ФорумКазинаDaddy Casino - обща дискусия

Daddy Casino - обща дискусия

преди 12 месеца от franztheuerw
|
7083 преглеждания 64 отговора |
|
1 2...4
преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Daddy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 12 месеца

Здравей Даниел. защо не напишете, че трябва да направите депозит за бонуса без депозит? lg

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Опитвам се да тегля средства от казиното от 3 ноември чрез Skrill, който е моят потвърден метод на плащане и този, който използвах, за да направя своя депозит. Сега те премахнаха Skrill като опция за теглене.


Всеки път, когато се опитам, ми казват, че е отхвърлено и има техническа грешка, която разглеждат, и че не съм въвел имейла си, когато съм правил тегленето, което съм прикачил снимка на екрана, за да покажа, че съм го направил. Също така се опитах да използвам крипто и карта за теглене, това също беше отхвърлено, въпреки че поддръжката на казиното обеща, че ще го обработи вместо мен, ако използвам тези методи. filefilefile


Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 12 месеца

Здрасти. Ако мога да отговоря на въпроса ви...

Да, „бонусът без депозит" може да е труден. Можете да играете с бонуса без да правите депозит, но по-късно, за да изтеглите печалбите си от този „бонус без депозит", трябва да направите депозит. Всъщност това е стандартна процедура в повечето казина.

Ако се интересувате да научите нещо повече за този вид бонуси, просто щракнете върху тази връзка и тук ще намерите всичко, което трябва да знаете.

Мога ли да попитам дали сте играли в това казино? Кои игри харесвате най-много?


Автоматичен превод:
Romi
преди 12 месеца

@romi, не, ще получиш бонуса, но не можеш да го играеш без депозит. Това е най-смешното

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 12 месеца

Здравейте.

Не е необичайно казино да променя, добавя или премахва методи на плащане. Daddy Casino е чисто ново казино, което не е доказано от времето, така че вероятно те все още правят всичко възможно, за да направят изживяването на всеки играч все по-добро и по-добро. Освен това това казино има много добър индекс на безопасност, така че е добър знак.

И така, как вървите с жалбата си досега? Видях, че представителят на казиното всъщност обясни какво може да се случи. Опитахте ли вече това предложение?




Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Здравейте,

Получих отговор от Daddy Casino на искане за възстановяване на средства, тъй като казиното не обработи имейла ми относно закриването на моя акаунт.

Казиното одобри искането за възстановяване, което е страхотно!

Аз обаче чакам парите повече от седмица. Чатът просто ми казва, че се обработва от финансовия екип.

Оправдано ли е повече от седмица за това или вече е много дълго? В момента няма отговор на имейли.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 12 месеца

Здравейте, мисля, че седмицата все още не е толкова катастрофална. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Мисля обаче, че е голям късмет, че успяхте да договорите възстановяване на сумата с казиното.

Освен това, защо искахте да закриете акаунта? Справихме се с подобен проблем в друго казино, затова питам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дори не знам откъде да започна тази продължаваща сага.


Депозирах и играх пари в Daddy Casino и реших, че ще тегля. Завърших проверката и изтеглих чрез Skrill, който беше методът, който използвах за депозиране. Те го отмениха и аз поисках отново въз основа на съвета в чатовете, тъй като те твърдяха, че имат технически проблем. Те го отмениха отново премахнатия скрил.


След това казаха да използвам Crypto - Отменено отново

След това казаха да използвам карта, която също ме накараха да проверя - това беше многократно отменено. Измина един месец и вече 30 опита за теглене - Всички използвайки методи, които са ми поискали.


Изглежда няма начин да се оттегли. Имам текуща жалба и дори начинът, по който ме помолиха да се оттегля чрез това, се анулира. Някой друг да е имал проблем или да е играл тук?


filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здрасти

Опитахте ли да се свържете директно с тяхната поддръжка? Защото познавам ситуации, в които картите ми не бяха подходящи за някои мои тегления, но винаги имаше други опции.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дори не знам откъде да започна тази продължаваща сага.


Депозирах и играх пари в Daddy Casino и реших, че ще тегля. Завърших проверката и изтеглих чрез Skrill, който беше методът, който използвах за депозиране. Те го отмениха и аз поисках отново въз основа на съвета в чатовете, тъй като те твърдяха, че имат технически проблем. Те го отмениха отново премахнатия скрил.


След това казаха да използвам Crypto - Отменено отново

След това казаха да използвам карта, която също ме накараха да проверя - това беше многократно отменено. Измина един месец и вече 30 опита за теглене - Всички използвайки методи, които са ми поискали.


Изглежда няма начин да се оттегли. Имам текуща жалба и дори начинът, по който ме помолиха да се оттегля чрез това, се анулира. Някой друг да е имал проблем или да е играл тук?


filefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам, че бавно ви изчерпват методите за оттегляне.

Видях обаче и вашето оплакване и екранни снимки, че все още е заседнал в същата точка. Казиното даде ли ви някаква друга алтернатива и тя все още е отхвърлена в крайна сметка? Каква алтернатива ви препоръча казиното сега? Имате ли чакащо теглене или винаги всичко се отхвърля веднага?

Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надявам, че ще намерите метод на плащане, който ще ви позволи да теглите без никакви проблеми.

Дръжте ни в течение, ако нещо се промени.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

filefilefile

Продължават да казват да го направя чрез карта и след това да го отменят в рамките на няколко часа след моята заявка. Те са имали проверка и на skrill, и на карта. Преди ми казаха да опитам skrill и crypto. Знам, че те са ново казино, но след един месец от това се надявах, че могат поне да обработят просто теглене на skrill. Като се има предвид, че имат способността да вземат депозит, изглежда странно, че не могат да изпратят теглене.

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 11 месеца

Мисля, че това продължава от доста време и просто се въртите в кръг. Не разбирам какво може да стои зад това казиното да препоръча метод и след това да отхвърли тегленето.

Все още обаче имате отворена жалба и аз твърдо вярвам, че тази сага ще завърши щастливо. ще ти пожелая добро

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че вие не помагате, а това, което правите, е да позволите на казиното да продължи цикъла си на действително неизплащане. Приложени са три снимки на екрана, на които се опитвам да се оттегля чрез предложените от тях методи и след това те го отхвърлят, защото имат технически проблеми.


Не вярвам, че едно казино може да има технически проблеми със Skrill, карта и Crypto в продължение на три месеца. Също така не смятам, че е редно казино, което прави това, да има толкова висок рейтинг на вашия сайт - изглежда много небрежно от ваша страна и предполагам, че получавате някакво удоволствие от тях или това просто не прави някакъв смисъл.


Поисках го за последен път, но ако бъде отхвърлено, ще потърся правен съвет, тъй като тази компания не само е откраднала парите ми, но и личните ми документи, което ми е много неудобно. Те също са променили URL адреса си, което изглежда много подозрително, тъй като те са ново казино?


Защо изглежда, че симпатизирате на казиното в този случай?


filefilefile

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Получихте ли парите?

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 10 месеца

да Всичко вървеше чудесно с казиното.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 10 месеца

Какъв метод използвахте?

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 10 месеца

Банка Sepa

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 10 месеца

Casino Guru за известно време застана на страната на тази група казина и дори позволи на една от техните адски дупки да получи рейтинг „Честно казино, одобрено от Гуру".


Имах проблеми с казино Gama на сестрата на татко миналата година. Проблемите бяха абсолютно същите като вашите; те продължиха да отменят тегления и да ми отказват използването на алтернативни методи за теглене. Казаха ми, че има технически проблем, който „скоро ще бъде отстранен". Когато разследвах собствения си случай, разбрах, че тяхното близко казино Cat е отменяло тегления със същото извинение преди повече от година.


Guru изглежда игнорира тези твърдения на хората и всъщност помага на тази група руски измамници да получат повече клиенти. Трябва да плащат на Гуру наистина добре. 🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини