ФорумКазинаDaddy Casino - обща дискусия

Daddy Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от franztheuerw
|
5559 преглеждания 60 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Doreen61
преди 4 месеца

Казино гуру дава винаги високи оценки на всички измамни казина не знам те плащат ли им за това нещо но от цялата работа страдаме ние играчите за това аз лично като видя висока оценка на казино знам че е лъжа

ThugLifeForlife
преди 4 месеца

Винаги съжаляваме, ако играч изпита някакво лошо изживяване в онлайн казино, и нашият екип за оплаквания винаги прави всичко възможно, за да помогне на тези играчи да решат всички проблеми. Не винаги е възможно, разбира се, поради много причини. В съответствие с разрешаването на жалбата и много други аспекти, нашият екип за данни след това променя индекса за безопасност на всяко казино. Ако се интересувате, имаме тази статия, която можете да прочетете, в която всичко е обяснено подробно. Моля, погледнете тук 👈.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не можах да намеря как да ти пиша лично съобщение. Вие отхвърлихте прегледа ми. Но защо? Аз съм обикновен играч, който написа мнението си за казиното.

Автоматичен превод:
detnet
преди 3 месеца

Здравейте. Нашата вътрешна система е открила твърде много прилики, поради което вашият преглед беше отхвърлен. Ако желаете да ни изпратите екранни снимки от акаунта или акаунтите в казиното, за които искате да напишете отзива си, за да видим, че сте редовен играч, моля, препратете ги с обяснение на community@casino.guru .

Наистина оценяваме вашето сътрудничество.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Глоба. Сега ще го изпратя. Благодаря за отговора

Автоматичен превод:
detnet
преди 3 месеца

получено! Нека нашият екип ги провери и скоро ще се свърже с вас. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Защо получавам отказ от прегледи на казино? Играя в тези проекти и споделих мнението си. Виждам, че не съм първият, който прави това. Трябва ли да предоставя и екранни снимки?

Вие коментирахте, че има прилики в рецензиите. Но това е моето мнение. И ако съвпада с други играчи, какво лошо има в това?

Автоматичен превод:
detnet
преди 3 месеца

Вашите отговори са по-горе 👆😉.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Защо рецензиите ми бяха отхвърлени, а одобрените изтрити?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Изпратих имейл със екранни снимки на вашия имейл.

Автоматичен превод:
Mikemisha
преди 3 месеца

Хей. Благодаря ти. Ще ги проверим и ще се върнем при вас с решението. Ако има доказателство, че сте истински играч, отзивите ви ще бъдат одобрени със задна дата.🙂


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Благодаря ти Роми

Автоматичен превод:
Mikemisha
преди 3 месеца

Никакви притеснения. Винаги се радваме, когато играч се интересува от сътрудничество. Приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отидох да се регистрирам от guru casino, за да получа бонуса. Бонусът беше 200% и 100 завъртания. Веднага след като се регистрирах в профила ми каза 100% бонус. Отидох в чата за помощ. и какво виждам шега .Говорих с някого и изведнъж той си тръгваше, докато чаках отговор

Това се случва отново и отново. Никой не може да ви помогне. Ако искате да изтеглите, мога да си представя какво ще се случи. Няма причина да си губя времето там, поставям нула

Автоматичен превод:
psychedelicteo
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам да науча, че се е стигнало до тази ситуация. Така че все още не сте разрешили нищо и никой не ви е стигнал и казиното ви е игнорирало, нали? Най-добре би било да разберете защо това е така, но виждам, че очевидно не сте останали в казиното и няма да се върнете.

Опитахте ли да изпратите поддръжка по имейл?

Автоматичен превод:
detnet
преди 3 месеца

Същото и за мен

Автоматичен превод:
mairiws7
преди 3 месеца

Здравейте, прегледах прегледа ви и го приех със задна дата. Мисля, че няма да навреди на играчите да знаят какво се е случило и ако сте имали бонус без депозит, с който не сте могли да играете и е трябвало да депозирате накрая, това вероятно не е било най-доброто изживяване.

Следващият път би било добре да опишете малко повече и да не копирате написаното от поддръжката, защото искаме играчите да обясняват нещата за казиното. Така че за следващия път можете да споделите повече.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добър ден! Моля, кажете ми защо прегледът ми беше отхвърлен? Играя в това казино и имам много опит в игрите.

Автоматичен превод:
Juliya
преди 2 месеца

Благодарим ви, че се свързахте с нас. Тъй като срещаме твърде много прилики в потребителските отзиви с казината, за които сте писали, и винаги искаме всички отзиви да са безпристрастни, моля, изпратете имейл на community@casino.guru с екранни снимки от вашата казино сметка, за да сме сигурни, че сте истински играч там. Благодаря ви предварително за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Daddy.casino казва след като изтегля пари, че сметката ми се проверява, но не мога да изтегля нищо от една седмица и те казват, че не знаят кога сметката е потвърдена.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини