НачалоФорумКазинаDrake Casino - обща дискусия

Drake Casino - обща дискусия (страница 3)

 от rile15
|
11 870 преглеждания 50 отговора |
|
12 3

Няма да възникнат проблеми. Платено ми е вече!

Автоматичен превод:
zena5755

Страхотно, така че вероятно ще е време да се спрете на казина, които са надеждни за вас, защото ще има пътека, водеща до тук. Надявам се на още много победи. 🙂

Автоматичен превод:

И двата акаунта Vip slots и Drake са затворени!

Играч Пази се!


Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Защо това казино е номер едно на вашия сайт? Това ме кара да се съмнявам в валидността на целия сайт, ако трябва да бъда честен. Какво, по дяволите, е като отрицателно и аз също имам отрицателен опит, който ще разкажа.

Автоматичен превод:
shopjustbeingme

Здравейте,

въпреки тона ти мисля, че мога да ти помогна с обяснение. Между другото, това казино не е номер едно, въпреки че въз основа на неговите статистики смятаме, че си струва да го покажем.

Ако отделите време да разгледате раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност ", ще знаете, че:

file

Тъй като това е първата ни публикация в този форум, ние, разбира се, не знаем нищо за вашия лош опит, така че бих искал учтиво да ви помоля да го споделите поне.

Дайте малко пространство на другите да обмислят това, което имате да кажете. Общото оплакване няма истинска стойност, съгласен ли си? Кой знае, може да успеем да ви помогнем.

Помислете за това, моля.

Автоматичен превод:

получих одобрено теглене преди 3 седмици, не съм получил нито цент в моята банка и казиното отказва да ми даде причина, поради която просто казват разследване.


Как да се свържа с правилните хора, които да съдя за кражба и злоупотреба с правила и условия.

Автоматичен превод:
aussietrump

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те вече са започнали да работят по него и ще се свържат с вас скоро.

Мога ли само да попитам дали и двете тегления вече са одобрени или все още чакат? Не можах да го разбера точно, тъй като казахте, че казиното все още разследва, нали знаете.🤔


Автоматичен превод:

И двете тегления са одобрени с парите, напускащи сметката в казиното. Едно теглене беше одобрено на 5 август и едно одобрено на 12 август.


Наистина не разбирам какво точно се случва с това казино или просто нарушение на правилата и условията.


Прекарах последните няколко дни в изпращане на много имейли без успех само със стандартни отговори за копиране и поставяне

скъпи

Александър,

Благодарим ви, че се свързахте с DrakeCasino.eu!

Искрено се извиняваме за неудобството, имайте предвид, че в момента проучваме какво се е случило с транзакцията и просто ни трябва малко повече време за това.

Молим ви за още малко търпение по този въпрос. След като научим повече, ще ви уведомим веднага.

Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас по всяко време.


ОЩЕ МАЛКО ВРЕМЕ???? минаха повече от 3 седмици и те искат повече време, за да измислят извинения за кражба.

Автоматичен превод:
aussietrump

Изглежда наистина разочароващо за мен и гневът ви е разбираем.

Надяваме се, че нашият екип ще успее да стигне до дъното на това и скоро ще можете да получите парите си.

Да видим как казиното ще сътрудничи и ще разреши проблема. Стискам палци за възможно най-бързо и добро решение.🤞

Автоматичен превод:

@CasinoGuru: Знам, че с хилядите казина и бонуси има безкрайна нужда от актуализации, но какъв е правилният начин потребителят да докладва за грешки?


Преди три месеца щракнах върху „може би не работи" за бонуса за това казино и попълних коментар. За съжаление, бонусът все още казва, че няма ограничение за печалба.


Регистрирах се чрез вас, защото няма лимит, депозирах 20 USD и имах страхотен късмет, един слот ми донесе над 10 000 USD за 30 минути и бях много щастлив.


Докато не проверих правилата и условията и не можех да плача...


„Приемането на всеки бонус за депозит в казино от 200% или повече от сумата на депозита е предмет на максимален лимит за теглене, който е 10 пъти сумата на бонуса или $10 000, което от двете е по-ниско, освен ако не е отбелязано друго."

Автоматичен превод:
hugbearli

Здравейте, обикновено се опитваме да актуализираме казината на определен интервал от време, но тъй като има толкова много от тях, които добавяме, не винаги е възможно да го правим на месечна база, да кажем.

Както и да е, какъв беше конкретният бонус от нас? Опитах се да потърся и намерих двама от тях, които казват, че имат неограничено теглене.

Освен това, ако играчите забележат нещо, те могат да се свържат с нас и ние се опитваме да го поправим, защото понякога Правилата и условията могат да се променят и така това, което е било валидно преди няколко месеца, може да не е валидно днес.

Както и да е, не се колебайте да ми кажете и аз ще се опитам да ви попитам за това. Разбира се, бих казал, че винаги трябва да гледате Условията, когато играете с бонус преди време, защото нещата, както казах, могат да се променят.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини