. Ако имате това мнение само заради това, което ви се е случило, тогава наистина не разбирам.

Както и да е, относно вашия проблем, свързахте ли се с доставчика на плащания, за да видите дали има проблем?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Джаро,


Благодаря, че се обърна към мен. Прочетох как се изчисляват оценките ви за индекс на безопасност преди предишния ми отговор и изглежда, че отзивите на играчите НАПРАВО съставляват част от вашия индекс. Всъщност според статията това е голяма част, така че не съм сигурен дали са променили това, откакто прочетохте статията последно, но копирах част от нея по-долу, за да можете да я разгледате.

„Другата основа на нашия Индекс за безопасност са оплакванията на играчите. Те ни казват как всяко казино се отнася към своите играчи. Ако има много основателни оплаквания за дадено казино, това е ясна индикация, че има някои проблеми, които карат играчите да бъдат недоволни."


Не вярвам, че съм намеквал, че някой е бил принуден да играе някъде в предишното ми изявление. Може би ще трябва да го препрочета. Но моето мнение беше, че ако има въпроси около практиките на дадено казино, може би вие, казино гуру, не трябва да насочвате играчи към това казино.

Що се отнася до моя опит и оплакването ми срещу Drop casino, да, имах проблем с кредитирането на депозита ми в сметката ми и отговорът от вашия колега беше странен. Фактът, че те защитаваха казиното, без дори да разследват и по същество казаха, че бедното казино трябва да има вързани ръце, вдигна някои червени знамена за мен. Което ме накара да разгледам по-подробно това казино, където намерих този форум и откъдето научих, че е във ваш интерес играчи като мен да губят пари в това казино.


Така че да, търсих вашата помощ, но не я получих и сега знам защо. Не искаш да хапеш ръката, която те храни.



Автоматичен превод:
Confusingseeker
преди 9 месеца

Моля.

Но по отношение на първата част за прегледите, мисля, че имаше леко недоразумение, защото копирахте пасажа за оплакванията, които оказват влияние върху индекса на безопасност. Но това не са потребителски отзиви. Те са две различни неща. Що се отнася до рекламациите, да, те оказват влияние върху индекса на безопасност точно заради това, което сте копирали, така че се надявам сега да се изясни въпросът.

Що се отнася до вашия проблем, ако не получите депозит в казиното, какво точно бихте очаквали? Вероника ви посъветва какво съветва всеки играч, когато възникне такава ситуация. Трябва да се свържете с доставчика на плащане, за да се опитате да разберете дали някъде има грешка. Понякога такива ситуации могат да бъдат причинени от различни неща. Ние обаче нямаме възможност да разследваме такива неща.

Освен това, ако мислите, че е в наш интерес да загубите, грешите. Обикновено казваме на играчите, че къщата винаги печели и че през повечето време играчите губят депозита си, така че вашето мнение е доста обобщено.

Въпреки това се надявам, че няма да срещнете нищо подобно в казината в бъдеще и че изживяването ви само ще се подобрява. Късмет.

Автоматичен превод:
Confusingseeker
преди 6 месеца

Тези казина GALAKTIKA NV са измами! никой не плаща! Дори не платих моите 20 долара от първото теглене.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Повечето от тези казина на GALAKTIKA NV са измами! Никой не ми е платил първото теглене досега.

Автоматичен превод:
Brunkozoroski
преди 6 месеца

Хей, колко време чакаш тегленето си? Казиното каза ли ви причината, поради която не иска да ви плати? Имате ли вече потвърдена казино сметка?

Моля, уведомете ме и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Все още не съм получил печалбите си от / 2 седмици

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

капково Изглежда, че не плащам данъци, така че банката ми казва не и връща парите обратно. Жалко сега. Дали просто съм нанизан

Автоматичен превод:
Ichballer4
преди 5 месеца

Бихте ли обмислили да подадете жалба тук, може би с нашия екип?🤔 Смятам, че те биха могли да ви помогнат с този проблем. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, и ни уведомете, ако имате нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изплащането ми отне 16 дни досега. Не знам защо не могат да го направят правилно. Всяка служба за обслужване на клиенти ми отговаря така, сякаш задавам въпроса за първи път и след това отговорът идва за нула време. Вашите пари вече са на път. Просто чакаме отговора от Тал. file

Автоматичен превод:
Ichballer4
преди 5 месеца

Така че постъпихте правилно като подадохте жалба, която сега чака одобрение от нашия екип. Те със сигурност ще се нуждаят от още информация от вас, така че бъдете готови, моля, да им дадете своя отговор, когато е необходимо. мога ли да попитам, ако вашият акаунт там е напълно верифициран, моля?

Междувременно, ако имате актуализации от казиното, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 4 месеца

Направих покупка от Gates of Olimpius 1000

Покупка от €40 и спечелих €3300

Това е въпрос на късмет.

В дрип казиното понякога имам голям късмет.


Автоматичен превод:
Mco00
преди 4 месеца

Винаги бих казал, че всичко в казиното е късмет. Така или иначе, това е страхотна победа. 🎉😊

Успяхте ли да изтеглите нещо от него или все още не сте преминали през процеса?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Вдигнах всичко.

За 5 минути имах парите в сметката си, плащат бързо, независимо дали сумата е висока или ниска. Наистина харесвам това казино.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 4 месеца

Е, радвам се да го чуя, не е така във всяко казино и мисля, че вие също го знаете. Теглите ли с помощта на крипто, когато го имате в акаунта си толкова бързо? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

да, знам

Играя онлайн казино повече от 10 години, имах проблеми с получаването на моите тегления.

Но в този случай никога не съм имал винаги бързо и ефективно теглене към електронния портфейл.

Играл съм в добри казина, но това се откроява. Работи много добре.

Много ми харесва да играя там.


Автоматичен превод:
Mco00
преди 4 месеца

Тъй като ефикасните и бързи тегления са най-предпочитаните теми, наистина се радвам, че отделихте време да споделите много от вашите преживявания. Освен това намерих всички ваши потребителски отзиви за доста информативни - браво. 🙂

Нека късметът е с вас възможно най-дълго! 🐱‍🏍



Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Благодаря ви много 🥰

Винаги се опитвам да бъда честен и честен в коментарите си.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини