преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CoolCasino.io - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много лошо момчета от казиното! Печеля пари и не мога да направя теглене след всички документи, които са им изпратени (всичките ми документи бяха наред)
Вече 6 дни чакам да свържа сметките си за теглене с моята банка! Разполагам с целия чат на живо с екипа за поддръжка и техният отговор е да отворите акаунта си за теглене възможно най-скоро! 6 дни вече! Един от тях ми отговори, че екипът им е забравил да отвори вашата сметка за теглене! Имам снимки на всички документи!
Very bad casino guys! I win money and I cannot make withdrawal after all the documents where send to them ( all my documents was ok)
6 days now I wait to connect my withdrawal accounts with my bank! I have all the live chat with support and their answer is your withdrawal account open as soon possible! 6 days now! One of them answer me that they team forget to open your withdrawal account! I have all the documents pictures!
Здравейте,
Процесът на теглене може да бъде доста дълъг процес, който обикновено може да отнеме до 14 дни. Когато става въпрос за вашия проблем, опитайте да помолите казиното за актуална информация относно проблема с плащането. С това идват още няколко въпроса, завършихте ли KYC процеса? Това ли е единственият проблем, с който се сблъскахте?
Но тъй като споменахте, че може да са забравили за това, бих им дал малко повече време.
Ако проблемът продължава по-дълго, винаги можете да подадете жалба тук
Надявам се, че проблемът ви ще бъде решен скоро и ако има някаква актуализация от тяхна страна, дръжте ни в течение.
Hello,
Withdrawal process can be quite lengthy process that can take up to 14 days, usually. When it comes to your issue, try to ask casino for update regarding the payment issue. With that comes few more questions, have you completed KYC Process? Is that the only issue you encountered ?
However since you mentioned that they might've forgotten about it, I would give them a bit more time.
If the issue persists for longer you can always create a complaint right here
I hope your issue will be solved soon and if there is any update from their side, do keep us informed.
първият проблем беше, че новият ми акаунт не беше актуализиран в тегленията! Старата ми сметка беше останала от старата ми банка, където имаше 2 сметки в тази сметка. Вече не работя с тази банка и сметката ми е закрита! Бях теглил към старата си сметка! Използвайки новия си акаунт в продължение на 2 месеца, новата ми карта от новата ми банка или карта от старата ми банка и сметката ми в Revolut бяха съхранени! След като спечелих сериозна сума, се опитах да изтегля и не можах да намеря новата си сметка за теглене в моите тегления! Чатът на живо не работи 24/7, така че реших да изтегля 50 евро към един от двата стари акаунта, които вече бяха в моите тегления! Когато изтеглих 50 евро веднага на следващия ден, парите бяха върнати в сметката ми и ми беше поискан KYC! Изпратих им всички необходими документи и всичко беше точно! също ми изтриха старата карта от старата банкова сметка и останаха само картата от новата ми банка и картата Revolut! Но старите ми акаунти останаха в тегленията, а новият НЕ съществуваше! В този момент говоря с чата на живо и им обяснявам, че сметките ми за теглене не работят! Казах им, че съм извършил KYC процес и искам да се оттегля! Техният отговор беше, че правите тегленето и нашият екип ще го организира и че парите ще бъдат изпратени в сметката, в която сте направили последния си депозит! така и направих и парите се върнаха в старата ми сметка! След това се свързах с чата на живо и им казах какво се е случило! Техният отговор беше, че грешката е моя! С всички съм се карал! Много съм ядосан и психологически нещастен от цялото това страдание! Преди 2 дни получих имейл, че парите ви са върнати и че имаме нужда от идентификация за IBAN сметката с последните 4 цифри (****) На следващия ден се свързах с моята стара банка и ги помолих да ми изпратят официален документ с IBAN на старата ми сметка и разбирам, че нито една от трите ми банкови сметки не съдържа последните четири цифри, които казиното поиска от мен! Изпратих им всичките си IBAN - старите и новите и чакам отговор!:
the first problem was that my new account was not updated in the withdrawals! My old account was left over from my old bank where there were 2 accounts in this account. I no longer work with this bank and my account is closed! I had withdrawn to my old account! Using my new account for 2 months it had my new card from my new bank or card from my old bank and my Revolut account stored! After winning a serious amount I tried to withdraw and could not find my new withdrawal account in my withdrawals! The live chat doesn't work 24/7 so I decided to make a 50 euro withdrawal to one of the two old accounts that were already in my withdrawals! When I withdrew 50 euros immediately the next day the money was returned to my account and I was asked for KYC! I sent them all the necessary documents and everything was correct! they also deleted my old card from the old bank account and only the card from my new bank and the Revolut card remained! But my old accounts remained in the withdrawals and the new one did NOT exist! At that moment I talk to the live chat and explain to them that my withdrawal accounts are not working! I told them that I did KYC process and I want to withdraw! Their answer was you make the withdrawal and our team will arrange it and that the money will be sent to the account you made your last deposit! so I did and the money went back into my old account! After that I contacted the live chat and told them what happened! Their response was that the mistake is mine! I've argued with everyone! I am very angry and psychologically miserable with all this suffering! 2 days ago I received an email that your money was returned and that we need identification for the IBAN account with the last 4 digits ( ****) The next day I contacted my old bank and asked them to send me an official document with the IBAN of my old account and I realize that none of my three bank accounts contain the last four digits that the casino asked me for! I have sent them all my IBANs the old and the new and I am waiting for a Reply!:
Добър вечер! Още един ден в очакване моите пари и моята сметка за теглене да бъдат активирани! минаха почти 3 седмици! Надявам се, че проблемът ми ще бъде решен, защото в края на краищата проблемът не беше мой, а тяхна грешка, плащам го, защото съм депозирал толкова много пари в това казино и те се отнасят към мен като към нищо, когато спечеля! това! Трудно е да спечелиш и да чакаш толкова дни! Няма ли някакъв правен принцип, който да сложи край на всички, които седят зад паравана и си играят с психологията и парите на всеки играч? Предизвиквам COOLCASINOIO, ако греша някъде и греша, за да публикувате тук на страницата си и да ме разглезите на всички играчи, които гледат тук!
Good evening! Another day waiting for my money and my withdrawal account to be activated! it's been almost 3 weeks! I hope my problem will be solved because after all it wasn't my problem but their mistake, I pay it because I have deposited so much money in this casino and they treat me like nothing when I win! this! It's hard to win and wait so many days! Isn't there some legal principle to put an end to all those who sit behind a screen and play with the psychology and money of each player? I challenge COOLCASINOIO if I'm wrong somewhere and I'm wrong to publicize here on your page and spoil me to all the players watching here!
Близо три седмици е достатъчно време за решаване на почти всеки проблем. Обмисляли ли сте да подадете жалбата? Трябва да кажа, че бих го направил.
Не знам точната дата, откога играчите от Швеция са ограничени, съжалявам. Понякога казиното просто актуализира условията си и това е всичко. 🙁
Благодаря предварително за актуализацията.
Nearly three weeks is enough time to solve almost any issue. Have you considered submitting the complaint? I must say, I would do that.
I do not have the exact date since when players from Sweeden got restricted, I'm sorry. Sometimes, the casino just updates its terms and that's it. 🙁
Thanks in advance for the update.
Благодаря Ви за отговора! Играя в това казино от дълго време! когато написах първата си жалба, Coolcasinoio беше активен в Швеция нормално! Просто нямаше наличен бонус, който не ме интересува! 2-3 дни след моето оплакване тук в GURU беше обявено, че не приемат играчи от Швеция! И също така това може да се докаже от самия уебсайт.
Thank you for your answer! I have been playing at this casino for a long time! when I wrote my first complaint Coolcasinoio was active in Sweden normally! It just didn't have the bonus available which I'm not interested in! 2-3 days after my complaint it was announced here on GURU that they don't accept players from Sweden! And also this can be proven by the website itself.
Преди почти 2 часа им изпратих имейл и изразих колко съм разочарован и кога ще отворят акаунта ми! Те се свързаха с мен в рамките на 30 минути и отговорът им беше, че скоро ще имат актуализация!
Almost 2 hours ago I sent them an email and expressed how disappointed I am and when will they open my account! They got back to me within 30 minutes and their response was that they will have an update soon!
Още един ден без никакви актуализации от COOLCASINOIO! Най-накрая разбрах, че вече не им пука за оплакването ми, защото ние от Швеция просто вече не бяхме клиенти! За пореден път казвам... Какво прави властта с тази подигравка? Вярвам, че много играчи ще имат проблем в казино! Реших да изчакам до петък и ако не ми отворят сметката за теглене с парите ми в сметката, следващият ми ход е да докладвам на шведските власти и тук, разбира се! Много разочарование, много страдание за нас играчите! А що се отнася до вас, които седите зад екрана и играете с нас, трябва да знаете! Господ е Велик!
Another day without any update from the COOLCASINOIO! I finally realized that they don't care about my complaint anymore because we from Sweden simply weren't customers anymore! Once again I say... What are the authorities doing about this mockery? I believe many players will have some problem in a casino! I decided to wait until Friday and if they don't open my withdrawal account with my money in the account, my next move is to report it to the Swedish authorities and here of course! Much frustration, much suffering, for us players! And as for you who are sitting behind the screen and playing with us, you should know! God is great!
Нямам нужда от доказателства 🙂. Сега казиното не приема играчи от Швеция, това е. Прегледът е точен, какъвто е. Благодаря ти.
I do not need any prove 🙂. Now the casino does not welcome players from Sweeden, that's it. The review is accurate as it is. Thank you.
Още един ден без никакви актуализации от COOLCASINOIO! Най-накрая разбрах, че вече не им пука за оплакването ми, защото ние от Швеция просто вече не бяхме клиенти! За пореден път казвам... Какво прави властта с тази подигравка? Вярвам, че много играчи ще имат проблем в казино! Реших да изчакам до петък и ако не ми отворят сметката за теглене с парите ми в сметката, следващият ми ход е да докладвам на шведските власти и тук, разбира се! Много разочарование, много страдание за нас играчите! А що се отнася до вас, които седите зад екрана и играете с нас, трябва да знаете! Господ е Велик!
Another day without any update from the COOLCASINOIO! I finally realized that they don't care about my complaint anymore because we from Sweden simply weren't customers anymore! Once again I say... What are the authorities doing about this mockery? I believe many players will have some problem in a casino! I decided to wait until Friday and if they don't open my withdrawal account with my money in the account, my next move is to report it to the Swedish authorities and here of course! Much frustration, much suffering, for us players! And as for you who are sitting behind the screen and playing with us, you should know! God is great!
Ако имате нужда от помощ, предлагам ви да подадете жалба тук, в Casino Guru. Както направи преди.
В момента няма какво много да се прави.
Така че, не се колебайте:
If you need help, I suggest you lodge a complaint right here on Casino Guru. As you did before.
There is nothing much to do at the moment.
So, don't hesitate:
Здравейте! Благодаря ви много за интереса! Вчера ги попитах в чата на живо: (Четох, че играчи от Швеция вече не могат да играят тук, вярно ли е?) Отговорът й беше: (Ние сме международно казино и сме напълно лицензирани от естонския регулатор. За повече информация относно нашия лиценз Съветвам ви да проверите информацията в долната част на страницата и да се обърнете към нашите Общи условия, които можете да намерите тукhttps://www.coolcasino.io/en/terms ! Направих директно копиране и поставяне, защото запазвам всички чатовете и документите!
Hello! Thank you very much for the interest! Yesterday I ask them to the live chat: (I read that players from Sweden can no longer play here, is that true?) She's answer was: (We are an international Casino and are fully licensed by the Estonian regulator. For more information about our license I advise you to check the information at the bottom of the page and refer to our Terms and Conditions which can be found here https://www.coolcasino.io/en/terms! I did copy paste directly because I save all the chats and documents!
Това изглежда е най-честият отговор... Преди няколко седмици попитах същото нещо (различна държава) в друго казино и познайте какво получих?
Доста дълъг предварително зададен отговор, съдържащ връзка към лиценза и условията. Основно се казва, че играчът трябва да разбере дали страната му се поддържа въз основа на местния закон.
Както казах, засега не мога да добавя много. Чувствате ли, че сте били третирани несправедливо? Подайте жалбата.
This seems to be the most common reply... A few weeks back I asked the same thing (different country) in another casino and guess what I got?
Quite a long preset reply containing a link to the license and terms. Mainly saying the player must figure out whether his country is supported based on the local law.
As I said, not much I can add for now. Do you feel you were treated unfairly? Submit the complaint.
Здравейте всички! Classic още един ден без никакъв отговор от coolcasino.io и наистина исках да знам какво, по дяволите, искат да спечелят от това? Моето страдание? Моя мъка или просто не искат да плащат, защото съм грък и не харесват националността ми? Или защото развалих доброто им име и съм първият, който се оплаква тук в GURU? Нещо ще се получи, но ще разберем в бъдеще! Лично днес им изпратих последен имейл, в който ги информирах, че това е последният път, когато им пиша, също така ги попитах защо са всички тези проблеми, които прекарах 3 седмици и им пожелах хубаво лято, защото те просто са хора като всички останали! Това е приятели мои! Както казах по-горе, ако до днес нямам новини, ще пусна жалба! Това е, което ще правя днес и ще бъдете информирани за курса! Ако съм направил грешка, ще си го призная тук публично, както и ако е тяхна грешка, ще я докладвам тук! Нямам намерение да крия нищо, просто целта ми е да ви съобщя за моето голямо страдание след това казино COOLCASINOIO! Пазете се от играчите и не им позволявайте да присвоят парите ви!!!
Hi everyone! Classic another day without any response from coolcasino.io and I really wanted to know what the hell they want to gain from this? My suffering? My sadness or they just don't want to pay because I'm Greek and they don't like my nationality? Or is it because I ruined their good name and am the first to complain here on GURU? Something will work but we will find out in the future! Personally today I sent them a last email where I informed them that this is the last time I am writing to them, I also asked them why all this trouble that I have spent 3 weeks and I also wished them a good summer because they are just people like everyone else! That's it my friends! As I said above, if I don't have any news by today, I will file a complaint! That's what I'll be doing today and you'll be updated on whatever the course is! If I have made a mistake I will admit it here publicly as well as if it is their fault I will report it here! I have no intention to hide anything just my aim is to report to you my great suffering after this COOLCASINOIO casino! Beware of players and don't let them commandeer your money!!!
Благодаря много още веднъж! Ще го направя днес, просто искам да събера всичките си данни, защото са твърде много, за да не притеснявам хората, които ще ги проверяват!
Thank you very much once again! I'm going to do it today I just want to compile all my details because there are too many so I don't bother the people who will check them!
Здрасти,
Надявам се, че този имейл те намира добре. 😀
Бих искал да ви информирам, че тегленето на ***** евро е успешно изпратено по вашата сметка. Извиняваме се за причиненото неудобство.
Ако имате други въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме на разположение, за да помогнем.
Благодаря за вниманието и съдействието! ❤️
Hi there,
I hope this e-mail finds you well. 😀
I would like to inform you that your withdrawal of ***** euros has been successfully sent to your account. We apologize for the inconvenience caused.
If you have any other questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are available to help.
Thanks for your attention and cooperation! ❤️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.