всички връзки от менюто преди 3 часа бяха деактивирани 😉 само чрез менюто на профила можете да се свържете с поддръжката 😉
" Внимание!
След запазване на данните информацията в полето няма да може да се редактира! За да направите промени, свържете се с поддръжката."
all links from menu 3 hours ago was dis activate 😉 only via profile menu you could reach support 😉
" Warning!
After saving the data, the information in the field will not be editable! To make changes, contact Support service."
Чудесно е, че най-накрая успя да се свържеш с казиното и че Pickle ти помогна. Може просто да е имало някакъв технически проблем, когато връзките от сайта не са работили за вас, но това е само мое предположение.
Колко време обаче ви отне проверката? Веднага ли беше и не си имал проблем с документи ? Какъв е вашият опит досега в това казино? 🙂
It's great that you finally managed to get in touch with the casino and that Pickle helped you. Maybe there was just some technical glitch when the links from the site didn't work for you, but that's just my guess.
However, how long did it take you to verify ? Was it right away and you didn't have a problem with any documents ? What is your experience so far in this casino ? 🙂
добре... моят опит с Galaktika NV 🙂 всички казина, притежавани от Galaktika NV, са голяма шега 🙂 не играйте в казина Galaktika NV 🙂 всички... без значение какъв софтуер има правила за злоупотреба и може да ви замрази парите за 30 дни без причина 🙂 ако спечелите в едно Galaktika NV Casinos, те ще имат данни за вас и ще ви забранят във всички казина (използвайте всички правила срещу вас... чакайте 30 дни за пари 🙂 ) депозирайте моментално, теглете? 30 дни 🙂 Те казват, че това е KYC, за съжаление за тях KYC не съществува в CURACAO xD, така че те лъжат за KYC 🙂 Боже за нас (за клиенти, които не са за партньорски сайт като казино гуру 😉) има нещо като Omnibus директива... и ако опитвате се да убедите хората, че 30 дни чакане за пари е правило на KYS, можете да загубите 10% от печалбата си, защото е срещу клиентите 🙂 И какъв опит имате досега с Galaktika NV? 🙂
well... my experience with Galaktika N.V. 🙂 all casinos owned by Galaktika N.V. are big joke 🙂 do not play in Galaktika N.V. casinos 🙂 all... no matter what software is have abuse rules and can freeze you money for 30 days without reason 🙂 if you win in one Galaktika N.V. Casinos they will have you data and will ban you in every casinos (use all rules against you... waiting 30 days for money 🙂 ) deposit instant, withdraw? 30 days 🙂 They say this is KYC unfortunately for them KYC not exist on CURACAO xD so they are lying about KYC 🙂 god for us (for customers not for affiliant site like casino guru 😉) there is something like Omnibus directive... and if you try to convince people that 30 days waiting for money is KYS rules you can lost 10% of you profit because it is against customers 🙂 And what experience so far with Galaktika N.V. you have? 🙂
Защо това казино получи толкова висок рейтинг? Особено след като това е ново казино на пазара.
Може ли някой от служителите на Casino Guru да ми отговори на този въпрос? (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Здравейте, благодаря ви, че описахте опита си, но имах впечатлението, че може да имате добър опит и с Drip Casino, когато се потвърдихте тук.
Въпреки това опитът ми е несъществуващ. Аз съм само администратор на форума и не играя в казина. За мен това е загуба на пари, така че досега нямам опит и вероятно няма да имам друг. 🙂
Hi thank you for describing your experience, but I had the impression that you might also have a good experience with Drip Casino , when you verified yourself here.
Nevertheless, my experience is nonexistent. I'm just an admin on the forum and I don't use to play in casinos. For me it's a waste of money, so I have zero experience so far and probably won't have any other. 🙂
Защо това казино получи толкова висок рейтинг? Особено след като това е ново казино на пазара.
Може ли някой от служителите на Casino Guru да ми отговори на този въпрос? (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Здравейте, тук ще добавя ръководство, което ще ви каже как оценяваме казината и ще можете да си направите мнение защо е толкова високо. Просто щракнете тук .
Бих искал също да добавя, че прегледахме подробно Drip Casino и му дадохме висок индекс на безопасност, което означава, че е страхотно казино за игра. В нашия преглед ние разгледахме оплакванията на играчите на казиното, очакваните приходи, лиценза, автентичността на игрите, качеството на поддръжката на клиентите, справедливостта на правилата и условията, лимитите за теглене и печалби и други фактори.
Доста фактори влияят върху индекса на безопасност на самото казино и никой не го получава просто така. 🙂
Hi, I will add here a guide that will tell you how we rate casinos and you will be able to make an opinion why it is so high. Just click here.
I would also like to add that we've thoroughly reviewed Drip Casino and gave it a High Safety Index, which means it's a great casino to play at. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors.
Quite a lot of factors influence the safety index of the casino itself and nobody gets it just like that. 🙂
Защото тази оценка е фалшива 🙂 Знаете ли защо? 🙂 имате отговор от Jaro (администратор на форум) в моя отговор 🙂 те не играят в казино 😉 и какво е бизнес модел Casino Guru? 🙂 Те печелят пари от това, че сте загубили в казино 😉 Така че... ако опишат справедлива ситуация, никой няма да се регистрира от партньорски връзки и гуруто на казиното не печели пари от това, че сте загубили в казино 😉 Оценка на всички интернет казина/букмейкъри, базирана на партньорски връзки/препратки са фалшиви и използват социотехника, за да ви вземат пари 😉 Ако например се чувствате положително/добре, можете да загубите повече пари без контрол 😉 това е основният трик, използван от казино и сайт като казино гуру 😉
Because this rating is fake 🙂 You know why? 🙂 you have answer from Jaro (forum admin) in my answer 🙂 they dont play in casino 😉 and what is business model Casino Guru? 🙂 They earn money on you lost in to casino 😉 So... if they will describe fair situation nobody will register from affiliate links and Casino guru dont earn money on you lost to casino 😉 all internet casino/bookies rating based on affiliate/reflinks are fake and use sociotechnique to get you money 😉 If you for example feel positive/good you are able to lost more money without control 😉 this is main trick used by casino and site like casino guru 😉
Не разбирам как разбра, че оценката е фалшива. В крайна сметка, всеки играч има опцията да не играе в казиното. Никой не е принуден да внася пари.
Както и да е, получаваме оферти от различни казина всяка седмица. Те ни предлагат пари за повишаване на рейтинга им или за да започнем да ги рекламираме в ТОП казина за определени пазари. Никога не приемаме такива предложения. Всички оценки и класиране се основават на много тестове и прегледи, направени от реални хора (не роботи) и ние правим тези тестове няколко пъти годишно.
Мога също да очертая - финансиране и приходи:
Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.
Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.
Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предостави честни отзиви за онлайн казино.
Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.
Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).
Наистина е толкова просто – получаваме комисионни, въпреки че аз лично съм убеден, че процесът е честен и служи на основния принцип, който считаме за най-важен – да бъдем честни и честни – с всеки.
I don't understand how you figured out that the rating is fake. After all, every player has the option not to play in the casino. No one is forced to deposit money.
Anyway, we get offers from various casinos every week. They offer us money for increasing their rating or to start promoting them in TOP casinos for specific markets. We never accept such offers. All the ratings and standings are based on many tests and reviews done by real human-beings (not robots) and we do these tests couple times per year.
I can also outline- fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
Обърнете внимание на огромното несъответствие в клиентските отзиви на казино гуру и тръстпилот за казино като spinbetter. Това е само една от многото ситуации, в които се случва. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Отдавна се чудя на това, но предпочитах да си го премълча ;>
I've been wondering about this for a long time, but I preferred to keep it quiet ;>
всички този вид сайтове имат един бизнес модел... печелят пари от загуба 😉 те печелят от загуба 😉 дори форум bukmacherskie печелят пари от загуба чрез споразумение за партньорство с букмейкъри/казина 😉 Няма да загубите пари, ако не депозирате пари така че те трябва да подобрят ранга на казиното 😉
all this kind site have one buisness model... earning money on you lost 😉 they get profit from you lost 😉 even forum bukmacherskie earning money on you lost via affiliate agreement with bookies/casinos 😉 You will not lost money if you not deposit money so them must upgrade casino rank 😉
Проверката отнема 30 дни, както споменах 🙂 ако опитате да изтеглите пари, те ще верифицират акаунта ви с 30 дни 🙂 Опитвам се да изтегля пари и започна xD проверка 30 дни и теглене отменено xD какво сега? 🙂 Какво отговаряте за "проверка"? 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
половината истина винаги е фалшива 🙂 всички класации, базирани на бизнес модел като този (печелене на пари от загубени хора) са фалшиви 🙂 например всички казина от Galaktika NV блокират теглене за 30 дни. Къде има информация за това? 🙂 Има още „скрита" информация за казината от казино гуру 😉 Казино гуру печели пари от хора, загубени от казина? 🙂 Да или не? 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Обърнете внимание на огромното несъответствие в клиентските отзиви на казино гуру и тръстпилот за казино като spinbetter. Това е само една от многото ситуации, в които се случва. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Така че, ако има голяма разлика в прегледите между CasinoGuru и Trustpilot, това е добре. Всеки играч има възможност да реши дали да играе в казиното. Можете да разглеждате информация от различни източници, просто е по-добре. Това, че има разлика, не означава, че отзивите са фалшиви. Много е важно да си дадете сметка колко мнения се подават там и тук и всяко едно се одобрява или отхвърля от лица по определени правила.
So if there is a big difference in reviews between CasinoGuru and Trustpilot, that's fine. Every player has the opportunity to decide whether to play at the casino. You can look at information from multiple sources, it's just better. Just because there's a difference doesn't mean the reviews would be fake. It is quite important to realize how many reviews are submitted there and here and each one is approved or rejected by persons under certain rules.
Проверката отнема 30 дни, както споменах 🙂 ако опитате да изтеглите пари, те ще верифицират акаунта ви с 30 дни 🙂 Опитвам се да изтегля пари и започна xD проверка 30 дни и теглене отменено xD какво сега? 🙂 Какво отговаряте за "проверка"? 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
Какво мислите, че трябва да бъде? Казиното удължава вашата проверка, не ние. Ние не сме казиното. Защо не подадохте жалба? Нашият екип би се опитал да ви помогне и да разгледа вашия случай. Защото това, което правите сега, е просто да идвате тук и да се оплаквате.
Така че, ако искате да се направи нещо по въпроса, трябва да направите нещо по въпроса.
What do you think it should be ? The casino extends your verification, not us. We're not the casino. Why didn't you file a complaint? Our team would have tried to help you and look into your case. Because what you're doing now is just coming in here and complaining.
So if you want something to be done about it, you have to do something about it.
половината истина винаги е фалшива 🙂 всички класации, базирани на бизнес модел като този (печелене на пари от загубени хора) са фалшиви 🙂 например всички казина от Galaktika NV блокират теглене за 30 дни. Къде има информация за това? 🙂 Има още „скрита" информация за казината от казино гуру 😉 Казино гуру печели пари от хора, загубени от казина? 🙂 Да или не? 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Мисля, че предоставяме достатъчно информация за казината. Не можем да осигурим всичко и това, че вие имате проблем, не означава, че други 1000 играчи го имат. Ако погледнете оплакванията, базирани на това казино, може да видите какви проблеми възникват и това е доста важен източник. Каква скрита информация мислите, че има на тази страница?
Както и да е, мисля, че на последния ти въпрос е отговорено ясно.
I think we provide enough information about casinos. We can't provide everything, and just because you have a problem doesn't mean another 1000 players have it. If you look at the complaints based on this casino you might see what issues are occurring and that's a pretty significant source. What hidden informations do you think are on this page ?
Anyway, I think your last question is answered clearly.
Днес получих промоционален код за бонус без депозит от това казино.
Разбира се, същият модел се повтори отново. Последни завъртания и голяма печалба с FS.
След това още една голяма печалба по време на залагането на бонус. И в един момент ние трябва да вземем всичко от вас, така че да не надхвърлите 25% от залагането на бонуса. Подозренията ми само потвърждават правилото, че това казино трябва да се избягва.
Today I received a promotional code for a no deposit bonus from this casino.
Of course, the same pattern was repeated again. Last spins and a big win with FS.
Then another big win during the wagering of bonus. And in a moment we have to take everything from you so that you do not exceed 25% of the wagering of bonus. My suspicions only confirm the rule that this casino should be avoided.
Всичко, което остава да направите, е да настроите автоматичните завъртания, да си купите хубави пуканки и да се забавлявате много (:
Редактиране:
За да обобщим: При над 13 000 завъртания максималната ми печалба в това казино е 384x.
Това казино трябва да бъде бойкотирано. Избягвайте го като чума, не играйте и не позволявайте на тези измамници, които работят с остарял лиценз, да правят пари. :)
All that's left to do is set the auto spins, buy some good popcorn and have a lot of fun (:
Edit:
To sum up: On over 13000 spins my maximum win at this casino is 384x.
This casino needs to be boycotted. Avoid it like the plague, don't play and don't let these scammers who operate on an outdated license make money. :)
Мисля, че ви бяха дадени достатъчно намеци да не играете тук и това вероятно беше последната капка. Ако чувствате, че повтаряте едно и също нещо отново и отново, най-доброто нещо, което можете да направите, е да не играете тук, както сами обявихте. Друго решение вероятно би било безсмислено. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Мисля, че ви бяха дадени достатъчно намеци да не играете тук и това вероятно беше последната капка. Ако чувствате, че повтаряте едно и също нещо отново и отново, най-доброто нещо, което можете да направите, е да не играете тук, както сами обявихте. Друго решение вероятно би било безсмислено. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Разбира се, спрях да играя там - с моите пари. Взехте ли предвид, че написах, че съм получил безплатна промоция? Това казино ще бъде бойкотирано от мен чрез всички възможни канали за достъп и нека моето предупреждение към другите играчи бъде полезно. (:
Of course I stopped playing there - with my money. Did you take into account that I wrote that I received a free promotion? This casino will be boycotted by me through all possible access channels and let my warning to other players be helpful. (:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.