ФорумКазинаCryptoLeo Casino - обща дискусия

CryptoLeo Casino - обща дискусия

преди 2 години от anapaul5023
|
3316 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoLeo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Подправени алгоритми като в казино bruno или nine casino. (:


Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Опитахте ли да попитате доставчика на играта за това? Според моя опит е почти невъзможно да се докаже подобно нещо. 🤔 Ще трябва да направите обратен инженеринг на самата игра, а това със сигурност е доста голяма работа.


Има ли шанс казиното просто да прилага по-нисък RTP на слотове? Някои доставчици на игри дори предлагат на казината няколко мащаба на задаваем RTP.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямам идея. Въпреки това, 13-годишният опит като комарджия и скатерите, летящи през моята сесия, някак интуитивно ме накараха да мисля, че тук нещо не е наред.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Това е съвсем естествено. За съжаление в днешно време игрите са толкова сложни и структурирани, че опитът да се докаже, че нещо е променено, добре - вече го писах.

Обикновено има и други обяснения. Сигурен съм, че ще намерите някои от по-старите ми отговори в това отношение.

Но ако имате съмнения, попитайте доставчика на играта - запазете историята си на игри за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Като цяло съм на мнение, че с COVID-19 забавлението от играта в онлайн казината се е променило много драстично в ущърб на играча по отношение на удовлетворяващи попадения чрез намаляване на „процента на печалби" чрез алгоритми. Нямам никакви писмени доказателства за това, но играх в различни казина през двете години и забелязвам такава връзка, че има много дни през седмицата по време на сесията, в които нямате шанс да поддържате баланса, средствата се губят въпреки разумната игра, манипулирането на ставките, честите смени на доставчици. Можете да използвате всякакви тактики, но това няма да помогне.

Това е субективното ми усещане. Изразявам си мнението, нищо друго. (:

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Забелязах, че от време на време някои играчи питат кога е най-доброто време за игра в определени казина.

Технически, ако две хиляди души играят слотове в едно казино едновременно, шансовете за по-чести печалби изглеждат по-високи, отколкото когато играят само двеста играчи.

Какво мислиш за това? 🤔 Звучиш ми като умел играч, така че се чудя дали си преживявал нещо подобно.

Някои наричаха това свирене в "праймтайма".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпи членове 🙂

Какъв е вашият опит в това казино?

Ще ми е много интересно

Най-добри пожелания 🫡

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здрасти.


Някакъв начин да получа помощ? Минаха 4-5 дни и няма изплащане, а поддръжката продължава да повтаря едни и същи bs отново и отново. "ние преглеждаме вашето оттегляне"


Много неприемливо поведение навсякъде от това казино


Благодаря ти

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 10 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.

Що се отнася до вашия проблем, бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. 4-5 дни все още не са голяма работа. Виждам, че казиното комуникира с вас и трябва да има проверки и ако всичко върви добре, вярвам, че ще можете да изтеглите парите успешно.

Ако не, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Депозирах в това казино и минаха повече от 5 дни и парите не се появяват в сметката, вече изпратих доказателство за директен депозит от Binance, разпечатки на адреса за депозит на казиното, те казват, че решават проблема , по мое мнение те са просто още няколко крадци като много други, не съветвам да депозирате тук, освен това слотовете тук не дават бонуси и имат RTP 96,50 максимум от прагматична игра, в други казина е различно, това крипто leo, ninecasino и bruno, изглеждат манипулирани

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Alexandreruina
преди 9 месеца

Здравей. Виждам във вашата жалба, че проблемът е решен и парите са се появили в сметката ви. Това наистина е положителна новина. Имали ли сте друг опит в това казино? Бихте ли искали да го опишете на нашите потребители, може би? И разбира се, можете да помогнете на други играчи, като напишете и потребителски преглед на това казино. Сигурен съм, че вече знаете как, нали?😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тъй като създадох акаунта, играх и изтеглих естествено, един ден отидох да играя на слотове, спечелих $1400 и отидох да ги изтегля. След това изминаха 3 седмици и не получих нито един полезен отговор за това какво се случва. Единствените, които получих, бяха автоматичните отговори от чата на живо

Автоматичен превод:
resusmildopinto
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам да чуя, че сте попаднали в такава ситуация. Опитахте ли да се свържете с поддръжката по пощата, може би, за да разберете какво става? Можете ли да получите достъп до акаунта си в казиното? Ако смятате, че се нуждаете от нашата помощ, предлагам да подадете жалба и нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. За да изпратите такъв, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от допълнителна помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто играех в спортни игри, харесваше ми и можех да тегля няколко пъти, но след това затвориха акаунта ми, като казаха, че трябва да направя проверка, което го направих и тогава започнаха проблемите, помолиха ме да направя видеообаждане, за да потвърдя самоличността си и те го забавиха 3 пъти, отне 2/3 дни, за да отговорят на имейлите ми, в чата казаха, че не могат да направят нищо, трябваше да изчакам и тогава успях насрочих срещата и го направих, 10 дни по-късно и им изпратих имейл 3/4 пъти без отговор, акаунтът ми все още е затворен и парите ми все още са

Автоматичен превод:
3cttt
преди 1 месец

Предполагам, че все още се опитват да оценят обаждането, въпреки че ефективността на времето не е много убедителна.

Мога ли да знам как се чувствате относно самото обаждане? Във всеки случай, ако казиното не успее да предостави автобиография през следващите няколко работни дни, ще започна да мисля за подаване на жалба. Casino Guru предоставя специален екип, фокусиран върху разрешаването на проблемите на играчите и смятам, че може да имате нужда от него.

Интересувате ли се от подробностите за жалбата? Просто ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това казино твърди, че обработва тегления в рамките на 24 часа, но изминаха 4 дни и моето теглене все още не е приключило. По-лошото е, че тегленето е блокирано, което означава, че дори не мога да го отменя. Това никога не ми се е случвало, имам верифициран акаунт и съм теглил няколко пъти. В чата никой не ми помогна, само се извиниха и ми казаха да изчакам. Много лошо поведение от страна на тази къща. Пиша тук, защото никога не мога да напиша оплакване в casinoguru.

Автоматичен превод:
Canutinho
преди 2 седмици

Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви, тъй като те вече започнаха да разследват. Моля, предоставете на Вероника повече информация, за да може тя да продължи напред.

Има ли случайно актуализация от казиното сега след уикенда?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Това казино е комедия! Първо моето оттегляне е висящо без обосновка. След това, въпреки че акаунтът ми е напълно верифициран, ми искат още документи! След това изпращам всички документи и ги отхвърлят, защото казват, че не са необходими. След като започнах да се оплаквам тук и в други сайтове за прегледи, те одобриха всичките ми документи. Документите ми са одобрени и те все още няма да одобрят тегленето, защото казват, че документите все още не са одобрени, въпреки че собствената им страница за потвърждение казва, че акаунтът ми е потвърден. Ако обичате парите си, бягайте от това казино.

Автоматичен превод:
Canutinho
преди 2 седмици

О, уау, това е наистина объркана ситуация, както мога да го нарека.

Нека да видим дали нашият екип ще успее да постигне някакво движение в този случай, защото сигурно вече сте разочаровани. нали

Дайте малко време, моля, и Вероника ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Ако обаче имате някаква актуализация, моля, информирайте ни за нея.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини