НачалоФорумОбсъждане на жалбиНе мога да вляза в Казино след голяма печалба!

Не мога да вляза в Казино след голяма печалба!

 от Seezoram
|
2 670 преглеждания 17 отговора |
|

Спечелих около 2400 евро преди около седмица в казино SlotMonster. След като играх малко, се опитах да изтегля останалите 2100 евро, от които се сблъсках с технически проблем и избрах да умножа отново на следващия ден, така че излязох от казиното.


На следващия ден, когато се опитах да вляза чрез телефонен номер и код, влизането изисква и моя имейл адрес, който е свързан с акаунта, след което пише, че имейл адресът вече съществува. Когато продължа да влизам, се паникьосвам малко и след това въвеждам друг имейл адрес, който имам, и след това се отваря нов акаунт, в който имам 0 крони в акаунта.


След помощ с поддръжката на живо, този акаунт е изтрит и сега, когато се опитам да вляза отново, само с номера и кода, влизането просто води до бял екран. Значи не се получи.


Свързах се с поддръжката на живо, изпратих имейл, изпратих десетки екранни снимки и дори видеоклипове, когато се опитвам да вляза и техните съвети не водят доникъде. Вече мина седмица, а аз все още не мога да вляза и чрез имейл и поддръжка на живо те просто ме молят да изчакам, докато техническият екип успее да отстрани проблема.


Това причина ли е да подадете жалба чрез Casino Guru или трябва да дам повече време на SlotMonster, за да се опита да разреши проблема?

Автоматичен превод:
Seezoram

Здравейте. Виждам, че казиното наистина има желание да разреши този ваш проблем. Може ли да е някакъв вид технически проблем, който изпитвате, или проблемът е в сайта на казиното?

Бих препоръчал да изчакате, докато казиното успее да го поправи и, разбира се, ако видите, че не върви наникъде, ние винаги сме тук, готови да се намесим, ако е необходимо. Така че, моля, дръжте ни в течение и ни актуализирайте с всяка нова подходяща информация.

Автоматичен превод:
Romi

Да, те бяха добри в отговора на имейлите ми и се опитаха да отговорят на въпроса ми по най-добрия начин, така че може би е разумно да им отделите малко време, поне засега.

Мисля, че това е проблем най-вече от моя страна, който доколкото ми е известно, не мога да поправя сам. Никога преди не съм изпитвал нещо подобно и никога не съм имал казино, което да не може да коригира технически проблем за този период от време.

Така че предполагам, че моментът с голямата ми печалба и техническият проблем са малко странни, за първи път, когато ми се случва през моите 5+ години онлайн игра в над 100+ различни казина.

Е, вижте какво ще се случи сега, ще се свържа с тях в края на тази седмица и се надявам на напредък. Това, че съм ново казино от февруари тази година, ми дава известно подозрение, че се борят в някаква посока, което пряко ме засяга!

Автоматичен превод:
Seezoram

Освен това, като ново казино, те трябва да положат повече усилия в опитите си да измислят неща или проблеми, както във вашия случай, така че ще могат да изградят името си. Не мислиш ли така? Със сигурност го правя.😉

Както и да е, моля, дръжте ни в течение и ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се радва да ви помогне и да се намеси. Въпреки че силно се надявам да не се налага.🤞

Автоматичен превод:

Да, надявам се, разбира се, това е за собствената им репутация. Но никога не можете да бъдете твърде внимателни или прекалено наивни, когато става въпрос за бизнес, който се опитва да спечели пари от вашето участие, това в никакъв случай не е благотворителна организация, която тези казина управляват!

Благодаря все пак за отговорите ☺️

Автоматичен превод:

Освен това, като ново казино, те трябва да положат повече усилия в опитите си да измислят неща или проблеми, както във вашия случай, така че ще могат да изградят името си. Не мислиш ли така? Със сигурност го правя.😉

Както и да е, моля, дръжте ни в течение и ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се радва да ви помогне и да се намеси. Въпреки че силно се надявам да не се налага.🤞

Автоматичен превод:

Здравей Роми! Днес написах 2 отзива (казино Кент и казино Гама)! Кажете ми защо са отхвърлени? Освен това в известията видях, че моите 2 предишни отзива също са изтрити (тези отзиви бяха публикувани, след като ви предоставих доказателства, че съм истински играч в тези казина)!

Аз съм истински играч и съм готов да предоставя екранни снимки от моите лични акаунти в тези казина!!! Изглежда, че не публикувате честни отзиви от играчи..... Недоволен съм от сегашната ситуация (говоря за изтриване на отзиви)!!!! Моля, обяснете защо направихте това?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Да, надявам се, разбира се, това е за собствената им репутация. Но никога не можете да бъдете твърде внимателни или прекалено наивни, когато става въпрос за бизнес, който се опитва да спечели пари от вашето участие, това в никакъв случай не е благотворителна организация, която тези казина управляват!

Благодаря все пак за отговорите ☺️

Автоматичен превод:

Ето защо е наистина важно да гледате на онлайн хазарта като на хоби, за което плащате и нищо друго, нали?😉

Моля, уведомете ни, когато имате някакви новини от казиното.

Автоматичен превод:

Здравей Роми! Днес написах 2 отзива (казино Кент и казино Гама)! Кажете ми защо са отхвърлени? Освен това в известията видях, че моите 2 предишни отзива също са изтрити (тези отзиви бяха публикувани, след като ви предоставих доказателства, че съм истински играч в тези казина)!

Аз съм истински играч и съм готов да предоставя екранни снимки от моите лични акаунти в тези казина!!! Изглежда, че не публикувате честни отзиви от играчи..... Недоволен съм от сегашната ситуация (говоря за изтриване на отзиви)!!!! Моля, обяснете защо направихте това?

Автоматичен превод:

Здравейте. Наистина съжалявам за тази грешка. Нека го оправя веднага, моля. Да, прав си; получихме екранните снимки от вас и имаше грешка при прегледа. Надявам се да не се повтори.🙏

Автоматичен превод:

Здравейте. Наистина съжалявам за тази грешка. Нека го оправя веднага, моля. Да, прав си; получихме екранните снимки от вас и имаше грешка при прегледа. Надявам се да не се повтори.🙏

Автоматичен превод:

вече всичко е наред, благодаря!

Автоматичен превод:
MikeRus

Радвам се, че може да се поправи възможно най-скоро. Наистина съжаляваме за тази грешка. Пожелавам ви страхотен ден.🙂

Автоматичен превод:


Отворих акаунт в slotmonster и бях изненадан да разбера, че мога да направя депозит, тъй като имам хазартен блок на картата си. Това, което правят, е да използват офшорни произволни компании, като училищни курсове или компании за продажба на билети, които кодират погрешно транзакции. Те нямат лиценз за хазарт във Великобритания и тъй като са базирани в Коста Рика, няма защита за играчите. Внимавайте с данните на вашата карта! След като депозирах €150, веднага им изпратих имейл да затворят акаунта ми и да ме изключат. Мислейки, че е направено, тъй като техните условия гласят, че ще бъде направено незабавно, бях тормозен от купища маркетингови материали, които задействаха старата ми пристрастеност към хазарта и 5 дни по-късно направих няколко депозита отново в произволни компании във Франция и завърших с €3000 надолу. Наемът трябва да бъде платен скоро и съм готов! В крайна сметка се свързах с чата на живо и направих оплакване, на което те потвърдиха, че са намерили имейла ми и казаха, че са разбрали и ще получа имейл. Нищо от дни. Те наистина блокираха моя vpn, което също каза, че сайтът не е достъпен в моята юрисдикция (UK), разбира се, те се нуждаят от лиценз за хазарт във Великобритания и не трябва да приемат играчи от Великобритания. Много пране на пари и никаква защита, така че стойте далеч от този сайт. Свързвам се с отдела за измами на моята банка!

Автоматичен превод:
sjones78787878

Здравейте. Наистина съжалявам за тази ситуация. Нашият екип за данни все още преглежда това казино, но да ви кажа честно, не изглежда добре. Индексът му на безопасност за сега е само 4,4, което е лошо.🤷‍♀️

Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба тук с нашия екип, което е безплатно, разбира се. Те със сигурност ще се опитат да ви помогнат с проблема, който срещате с това казино. Моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба, ако желаете. Със сигурност ни уведомете, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:

Здравейте отново, изпратих имейл до Slotmonster преди 5 дни с въпрос за текущата ситуация с проблема и те не отговориха на този имейл.


След разговор с поддръжката на живо отново те просто казват същото, „техническият екип работи по това и ще ви информира възможно най-скоро" и т.н. Така че в края на тази седмица изминаха 4 седмици без никакъв напредък и честно казано сега чувствам, че те не се стремят някога да решат проблема, а вместо това просто го отлагат, за да ми попречат да използвам акаунта си и да теглят моите победи!


В моята книга това е напълно неприемливо! Всяко сериозно казино би трябвало да може да реши проблем като този за по-малко от 4 седмици. Сега се чудя дали е време вие да се намесите, за да помогнете в процеса и ако е така, трябва ли да информирам казиното за това?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Seezoram

Благодаря ви за актуализацията и съжалявам, че проблемът продължава.

Бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме, че те ще успеят да я разрешат. Просто използвайте тази връзка, за да го направите, моля.

Няма нужда да информирате казиното за каквото и да било; ако нашият екип за оплаквания трябва да се свърже с тях, те ще го направят при обработката на вашия случай и вие ще бъдете информирани за всичко.

Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни. Ще стискам палци да получите най-доброто решение на вашия случай.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Добре, благодаря, ще ги дам до края на тази седмица и тогава ще пусна жалба!

Благодаря за отговорите ви

Автоматичен превод:
Seezoram

Никакъв проблем. Винаги се радваме, ако можем да помогнем по някакъв начин. Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:

здравей

Считате, че жалбата ми е напълно обработена и Slottimonsteri.com функционира правилно.


Малко съм изненадан как стигнахте до заключението си, защото самото казино добави бонус за презареждане към моята информация без мое разрешение (около 8 часа след като направих депозит!). Никога не бях искал бонус и не ми беше предложен. Въпросният бонус със сигурност не е бил част от никаква кампания, както неправилно посочихте в отговора си.


Докато играех, също не забелязах, че бонусът ми е активиран. Нямаше никакво съобщение (напр. имейл), че бонусът ми е предоставен. Бонусът също не се появи в моя акаунт в играта по такъв начин, че да видя промяна в баланса на моя акаунт.


Техните правила и условия за бонуси гласят, че на играч може да бъде ПРЕДЛОЖЕН бонус. Според мен една ОФЕРТА винаги има нужда от ОДОБРЕНИЕ. Не съм дал такова одобрение, но те впоследствие ръчно и вероятно умишлено са добавили предполагаемия бонус към моята информация, така че да избегнат изплащането на по-голяма печалба.


Струва ми се, че моят случай не е достатъчно разследван. Също така ме изненадва, че смятате, че това измамно казино е действало правилно.


най-добри пожелания,


Разочарован потребител на вашата услуга



Автоматичен превод:
Iivari

здравей

Разбирам загрижеността ви, но би било най-добре да използвате тази публикация като начин за повторно отправяне на искане за оплакване. Тъй като форумът служи за друга цел, не можем да поискаме нищо от ваше име.


Можете ли отново да получите достъп до жалбата си 👈 и да поискате повторно отваряне, като обясните всичко, което току-що публикувахте тук, моля?

Моето лично мнение е, че тази част от резюмето е напълно логична, особено когато играете в казино с брутално нисък индекс на безопасност 👈:

"силно препоръчваме на играчите внимателно да прегледат своя баланс и свързаните с него условия, преди да залагат. Ако не желаете да играете с бонуса, щеше да е необходимо да го анулирате, преди да започнете да залагате.

За съжаление, тъй като сте играли с бонуса и сте превишили лимита за максимален залог, посочен в правилата и условията на казиното, ние не можем да ви помогнем допълнително по този въпрос. Като такава тази жалба ще бъде затворена."

Казино с такива „качества" не трябва да се счита за добро място за игра, ако не сте готови да проверявате отново всеки един термин и бонус. Може би това ръководство може да ви помогне малко:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players#tips-for-other-casinos

„За да обобщим, обърнете внимание на всички правила и ги следвайте стриктно. В идеалния случай направете екранни снимки на подходяща информация като T&Cs, бонус T&Cs, преписи на чатове, имейли от казиното и т.н., които могат да ви бъдат полезни, ако бъдете малтретирани от казиното и искате да подадете жалба. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, е да намерите по-добро казино и да играете там."

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини