преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dailyspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозитите в недоброто казино понякога се резервират веднага, понякога депозитите изобщо не се резервират и просто не получавате парите си чатът на живо винаги идва с едни и същи извинения лошо казино
Not a good casino deposits are sometimes booked immediately, sometimes deposits are not booked at all and you simply don't get your money live chat always comes with the same excuses bad casino
Kein gutes Casino einzahlungen werden mal sofort gebucht, mal werden einzahlungen gar nicht gebucht und man bekommt sein geld einfach nicht livechat kommt immer mit den selben ausreden schlechtes Casino
Здравейте. Мога ли да попитам дали вие самият имате подобен опит? Бихте ли искали да ни кажете още подробности за това, така че и другите играчи да имат по-добра представа? Какъв метод на плащане сте използвали, чатът на живо помогна ли изобщо или може би трябваше да се свържете с поддръжката и по пощата? Наистина искам да науча повече за това.
Hello. May I ask if you have this kind of experience yourself? Would you like to tell us some more details about that, so other players could have a better idea as well? What kind of payment method have you used, did the live chat helped at all, or maybe you had to contact the support by mail as well? I am really keen to know more about it.
Платих чрез банков депозит, няколко депозита бяха кредитирани, няколко депозита изобщо не бяха кредитирани, сега чакам 7 дни кредитът да бъде кредитиран, чата винаги казва едно и също нещо.
Днес исках да платя чрез Skrill, което те предложиха също не работи, винаги беше отменено, това е истинско мръсно казино.
I paid via bank deposit, a few deposits were credited, a few deposits were not credited at all, I have now been waiting for 7 days for the credit to be credited, the chat always says the same thing.
Today I wanted to pay out via Skrill, which they offered didn't work either, it was always canceled, it's a real dirty casino.
Ich hab über bankeinzahlung eingezaht paar einzahlungen wurden gutgeschrieben paar einzahlungen überhaupt nicht warte mittlerweile seit 7 tagen auf die Gutschrift chat erzählt immer das selbe.
Heute wollte ich über skrill auszahlen was die anbieten hat auch nicht funktioniert wurd immer abgebrochen richtiges dreckscasino.
Така че вашият депозит все още не е кредитиран в казиното след седмица, нали? Какво ти каза казиното? Опитахте ли да попитате банката дали има някакъв проблем и дали парите са напуснали сметката ви?
Що се отнася до тегленето, какъв беше проблемът, когато казиното препоръча този метод, но въпреки това го отхвърли?
So your deposit still hasn't been credited to the casino after a week, yes ? What did the casino say to you? Did you try to ask the bank if there was any problem and if the money left your account ?
Regarding the withdrawal, what was the issue when the casino recommended this method but still rejected it?
Чакам депозита от 9 дни. Чатът винаги бръщолеви едни и същи сополи. Изплащането също се анулира през цялото време, въпреки че акаунтът е потвърден. Дава на казиното оценка 0,0, а не 6,7
I've been waiting for the deposit for 9 days. The chat always blabs the same snot. The payout is also canceled all the time even though the account is verified. Gives the casino a 0.0 rating and not a 6.7
Seit 9 tagen warte ich auf die einzahlung chat labbert immer die selbe rotze auszahlung wird auch ganze zeit storniert obwohl konto verifiziert ist gibt dem casino eine 0.0 Bewertung und keine 6,7
Здравейте. Съжаляваме да научим за вашите проблеми с това казино. Честно да ви кажа, бих избягал и бих опитал някое друго по-добро казино, какво мислите? Въпреки че това казино е все още „младо", както казваме, и не знаем много за опита на други играчи от него, според вашите думи не звучи много честно. Опитахте ли да се свържете с екипа за поддръжка по пощата, за да получите по-добро обяснение какво се случва?
За съжаление не можем да дадем на това или на което и да е казино оценката, която желаете, просто въз основа на опита на един играч. Нашият процес на преглед на казино взема предвид огромно количество информация за всяко казино. Това включва размер на казиното, оплаквания на играчи, удръжки за ограничителни или нечестни практики, добавени точки за положителни качества, свързани казина. Ако се интересувате от това как работи процесът на преглед, можете да разгледате тази статия 👈, за да научите повече за нея.
Моля, опитайте се да разберете причината, поради която всичко това се случва, вероятно най-добре, като изпратите имейл до тяхната поддръжка, за да видим как и дали нашият екип ще може да ви помогне. Ще чакаме тук.
Hello. Sorry to hear about your issues with this casino. To tell you the truth, I would run away and try some other casino better, what do you reckon? Even though this casino is still "young", as we say, and we do not know much about other players experiences from it, from your saying it does not sound very fair. Have you tried to contact the support by mail, perhaps, to get some better explanation about what is going on?
Unfortunately we can not give this, or any casino, the rating you wish for, simply just from an experience of one player. Our casino review process takes into account a huge amount of information about each casino. This includes size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities, related casinos. If you are interested in how does the process of reviewing work, you can check out this article 👈, to know about it more.
Please try to find out the reason why all this is happening, probably the best by sending an email to their support, so we can see how and if our team will be able to help you out. We'll be here waiting.
Казината, в които трябва да заложите парите, които депозирате три пъти, преди да можете да изтеглите каквото и да е, и които описват всичко в своите правила и условия като превантивни мерки срещу прането на пари, заслужават награда за награда за най-добра комедия.
След като пак прочетох толкова много глупости, в момента лежа по гръб като луд от смях и не мога да стана.
Просто е гадно какво е позволено в наши дни.
Casinos where you have to wager the money you deposit three times before you can withdraw anything and which describe the whole thing in their terms and conditions as preventive measures against money laundering deserve an award for the best comedy prize.
After reading so much rubbish again, I'm currently lying on my back like a cockchafer from laughing so much and I can't get up.
It's just sick what's allowed these days.
Casinos bei denen man das Eingezahlte Geld erst 3Fach umsetzen muss, bevor man etwas Auszahlen lassen kann und das ganze in ihren AGB noch als vorbeugende Maßnahmen gegen Geldwäsche beschreiben, gehört ein Award für den besten Comedypreis verliehen.
Nachdem ich so viel Müll wieder gelesen habe, liege ich vor lauter lachen aktuell wie ein Maikäfer auf dem Rücken und komme nicht mehr hoch.
Es ist einfach nur Krank, was heutzutage alles erlaubt ist.
Здравейте, бих казал, че 3x е доста, но ми се струва, че не е нещо необичайно, въпреки че съм го виждал в някои казина. Винаги е добре да знаете тези неща предварително и ако не е за вас, по-добре избягвайте такова казино.
Въпреки това, опитахте ли го тук или разбрахте за този факт по-рано и в крайна сметка се отказахте? И аз бих се обезсърчил, честно казано. 🙁
Hello, well I would say that 3x is quite a lot but it seems to me that it is not exactly something unusual, although I have seen it in some casinos. It's always good to know these things beforehand and if it's not for you, you'd better avoid such a casino.
Nevertheless, did you try it here or did you find out about this fact earlier and eventually gave up ? I would be discouraged too, to be honest. 🙁
Разбира се, забелязах го едва след като исках да изтегля парите. Дори и да е много рядко, понякога има моменти, в които започвате игра и печелите след кратко време. След това, разбира се, искате да теглите веднага. Ако вече сте завършили проверката и всичко, което върви с нея, и след това ви бъде казано, че трябва да заложите своя залог три пъти и това е причината, поради която не можете да изтеглите, това е много отрезвяващо.
Затова нямам друг избор, освен да оставя лош преглед за такива казина.
Разбира се, би било идеално, ако публикувате такава информация, така че хората да не си падат по подобни казина.
Винаги го сравнявам с истинско казино. Мога да вляза с 500 евро и щом вече не ми се иска, мога да си тръгна с 480 евро. На вратата няма никой, който да казва: Съжалявам, трябва да заложите още €1500, преди да можете да си тръгнете.
Еднократното обръщане на сумата е гранично, но все пак в границите. Въпреки това, 3x е и си остава измама и трябва да маркирате такива казина, за да предупредите хората за тях. Само тогава те могат да променят приоритетите си.
Of course, I only noticed it after I wanted to cash out. Even if it's very rare, sometimes there are moments when you start a game and win after a short time. Then, of course, you want to cash out straight away. If you've already completed the verification and everything that goes with it, and then you're told that you have to wager your stake three times and that's the reason why you can't cash out, it's very sobering.
Therefore, I have no choice but to leave a bad review for such casinos.
It would of course be ideal if you would publish such information so that people do not fall for such casinos.
I always compare it to a real casino. I can go in with €500 and as soon as I don't feel like it anymore, I can leave with €480. There's no one at the door saying: Sorry, you have to wager another €1500 before you can leave.
Turning over the amount once is borderline, but still within limits. However, 3x is and remains fraud and you should mark such casinos to warn people about them. Only then might they change their priorities.
Ich habe es natürlich erst festgestellt nachdem ich auszahlen wollte. Es gibt ja, auch wenn es sehr selten ist, manchmal den moment, dass man ein Spiel startet und nach kurzer Zeit gewinnt. Dann will man natürlich auch gleich auszahlen. Wenn man dann die Verifikation und alles was dazugehört bereits erledit hat, und dann mitgeteilt bekommt dass man seinen einsatz erst mal 3 fach umsetzen muss und das der grund ist wieso man nicht auszahlen kann, ist es sehr ernüchternd.
Daher bleibt mir bei solchen Casinos nichts anderes übrig als hier eine schlechte bewertung zu hinterlassen.
Es wäre natürlich ideal wenn ihr solche infos bei euch veröffentlichen würdet, damit man auf solche Casinos nicht hereinfällt.
Ich vergleiche das immer mit einem echten Casino. Da kann ich auch mit 500€ reingehen und sobald ich keine Lust mehr habe wieder mit 480€ herausgehen. Da steht auch keiner an der Tür und sagt: Sorry du musst noch 1500€ umsetzen bevor du wieder gehen darfst.
Den Betrag einmal umzusetzen ist schon grenzwertig, aber hält sich noch im rahmen. 3Fach ist und bleibt allerdings Betrug und solche Casinos sollten von euch besonders gekennzeichnet werden um die Leute davor zu wahrnen. Erst dann ändern sie vielleicht ihre prioritäten.
Другата гледна точка гласи, че такива изисквания за залагане са част от политиката срещу изпирането на пари (правила за AML), която обикновено се прилага активно от лицензиращия орган. Въпреки че съм съгласен, съвсем очевидно е, че случайният играч не би се опитал да изпере €500.
Мисля, че определянето на разумен праг би било достатъчно, а освен това играчите със сигурност биха оценили отношението.
Все пак не бих го нарекъл измама.
The another point of view says that such wagering requirements are part of the antimoney-laundering policy (AML rules) wich is usually actively enforced by the licencing authority. Though I agree it's quite obvious that casual player would not try to launder €500.
I think setting a reasonable treshold would be sufficient, and also, players would certainly appriciate the attitude.
Still, would not call it a fraud.
Или можете просто да маркирате тези казина на вашия сайт. И вероятно ще променят стратегията си, когато разберат, че вече никой не залага с тях.
Това, което винаги е странно, разбира се, е, че се предполага, че две казина са под един и същи лицензиращ орган, но въпреки това имат различни правила и условия, особено що се отнася до изискванията за залагане за депозирани пари, както и за теглене.
Например:
2 казина един и същ лицензиращ орган
В един има изискване за оборот от 1x за депозирани пари
В другия депозираните пари трябва да бъдат заложени 3 пъти.
В Казино 1 мога да тегля само в крипто, ако депозирам и с крипто.
В Казино 2 мога да депозирам с фиат и да тегля с крипто.
В този случай Casino 1 казва, че това е, което лицензиращият орган изисква. В Казино 2, което е под същия лицензиращ орган, се прилагат различни правила.
Не мисля така и смятам, че казината ще правят каквото си искат, докато някой не ги вземе за пример.
Както казах, оценка от ваша страна би била достатъчна, но очевидно печелите твърде много от казината, за да промените нещо.
PS Простото присъствие повече за играчите и по-малко пълзене зад казината понякога би помогнало да се променят нещата.
Or you can simply mark these casinos on your site. And they will probably change their strategy when they realize that nobody is gambling with them anymore.
What is always strange, of course, is that two casinos are supposedly under the same licensing authority, but despite this they have different terms and conditions, especially when it comes to the wagering requirements for deposited money as well as for withdrawals.
For example:
2 casinos same licensing authority
In one there is a turnover requirement of 1x for deposited money
In the other, the deposited money must be wagered 3 times.
In Casino 1 I can only withdraw in crypto if I also deposit with crypto.
In Casino 2 I can deposit with fiat and withdraw with crypto.
In this case, Casino 1 says that this is what the licensing authority requires. In Casino 2, which is under the same licensing authority, different rules apply.
I don't think so, and I think that the casinos will do whatever they want until someone makes an example of them.
As I said, a marking from your side would be enough, but apparently you earn too much from the casinos to change anything.
PS Simply being there more for the players and less crawling behind the casinos would sometimes help to change things.
Oder man markiert diese Casinos als einfach auf eurer Seite. Und sicherlich werden sie dann vielleicht mal ihre Startegie ändern, wenn sie irgendwann merken dass keiner mehr bei ihnen zockt.
Kurious ist natürlich immer dass 2 Casinos angeblich unter der gleichen Lizenzbehörde stehen, trotzdessen allerdings unterschiedliche AGBs aufweisen, vorallem was die Umsatzbedingungen für eingezahltes Geld als auch für Auszahlung angeht.
Als Bespiel:
2 Casinos gleiche Lizenbehörde
In dem einen gibt es für eingezahltes Geld eine Umsatzbedingung von 1x
In dem anderen muss das eingezahlte Geld 3x umgesetzt werden.
In Casino 1 kann ich nur in Krypto auszahlen wenn ich auch mit Krpto einzahle.
In Casino 2 kann ich mit Fiat einzahlen und mit Krypto auszahlen.
Casino 1 erzählt in diesem Fall dass es so von der Lizenzbehörde vorgeschrieben ist. In Casino 2 das unter der gleichen Lizenzbehörde steht, gelten andere Regeln.
Ich glaube wohl eher nicht, und dass die Casinos solange machen was sie wollen bis man mal ein exempel statuiert.
Dazu würde wie gesagt eine markierung von eurerseite aus ausreichen, aber anscheinend verdient ihr durch die Casinos zuviel um mal etwas zu ändern.
P.S. Einfach mal mehr für die Spieler da sein und weniger den Casinos hinten rein kriechen würde manchmal schon helfen etwas zu ändern.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.