ФорумКазинаCoolCasino.io - обща дискусия

CoolCasino.io - обща дискусия

преди 1 година от Konstantin1982
|
8891 преглеждания 74 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CoolCasino.io - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Много лошо момчета от казиното! Печеля пари и не мога да направя теглене след всички документи, които са им изпратени (всичките ми документи бяха наред)

Вече 6 дни чакам да свържа сметките си за теглене с моята банка! Разполагам с целия чат на живо с екипа за поддръжка и техният отговор е да отворите акаунта си за теглене възможно най-скоро! 6 дни вече! Един от тях ми отговори, че екипът им е забравил да отвори вашата сметка за теглене! Имам снимки на всички документи!


Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Здравейте,

Процесът на теглене може да бъде доста дълъг процес, който обикновено може да отнеме до 14 дни. Когато става въпрос за вашия проблем, опитайте да помолите казиното за актуална информация относно проблема с плащането. С това идват още няколко въпроса, завършихте ли KYC процеса? Това ли е единственият проблем, с който се сблъскахте?

Но тъй като споменахте, че може да са забравили за това, бих им дал малко повече време.

Ако проблемът продължава по-дълго, винаги можете да подадете жалба тук

Надявам се, че проблемът ви ще бъде решен скоро и ако има някаква актуализация от тяхна страна, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Hiros
преди 1 година

първият проблем беше, че новият ми акаунт не беше актуализиран в тегленията! Старата ми сметка беше останала от старата ми банка, където имаше 2 сметки в тази сметка. Вече не работя с тази банка и сметката ми е закрита! Бях теглил към старата си сметка! Използвайки новия си акаунт в продължение на 2 месеца, новата ми карта от новата ми банка или карта от старата ми банка и сметката ми в Revolut бяха съхранени! След като спечелих сериозна сума, се опитах да изтегля и не можах да намеря новата си сметка за теглене в моите тегления! Чатът на живо не работи 24/7, така че реших да изтегля 50 евро към един от двата стари акаунта, които вече бяха в моите тегления! Когато изтеглих 50 евро веднага на следващия ден, парите бяха върнати в сметката ми и ми беше поискан KYC! Изпратих им всички необходими документи и всичко беше точно! също ми изтриха старата карта от старата банкова сметка и останаха само картата от новата ми банка и картата Revolut! Но старите ми акаунти останаха в тегленията, а новият НЕ съществуваше! В този момент говоря с чата на живо и им обяснявам, че сметките ми за теглене не работят! Казах им, че съм извършил KYC процес и искам да се оттегля! Техният отговор беше, че правите тегленето и нашият екип ще го организира и че парите ще бъдат изпратени в сметката, в която сте направили последния си депозит! така и направих и парите се върнаха в старата ми сметка! След това се свързах с чата на живо и им казах какво се е случило! Техният отговор беше, че грешката е моя! С всички съм се карал! Много съм ядосан и психологически нещастен от цялото това страдание! Преди 2 дни получих имейл, че парите ви са върнати и че имаме нужда от идентификация за IBAN сметката с последните 4 цифри (****) На следващия ден се свързах с моята стара банка и ги помолих да ми изпратят официален документ с IBAN на старата ми сметка и разбирам, че нито една от трите ми банкови сметки не съдържа последните четири цифри, които казиното поиска от мен! Изпратих им всичките си IBAN - старите и новите и чакам отговор!:


Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Кога се случва това? След мен?

Не приема играчи от Швеция?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер! Още един ден в очакване моите пари и моята сметка за теглене да бъдат активирани! минаха почти 3 седмици! Надявам се, че проблемът ми ще бъде решен, защото в края на краищата проблемът не беше мой, а тяхна грешка, плащам го, защото съм депозирал толкова много пари в това казино и те се отнасят към мен като към нищо, когато спечеля! това! Трудно е да спечелиш и да чакаш толкова дни! Няма ли някакъв правен принцип, който да сложи край на всички, които седят зад паравана и си играят с психологията и парите на всеки играч? Предизвиквам COOLCASINOIO, ако греша някъде и греша, за да публикувате тук на страницата си и да ме разглезите на всички играчи, които гледат тук!

Автоматичен превод:
преди 1 година

И също така не ми връщат парите обратно в сметката ми! Имат го!

Автоматичен превод:
преди 1 година

В случай, че ми отговорят и ме помолят да се извиня, или какъвто и да е резултатът от проблема ми, ще актуализирам директно тук!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Близо три седмици е достатъчно време за решаване на почти всеки проблем. Обмисляли ли сте да подадете жалбата? Трябва да кажа, че бих го направил.

Не знам точната дата, откога играчите от Швеция са ограничени, съжалявам. Понякога казиното просто актуализира условията си и това е всичко. 🙁

Благодаря предварително за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Ви за отговора! Играя в това казино от дълго време! когато написах първата си жалба, Coolcasinoio беше активен в Швеция нормално! Просто нямаше наличен бонус, който не ме интересува! 2-3 дни след моето оплакване тук в GURU беше обявено, че не приемат играчи от Швеция! И също така това може да се докаже от самия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди почти 2 часа им изпратих имейл и изразих колко съм разочарован и кога ще отворят акаунта ми! Те се свързаха с мен в рамките на 30 минути и отговорът им беше, че скоро ще имат актуализация!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Още един ден без никакви актуализации от COOLCASINOIO! Най-накрая разбрах, че вече не им пука за оплакването ми, защото ние от Швеция просто вече не бяхме клиенти! За пореден път казвам... Какво прави властта с тази подигравка? Вярвам, че много играчи ще имат проблем в казино! Реших да изчакам до петък и ако не ми отворят сметката за теглене с парите ми в сметката, следващият ми ход е да докладвам на шведските власти и тук, разбира се! Много разочарование, много страдание за нас играчите! А що се отнася до вас, които седите зад екрана и играете с нас, трябва да знаете! Господ е Велик!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Нямам нужда от доказателства 🙂. Сега казиното не приема играчи от Швеция, това е. Прегледът е точен, какъвто е. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Още един ден без никакви актуализации от COOLCASINOIO! Най-накрая разбрах, че вече не им пука за оплакването ми, защото ние от Швеция просто вече не бяхме клиенти! За пореден път казвам... Какво прави властта с тази подигравка? Вярвам, че много играчи ще имат проблем в казино! Реших да изчакам до петък и ако не ми отворят сметката за теглене с парите ми в сметката, следващият ми ход е да докладвам на шведските власти и тук, разбира се! Много разочарование, много страдание за нас играчите! А що се отнася до вас, които седите зад екрана и играете с нас, трябва да знаете! Господ е Велик!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако имате нужда от помощ, предлагам ви да подадете жалба тук, в Casino Guru. Както направи преди.

В момента няма какво много да се прави.

Така че, не се колебайте:

използвайте тази връзка, за да започнете

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте! Благодаря ви много за интереса! Вчера ги попитах в чата на живо: (Четох, че играчи от Швеция вече не могат да играят тук, вярно ли е?) Отговорът й беше: (Ние сме международно казино и сме напълно лицензирани от естонския регулатор. За повече информация относно нашия лиценз Съветвам ви да проверите информацията в долната част на страницата и да се обърнете към нашите Общи условия, които можете да намерите тукhttps://www.coolcasino.io/en/terms ! Направих директно копиране и поставяне, защото запазвам всички чатовете и документите!

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Това изглежда е най-честият отговор... Преди няколко седмици попитах същото нещо (различна държава) в друго казино и познайте какво получих?

Доста дълъг предварително зададен отговор, съдържащ връзка към лиценза и условията. Основно се казва, че играчът трябва да разбере дали страната му се поддържа въз основа на местния закон.

Както казах, засега не мога да добавя много. Чувствате ли, че сте били третирани несправедливо? Подайте жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички! Classic още един ден без никакъв отговор от coolcasino.io и наистина исках да знам какво, по дяволите, искат да спечелят от това? Моето страдание? Моя мъка или просто не искат да плащат, защото съм грък и не харесват националността ми? Или защото развалих доброто им име и съм първият, който се оплаква тук в GURU? Нещо ще се получи, но ще разберем в бъдеще! Лично днес им изпратих последен имейл, в който ги информирах, че това е последният път, когато им пиша, също така ги попитах защо са всички тези проблеми, които прекарах 3 седмици и им пожелах хубаво лято, защото те просто са хора като всички останали! Това е приятели мои! Както казах по-горе, ако до днес нямам новини, ще пусна жалба! Това е, което ще правя днес и ще бъдете информирани за курса! Ако съм направил грешка, ще си го призная тук публично, както и ако е тяхна грешка, ще я докладвам тук! Нямам намерение да крия нищо, просто целта ми е да ви съобщя за моето голямо страдание след това казино COOLCASINOIO! Пазете се от играчите и не им позволявайте да присвоят парите ви!!!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря много още веднъж! Ще го направя днес, просто искам да събера всичките си данни, защото са твърде много, за да не притеснявам хората, които ще ги проверяват!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,


Надявам се, че този имейл те намира добре. 😀


Бих искал да ви информирам, че тегленето на ***** евро е успешно изпратено по вашата сметка. Извиняваме се за причиненото неудобство.


Ако имате други въпроси или притеснения, моля не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме на разположение, за да помогнем.


Благодаря за вниманието и съдействието! ❤️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дойде веднага! 3 седмици, които очаквах! толкова много страдание толкова много тъга!!!

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още