преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cosmobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам голям проблем с тях. Вече повече от седмица не мога да потвърдя акаунта си, когато подадох документите си, бях потвърден, но когато поисках теглене, потвърждението ми беше отхвърлено и ми казаха без NIN фишовете са разрешени, отидох да получа нова лична карта поради това и отново ме отказаха и ми казаха да напиша куп информация на хартия и да си направя селфи с нея заедно с личната си карта, направих това и отново ме отказаха, че използвах шофьорска книжка, когато не го направих, сега отново отхвърлиха проверката ми, казвайки, че типът идентификационен номер, който използвах, не може да бъде приет, защото изисква специална проверка, всичко това ми изглежда като измама, ако наистина можете да помогнете, ще ми хареса тъй като в този момент не знам какво друго да направя, тъй като бях отхвърлен за проверка 8 пъти, просто трябва да премахна моите $90 и да забравя за уебсайта.
I have a big issue with them, For over a week now, i have been unable to get my account verified, when i submitted my documents, I was verified but when i requested for withdrawal, my verification was rejected and I was told no NIN slips allowed, I went to get a new ID because of this and I was rejected again and told to write a bunch of information on a paper and take a selfie with it alongside my ID card, did that and was rejected again that i used a drivers license when I did not, now tey have rejected my verificaton again saying that the type of ID i used can't be accepted because it requires special verification, all this seems like a fraud to me, if you really can help I will like that because at this point I don't know what else to do as I have been rejected for verification 8 times, I just need to remove my $90 and forget about the website.
Това е наистина предизвикателен процес, през който трябва да се премине!
Би било най-добре вместо това да настроите обаждане за проверка; много по-лесно е да се изчистят всички възможни съмнения, ако повикването се обработи правилно. Това, което описахте, оставя твърде много място за недоразумения или закъснения, които могат да бъдат избегнати, това е, което мисля.
Чували ли сте някога за Casino Guru Resolution Center? Това е безплатна функция, която предлагаме на играчи в трудни ситуации и съм убеден, че трябва да опитате това. Тази връзка трябва да ви помогне да разберете нейната цел 👈
Интересувате ли се от това?
That's a really challenging process to go through!
It would be best to set up a verification call instead; it is much easier to clear out all possible doubts if the call is handled properly. What you described leaves too much space for misunderstandings or avoidable delays, that's what I think.
Have you ever heard about the Casino Guru Resolution Center? It's a free feature we offer players in difficult situations, and I'm convinced you should try that. This link should help you understand its purpose 👈
Are you interested in this?
Също така имах проблеми с проверката, изпратих им всички необходими dcouments, но бях отхвърлен, същите документи, които използвах на други сайтове, щяха да преминат за минути.. сега не съм ги чувал от известно време..и това беше просто минимално теглене на 35 usd litecoin...
I also had veification issues with the, i sent them all the enccessary dcouments but was rejected, the same documents i used on other sites would have passed within minutes.. now i havent heard from them in some time..and it was just the minimum withdraw of 35 usd litecoin...
Здравей. Прочетох във вашата жалба 👈, че всъщност всичко е решено и сте получили парите си. Това вярно ли е? В такъв случай наистина се радвам, че всичко се е развило добре. Колко време отне накрая? Ще бъдем тук следващия път, ако имате нужда от помощ. 🙂
Hello there. I have read in your complaint 👈, that actually everything was resolved and you have received your money. Is that right? In that case I am really glad everything turned out well. How long did it take at the end? We'll be here, next time, if you need any assistance. 🙂
Това е наистина добра новина и браво за актуализацията във вашата жалба. 👌
Сингапур е сравнително екзотична дестинация, така че нека ви задам един въпрос: Кой метод на плащане смятате за най-надежден? 🤔
That is really good news and good on you for the update in your complaint. 👌
Singapore is a relatively exotic destination, so let me ask you a question: Which payment method do you consider the most reliable? 🤔
Въпреки че не е оптимално, това не е твърде ужасно. Имам няколко чакащи месеца, които бих направил всичко, за да получа в рамките на една седмица. Поздравления за получаването на вашето плащане!
While not optimal, that's not too terrible. I have a few pending months that I would have done anything to get within a week. Congrats on getting your payment!
Здравейте, мислите ли, че имате висящи тегления и в това казино или говорите за казино wagerinox? Ако имате някакви проблеми тук, знаете, че можете да се свържете с нас.
Както и да е, мисля, че е съвсем наред, защото изобщо не беше толкова дълго да чакам този играч. Някои играчи чакат много по-дълго и вие имате опит с това. 😥
Кажете ми как е.
Hi, do you think you have pending withdrawals in this casino as well or are you talking about wagerinox casino ? If you have any problems here, you know you can contact us.
Anyway, I think it's quite alright, because it wasn't such a long time to wait at all for that player. Some players wait much longer and you have experience with that. 😥
Let me know how it is.
Направих депозит от $300! След известно време наредих теглене на $190! Профилът е потвърден успешно. Но така и не получих средствата си! Акаунтът ми е блокиран! Казаха ми да кандидатствам за оттегляне след 6 месеца!!!!! Това дори не е печалба, а само част от моите депозити!!!! Бъди внимателен! Това са измамници, които не искат да теглят средства и приемат само депозити!!!
I made a deposit of $300! After some time, I ordered a withdrawal of $190! Account successfully verified. But I never received my funds! My account is blocked! I was told to apply for a withdrawal after 6 months!!!!! This is not even a profit, but only a part of my deposits!!!! Be careful! These are fraudsters who do not want to withdraw funds and only accept deposits!!!
Я вніс депозитів 300$! Через деякий час замовив зняття коштів 190$! Акаунт успішно верифікував. Але свої кошти я так і не отримав! Мій акаунт заблоковано! Мені сказали звернутися за виведенням коштів через 6 місяців!!!!! Це навіть не виграш а всьго частина моїх депозитів!!!! Будьте обережні! Це шахраї які не хочуть виводити кошти а тільки приймають депозити!!!
Здравейте, доста е неприятно колко време чакате парите. След 6 месеца не се надявах, че ще се получи добре. Още по-тъжно е, когато всъщност не си спечелил нищо, както казваш.
Както и да е, каква е причината казиното да не ви плати парите? Защо блокираха акаунта ви, разбрахте ли причина?
Така или иначе, тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще получите парите си.
Кажете ми, когато имате актуализация.
Hello, it's quite unpleasant how long you've been waiting for the money. After 6 months, I wouldn't have hoped it would turn out well. It's even sadder when you haven't actually won anything as you say.
Anyway, what reason did the casino have for not paying you the money ? Why did they block your account, did you get a reason ?
Either way, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will get your money.
Let me know when you have an update.
Лошо, мислех, че сме в тази тема. Това съобщение беше относно Wagerinox. Не мога да преценя напълно това казино, тъй като за съжаление все още не съм излязъл напред с депозит. И се научих да не препоръчвам никое казино, за което не съм изпратил заявка за теглене. Тогава можем наистина да определим дали на казиното може да се вярва.
Oh, my bad, I thought we were on that thread. That message was regarding Wagerinox. I can't fully judge this casino as I have yet to come out ahead with any deposit sadly. And I've learned to not recommend any casino that I've not submitted a withdrawal request. That's when we can truly determine if the casino can be trusted.
Мисля, че много играчи мислят така. Вероятно бих бил на подобно мнение, ако играех в казина, защото ако има постоянни проблеми с тегленето на пари, тогава също не бих го препоръчал на никого. Разбира се, други неща са важни, но това е едно от най-важните. Благодаря за пояснението. 🙂
I think a lot of players think like that. I would probably be of a similar opinion if I played in casinos, because if there are constant problems with withdrawing money then I wouldn't recommend it to anyone either. Of course other things are important but this is one of the top ones. Thanks for the clarification. 🙂
здравей
за да бъда напълно честен с вас, смятам, че е много малко вероятно да намеря двама играчи от Нигерия в една и съща тема относно едно казино, публикуващо такава оценка.
Трябва ли да казвам, че и двата акаунта споделят едни и същи данни?
Фалшивите разговори, фалшивите публикации и безпристрастните потребителски отзиви не са добре дошли тук в тази общност.
Ако опитате някое от тези още веднъж, акаунтите ви ще бъдат забранени за постоянно.
Обърнете внимание на правилата 👈, към които сте длъжни да се придържате.
Hey there,
to be completely honest with you, I find it highly unlikely to find two players from Nigeria in the same thread concerning one casino posting such an appraisal.
Do I have to say that both accounts share the same details?
Fake conversations, fake posts, and unbiased user reviews are not welcome here in this community.
Should you attempt any of those once more, your accounts will be permanently banned.
Note the rules 👈 to which you are obliged to adhere.
Моля, обърнете внимание на езика си, не бихме искали да бъдете ограничени от този форум.
Please mind your language, we wouldn't like you to be restricted from this forum.
Здравейте, виждам, че имате похвални думи за казиното. Кой доставчик на слотове ви харесва най-много и какъв метод използвате за теглене? Колко време отнема парите да пристигнат в сметката ви? 😉
Hello, I see you have words of praise for the casino. Which slot provider do you like best and what method do you use to withdraw ? How long does it take for the money to arrive in your account ? 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.