ФорумКазинаCryptoLeo Casino - обща дискусия

CryptoLeo Casino - обща дискусия

преди 1 година от anapaul5023
|
1841 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoLeo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Подправени алгоритми като в казино bruno или nine casino. (:


Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Опитахте ли да попитате доставчика на играта за това? Според моя опит е почти невъзможно да се докаже подобно нещо. 🤔 Ще трябва да направите обратен инженеринг на самата игра, а това със сигурност е доста голяма работа.


Има ли шанс казиното просто да прилага по-нисък RTP на слотове? Някои доставчици на игри дори предлагат на казината няколко мащаба на задаваем RTP.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямам идея. Въпреки това, 13-годишният опит като комарджия и скатерите, летящи през моята сесия, някак интуитивно ме накараха да мисля, че тук нещо не е наред.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Това е съвсем естествено. За съжаление в днешно време игрите са толкова сложни и структурирани, че опитът да се докаже, че нещо е променено, добре - вече го писах.

Обикновено има и други обяснения. Сигурен съм, че ще намерите някои от по-старите ми отговори в това отношение.

Но ако имате съмнения, попитайте доставчика на играта - запазете историята си на игри за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Като цяло съм на мнение, че с COVID-19 забавлението от играта в онлайн казината се е променило много драстично в ущърб на играча по отношение на удовлетворяващи попадения чрез намаляване на „процента на печалби" чрез алгоритми. Нямам никакви писмени доказателства за това, но играх в различни казина през двете години и забелязвам такава връзка, че има много дни през седмицата по време на сесията, в които нямате шанс да поддържате баланса, средствата се губят въпреки разумната игра, манипулирането на ставките, честите смени на доставчици. Можете да използвате всякакви тактики, но това няма да помогне.

Това е субективното ми усещане. Изразявам си мнението, нищо друго. (:

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Забелязах, че от време на време някои играчи питат кога е най-доброто време за игра в определени казина.

Технически, ако две хиляди души играят слотове в едно казино едновременно, шансовете за по-чести печалби изглеждат по-високи, отколкото когато играят само двеста играчи.

Какво мислиш за това? 🤔 Звучиш ми като умел играч, така че се чудя дали си преживявал нещо подобно.

Някои наричаха това свирене в "праймтайма".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпи членове 🙂

Какъв е вашият опит в това казино?

Ще ми е много интересно

Най-добри пожелания 🫡

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здрасти.


Някакъв начин да получа помощ? Минаха 4-5 дни и няма изплащане, а поддръжката продължава да повтаря едни и същи bs отново и отново. "ние преглеждаме вашето оттегляне"


Много неприемливо поведение навсякъде от това казино


Благодаря ти

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 4 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до вашия проблем, бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. 4-5 дни все още не са голяма работа. Виждам, че казиното комуникира с вас и трябва да има проверки и ако всичко върви добре, вярвам, че ще можете да изтеглите парите успешно.

Ако не, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Депозирах в това казино и минаха повече от 5 дни и парите не се появяват в сметката, вече изпратих доказателство за директен депозит от Binance, разпечатки на адреса за депозит на казиното, те казват, че решават проблема , по мое мнение те са просто още няколко крадци като много други, не съветвам да депозирате тук, освен това слотовете тук не дават бонуси и имат RTP 96,50 максимум от прагматична игра, в други казина е различно, това крипто leo, ninecasino и bruno, изглеждат манипулирани

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Alexandreruina
преди 3 месеца

Здравей. Виждам във вашата жалба, че проблемът е решен и парите са се появили в сметката ви. Това наистина е положителна новина. Имали ли сте друг опит в това казино? Бихте ли искали да го опишете на нашите потребители, може би? И разбира се, можете да помогнете на други играчи, като напишете и потребителски преглед на това казино. Сигурен съм, че вече знаете как, нали?😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тъй като създадох акаунта, играх и изтеглих естествено, един ден отидох да играя на слотове, спечелих $1400 и отидох да ги изтегля. След това изминаха 3 седмици и не получих нито един полезен отговор за това какво се случва. Единствените, които получих, бяха автоматичните отговори от чата на живо

Автоматичен превод:
resusmildopinto
преди 2 месеца

Здравейте. Съжалявам да чуя, че сте попаднали в такава ситуация. Опитахте ли да се свържете с поддръжката по пощата, може би, за да разберете какво става? Можете ли да получите достъп до акаунта си в казиното? Ако смятате, че се нуждаете от нашата помощ, предлагам да подадете жалба и нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. За да изпратите такъв, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от допълнителна помощ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини