преди 1 година
Това е добре, стига да няма нищо лошо. 😊
И използвах бутона за отговор, разбирате ли?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
0
Това е добре, стига да няма нищо лошо. 😊
И използвах бутона за отговор, разбирате ли?
That's fine, as long as there's nothing wrong. 😊
And I used the reply button, see?
Както и да е, постепенно все повече и повече играчи от Япония се появяват във форума, така че се чудехме как ни открихте? Всъщност беше ли чрез CoolCasino и неговия преглед? Алтернативно по друг начин? 🙂
Anyway, gradually more and more players from Japan are showing up on the forum, so we were wondering how you found us? Was it actually through CoolCasino and its review? Alternatively some other way ? 🙂
Добър вечер на всички! Бих искал да ви изразя как се чувствам през цялото това време с този мой проблем с това конкретно казино! Те ме накараха да се почувствам разбит на много парчета с поведението си, с подигравките си с лъжите си! Аз съм на 41 години и тези хора ме накараха да се почувствам като малко дете, защото си играеха с мен, играеха си с радостта от победата ми, превръщайки я в голяма тъга! Тези 1 месец хора ми нанесоха толкова много щети, че не знам колко време ще ми отнеме да го преодолея! Тези хора управляват нашите пари, докато ние правим депозити при тях толкова години, губим парите си, а когато печелим, те разрушават нашата психология! Заради тези хора, защото бяха безотговорни и не си свършиха работата както трябва, трябва да търпя всичко това! Правосъдието работи бавно, но се надявам, когато всичко свърши, тези хора, които са причинили толкова много зло на толкова много невинни хора, ще си платят с най-лошото наказание! Разочарование момчета Разочарование!!
Good evening to all! I would like to express to you how I feel all this time with this problem of mine with this particular casino! They have made me feel broken in many pieces by their behavior by their mockery by their lies! I am 41 years old and these people have made me feel like a small child because they played with me they played with the joy of my victory turning it into a great sadness! These 1 month people have done so much damage inside me that I don't know how long it will take me to get over it! These people manage our money while we have been making deposits with them for so many years, we lose our money and when we win they destroy our psychology! Because of these people because they were irresponsible and didn't do their job properly I have to suffer all this! Justice works slowly but I hope when it's all over These people who have done so much harm to so many innocent people will pay with the worst punishment! Disappointment guys Disappointment!!
Здравей, напълно разбирам разочарованието ти, защото вероятно бих се почувствал по същия начин в тази ситуация. Мисля, че един месец е достатъчно време, за да се развият нещата, и съм загрижен за това как казиното не комуникира с вас и не може да ви даде разумна причина защо не могат да изпратят пари към новата ви сметка.
Все пак съм оптимист, че справедливият подход в крайна сметка ще надделее и ще видите парите си и няма да се налага да се справяте с подобна ситуация в бъдеще. Знам, че е трудно, но се опитай да вярваш, че всичко ще се нареди.
За сега ти пожелавам здрави нерви.
Hi, I absolutely understand your frustration because I would probably feel the same way in that situation. I think a month is enough time for things to move forward, and I am concerned about how the casino is not communicating with you and can't give you a reasonable reason why they can't send money to your new account.
However, I am still optimistic that fair approach will eventually prevail and you will see your money and you won't have to deal with such a situation in the future. I know it's hard, but try to have trust that everything will work out.
For now, I wish you steady nerves.
Добро утро! Както споменах в предишните си съобщения, че от 22-06-2023 г., когато направих моето теглене на сумата от 13 000 евро, не съм виждал тези пари отново! Сами си ги управляват и наистина не знам къде са! На 07-07-2023 г., когато извършиха превода към МОЯТА СТАРА БАНКОВА СМЕТКА, получих само имейл, че парите ви са преведени успешно! Тоест от 22-06-2023 до днес нямам идея къде са ми парите и разбира се от 10 дни не отговарят на имейли! Така че имам чувството, че ми се подиграват, защото не получавам ясни обяснения! Всеки играч би се почувствал точно като мен, ако някои хора играят с него! И особено когато става дума за пари, които ти принадлежат, защото си ги спечелил, защото толкова много години си бил просто губещ и изведнъж получиш шанс да бъдеш щастлив и просто се чувстваш сякаш си играят с теб, не момчета, аз не Не търпя това от никого... Както и да е, имайте търпение! Все още казвам, че казиното за мен е ДОБРО, но хората, които поеха моя случай, развалят името на това казино, защото не ме уважаваха като техен клиент! И разбира се, не искам да споменавам други разговори! :-))
Good morning! As I mentioned in my previous messages that since 22-06-2023 when I made my withdrawal of the amount of 13000 euros, I have not seen this money again! They manage them themselves and I really don't know where they are! On 07-07-2023 when they did the transfer to MY OLD BANK ACCOUNT I only received an email saying your money was successfully transferred! That is, from 22-06-2023 until today I have no idea where my money is and of course for 10 days they have not responded to emails! So I feel like they're making fun of me because I'm not getting clear explanations! Any player would feel exactly the same as I do that some people play with them! And especially when it's for money that belongs to you because you earned it because for so many years you were just a loser and suddenly you got a chance to be happy and you just feel like you're being played with, no guys, I don't tolerate this from anyone... Anyway, be patient ! I still say that the casino for me is GOOD but the people who have taken over my case are spoiling the name of this casino because they did not respect me as their customer! And of course I don't want to mention other conversations! :-))
Разбира се, разбирам всичко, което описахте. По принцип казиното не може да смени банковата ви сметка с новата от месец, въпреки че сте изпратили всички необходими документи. Нямам думи, защото не знам какво може да отнеме толкова време, за да се потвърди банкова сметка и напълно разбирам как се чувствате. Когато играч успее да спечели голяма сума пари веднъж в цялата си игрална история, той не би искал да има подобни проблеми, но нашият екип се опитва да направи всичко възможно, за да ви помогне.
Освен това виждам, че жалбата е все още отворена и вие изпращате на Томас необходимите документи, което е добре.
Вие ни държите в течение, което също е подходящо и смятам, че начинът, по който казиното се отнася с вас, е непрофесионално. Изненадан съм да видя, че казиното все още е хубаво място за вас, но мисля, че това изживяване ще бъде последното за вас. Или греша? Надявам се вашият случай да бъде разрешен възможно най-скоро.
Sure, I understand everything you described. Basically, the casino has been unable to change your bank account to your new one for a month, even though you sent all the necessary documents. I am speechless because I don't know what can take so long to verify a bank account and I fully understand how you feel. When a player manages to win a large sum of money once in his entire gaming history he would not want to have similar problems, but our team is trying to do their best to help you.
Besides, I see that the complaint is still open and you are sending Tomas the necessary documents, which is good.
You keep us updated which is also appropriate and I think the way the casino is treating you is unprofessional. I am surprised to see that the casino is still basically a nice place for you, but I think this experience will be the last for you. Or am I wrong? I hope your case will be resolved as soon as possible.
Добър вечер! Мисля, че такава специална позиция няма извинение (непрофесионална). Тези хора носят много голяма отговорност, защото приемат цялата лична информация на играчите, нещо, което е много сериозно! Играл съм в много казина, разговарял съм с много от тях и винаги е нямало никакъв проблем! В този момент бих искал да поздравя казино Вулкан Вегас. Аз съм техен клиент от толкова много години, направих много депозити, никога не съм се оплаквал, но когато влязох в контакт с тях, наистина разговарях с тях и се почувствах много позната среда и винаги готови да ми служиш! Както и другите казина, разбира се, само с конкретното, което споменах, беше нещо специално! Така или иначе! Що се отнася до това дали ще играя отново, наистина не знам и ако го направя, ще избера някъде, където ще съм в безопасност, това е единственото сигурно нещо!
Good Evening! I think that such a special position has no excuse (unprofessional). These people have a very big responsibility because they accept all the personal information of the players, something that is very serious! I have played in many casinos I have chatted with many of them and there has always been no problem at all! At this moment I would like to congratulate Vulkan Vegas casino I have been their customer for so many years I have made many deposits I have never complained but when I came in contact with them I really talked with them and felt very familiar environment and always willing to serve me ! Like the other casinos, of course, just with the specific one I mentioned, it was something special! Anyway! As for whether I'll play again I really don't know and if I do I'll choose somewhere I'll be safe that's the only thing for sure!
Прав си! Мисля, че всеки трябва да бъде третиран така, както би искал. Това означава, че ако екипът за поддръжка, на който пишете, е във вашата ситуация, те вероятно също няма да са доволни. Мисля, че се справяте много добре с това, което в общи линии от моя гледна точка е прост въпрос, който може да бъде решен за по-кратък период от време.
Що се отнася до Vulkan Vegas Casino, добре е да видите, че все още имате място, където също имате добър опит.
Освен това, когато става въпрос за хазарт, напълно разбирам и смятам, че това е правилният подход. След подобни ситуации се замисляте къде да депозирате средствата си и да играете. Твърдо вярвам, че ако решите да играете отново в бъдеще, ще попаднете на казино, което е честно и ще се чувствате комфортно там без подобни проблеми.
Засега ще държим под око случая на CoolCasino и ще видим как ще се справи.
You're right! I think everyone should be treated as they would like to be treated. That means that if the support you are writing to was in your situation, they probably wouldn't be happy either. I think you are handling this very well for what is basically, from my point of view, a simple matter that can be solved in a shorter period of time.
As far as Vulkan Vegas Casino is concerned, it's good to see that you still have a place where you also have good experience.
Furthermore, when it comes to gambling, I completely understand and think that is the right approach. After situations like this, you think twice about where you deposit your funds and play. I firmly believe that if you decide to play again in the future, you will come across a casino that is honest and you will feel comfortable there without such problems.
For now, we'll keep an eye on the CoolCasino case and see how it works out.
Добър вечер! Иска ми се да вярвам, че логиката ще надделее! И още нещо да ти кажа ли? Много вярвам в справедливостта и особено в толкова сериозни неща! Наистина имам подкрепата на моята приятелка през цялото това време! Наистина бях в много лошо психологическо състояние! Но ударът беше тежък... Здраве преди всичко, защото някои други проблеми са много по-сериозни от моя в момента! 🙂
Good Evening! I want to believe that logic will prevail! And should I tell you something else? I really believe in justice and especially in such serious matters! I really have my girlfriend's support all this time! I was really in a very bad psychological state! But the blow was heavy.... Health above all because some other problems are much more serious than mine at the moment! 🙂
Аз също вярвам в това. Стискам ти палци в този случай и се надявам този случай да се развие така, че накрая да си доволна.
Страхотно е, че другите са зад теб и мисля, че това ти дава сили и надежда, че всичко ще се нареди.
Разбира се, когато става дума за здраве, то е от първостепенно значение и не си струва да го съсипвате за каквото и да е друго, въпреки че е лесно да се каже и по-трудно да се направи. Така че бъдете здрави и се опитайте да бъдете уверени, че всичко ще бъде наред.
I also believe in it. I keep my fingers crossed for you in this case and I hope that this case will turn out in such a way that you will be happy in the end.
It is great that others are behind you and I think it gives you strength and hope that everything will work out.
Of course, when it comes to health, that is paramount and it's not worth it ruining it for anything else, even though it is easy to say and harder to do. So stay healthy and try to be confident that everything will be all right.
Моля. Радвам се, ако мога да помогна. Подкрепата е най-малкото, което мога да направя в случая.
Надявам се, че ще продължите да ни информирате, за да знаем как се развива ситуацията ви.
Късмет!!
You're welcome. I'm glad if I can help. Support is the least I can do in this case.
I hope you will continue to update us so we know how your situation is evolving.
Good luck!!
Добър вечер! Много ми е любопитно какви оправдания ще измислят! Чакам!!!!
Good Evening! I'm really curious to see what excuses they'll come up with! I am waiting!!!!
През цялото това време видях много оплаквания и имах представа как се движат! Разбира се, каквото и да кажат ще го кача директно тук!
All this time I have seen a lot of complaints and got an idea how they move! Of course, whatever they say I will upload it here directly!
Имам чувството, че не можах да измисля друго извинение и в този конкретен случай, вие сте чували достатъчно за тях, мисля.
Както и да е, в контекста на оплакванията, те са един от полезните източници на информация и играчът може да разбере много от това, което други играчи са преживели.
Определено го направи, ще чакам.
I have a feeling I couldn't think of another excuse and in this particular case, you've heard enough of them, I think.
Anyway, in the context of complaints, they are one of the useful sources of information and a player can find out a lot from what other players have experienced.
Definitely do so, I'll be waiting.
Добър вечер! Когато Томас им се обади, за да обясни защо изпращат парите на старата ми банкова сметка, Coolcasinoio ми изпрати имейл и както винаги те поискаха същите документи отново за 4-ти път! Сега пак не отговарят!
Good Evening! When Thomas called them to explain why they are sending the money to my old bank account Coolcasinoio emailed me and as always they asked for the same documents again for the 4th time! Now they don't answer again!
Днес чаках над 3000 евро от един от дъщерните сайтове една седмица, все още не съм ги получил и сметката ми е потвърдена......
I've waited for over 3000 eur from one of the sister sites for a week today, haven't got them yet and my account is verified......
Добър вечер! Предлагам ви да подадете жалба тук в casino guru и в същото време да информирате своя адвокат! Много е важно да се събира информация! Чакам от 22.06.2023 г. и просто ми се подиграват!
Good Evening! I would suggest you file a complaint here at casino guru and at the same time inform your lawyer! It is very important to gather information! I've been waiting since 2023-06-22 and they're just making fun of me!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.