преди 1 година
Няма да възникнат проблеми. Платено ми е вече!
No problems will occur. I got paid already!
Няма да възникнат проблеми. Платено ми е вече!
No problems will occur. I got paid already!
Страхотно, така че вероятно ще е време да се спрете на казина, които са надеждни за вас, защото ще има пътека, водеща до тук. Надявам се на още много победи. 🙂
Great, so it will probably be time to stick to casinos that are reliable for you, because there will be a path leading here. I hope for many more wins. 🙂
Защо това казино е номер едно на вашия сайт? Това ме кара да се съмнявам в валидността на целия сайт, ако трябва да бъда честен. Какво, по дяволите, е като отрицателно и аз също имам отрицателен опит, който ще разкажа.
Why is this casino the number one on your site? It kind of makes me question the validity of the whole site to be honest. What the fuck is like negative and I have a negative experience as well that I will open up.
Здравейте,
въпреки тона ти мисля, че мога да ти помогна с обяснение. Между другото, това казино не е номер едно, въпреки че въз основа на неговите статистики смятаме, че си струва да го покажем.
Ако отделите време да разгледате раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност ", ще знаете, че:
Тъй като това е първата ни публикация в този форум, ние, разбира се, не знаем нищо за вашия лош опит, така че бих искал учтиво да ви помоля да го споделите поне.
Дайте малко пространство на другите да обмислят това, което имате да кажете. Общото оплакване няма истинска стойност, съгласен ли си? Кой знае, може да успеем да ви помогнем.
Помислете за това, моля.
Hello,
despite your tone I think I can help you with an explanation. This casino is not number one by the way, though based on its stats it si among we deem worth showig.
If you take the time to look at tab called "Safety Index explained" you would know that:
Since this is our first post on this forum, we of course know nothing about your bad experience, so I would like to ask you politely to share it, at least.
Give others some space to reflect on what you have to say. General complaining has no real value, would you agree? Who knows, we may be able to help you.
Think about that, please.
получих одобрено теглене преди 3 седмици, не съм получил нито цент в моята банка и казиното отказва да ми даде причина, поради която просто казват разследване.
Как да се свържа с правилните хора, които да съдя за кражба и злоупотреба с правила и условия.
got a withdraw approved 3 weeks ago , have not received a cent in my bank and casino refuses to give me a reason why they just say investigating.
How do i get in touch with the right people to sue for theft and abuse of terms and conditions.
Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Те вече са започнали да работят по него и ще се свържат с вас скоро.
Мога ли само да попитам дали и двете тегления вече са одобрени или все още чакат? Не можах да го разбера точно, тъй като казахте, че казиното все още разследва, нали знаете.🤔
You have done the right thing by submitting a complaint here with our team. They have already started to work on it and will get back to you shortly.
May I just ask if both of the withdrawals have already been approved or are still pending? I couldn't understand it exactly, as you said that the casino is still investigating, you know.🤔
И двете тегления са одобрени с парите, напускащи сметката в казиното. Едно теглене беше одобрено на 5 август и едно одобрено на 12 август.
Наистина не разбирам какво точно се случва с това казино или просто нарушение на правилата и условията.
Прекарах последните няколко дни в изпращане на много имейли без успех само със стандартни отговори за копиране и поставяне
скъпи
Александър,
Благодарим ви, че се свързахте с DrakeCasino.eu!
Искрено се извиняваме за неудобството, имайте предвид, че в момента проучваме какво се е случило с транзакцията и просто ни трябва малко повече време за това.
Молим ви за още малко търпение по този въпрос. След като научим повече, ще ви уведомим веднага.
Ако имате други въпроси, можете да се свържете с нас по всяко време.
ОЩЕ МАЛКО ВРЕМЕ???? минаха повече от 3 седмици и те искат повече време, за да измислят извинения за кражба.
Both withdrawals have been approved with the money leaving the casino account. One withdraw was approved on the 5th of AUG and one approved on the 12th.
I really dont understand exactly what this casino is going on about either its a simple breach of terms and conditions.
I spent the last few days sending many emails with no luck just standard copy paste replys saying
Dear
Alexander,
Thank you for contacting DrakeCasino.eu!
We sincerely apologize for the inconvenience, please note that we are currently investigating what happened with the transaction and we simply need a little more time for that.
We kindly ask you for a little bit more patience regarding this matter. Once we know more we will notify you right away.
If you have any other questions, feel free to contact us at any time.
LITTLE MORE TIME ???? its been over 3 weeks and they want more time to come up with excuses for theft.
Изглежда наистина разочароващо за мен и гневът ви е разбираем.
Надяваме се, че нашият екип ще успее да стигне до дъното на това и скоро ще можете да получите парите си.
Да видим как казиното ще сътрудничи и ще разреши проблема. Стискам палци за възможно най-бързо и добро решение.🤞
It seems really frustrating to me and your anger is understandable.
Hopefully, our team will be able to come to the bottom of this and you'll be able to get your money soon.
Let's see how the casino will cooperate and resolve the issue. I'm keeping my fingers crossed for the fastest and best resolution possible.🤞
@CasinoGuru: Знам, че с хилядите казина и бонуси има безкрайна нужда от актуализации, но какъв е правилният начин потребителят да докладва за грешки?
Преди три месеца щракнах върху „може би не работи" за бонуса за това казино и попълних коментар. За съжаление, бонусът все още казва, че няма ограничение за печалба.
Регистрирах се чрез вас, защото няма лимит, депозирах 20 USD и имах страхотен късмет, един слот ми донесе над 10 000 USD за 30 минути и бях много щастлив.
Докато не проверих правилата и условията и не можех да плача...
„Приемането на всеки бонус за депозит в казино от 200% или повече от сумата на депозита е предмет на максимален лимит за теглене, който е 10 пъти сумата на бонуса или $10 000, което от двете е по-ниско, освен ако не е отбелязано друго."
@CasinoGuru: I know that with thousands of casinos & bonuses there is an endless need for updates, but what is the correct way for a user to report errors?
Three months ago I clicked on "maybe not working" for the bonus for this casino and filled in a comment. Unfortunately, the bonus still says there is no winning limit.
I signed up through you because there is no limit, deposited 20 USD and was reeeeeally lucky, one slot brought me over 10,000 USD within 30 minutes and I was soooooooo happy.
Until I checked the terms and conditions and could cry...
"Acceptance of any casino deposit bonus of 200% or more of the deposit amount, is subject to a maximum cash out limit, which is 10 times the bonus amount, or $10,000, whichever is lower, unless otherwise noted."
@CasinoGuru: Ich weiss, bei tausenden Casinos & Bonis gibt es unendlich Aktualisierungbedarf, aber wie geht man als User korrekt vor, um Fehler zu melden?
Schon vor 3 Monaten habe ich beim Bonus zu diesem Casino auf "funktioniert etwaa nicht" geklickt und mit Bemerkung ausgefüllt. Leider steht immer noch beim Bonus es gebe kein Gewinnlimit.
Hatte mich via euch dort angemeldet weil kein Limit, 20 USD einbezahlt und hatte richtiiiiiig Glück, ein Slot brachte mich innerhalb von 30 Minuten auf über 10.000 USD und ich war soooooooo happy.
Bis ich die AGB checkte und heulen konnte ....
"Acceptance of any casino deposit bonus of 200% or more of the deposit amount, is subject to a maximum cash out limit, which is 10 times the bonus amount, or $10,000, whichever is lower, unless otherwise noted."
Здравейте, обикновено се опитваме да актуализираме казината на определен интервал от време, но тъй като има толкова много от тях, които добавяме, не винаги е възможно да го правим на месечна база, да кажем.
Както и да е, какъв беше конкретният бонус от нас? Опитах се да потърся и намерих двама от тях, които казват, че имат неограничено теглене.
Освен това, ако играчите забележат нещо, те могат да се свържат с нас и ние се опитваме да го поправим, защото понякога Правилата и условията могат да се променят и така това, което е било валидно преди няколко месеца, може да не е валидно днес.
Както и да е, не се колебайте да ми кажете и аз ще се опитам да ви попитам за това. Разбира се, бих казал, че винаги трябва да гледате Условията, когато играете с бонус преди време, защото нещата, както казах, могат да се променят.
Hi, we usually try to update the casinos at some interval of time, but since there are so many of them that we add, it is not always possible to do it on a monthly basis, let's say.
Anyway, what was the specific bonus from us? I tried to look and I found two of them saying they have unlimited cashout.
Also, if players notice something they can contact us and we try to fix it because sometimes Terms and Conditions can change and so what was valid a few months ago may not be valid today.
Anyway, feel free to tell me and I'll try to ask you about it. Of course, I would say that you should always look at the Terms when you are playing with a bonus ahead of time, because things like I said can change.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.