НачалоФорумКазинаCryptoLeo Casino - обща дискусия

CryptoLeo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от anapaul5023
|
3 740 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Romi
преди 1 месец

Благодаря ти Роми за твоето съобщение. Много е разочароващо, защото вече имах потвърдена сметка, играех и теглех без никакви проблеми и въпреки това те блокираха моите тегления и поискаха още документи за проверка. Те поискаха документи, които никое друго казино не ми е искало. Банкови извлечения, фишове за заплати, всичко... и ги изпратих и сметката беше верифицирана. И въпреки това не ми дават да се оттегля, няма да ми дадат отговор или да кажат нещо? Очевидно се бавят и правят всичко възможно, за да не ми платят. Не мога да разбера как това казино има толкова висок рейтинг тук в casinoguru. Вече отговорих на Вероника и дори изпратих всички документи, които казиното поиска.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих искал да ви информирам, че след много настояване акаунтът ми най-накрая беше одобрен и тегленията ми обработени. благодаря за цялата ви помощ





Автоматичен превод:
Canutinho
преди 1 месец

Хей, наистина е страхотно, че след всичко това най-накрая го разбра.

Получихте ли вече и парите?

За нас това е важна информация, защото без вашето потвърждение Вероника не може да затвори жалбата ви, знаете.🙂



Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравей Роми, да, вече получих парите в сметката си. Също така информирах Вероника и случаят е приключен. Благодаря ви за помощта. 😉

Автоматичен превод:
Canutinho
преди 1 месец

Това е мило от ваша страна и се радвам, че го разрешихте.

Ще продължиш ли да играеш там сега? какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Чакам изплащането от дни. Сметката е верифицирана и получавах изплащания бързо, буквално в рамките на 24 часа.

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 седмица

Хей, колко време чакаш тегленията сега? Попитахте ли ги дали има причина за забавянето? Играхте ли само с истински пари?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Чакам от две седмици; Играх с истинските си пари и изплащанията в миналото се обработваха в рамките на 24 часа. filefile

Автоматичен превод:
vladan4053
преди 1 седмица

Тогава това е прекъсване на сделката, ако изчакате две седмици. Видях, че вече сте поискали жалбата, така че ще видим дали нашият екип ще трябва да се намеси или ще получите парите в близко бъдеще. Вярвам, че след положителен опит това ще се случи в крайна сметка.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.🙂

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Здравейте, не съм получавал теглене от Cryptoleo повече от 60 часа, въпреки че преди нямах проблеми с тегленето. Спечелих голям експрес от мачовете от Шампионската лига и сега не ми теглят парите. Акаунтът ми е верифициран отдавна, играя там почти година. През това време балансът е минус повече от $ 3000 (Мога да предоставя всички екранни снимки с депозити и тегления. Поддръжката не обяснява нищо. Писах им по имейл, досега не са ми отговорили. Исках да създам жалба на вашия уебсайт, но по някаква причина след 3-тия въпрос имам празна страница и няма продължение. Моля, помогнете ми да разреша този проблем!

Автоматичен превод:
bogdanpasieka
преди 2 дни

Мога ли да попитам дали ситуацията продължава и сега? Колко време отне преди да получите парите си от този сайт?

За съжаление, ние не се занимаваме със спортни залагания, така че не съм сигурен дали можем да се намесим тук, така че се надявам всичко да бъде решено скоро. Моля, уведомете ни със сигурност.


Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Да, все още не теглят пари. Преди винаги се изтегляха до 1-2 дни. Жалко, че не можете да помогнете (

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Играх и казино там, но не толкова често, колкото залагах.

Автоматичен превод:
bogdanpasieka
вчера

Е, винаги даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим. Всъщност бих могъл да ви предложа да подадете жалба, за да може екипът ни да види и проучи цялата ситуация, но бъдете готови, че нищо не може да се направи, преди да изтече този период от време.

Това, което всъщност можете да направите, е да изчакате и да видите как ще върви и със сигурност да ни уведомите, когато имате актуализации.

Може би бихте могли да направите това? Ще те чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
вчера

Добре

Автоматичен превод:
bogdanpasieka
преди 20 часове

Честно казано, моят приятелски съвет, избягвайте това казино!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини