хей Не сме чували за никакви проблеми и имам достъп до сайта оттук . 🤔
Може би се опитайте да попитате поддръжката за това и да ни уведомите отговора, моля.
Hey. We didn't hear about any issues, and I can access the site from here. 🤔
Maybe try to ask the support about it and let us know the answer, please.
Някой се е притеснявал от печалбата и печалбите не са добавени към баланса, след това, когато проверите историята на транзакциите си за доказателство, не мога да намеря нищо за големи печалби, но балансът ви е висок. Също така не мога да проверя и да се оттегля, тъй като казаха, че не приемат екранни снимки на документация. 3 дни се опитвам с тях и не стигам доникъде. Казвайки ми, че цялата история на транзакциите се записва само за 1 седмица, така че докато я докажа, тя ще бъде изтрита напълно и няма да мога да докажа нищо. Всички транзакции са с малки печалби, но липсват транзакции с по-големи печалби. Открих акаунта си само с тогава в wkd
Anyone had any bother with winning and winnings not being added to balance then when u check Ur transaction history for proof I can not find anything on large wins but ur balance is high. I also can not verify and withdraw as they said they do not accept screenshots of documentation. 3 days I am trying with them and getting nowhere. Telling me that all transaction history is only recorded for 1 week so by the time I get it proved it will be deleted altogether and I will not be able to prove anything. All transaction is there of small winnings but transactions of larger winnings are missing. I only opened my account with then at wkd
Виждам, че успешно сте изпратили жалба тук и Ник очаква вашия отговор с някои допълнителни отговори. Винаги, когато можете, актуализирайте го, моля.
Може ли да вижда историята на игрите ви в акаунта ви, за да можете да я проверите и да погледнете дали има някакъв технически проблем, може би?
Имате ли връзка с казиното и опитват ли се да разрешат този проблем?
I can see that you have successfully submitted a complaint here, and Nick is waiting for your response with some additional answers. Whenever you can, update him, please.
Is it able to see your game history in your account so you can check it and have a look if there was some kind of technical issue, perhaps?
Are you in contact with the casino, and are they trying to solve this issue?
Бонусът за добре дошли не беше кредитиран в акаунта ми, очевидно поради "технически проблем". Трябваше да изчакам, но след час все още нямаше бонус, така че играх без него. Веднага затворих акаунта, толкова бързо правя нещата. ПАЗОР
The welcome bonus was not credited to my account, apparently because of a "technical problem". I was supposed to wait, but after an hour there was still no bonus, so I played without it. I closed the account straight away, that's how quickly I do things. DISGRACE
Mir wurde der Welcome Bonus nicht gut geschrieben, angeblich wegen eines "Technischen Problems". Ich sollte warten, aber da nach einer Stunde noch kein Bonus da war, habe ich ohne gespielt. Ich habe das Konto gleich wieder geschlossen, so schnell geht das bei mir. UNVERSCHÄMTHEIT
Наистина съжалявам за това преживяване, но за съжаление се случват такива неща.
Свързахте ли се с поддръжката по-късно или просто решихте да не играете отново там?🤔
I am really sorry for this experience, but this things happen, unfortunately.
Did you contact the support later on, or you just decided not to play there again?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.