Честно казано, грешите ужасно. Казината не ни плащат по никакъв начин за разглеждане на жалби. Но виждам, че си падаш по най-удобното "обяснение" под ръка. Обикновено...
Забравихте да споменете очевидното обяснение: „За съжаление, тъй като играчът вече намали баланса си, ние не можахме да се намесим."
https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
Как очаквате някой да се обърне към казиното при такива обстоятелства? „Уважаеми представител на казиното, бихте ли изплатили парите на играча, ако той запази баланса недокоснат?"
— О, разбира се, щяхме.
Разбирате ли проблема отвъд решаването му, след като парите свършат?
Така че, бъдете предупредени: продължавайте да ни злоупотребявате, като разпространявате лъжите си тук в нашия форум и достъпът ви до форума ще бъде ограничен.
По-добре да се фокусираме върху играчи с реални проблеми, отколкото върху играчи с ексцентрична пропаганда.
Ясно ли ни е? Последно предупреждение.
Frankly, you are mistaken terribly. Casinos do not pay us in any way for handling complaints. But I see you fall for the most convenient "explanation" at hand. Typically...
You forgot to mention the obvious explanation: "Unfortunately, since the player played down their balance already we couldn't intervene."
https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed
How do you expect anyone to address the casino under such circumstances? "Dear casino representative, would you pay out the money to the player if he kept the balance untouched?"
"Oh, sure, we would."
Do you understand the problem beyond solving it once the money is gone?
So, be warned: keep abusing us by spreading your lies here on our forum, and your access to the forum will be restricted.
We better focus on players with real issues rather than on players with eccentric propaganda.
Are we clear? Final warning.