НачалоФорумКазинаCoolCasino.io - обща дискусия

CoolCasino.io - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Konstantin1982
|
11 307 преглеждания 74 отговора |
|
1 2 34
преди 1 година

--Каква сметка ми изпратихте? Защо толкова време? за твоята грешка губя моето ***** евро, останало там, където имах в сметката си! Защо? 3 седмици толкова много страдание, толкова много тъга!!!Мислех си, че си сериозно казино!!


--Здрасти,

Надявам се, че този имейл те намира добре. 😀

Изпращаме вашето плащане по сметка "SE70xxx20". Извиняваме се за цялото това неудобство, знаем, че е разочароващо да трябва да чакаме.



--Защо изпращате отново в старата ми банка? Тази банка не работи! Изпратих ви толкова много фалшиви документи! Този акаунт не работи!

--Моля, анулирайте това плащане!


---Защо не свържете новата ми банкова сметка? Искате ми толкова много документи!


---ЗАЩО СИ ИГРАЕШ С МЕН??? КАКВО СЪМ ТИ НАПРАВИЛ?????


---Здрасти,


Надявам се, че този имейл те намира добре. 😀


Моля ви да не се притеснявате, всичко ще се реши по правилния начин. Може би системата ми показва грешен акаунт. Ще потвърдя с нашия екип.


---Моля, изпратете парите ми тук и разписката, моля!


---Нямам търпение вече




Автоматичен превод:
преди 1 година

всичко това чакане 3 седмици, защото както ви писах в първите си съобщения не ми активираха сметката за теглене! Бих искал да знам дали най-накрая провериха всичко, за което ме питаха този път и дали не го направиха само за да ме накарат да чакам! Има ли някой отговорен, който ги контролира или правят каквото си искат с парите на играчите? Всичко, което ви написах, са имейлите, които си разменихме днес през последните 2 часа!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей отново!! Аз лично изпратих на тези хора три пъти всичките си лични данни! Трябва ли да се притеснявам от нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

И тук ще ви изпратя последното ми съобщение! Просто искам всички вие да запомните последния ми имейл, който им изпратих!


---Ще ти кажа едно последно нещо! Ще се видим в съда с всички вас, които ми се подигравахте толкова време! Изобщо не те е срам да си играеш така с мен! 3 шибани седмици, в които държиш парите ми и ми се смееш! Ще видиш как ще се смея тогава!---

Хубави празници на всички!

Автоматичен превод:
преди 1 година



Казах, че няма да пиша повече, но вижте колко предизвикателни са тези хора




Здравей Константинос,


Благодаря ви много за търпението, докато се разглеждаше запитването ви.


Бихме искали да ви информираме, че последното ви плащане беше наредено по вашата банкова сметка, завършваща на **6374, съгласно предоставения документ.


Въпреки това, имайте предвид, че подобни инциденти отнемат време за разследване, тъй като първоначално ни бяха предоставени неверни банкови данни от ваша страна. Нашият отговорен екип прави всичко възможно, за да разреши този въпрос възможно най-скоро.


Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако междувременно имате нужда от допълнителна помощ.


С Най-Добри Пожелания,

Робърт

Поддръжка на клиенти на Coolcasino

Автоматичен превод:
преди 1 година



Казах, че няма да пиша повече, но вижте колко предизвикателни са тези хора




Здравей Константинос,


Благодаря ви много за търпението, докато се разглеждаше запитването ви.


Бихме искали да ви информираме, че последното ви плащане беше наредено по вашата банкова сметка, завършваща на **6374, съгласно предоставения документ.


Въпреки това, имайте предвид, че подобни инциденти отнемат време за разследване, тъй като първоначално ни бяха предоставени неверни банкови данни от ваша страна. Нашият отговорен екип прави всичко възможно, за да разреши този въпрос възможно най-скоро.


Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако междувременно имате нужда от допълнителна помощ.


С Най-Добри Пожелания,

Робърт

Поддръжка на клиенти на Coolcasino

Автоматичен превод:
преди 1 година

Този път CoolCasino.io не изпрати ли пари в правилната банкова сметка?

Автоматичен превод:
GuruMay23
преди 1 година

ми казаха, че са ги пратили, но за Алки веднъж ми ги пратиха на стария акаунт! всеки ден ми се подиграват! И плащането е направено от тях, а не от мен и без да има никакви доказателства

Автоматичен превод:
преди 1 година

От 3 дни се опитвам да подам жалба тук в казино GURU, но за съжаление системата ме изхвърля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря много още веднъж! Ще го направя днес, просто искам да събера всичките си данни, защото са твърде много, за да не притеснявам хората, които ще ги проверяват!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никакъв проблем. Хубаво е да разпространявате такива преживявания, вие сами го казахте, тук става дума за тъга и отчаяние. Определено не е добър начин за отношение към клиентите.

Да се надяваме, че решението е зад ъгъла! 🤞🤞🤞

Ще чакам допълнителни актуализации - в очакване на добрите новини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

От 3 дни се опитвам да подам жалба тук в казино GURU, но за съжаление системата ме изхвърля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли любезно да уточните какво се случва, когато се опитате да подадете жалбата? Възниква някаква грешка? Или може би функция captcha? Курсорът продължава ли да се закрепва за вечността?

Уведомете ме, искам да помогна да разрешим това възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много за проявения интерес! Всеки път, когато напиша текста и след това продължа да изпращам снимките, това просто ме изрита! Не знам дали има твърде много файлове, които изпращам! Истината е, че сега проблемът ми не е, че те не искат да плащат, а по-скоро мисля, че това е расистки въпрос заради моята националност! Предпочитам в този момент всички, които ми се подиграват, да понесат съдебна отговорност, защото така ще се успокоя психически и духовно! Вече направих своите ходове! в сряда ще се срещна с адвоката си и ще се преместя в европейската комисия срещу расизма! Всичко е малко тежко, но парите наистина са последното нещо, което ме интересува в момента! Аз съм имигрант в Швеция и никога не съм имал такова поведение от никого!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Първо искам да попитам все още ли имате проблем с изпращането на снимки? Видях, че сте създали оплакване и те са прикачени, така че само за да съм сигурен дали проблемът продължава или вече е наред.

Продължавайки с проблема с вашата националност, съжалявам, че се стигна дотук и трябваше да преминете през такива проблеми. Това не трябва да се случва, особено на професионалистите в казиното.

Все пак сте подали жалба, което според мен е добре и сега ще изчакаме да видим как ще се развие цялата ситуация. Не забравяйте да ни държите в течение, защото искаме да знаем как се оказва.

Засега ти пожелавам да запазиш нервите си и дано дойдеш с добри новини.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Добър вечер! не знам дали сте прочели оплакването ми от самото начало тук на COOLCASINOIO оплаквания! От самото начало актуализирам цялата караница, през която преминах през цялото това време, без проблем! Бях одобрен от KYC и когато се опитах да изтегля на 22-06-2023 г. акаунтът ми за теглене не беше актуализиран на страницата COOLCASINOIO! Когато говорих с чата на живо, те ми казаха да направя моето теглене и че тегленето ще бъде направено в сметката на последния депозит! Направих тегленето си и оттогава парите ми не са върнати в акаунта ми в COOLCASINOIO! Питам ги по имейл къде са ми парите и не ми отговарят! Получих имейл, че тегленето ви не може да бъде обработено поради неправилни данни! Изпращам им отново цялата информация, която ми поискаха! Казват ми, че е необходимо известно време за разследване! 10 дни без отговор! Информирах ви, че в петък ще докладвам в моята страна и на вас! в петък получавам имейл, че тегленето ви е изпратено успешно! В същото време питам по имейл... В коя сметка направихте моето теглене? Отговорът му беше бърз и ми казва отново в моя стар акаунт! Пак ги пиша защо там? Информирах ви с всички документи, че тази сметка не се използва и че моите депозити се правят от новата ми банка и дори ме попитахте за всички подробности и ви ги изпратих преди 2 седмици! И отново след това въпросът трябва да бъде проучен и ние ще ви уведомим! Вчера им изпратих имейл за актуална информация къде са парите ми! Не отговарят! какво друго мога да направя?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Имам над 50 снимки от първия ден до днес, които искам да ви изпратя, но не ги приема поради капацитет! Искам да го изпратя заедно, за да разберете точно с какво съм се занимавал през цялото това време!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Да, прочетох жалбата и знам, че проблемът е, че казиното е изпратило парите на стара банкова сметка, ако разбирам правилно. Освен това разбирам, че вече сте им изпратили данните за новата си банкова сметка преди 2 седмици, но те пак са я изпратили на старата, която предполагам, че вече не работи.

Въпреки тези проблеми, нашият екип ще се опита да разреши този случай и се надяваме, че той ще има щастлив край за вас. Засега трябва да имате търпение, въпреки че осъзнавам, че не е лесно.

Що се отнася до актуализацията, казвате, че сте им писали за нея, така че ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Както казах, имате оплакване и затова трябва да изчакаме и да видим как ще се развие. Мисля, че направихте каквото трябваше и не знам дали може да се направи повече.

И накрая, в контекста на снимките, запазете ги и ако Томас се нуждае от повече информация, ще му я предоставите. Успех засега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер! Изпратих им имейл три дни подред със същия въпрос! къде са ми парите още не съм получил отговор!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Комуникацията на това казино вероятно не е силната им страна, предполагам.

Въпреки това, както вече споменах, е необходимо да имате търпение. Надявам се, че това ще се развие добре и няма да се налага да се справяте с подобни ситуации в бъдеще, но засега можем само да чакаме.

За щастие, вашата жалба дава възможност на други играчи да видят практиките на това казино, а текущото можете да видите тук .

Автоматичен превод:
GuruMay23
преди 1 година

Хей, за кого беше това? Следващият път не се колебайте да използвате бутона "отговори", за да можем да идентифицираме по-лесно получателя.

Но да ви кажа честно, пропускам смисъла на вашия отговор и бих искал да ми бъде обяснено, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Konstantin1982 , вероятно искате пистолет за пирони, лост, алуминиева бейзболна бухалка, балаклава и чифт ръкавици. Бъдете нежни с тези инструменти.

Джаро нищо ви няма момчета. Ще разберете какво намеквам в обозримо бъдеще.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
GuruMay23
преди 1 година

Вярвам в справедливостта приятелю! Може да отнеме известно време, но ще свърши!

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини