преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CryptoLeo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитахте ли да попитате доставчика на играта за това? Според моя опит е почти невъзможно да се докаже подобно нещо. 🤔 Ще трябва да направите обратен инженеринг на самата игра, а това със сигурност е доста голяма работа.
Има ли шанс казиното просто да прилага по-нисък RTP на слотове? Някои доставчици на игри дори предлагат на казината няколко мащаба на задаваем RTP.
Did you try to ask the game provider about that? According to my experience, it is almost impossible to prove such a thing. 🤔 You would need to reverse-engineer the game itself, and this is certainly quite a big deal.
Any chance that the casino just applies lower RTP on slots? Some game providers even offer the casinos a few scales of settable RTP.
Нямам идея. Въпреки това, 13-годишният опит като комарджия и скатерите, летящи през моята сесия, някак интуитивно ме накараха да мисля, че тук нещо не е наред.
I have no idea. Nevertheless, 13 years of experience as a gambler and scatters flying through my session somehow intuitively made me think that something is not right here.
Това е съвсем естествено. За съжаление в днешно време игрите са толкова сложни и структурирани, че опитът да се докаже, че нещо е променено, добре - вече го писах.
Обикновено има и други обяснения. Сигурен съм, че ще намерите някои от по-старите ми отговори в това отношение.
Но ако имате съмнения, попитайте доставчика на играта - запазете историята си на игри за това.
That's quite natural. Sadly nowadays games are so complicated and structural, that trying to prove that something is altered, well - I already wrote that.
Normally, there are also other explanations. I'm sure you'll find some of my older answers in that regard.
But if you have your doubts, ask the game provider - save your gaming history for that.
Като цяло съм на мнение, че с COVID-19 забавлението от играта в онлайн казината се е променило много драстично в ущърб на играча по отношение на удовлетворяващи попадения чрез намаляване на „процента на печалби" чрез алгоритми. Нямам никакви писмени доказателства за това, но играх в различни казина през двете години и забелязвам такава връзка, че има много дни през седмицата по време на сесията, в които нямате шанс да поддържате баланса, средствата се губят въпреки разумната игра, манипулирането на ставките, честите смени на доставчици. Можете да използвате всякакви тактики, но това няма да помогне.
Това е субективното ми усещане. Изразявам си мнението, нищо друго. (:
In general, I am of the opinion that with COVID-19, the entertainment of playing in online casinos has changed very drastically to the detriment of the player in terms of gratifying hits by lowering the "win rate" through algorithms. I don't have any written evidence for this, but I played in various casinos over the two years and I notice such a relationship that there are many days during the week during the session that you have no chance to maintain the balance, the funds are lost despite reasonable play, manipulating the rates , frequent changes of prodviders. You can use all kinds of tactics, but it won't help.
That's my subjective feeling. I'm expressing my opinion, nothing else. (:
Забелязах, че от време на време някои играчи питат кога е най-доброто време за игра в определени казина.
Технически, ако две хиляди души играят слотове в едно казино едновременно, шансовете за по-чести печалби изглеждат по-високи, отколкото когато играят само двеста играчи.
Какво мислиш за това? 🤔 Звучиш ми като умел играч, така че се чудя дали си преживявал нещо подобно.
Някои наричаха това свирене в "праймтайма".
I noticed that from time to time, some players are asking when is the best time to play in certain casinos.
Technically, if two thousand people play slots in one casino at the same time, the chances for more frequent wins seem higher, than when only two hundred players are playing.
What do you think about that? 🤔 You sound like a skilled player to me, so I'm wondering whether you have experienced something similar.
Some called that playing in the "prime time".
Здравейте, скъпи членове 🙂
Какъв е вашият опит в това казино?
Ще ми е много интересно
Най-добри пожелания 🫡
Hey dear members 🙂
How is your experience at this casino?
I would be very interested
Best regards 🫡
Hej liebe Mitglieder🙂
Wie sind den eure Erfahrungen in diesem Casino?
Würde mich sehr interessieren
Beste Grüße 🫡
Здрасти.
Някакъв начин да получа помощ? Минаха 4-5 дни и няма изплащане, а поддръжката продължава да повтаря едни и същи bs отново и отново. "ние преглеждаме вашето оттегляне"
Много неприемливо поведение навсякъде от това казино
Благодаря ти
Hi there.
Any way to get some help? Its been 4-5 days and no payout and support keeps saying same bs over and over. "we are reviewing your withdraw"
Very unacceptable behavior all around from this casino
Thank you
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което говорите.
Що се отнася до вашия проблем, бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето. 4-5 дни все още не са голяма работа. Виждам, че казиното комуникира с вас и трябва да има проверки и ако всичко върви добре, вярвам, че ще можете да изтеглите парите успешно.
Ако не, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Ще бъде ли възможно това?
Hi, I've moved your post under the casino you're talking about.
As for your problem, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. 4-5 days is not a big deal yet. The casino is communicating with you as I see it and there must be checks and if everything goes well I believe you will be able to withdraw the money successfully.
If not, you can let us know and we will try to help you.
Will that be possible ?
Депозирах в това казино и минаха повече от 5 дни и парите не се появяват в сметката, вече изпратих доказателство за директен депозит от Binance, разпечатки на адреса за депозит на казиното, те казват, че решават проблема , по мое мнение те са просто още няколко крадци като много други, не съветвам да депозирате тук, освен това слотовете тук не дават бонуси и имат RTP 96,50 максимум от прагматична игра, в други казина е различно, това крипто leo, ninecasino и bruno, изглеждат манипулирани
I deposited at this casino, and it's been more than 5 days and the money doesn't appear in the account, I've already sent proof of direct deposit from Binance, prints of the casino's deposit address, they say they're resolving it, in my opinion, they're just another few thieves like many others, I do not advise depositing here, besides the slots here do not give bonuses, and have RTP 96.50 maximum from pragmatic play, in other casinos it is different, this crypto leo, ninecasino and bruno, seem rigged
depositei neste casino, e já passa mais de 5 dias e o dinheiro não aparece na conta, já enviei provas de deposito direto da binance, prints do endereço de deposito do casino, dizem que estão a resolver, cá para mim, são mais uns ladrõezinhos como muito outros, não aconselho depositar aqui, para além do mais os slots aqui não dão bonus, e tem rtp 96.50 maximo da pragmatic play, noutros casinos é difrente, este crypto leo, ninecasino e bruno, parecem manipulados
Здравей. Виждам във вашата жалба, че проблемът е решен и парите са се появили в сметката ви. Това наистина е положителна новина. Имали ли сте друг опит в това казино? Бихте ли искали да го опишете на нашите потребители, може би? И разбира се, можете да помогнете на други играчи, като напишете и потребителски преглед на това казино. Сигурен съм, че вече знаете как, нали?😉
Hello there. I can see in your complaint that the issue was resolved and the money has appeared in your account. That is a positive news indeed. Have you had any other experience in this casino? Would you like to describe it to our users, maybe? And of course you can help other players by writing a user review of this casino as well. I am sure you already know how, right?😉
Тъй като създадох акаунта, играх и изтеглих естествено, един ден отидох да играя на слотове, спечелих $1400 и отидох да ги изтегля. След това изминаха 3 седмици и не получих нито един полезен отговор за това какво се случва. Единствените, които получих, бяха автоматичните отговори от чата на живо
Since I created the account I played and withdrew naturally, one day I went to play slots I won $1400 and I went to withdraw it. After that, we're 3 weeks in and I haven't gotten a single useful answer about what's going on. The only ones I received were the automatic responses from the live chat
Desde que criei a conta joguei e levantei naturalmente, houve um dia que fui jogar slots ganhei 1400$ e fui sacar. Após isso vamos nas 3 semanas e não obtive uma única resposta útil acerca do que se passa. As únicas que recebi foi as respostas automáticas do chat ao ivo
Здравейте. Съжалявам да чуя, че сте попаднали в такава ситуация. Опитахте ли да се свържете с поддръжката по пощата, може би, за да разберете какво става? Можете ли да получите достъп до акаунта си в казиното? Ако смятате, че се нуждаете от нашата помощ, предлагам да подадете жалба и нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. За да изпратите такъв, просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от допълнителна помощ.
Hello. Sorry to hear you found yourself in such a situation. Have you tried to contact the support by mail, perhaps, to find out what is going on? Can you access your account in the casino? If you feel, that you need our help, I would suggest to file a complaint and our team will surely do everything they can to get it all solved. To submit one, just click/tap on this link 👈, please, and let us know if you need any further assistance.
Просто играех в спортни игри, харесваше ми и можех да тегля няколко пъти, но след това затвориха акаунта ми, като казаха, че трябва да направя проверка, което го направих и тогава започнаха проблемите, помолиха ме да направя видеообаждане, за да потвърдя самоличността си и те го забавиха 3 пъти, отне 2/3 дни, за да отговорят на имейлите ми, в чата казаха, че не могат да направят нищо, трябваше да изчакам и тогава успях насрочих срещата и го направих, 10 дни по-късно и им изпратих имейл 3/4 пъти без отговор, акаунтът ми все още е затворен и парите ми все още са
I was just playing in the sports games, i was loving it, and i could withdrawl a couple times but then they closed my account saying that i needed to do verification, which i've done it and then the trouble started, i was asked to do a video call to confirm my identity and they delayed it 3 times, took 2/3 days to respond to my e-mails, in the chat they said they coudn't do anything i needed to wait and then i was able to schedule the meeting and done it, 10 days later and i've emailed them 3/4 times without respond, my account still closed and my money still there
Предполагам, че все още се опитват да оценят обаждането, въпреки че ефективността на времето не е много убедителна.
Мога ли да знам как се чувствате относно самото обаждане? Във всеки случай, ако казиното не успее да предостави автобиография през следващите няколко работни дни, ще започна да мисля за подаване на жалба. Casino Guru предоставя специален екип, фокусиран върху разрешаването на проблемите на играчите и смятам, че може да имате нужда от него.
Интересувате ли се от подробностите за жалбата? Просто ни уведомете, моля.
I presume they're still trying to evaluate the call though the time efficency is not very convincing.
May I know how you feel about the call itself? In any case, if the casino fails to provide a resume in the next few working days, I would start thinking about submitting a complaint. Casino Guru provides a special team focused on resolving players' issues, and I feel you may need it.
Are you interested in the complaint details? Just let us know, please.
Това казино твърди, че обработва тегления в рамките на 24 часа, но изминаха 4 дни и моето теглене все още не е приключило. По-лошото е, че тегленето е блокирано, което означава, че дори не мога да го отменя. Това никога не ми се е случвало, имам верифициран акаунт и съм теглил няколко пъти. В чата никой не ми помогна, само се извиниха и ми казаха да изчакам. Много лошо поведение от страна на тази къща. Пиша тук, защото никога не мога да напиша оплакване в casinoguru.
This casino claims to process withdrawals within 24 hours, but 4 days have passed and my withdrawal is still pending. What's worse, the withdrawal is blocked, meaning I can't even cancel it. This has never happened to me before, I have a verified account and have withdrawn several times. In the chat nobody helped me, they just apologized and told me to wait. Very bad behavior on the part of this house. I write here because I can never write a complaint on casinoguru.
Este casino alega que processa os seus levantamentos em 24horas. no entanto ja passaram 4 dias e o meu levantamento continua pendente. Pior do que isso o levantamento está bloqueado, ou seja nem consigo cancelar. Isto nunca me tinha acontecido, tenho a conta verificada e já levantei várias vezes. sempre joguei de forma honesta. No chat ninguem me ajudava, apenas pedem desculpa e me dizem para esperar. Comportamento muito mau por parte desta casa. Escrevo aqui porque nunca consigo escrever uma reclamação no casinoguru.
Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви, тъй като те вече започнаха да разследват. Моля, предоставете на Вероника повече информация, за да може тя да продължи напред.
Има ли случайно актуализация от казиното сега след уикенда?
I hope that our team will be able to help you out with your complaint, as they already started to investigate. Please provide Veronika with more information, so she'll be able to move forward.
Is there, by any chance, an update from the casino now after the weekend?
Това казино е комедия! Първо моето оттегляне е висящо без обосновка. След това, въпреки че акаунтът ми е напълно верифициран, ми искат още документи! След това изпращам всички документи и ги отхвърлят, защото казват, че не са необходими. След като започнах да се оплаквам тук и в други сайтове за прегледи, те одобриха всичките ми документи. Документите ми са одобрени и те все още няма да одобрят тегленето, защото казват, че документите все още не са одобрени, въпреки че собствената им страница за потвърждение казва, че акаунтът ми е потвърден. Ако обичате парите си, бягайте от това казино.
This casino is a comedy! First my withdrawal is pending without justification. Then, even though my account is fully verified, they ask me for more documents! Then I send all the documents and they are rejected because they say they are not necessary. After I started complaining here and on other review sites, they approved all my documents. My documents are approved and they still won't approve the withdrawal because they say the documents aren't approved yet, even though their own verification page says my account is all verified. If you love your money, run away from this casino.
Este casino é uma comédia ! Primeiro tenho o levantamento pendente sem justificação. Depois apesar de a minha conta estar completamente verificada, pedem me mais documentos ! Depois eu envio todos os documentos e eles são rejeitados por dizerem que não são necessários. Após ter começado a fazer queixa aqui e noutros sites de avaliações, aprovaram todos os meus documentos. Os meus documentos estão aprovados e mesmo assim eles não aprovam o levantamento porque dizem que os documentos ainda não estão aprovados, apesar de a própria página de verificação deles dizer que a minha conta está toda verificada. Quem tiver amor ao seu dinheiro, fuja deste casino.
О, уау, това е наистина объркана ситуация, както мога да го нарека.
Нека да видим дали нашият екип ще успее да постигне някакво движение в този случай, защото сигурно вече сте разочаровани. нали
Дайте малко време, моля, и Вероника ще се свърже с вас възможно най-скоро.
Ако обаче имате някаква актуализация, моля, информирайте ни за нея.
Oh wow, that's a really messy situation as I could call it.
Let's see if our team will be able to achieve some movement in this case, because you must be already frustrated. Right?
Just give it a some time, please, and Veronika will get back to you as soon as possible.
If you have any kind of update, though, please inform us about it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.