НачалоФорумКазинаCryptoLeo Casino - обща дискусия

CryptoLeo Casino - обща дискусия (страница 2)

 от anapaul5023
|
5 398 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Romi

Благодаря ти Роми за твоето съобщение. Много е разочароващо, защото вече имах потвърдена сметка, играех и теглех без никакви проблеми и въпреки това те блокираха моите тегления и поискаха още документи за проверка. Те поискаха документи, които никое друго казино не ми е искало. Банкови извлечения, фишове за заплати, всичко... и ги изпратих и сметката беше верифицирана. И въпреки това не ми дават да се оттегля, няма да ми дадат отговор или да кажат нещо? Очевидно се бавят и правят всичко възможно, за да не ми платят. Не мога да разбера как това казино има толкова висок рейтинг тук в casinoguru. Вече отговорих на Вероника и дори изпратих всички документи, които казиното поиска.

Автоматичен превод:

Бих искал да ви информирам, че след много настояване акаунтът ми най-накрая беше одобрен и тегленията ми обработени. благодаря за цялата ви помощ





Автоматичен превод:
Canutinho

Хей, наистина е страхотно, че след всичко това най-накрая го разбра.

Получихте ли вече и парите?

За нас това е важна информация, защото без вашето потвърждение Вероника не може да затвори жалбата ви, знаете.🙂



Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми, да, вече получих парите в сметката си. Също така информирах Вероника и случаят е приключен. Благодаря ви за помощта. 😉

Автоматичен превод:
Canutinho

Това е мило от ваша страна и се радвам, че го разрешихте.

Ще продължиш ли да играеш там сега? какво мислиш

Автоматичен превод:

Чакам изплащането от дни. Сметката е верифицирана и получавах изплащания бързо, буквално в рамките на 24 часа.

Автоматичен превод:
vladan4053

Хей, колко време чакаш тегленията сега? Попитахте ли ги дали има причина за забавянето? Играхте ли само с истински пари?

Автоматичен превод:
Jaro

Чакам от две седмици; Играх с истинските си пари и изплащанията в миналото се обработваха в рамките на 24 часа. filefile

Автоматичен превод:
vladan4053

Тогава това е прекъсване на сделката, ако изчакате две седмици. Видях, че вече сте поискали жалбата, така че ще видим дали нашият екип ще трябва да се намеси или ще получите парите в близко бъдеще. Вярвам, че след положителен опит това ще се случи в крайна сметка.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.🙂

Автоматичен превод:

Здравейте, не съм получавал теглене от Cryptoleo повече от 60 часа, въпреки че преди нямах проблеми с тегленето. Спечелих голям експрес от мачовете от Шампионската лига и сега не ми теглят парите. Акаунтът ми е верифициран отдавна, играя там почти година. През това време балансът е минус повече от $ 3000 (Мога да предоставя всички екранни снимки с депозити и тегления. Поддръжката не обяснява нищо. Писах им по имейл, досега не са ми отговорили. Исках да създам жалба на вашия уебсайт, но по някаква причина след 3-тия въпрос имам празна страница и няма продължение. Моля, помогнете ми да разреша този проблем!

Автоматичен превод:
bogdanpasieka

Мога ли да попитам дали ситуацията продължава и сега? Колко време отне преди да получите парите си от този сайт?

За съжаление, ние не се занимаваме със спортни залагания, така че не съм сигурен дали можем да се намесим тук, така че се надявам всичко да бъде решено скоро. Моля, уведомете ни със сигурност.


Автоматичен превод:
Romi

Да, все още не теглят пари. Преди винаги се изтегляха до 1-2 дни. Жалко, че не можете да помогнете (

Автоматичен превод:
Romi

Играх и казино там, но не толкова често, колкото залагах.

Автоматичен превод:
bogdanpasieka

Е, винаги даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим. Всъщност бих могъл да ви предложа да подадете жалба, за да може екипът ни да види и проучи цялата ситуация, но бъдете готови, че нищо не може да се направи, преди да изтече този период от време.

Това, което всъщност можете да направите, е да изчакате и да видите как ще върви и със сигурност да ни уведомите, когато имате актуализации.

Може би бихте могли да направите това? Ще те чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi

Добре

Автоматичен превод:
bogdanpasieka

Честно казано, моят приятелски съвет, избягвайте това казино!

Автоматичен превод:

ТОВА КАЗИНО ИМА РЕЙТИНГ 9,8 от 10?!


Моля, какви са критериите за такъв почти ПЕРФЕКТЕН РЕЗУЛТАТ?


Това изглежда като спонсорирана реклама от Cryptoleo Casino. Нямам приятни преживявания с това казино, когато става въпрос за тегления. Дори и без това, това е ново казино, недоказано в индустрията, и давайки му толкова висок рейтинг, вие намалявате собственото си доверие, което ние ценим високо, като се има предвид предишната работа на форума.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
vladan4053

Моля, прочетете нашата статия за това как преглеждаме онлайн казината, за да можете да я разберете по-добре.

Виждам, че сте пуснали жалба относно проблема с оттеглянето и накрая са ви платили. нали?

Каква грешка имаше, трудна?🤔

Автоматичен превод:

Днес реших да се регистрирам в това казино. Направих депозит от 300 trx, спечелих 2000 и го поставих на теглене. Проверено е. Но вече два часа чакаме одобрението на екипа. Веднага трябва да кажа, че впечатлението вече е лошо. Тъй като играя на много места и такива суми се обработват моментално. Утре ще пиша за резултата.

Автоматичен превод:

Днес реших да се присъединя към една от най-добрите казино игри

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини