НачалоФорумКазинаDrip Casino - обща дискусия

Drip Casino - обща дискусия (страница 4)

 от darusho2004
|
13 839 преглеждания 77 отговора |
|
1...3 4
Mco00

Няма за какво, това е най-важното и се радваме, че имаме такъв играч сред нас. 😊☘️

Автоматичен превод:

Пълна измама със самоличност и заграбване на пари, ИМАЙТЕ ПРЕДНАЗНАВАНЕ, че всичко, което депозирате, трябва да похарчите, преди да го изтеглите (без никакви бонуси). Трябваше да кача около дузина документи, докато ги държах пред лицето си. След много караница просто казах, че ще си взема обратно парите,,,НЕ те казаха, трябва да заложите всичко, преди да изтеглите, Каква шибана шега.

Автоматичен превод:
chadbritch

Здравейте,

Предполагам, че се чувства като измама за мнозина, но от друга страна, това е доста често срещано правило. Знаете, че казината не са банки, така че не можете просто да вземете решение и да изтеглите депозирани пари, без да играете в казиното.

Вашето отношение ме кара да се чувствам така, сякаш никога не сте чели правилата и условията, въпреки че сте създали акаунта доброволно. Това може да причини друга неочаквана изненада в бъдеще.

Може би можете да ни кажете повече за проверката, която се опитахте да преминете. Доколкото разбирам, и това не ви е харесало много.

Както и да е, благодаря за загрижеността, оценявам много.

Автоматичен превод:

Това е измамно казино. Не знам как Casino Guru може да добави толкова висока оценка 8.9? ??? Виждам, че казиното е пълно с лоши отзиви: Досега имах доверие на този сайт, но такъв процент за изчистване на измамнически уебсайт?

Автоматичен превод:
wikpost

Защо мислите, че това е измамно казино?

Съгласен съм с оценката, дадена от гуруто

За мен това е най-доброто казино, което съм играл през последните 10 години..

Автоматичен превод:

Вие агент ли сте на това казино? Мисля, че да 🙂 Те не плащат малка печалба от 1600 и аз достигнах най-високото VIP ниво

Автоматичен превод:
wikpost

Аз не съм агент.

Колко време чакахте тегленето?

Никога не съм имал проблеми с моите тегления и сумите бяха над €1600 и в рамките на 10 минути тегленето беше направено.

Използвам електронния портфейл netteler

И все още нямах най-високото VIP ниво.

Никога не съм имал проблеми с дрипа

Това ли е първото ви отнемане на капково?

Автоматичен превод:

Прочетохте ли други публикации и рецензии. Изглежда, че ти си единственият без проблеми.

Опитах да направя няколко опции за теглене и те отказаха всички. по различни причини.

Те ми предложиха да направя видео разговор с тях за допълнителна проверка, което е глупост.

Моят акаунт е проверен с ID, POA, селфи и Prood на всички опции за депозит, така че...

Автоматичен превод:
wikpost

Всъщност това е много странно.

Моята проверка беше извършена чрез нормалния процес и беше бърза през януари. Не знам дали са променили системата. Имах най-доброто изживяване в онлайн игрите с drip.

Но всеки случай е различен.

Случвало ми се е да играя в добре оценени казина със страхотни отзиви и да имам лош опит.

Надявам се, че можете да разрешите проблема си.

Аз съм просто дългогодишен онлайн казино играч и винаги търся най-добрите казина, а drp е най-доброто изживяване, което съм имал.

Автоматичен превод:

Това е измамно казино. Не знам как Casino Guru може да добави толкова висока оценка 8.9? ??? Виждам, че казиното е пълно с лоши отзиви: Досега имах доверие на този сайт, но такъв процент за изчистване на измамнически уебсайт?

Автоматичен превод:

Можете ли да ни опишете какъв е проблемът там, моля? Преминахте ли проверката или още не?

Ако имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:

Защо мислите, че това е измамно казино?

Съгласен съм с оценката, дадена от гуруто

За мен това е най-доброто казино, което съм играл през последните 10 години..

Автоматичен превод:

Хей. Благодаря ви за опита. Радваме се да помогнем, като информираме всички за казиното. Колко време играеш там?

Автоматичен превод:
wikpost

Те ми предложиха да направя видео разговор с тях за допълнителна проверка, което е глупост.

Те се борят срещу мулти-акаунтите. Добър начин да дадете повече бонуси и повече пари в промоции. Защо избягвате да минавате през него? минах в две различни казино в тази мрежа, когато спечелих много. отнема около 7-10 минути, току-що отговорих на няколко въпроса относно моите игрови дейности. И на следващия ден изтеглете печалбите си. Все още невероятно изживяване във всички казина от тази мрежа!

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте

От януари играя на капково

Казиното за мен е фантастично

Работи много добре.

Никога не съм имал проблеми с капките, напротив, само хубави неща.



Автоматичен превод:
Battleoga

Винаги съм използвал един бонус. Мразя да играя с бонуси. Имам само един акаунт, който беше проверен в самото начало и най-високото VIP ниво. Бях уведомен чрез селфи и всички възможни начини и проверката беше потвърдена преди месеци. Те отказаха моите тегления 3 пъти с различни причини и накрая искаха да направят видео разговор. Никога няма да направя такова нещо! Никой не може да пита такива неща, след като проверката е потвърдена.


Автоматичен превод:
Romi

Ами не anymroe. Писах и на техния екип за оплаквания преди дни. Така и не получих отговор.

Започнах връщане на плащане към всичките си депозити, което е много повече от това, което загубих. Никога не съм правил подобно нещо, но ако искат да ме измамят, нямам избор.

Автоматичен превод:

Здравейте

От януари играя на капково

Казиното за мен е фантастично

Работи много добре.

Никога не съм имал проблеми с капките, напротив, само хубави неща.



Автоматичен превод:

Страхотен! Благодарим ви също, че изпратихте отзив.

Всички подробности се оценяват. 😉

Автоматичен превод:

Винаги съм използвал един бонус. Мразя да играя с бонуси. Имам само един акаунт, който беше проверен в самото начало и най-високото VIP ниво. Бях уведомен чрез селфи и всички възможни начини и проверката беше потвърдена преди месеци. Те отказаха моите тегления 3 пъти с различни причини и накрая искаха да направят видео разговор. Никога няма да направя такова нещо! Никой не може да пита такива неща, след като проверката е потвърдена.


Автоматичен превод:

Въпреки че ми е неприятно да не съм съгласен, казиното всъщност има правото да поиска да се откажете от видеообаждането, въпреки че проверката ви преди това е била успешна. Защото тяхна отговорност е да бъдат 100% сигурни. Напълно разбирам, че в тези ситуации изглежда като загуба на време, но какво ще си помисли казиното, ако откажете да го преминете? Може да си помислят, че имаш какво да криеш, така че решението им да те проверят допълнително е правилно.

не мислиш ли

Винаги е по-добре да си сътрудничиш, поне от моя опит.


Автоматичен превод:

Ами не anymroe. Писах и на техния екип за оплаквания преди дни. Така и не получих отговор.

Започнах връщане на плащане към всичките си депозити, което е много повече от това, което загубих. Никога не съм правил подобно нещо, но ако искат да ме измамят, нямам избор.

Автоматичен превод:

Въпреки че разбирам разочарованието ви, не съм убеден, че това е добър курс на действие. Мога ли да знам какво според вас ви кара да имате право на възстановяване на средствата?

Знаете, връщането на плащане може да има последствия за играча и трябва да се използва като последна опция.

Да видим какво ще се случи по-нататък, надявам се да останете доволни от действията си.


Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини