преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Daddy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел. защо не напишете, че трябва да направите депозит за бонуса без депозит? lg
Hi Daniel. why don't you write that you have to make a deposit for the no deposit bonus? lg
hallo daniel. warum schreibt ihr nicht dazu, dass man für den bonus ohne einzahlung, einzahlen muss? lg
Опитвам се да тегля средства от казиното от 3 ноември чрез Skrill, който е моят потвърден метод на плащане и този, който използвах, за да направя своя депозит. Сега те премахнаха Skrill като опция за теглене.
Всеки път, когато се опитам, ми казват, че е отхвърлено и има техническа грешка, която разглеждат, и че не съм въвел имейла си, когато съм правил тегленето, което съм прикачил снимка на екрана, за да покажа, че съм го направил. Също така се опитах да използвам крипто и карта за теглене, това също беше отхвърлено, въпреки че поддръжката на казиното обеща, че ще го обработи вместо мен, ако използвам тези методи.
I have been attempting to withdraw funds from the casino since November 3rd via Skrill which is my verified payment method and the one that I used to make my deposit. They have now removed Skrill as an option for withdrawing.
Every time I try they tell me that it has been rejected and there is a technical error that they are looking into and that I didn't enter my email when doing the withdrawal which I have attached a screen grab of to show I did. I have also attempted to use crypto and card to withdraw, this was also rejected despite the casino support promising that they would process it for me if I used these methods.
Здрасти. Ако мога да отговоря на въпроса ви...
Да, „бонусът без депозит" може да е труден. Можете да играете с бонуса без да правите депозит, но по-късно, за да изтеглите печалбите си от този „бонус без депозит", трябва да направите депозит. Всъщност това е стандартна процедура в повечето казина.
Ако се интересувате да научите нещо повече за този вид бонуси, просто щракнете върху тази връзка и тук ще намерите всичко, което трябва да знаете.
Мога ли да попитам дали сте играли в това казино? Кои игри харесвате най-много?
Hi there. If I may answer your question...
Yes the "no deposit bonus" could be tricky. You can play with the bonus without making a deposit, but later on to make a withdrawal of your winnings from this "no deposit bonus" you have to make a deposit. It is actually a standard procedure in most of the casinos.
If you're be interested to learn something more about these kind of bonuses just click on this link and you will find here everything you need to know.
May I also ask if you have played in this casino? Which games do you like the most?
@romi, не, ще получиш бонуса, но не можеш да го играеш без депозит. Това е най-смешното
@romi, no, you will receive the bonus, but you cannot play it without a deposit. That's the funny thing
@romi, nein du bekommst den bonus zwar gutgeschrieben, kannst ihn aber ohne einzahlung nicht spielen. das ist das witzige
Здравейте.
Не е необичайно казино да променя, добавя или премахва методи на плащане. Daddy Casino е чисто ново казино, което не е доказано от времето, така че вероятно те все още правят всичко възможно, за да направят изживяването на всеки играч все по-добро и по-добро. Освен това това казино има много добър индекс на безопасност, така че е добър знак.
И така, как вървите с жалбата си досега? Видях, че представителят на казиното всъщност обясни какво може да се случи. Опитахте ли вече това предложение?
Hello.
It is not unusual that a casino would change, add or remove payment methods. Daddy Casino is a brand new casino that hasn't been proven by time so probably they are still doing their best to make the experience of each player better and better. Also this casino has got very good safety index so it's a good sign.
So how are you going with your complaint so far? I saw that the casino representative actually explained what could have happened. Have you tried that suggestion yet?
Здравейте,
Получих отговор от Daddy Casino на искане за възстановяване на средства, тъй като казиното не обработи имейла ми относно закриването на моя акаунт.
Казиното одобри искането за възстановяване, което е страхотно!
Аз обаче чакам парите повече от седмица. Чатът просто ми казва, че се обработва от финансовия екип.
Оправдано ли е повече от седмица за това или вече е много дълго? В момента няма отговор на имейли.
Hello,
I received a response from Daddy Casino to a refund request because the casino did not process my email regarding my account closure.
The casino has approved the refund request, which is great!
However, I've been waiting for the money for more than a week. The chat just keeps telling me that it is being processed by the finance team.
Is more than a week justified for this, or is it already a very long time? There is currently no response to emails.
Hallo,
ich habe von Daddy Casino eine Rückmeldung auf einen Rückzahlungsantrag erhalten, da das Casino meine email bzgl. meiner Kontoschliessung nicht bearbeitet hat.
Das Casino hat dem Rückzahlungsantrag zugestimmt, was erstmal toll ist!
Jedoch warte ich schon mehr als eine Woche auf das Geld. Der Chat sagt mir immer nur, dass es sich in Bearbeitung durch das Finanzteam befindet.
Sind hierfür mehr als eine Woche gerechtfertigt, oder ist das schon sehr lange? Auf Emails wird’s aktuell nicht geantwortet.
Здравейте, мисля, че седмицата все още не е толкова катастрофална. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.
Мисля обаче, че е голям късмет, че успяхте да договорите възстановяване на сумата с казиното.
Освен това, защо искахте да закриете акаунта? Справихме се с подобен проблем в друго казино, затова питам.
Hi I think the week isn't quite that catastrophic yet. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process.
However, I think it's pretty lucky that you managed to negotiate a refund with the casino.
Besides, why did you want to close the account? We've dealt with a similar issue at another casino, so that's why I'm asking.
Дори не знам откъде да започна тази продължаваща сага.
Депозирах и играх пари в Daddy Casino и реших, че ще тегля. Завърших проверката и изтеглих чрез Skrill, който беше методът, който използвах за депозиране. Те го отмениха и аз поисках отново въз основа на съвета в чатовете, тъй като те твърдяха, че имат технически проблем. Те го отмениха отново премахнатия скрил.
След това казаха да използвам Crypto - Отменено отново
След това казаха да използвам карта, която също ме накараха да проверя - това беше многократно отменено. Измина един месец и вече 30 опита за теглене - Всички използвайки методи, които са ми поискали.
Изглежда няма начин да се оттегли. Имам текуща жалба и дори начинът, по който ме помолиха да се оттегля чрез това, се анулира. Някой друг да е имал проблем или да е играл тук?
I don't even know where to start with this ongoing saga.
I deposited and played cash at Daddy Casino and decided I would withdraw. I completed the verification and withdrew via Skrill which was the method I used to deposit. They cancelled it and I requested again based on the chats advise as they claimed to have a technical issue. They cancelled it again the removed skrill.
They then said to use Crypto - Cancelled again
They then said use card which they also made me verify - this was repeatedly cancelled. It has been a month and now 30 attempts to withdraw - All using methods they have asked me to.
There seems to be no way to withdraw. I have an on-going complaint and even the way they have asked me to withdraw via that get cancelled. Anyone else had an issue or played here?
здрасти
Опитахте ли да се свържете директно с тяхната поддръжка? Защото познавам ситуации, в които картите ми не бяха подходящи за някои мои тегления, но винаги имаше други опции.
Hi!
Have you tried to contact their support directly? Because I know situations when my cards were not appropriate for some my cashouts, but always were other options.
Дори не знам откъде да започна тази продължаваща сага.
Депозирах и играх пари в Daddy Casino и реших, че ще тегля. Завърших проверката и изтеглих чрез Skrill, който беше методът, който използвах за депозиране. Те го отмениха и аз поисках отново въз основа на съвета в чатовете, тъй като те твърдяха, че имат технически проблем. Те го отмениха отново премахнатия скрил.
След това казаха да използвам Crypto - Отменено отново
След това казаха да използвам карта, която също ме накараха да проверя - това беше многократно отменено. Измина един месец и вече 30 опита за теглене - Всички използвайки методи, които са ми поискали.
Изглежда няма начин да се оттегли. Имам текуща жалба и дори начинът, по който ме помолиха да се оттегля чрез това, се анулира. Някой друг да е имал проблем или да е играл тук?
I don't even know where to start with this ongoing saga.
I deposited and played cash at Daddy Casino and decided I would withdraw. I completed the verification and withdrew via Skrill which was the method I used to deposit. They cancelled it and I requested again based on the chats advise as they claimed to have a technical issue. They cancelled it again the removed skrill.
They then said to use Crypto - Cancelled again
They then said use card which they also made me verify - this was repeatedly cancelled. It has been a month and now 30 attempts to withdraw - All using methods they have asked me to.
There seems to be no way to withdraw. I have an on-going complaint and even the way they have asked me to withdraw via that get cancelled. Anyone else had an issue or played here?
Виждам, че бавно ви изчерпват методите за оттегляне.
Видях обаче и вашето оплакване и екранни снимки, че все още е заседнал в същата точка. Казиното даде ли ви някаква друга алтернатива и тя все още е отхвърлена в крайна сметка? Каква алтернатива ви препоръча казиното сега? Имате ли чакащо теглене или винаги всичко се отхвърля веднага?
Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надявам, че ще намерите метод на плащане, който ще ви позволи да теглите без никакви проблеми.
Дръжте ни в течение, ако нещо се промени.
I can see that you are slowly running out of methods to withdraw.
However, I also saw your complaint and screenshots that it is still stuck at the same point. Did the casino give you some other alternative and it's still rejected in the end ? What alternative did the casino recommend to you now ? Do you have a pending withdrawal or is everything always rejected right away ?
Anyway, our team will try to help you and I hope that you will find a payment method that will allow you to withdraw without any problems.
Keep us updated if anything changes.
Продължават да казват да го направя чрез карта и след това да го отменят в рамките на няколко часа след моята заявка. Те са имали проверка и на skrill, и на карта. Преди ми казаха да опитам skrill и crypto. Знам, че те са ново казино, но след един месец от това се надявах, че могат поне да обработят просто теглене на skrill. Като се има предвид, че имат способността да вземат депозит, изглежда странно, че не могат да изпратят теглене.
They keep just saying to do it via card and then cancel it within a few hours of my request. They have had verification of both skrill and card. I was previously told to try skrill and crypto. I know they are a new casino but after a month of this I would have hoped they could at least process a simple skrill withdrawal. Given they have the ability to take a deposit it seems odd they can't send a withdrawal.
Мисля, че това продължава от доста време и просто се въртите в кръг. Не разбирам какво може да стои зад това казиното да препоръча метод и след това да отхвърли тегленето.
Все още обаче имате отворена жалба и аз твърдо вярвам, че тази сага ще завърши щастливо. ще ти пожелая добро
I think it's been going on for quite a long time and you're just going round in circles. I don't understand what could be behind the casino recommending a method and then rejecting the withdrawal.
However, you still have an open complaint and I firmly believe that this saga will end happily. I will wish you well.
Така че вие не помагате, а това, което правите, е да позволите на казиното да продължи цикъла си на действително неизплащане. Приложени са три снимки на екрана, на които се опитвам да се оттегля чрез предложените от тях методи и след това те го отхвърлят, защото имат технически проблеми.
Не вярвам, че едно казино може да има технически проблеми със Skrill, карта и Crypto в продължение на три месеца. Също така не смятам, че е редно казино, което прави това, да има толкова висок рейтинг на вашия сайт - изглежда много небрежно от ваша страна и предполагам, че получавате някакво удоволствие от тях или това просто не прави някакъв смисъл.
Поисках го за последен път, но ако бъде отхвърлено, ще потърся правен съвет, тъй като тази компания не само е откраднала парите ми, но и личните ми документи, което ми е много неудобно. Те също са променили URL адреса си, което изглежда много подозрително, тъй като те са ново казино?
Защо изглежда, че симпатизирате на казиното в този случай?
So you aren't helping, what you are doing is allowing the casino to continue their cycle of not actually paying out. Attached is three screen grabs worth of me attempting to withdraw via the methods they suggest and then them rejecting it because they have technical issues.
I do not believe a casino can have technical issues with, Skrill, card and Crypto for three months solid. I also do not think it is right that a casino doing this should have such a high rating on your site - it seems highly negligent on your part and I assume that you get some sort of kick back from them or this simply doesn't make any sense.
I have requested it one last time but if it is rejected I will be seeking legal advice as this company has not only stolen my money but as my personal documents which I am highly uncomfortable with. They have also changed their URL which seems highly suspicious as they are a new casino?
Why is it that you seem to sympathise with the casino in this case?
да Всичко вървеше чудесно с казиното.
Yes! Everything went great with the casino.
Ja! Alles super geklappt mit dem Casino.
Casino Guru за известно време застана на страната на тази група казина и дори позволи на една от техните адски дупки да получи рейтинг „Честно казино, одобрено от Гуру".
Имах проблеми с казино Gama на сестрата на татко миналата година. Проблемите бяха абсолютно същите като вашите; те продължиха да отменят тегления и да ми отказват използването на алтернативни методи за теглене. Казаха ми, че има технически проблем, който „скоро ще бъде отстранен". Когато разследвах собствения си случай, разбрах, че тяхното близко казино Cat е отменяло тегления със същото извинение преди повече от година.
Guru изглежда игнорира тези твърдения на хората и всъщност помага на тази група руски измамници да получат повече клиенти. Трябва да плащат на Гуру наистина добре. 🙂
Casino Guru has sided with this group of casinos for a while and even allowed one of their hellholes to get a ’Fair casino approved by Guru’-rating.
I had problems with Daddy’s sister casino Gama last year. The problems were exactly the same as yours; they kept cancelling withdrawals and denying me the usage of alternative withdrawal methods. They told me there was a technical problem that ’will be fixed soon’. When I was investigating my own case, I found out that their sister casino Cat had been cancelling withdrawals with the same excuse over a year ago.
Guru seems to be ignoring these claims by people and actually helping this bunch of russian scammers get more customers. They must be paying Guru really well. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.