ФорумОбсъждане на жалбиНе мога да вляза в Казино след голяма печалба!

Не мога да вляза в Казино след голяма печалба!

преди 6 месеца от Seezoram
|
1777 преглеждания 15 отговора |
|
преди 6 месеца

Спечелих около 2400 евро преди около седмица в казино SlotMonster. След като играх малко, се опитах да изтегля останалите 2100 евро, от които се сблъсках с технически проблем и избрах да умножа отново на следващия ден, така че излязох от казиното.


На следващия ден, когато се опитах да вляза чрез телефонен номер и код, влизането изисква и моя имейл адрес, който е свързан с акаунта, след което пише, че имейл адресът вече съществува. Когато продължа да влизам, се паникьосвам малко и след това въвеждам друг имейл адрес, който имам, и след това се отваря нов акаунт, в който имам 0 крони в акаунта.


След помощ с поддръжката на живо, този акаунт е изтрит и сега, когато се опитам да вляза отново, само с номера и кода, влизането просто води до бял екран. Значи не се получи.


Свързах се с поддръжката на живо, изпратих имейл, изпратих десетки екранни снимки и дори видеоклипове, когато се опитвам да вляза и техните съвети не водят доникъде. Вече мина седмица, а аз все още не мога да вляза и чрез имейл и поддръжка на живо те просто ме молят да изчакам, докато техническият екип успее да отстрани проблема.


Това причина ли е да подадете жалба чрез Casino Guru или трябва да дам повече време на SlotMonster, за да се опита да разреши проблема?

Автоматичен превод:
Seezoram
преди 6 месеца

Здравейте. Виждам, че казиното наистина има желание да разреши този ваш проблем. Може ли да е някакъв вид технически проблем, който изпитвате, или проблемът е в сайта на казиното?

Бих препоръчал да изчакате, докато казиното успее да го поправи и, разбира се, ако видите, че не върви наникъде, ние винаги сме тук, готови да се намесим, ако е необходимо. Така че, моля, дръжте ни в течение и ни актуализирайте с всяка нова подходяща информация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, те бяха добри в отговора на имейлите ми и се опитаха да отговорят на въпроса ми по най-добрия начин, така че може би е разумно да им отделите малко време, поне засега.

Мисля, че това е проблем най-вече от моя страна, който доколкото ми е известно, не мога да поправя сам. Никога преди не съм изпитвал нещо подобно и никога не съм имал казино, което да не може да коригира технически проблем за този период от време.

Така че предполагам, че моментът с голямата ми печалба и техническият проблем са малко странни, за първи път, когато ми се случва през моите 5+ години онлайн игра в над 100+ различни казина.

Е, вижте какво ще се случи сега, ще се свържа с тях в края на тази седмица и се надявам на напредък. Това, че съм ново казино от февруари тази година, ми дава известно подозрение, че се борят в някаква посока, което пряко ме засяга!

Автоматичен превод:
Seezoram
преди 6 месеца

Освен това, като ново казино, те трябва да положат повече усилия в опитите си да измислят неща или проблеми, както във вашия случай, така че ще могат да изградят името си. Не мислиш ли така? Със сигурност го правя.😉

Както и да е, моля, дръжте ни в течение и ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се радва да ви помогне и да се намеси. Въпреки че силно се надявам да не се налага.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, надявам се, разбира се, това е за собствената им репутация. Но никога не можете да бъдете твърде внимателни или прекалено наивни, когато става въпрос за бизнес, който се опитва да спечели пари от вашето участие, това в никакъв случай не е благотворителна организация, която тези казина управляват!

Благодаря все пак за отговорите ☺️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Освен това, като ново казино, те трябва да положат повече усилия в опитите си да измислят неща или проблеми, както във вашия случай, така че ще могат да изградят името си. Не мислиш ли така? Със сигурност го правя.😉

Както и да е, моля, дръжте ни в течение и ако е необходимо, нашият екип за оплаквания ще се радва да ви помогне и да се намеси. Въпреки че силно се надявам да не се налага.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Роми! Днес написах 2 отзива (казино Кент и казино Гама)! Кажете ми защо са отхвърлени? Освен това в известията видях, че моите 2 предишни отзива също са изтрити (тези отзиви бяха публикувани, след като ви предоставих доказателства, че съм истински играч в тези казина)!

Аз съм истински играч и съм готов да предоставя екранни снимки от моите лични акаунти в тези казина!!! Изглежда, че не публикувате честни отзиви от играчи..... Недоволен съм от сегашната ситуация (говоря за изтриване на отзиви)!!!! Моля, обяснете защо направихте това?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, надявам се, разбира се, това е за собствената им репутация. Но никога не можете да бъдете твърде внимателни или прекалено наивни, когато става въпрос за бизнес, който се опитва да спечели пари от вашето участие, това в никакъв случай не е благотворителна организация, която тези казина управляват!

Благодаря все пак за отговорите ☺️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ето защо е наистина важно да гледате на онлайн хазарта като на хоби, за което плащате и нищо друго, нали?😉

Моля, уведомете ни, когато имате някакви новини от казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Роми! Днес написах 2 отзива (казино Кент и казино Гама)! Кажете ми защо са отхвърлени? Освен това в известията видях, че моите 2 предишни отзива също са изтрити (тези отзиви бяха публикувани, след като ви предоставих доказателства, че съм истински играч в тези казина)!

Аз съм истински играч и съм готов да предоставя екранни снимки от моите лични акаунти в тези казина!!! Изглежда, че не публикувате честни отзиви от играчи..... Недоволен съм от сегашната ситуация (говоря за изтриване на отзиви)!!!! Моля, обяснете защо направихте това?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази грешка. Нека го оправя веднага, моля. Да, прав си; получихме екранните снимки от вас и имаше грешка при прегледа. Надявам се да не се повтори.🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази грешка. Нека го оправя веднага, моля. Да, прав си; получихме екранните снимки от вас и имаше грешка при прегледа. Надявам се да не се повтори.🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

вече всичко е наред, благодаря!

Автоматичен превод:
MikeRus
преди 6 месеца

Радвам се, че може да се поправи възможно най-скоро. Наистина съжаляваме за тази грешка. Пожелавам ви страхотен ден.🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца


Отворих акаунт в slotmonster и бях изненадан да разбера, че мога да направя депозит, тъй като имам хазартен блок на картата си. Това, което правят, е да използват офшорни произволни компании, като училищни курсове или компании за продажба на билети, които кодират погрешно транзакции. Те нямат лиценз за хазарт във Великобритания и тъй като са базирани в Коста Рика, няма защита за играчите. Внимавайте с данните на вашата карта! След като депозирах €150, веднага им изпратих имейл да затворят акаунта ми и да ме изключат. Мислейки, че е направено, тъй като техните условия гласят, че ще бъде направено незабавно, бях тормозен от купища маркетингови материали, които задействаха старата ми пристрастеност към хазарта и 5 дни по-късно направих няколко депозита отново в произволни компании във Франция и завърших с €3000 надолу. Наемът трябва да бъде платен скоро и съм готов! В крайна сметка се свързах с чата на живо и направих оплакване, на което те потвърдиха, че са намерили имейла ми и казаха, че са разбрали и ще получа имейл. Нищо от дни. Те наистина блокираха моя vpn, което също каза, че сайтът не е достъпен в моята юрисдикция (UK), разбира се, те се нуждаят от лиценз за хазарт във Великобритания и не трябва да приемат играчи от Великобритания. Много пране на пари и никаква защита, така че стойте далеч от този сайт. Свързвам се с отдела за измами на моята банка!

Автоматичен превод:
sjones78787878
преди 6 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за тази ситуация. Нашият екип за данни все още преглежда това казино, но да ви кажа честно, не изглежда добре. Индексът му на безопасност за сега е само 4,4, което е лошо.🤷‍♀️

Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба тук с нашия екип, което е безплатно, разбира се. Те със сигурност ще се опитат да ви помогнат с проблема, който срещате с това казино. Моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба, ако желаете. Със сигурност ни уведомете, ако имате нужда от помощ, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте отново, изпратих имейл до Slotmonster преди 5 дни с въпрос за текущата ситуация с проблема и те не отговориха на този имейл.


След разговор с поддръжката на живо отново те просто казват същото, „техническият екип работи по това и ще ви информира възможно най-скоро" и т.н. Така че в края на тази седмица изминаха 4 седмици без никакъв напредък и честно казано сега чувствам, че те не се стремят някога да решат проблема, а вместо това просто го отлагат, за да ми попречат да използвам акаунта си и да теглят моите победи!


В моята книга това е напълно неприемливо! Всяко сериозно казино би трябвало да може да реши проблем като този за по-малко от 4 седмици. Сега се чудя дали е време вие да се намесите, за да помогнете в процеса и ако е така, трябва ли да информирам казиното за това?


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Seezoram
преди 5 месеца

Благодаря ви за актуализацията и съжалявам, че проблемът продължава.

Бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме, че те ще успеят да я разрешат. Просто използвайте тази връзка, за да го направите, моля.

Няма нужда да информирате казиното за каквото и да било; ако нашият екип за оплаквания трябва да се свърже с тях, те ще го направят при обработката на вашия случай и вие ще бъдете информирани за всичко.

Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни. Ще стискам палци да получите най-доброто решение на вашия случай.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Добре, благодаря, ще ги дам до края на тази седмица и тогава ще пусна жалба!

Благодаря за отговорите ви

Автоматичен превод:
Seezoram
преди 5 месеца

Никакъв проблем. Винаги се радваме, ако можем да помогнем по някакъв начин. Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини