ФорумКазинаDaddy Casino - обща дискусия

Daddy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от franztheuerw
|
6805 преглеждания 64 отговора |
|
1 2 34
Добавете пост
yoyeli
преди 10 месеца

Честно казано, грешите ужасно. Казината не ни плащат по никакъв начин за разглеждане на жалби. Но виждам, че си падаш по най-удобното "обяснение" под ръка. Обикновено...

Забравихте да споменете очевидното обяснение: „За съжаление, тъй като играчът вече намали баланса си, ние не можахме да се намесим."

https://casino.guru/gama-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Как очаквате някой да се обърне към казиното при такива обстоятелства? „Уважаеми представител на казиното, бихте ли изплатили парите на играча, ако той запази баланса недокоснат?"

— О, разбира се, щяхме.

Разбирате ли проблема отвъд решаването му, след като парите свършат?

Така че, бъдете предупредени: продължавайте да ни злоупотребявате, като разпространявате лъжите си тук в нашия форум и достъпът ви до форума ще бъде ограничен.

По-добре да се фокусираме върху играчи с реални проблеми, отколкото върху играчи с ексцентрична пропаганда.

Ясно ли ни е? Последно предупреждение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че вие не помагате, а това, което правите, е да позволите на казиното да продължи цикъла си на действително неизплащане. Приложени са три снимки на екрана, на които се опитвам да се оттегля чрез предложените от тях методи и след това те го отхвърлят, защото имат технически проблеми.


Не вярвам, че едно казино може да има технически проблеми със Skrill, карта и Crypto в продължение на три месеца. Също така не смятам, че е редно казино, което прави това, да има толкова висок рейтинг на вашия сайт - изглежда много небрежно от ваша страна и предполагам, че получавате някакво удоволствие от тях или това просто не прави някакъв смисъл.


Поисках го за последен път, но ако бъде отхвърлено, ще потърся правен съвет, тъй като тази компания не само е откраднала парите ми, но и личните ми документи, което ми е много неудобно. Те също са променили URL адреса си, което изглежда много подозрително, тъй като те са ново казино?


Защо изглежда, че симпатизирате на казиното в този случай?


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, прочетете тези думи отново „Мисля, че това продължава от доста дълго време и вие просто се въртите в кръг. Не разбирам какво може да стои зад това казиното да препоръча метод и след това да отхвърли тегленето. Въпреки това вие все още има отворена жалба..."

Така че не, това не означава, че екипът за оплаквания игнорира проблема ви. Но няма какво друго да добавим на този етап тук във форума. Ние не проучваме жалби тук.

Всичко е казано. Така че, моля, опитайте се да бъдете търпеливи и се уверете, че няма да докоснете баланса си.


Съгласен съм, че целият този случай е доста странен, но ние сме в същото положение като вас. 🙁

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

filefilefile това е реален проблем, така че може би наистина можете да ми помогнете с това тогава? filefile

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Вие давате на това казино оценка над 9 за безопасност - така че знаете, че не плащат и все пак ги препоръчвате. Това не показва ли повече симпатия към казиното спрямо играча?


Регистрирах се само заради оценката, която ми дадохте и сега съм надолу....а вие не помагате...само пишете абсолютни глупости, които целят да успокоят хората.

Автоматичен превод:
Doreen61
преди 10 месеца

Всъщност ние не знаем, че казиното не плаща, докато не бъде доказано в жалбата. Колкото и да ми се иска да се включа в процеса, това не е моето място.

Най-доброто, което можете да направите, е да актуализирате жалбата. По-високият индекс на безопасност означава, че най-вероятно няма да срещнете нечестен подход, но както съм сигурен, че разбирате, Casino Guru не носи отговорност за действията на казиното. За да компенсираме тази „празнина", ние се опитваме да разрешаваме проблемите на играчите свободно.

Разбирам чувствата ти. Все пак имайте предвид следното: ако казиното е променило своите „качества", няма начин да разберем, докато не дойдете тук и не подадете жалбата.

Бих се ядосал, ако бях на твое място и съжалявам, че трябва да преминеш през това. 🙁

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Същият проблем като при другите играчи. Всички документи за KYC се изпращат, но тегленията се отменят всеки път. Така че, ако искате да спестите парите си, стойте далеч от това казино!!!

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

Здравейте, изпратихте ли всички документи и казиното провери ли ги вече? Имаше ли откази? Важно е да се отбележи, че докато играчът не премине проверката, няма да е възможно да изтеглите парите. Предполагам, че вероятно това е причината вашите тегления да бъдат отменени.

Така че можете ли да ми дадете представа как се справяте с проверката?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Всичко е предадено и прието. Опитах теглене с банкова карта, банков превод на Skrill и нормален банков превод. Опитвам повече от седмица в чата, но за съжаление това казино просто не иска да изплати парите. Не разбирам как гуруто е дал на това оценка 9,3? Има ли къде да се оплачете от това?

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

Казиното каза ли ви също причината, поради която не иска да изплати парите ви, когато вече сте опитали няколко алтернативи? Даваме на казината 14 дни за решаване на тегленето, така че ако нищо не се е променило, можете да ни уведомите.

Що се отнася до жалбата,можете да я подадете тук , но за момента нашият екип ще задава само въпроси, за да разбере повече и само ако 14-те дни са пълни, тогава ще се опитат да се свържат с казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Първият път казаха, че може да се тегли само с карта. Първо опитах сам, после с помощта на чата, но всеки път тегленето не успя. Тогава казаха, че мога да тегля и по банков път. Това също се провали. Сега, когато отидох в чата да попитам, те ми казаха да изчакам 7 минути, след това отново 7 минути и след това да се прехвърля към друг представител на отдела за обслужване на клиенти. Прекарах една седмица в опити с тях, но чувството, че просто не искат да плащат, се засилваше през цялото време. И след като прочетох за срещата на други колумнисти, чувството само се засили. Има поне 50 неуспешни опита за теглене...

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

О, в такава ситуация със сигурност не е приятно, когато трябва да опитате няколко метода на плащане и с всеки от тях накрая да има проблем. Още по-странно е, когато казиното каза това и ви го препоръча. Имаше ли някакви причини, поради които винаги се проваляше?

Тъй като подадохте жалбата, видях, че ще трябва да изчакате известно време и ако казиното не успее да разреши проблема, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, сега сте изпратили теглене или това не е възможно за вас?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Безсмислено е да ги правите, когато се отхвърля не по-късно от час след опита и парите винаги се връщат в игралната сметка. Би било добре, ако някой друг ги принуди да направят репатрирането, докато аз просто ги карам да чакат. Мога да чакам решение. Играя в казиното с пари, които съм готов да загубя, но би било хубаво да мога да тегля парите, ако някога спечеля нещо там.

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

Разбира се разбирам. Основното, което препоръчвам да направите сега, е да оставите парите в сметката на играча и да не правите нищо с тях, защото ако ги загубите, няма да можем да ви помогнем. Така че най-доброто нещо, което можете да направите, е да изчакате и както споменах преди, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Надявам се, че накрая ще успеете да се оттеглите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Парите са в сметката на играта и ще бъдат. След първите опити за репатриране реших, че сега ще го изкараме докрай. Това е, което казиното се опитва да направи, така че играчите да загубят парите си обратно. В един момент те сложиха €10 бонус пари в моята игрова сметка и твърдяха, че не е възможно теглене, защото има бонус пари в игралната сметка. Отмених бонуса и казах, че сега е добре, но разбира се и след това не работи.

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

Добър ход. Докато всичко не се оправи, аз също не бих направил нищо с парите.

Що се отнася до бонуса, вие ли го поискахте или казиното ви го даде спонтанно, за да може да каже, че парите от бонуса са във вашата сметка? Това би било доста неудобно, но виждам, че сте го отменили.

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, просто ще трябва да изчакаме и да видим какво ще се случи след това и нашият екип ще се опита да ви помогне малко, ако казиното не успее да изплати парите ви. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не съм искал бонус. Току-що го бяха добавили към моя акаунт в играта и следващия път, когато отидох да изтегля парите, разбира се, не успя. Попитах пак причината в чата и казаха, че имаш активен бонус. Премахнах бонуса и се опитах да изтегля парите си отново, но отново не успях. Парите са в сметката на играта и нямам намерение да правя нищо с тях. Чакам на спокойствие 🙂

Автоматичен превод:
Sjarbelo
преди 7 месеца

Добре тогава, както се казва, търпението носи рози и аз твърдо вярвам, че и при вас ще е така.

Колкото до бонуса, добре че не направи нищо и го отмени, а имам чувството, че засега няма да има значение да въвеждаш ново теглене, тъй като винаги се отхвърля.

Интересно ми е как ще стане. 🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали защо рецензията ми беше отхвърлена? Аз съм играч на това казино и бих искал да оставя отзив.

Автоматичен превод:
Ekaterina434
преди 5 месеца

Здравейте. Виждам, че вътрешната ни система откри твърде много прилики във вашите отзиви, поради което бяха отхвърлени. Ако желаете, можете да изпратите няколко екранни снимки, доказващи, че сте играч в тези казина, и ние ще одобрим рецензиите ви със задна дата. Моля, препратете ги на community@casino.guru . Благодарим ви за съдействието по този въпрос.

Автоматичен превод:
Ekaterina434
преди 5 месеца

Здравей отново. Благодарим ви, че предоставихте екранните снимки. Вашите потребителски отзиви вече са одобрени със задна дата.

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини