Здравей, да, видях как напредва оплакването ти. Изглежда, че казиното не иска да се намеси в случая, което е много жалко, защото според мен това е тривиален проблем. Видях също, че вече сте изпратили няколко документа относно новата ви банкова сметка. Абсолютно не разбирам къде казиното може да има проблем.
Както и да е, чудя се дали казиното ще ви отговори или пак ще чакате напразно да ви поискат това, което вече сте изпратили 4 пъти.
Моля, не забравяйте да ме държите в течение, тъй като бих искал да видя какво предлага казиното този път.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
здрасти Проверихте ли с поддръжката или чат на живо защо тегленето ви се забавя? Понякога може да има проблеми от страна на доставчика на плащания и затова може да отнеме повече време.
Въпреки това, ако казиното не е обяснило причината и смятате, че това е грешка от тяхна страна, бих ви препоръчал да подадете жалба, просто щракнете тук, за да отворите такава . Добавих също ръководство за полезна информация, която може да ви бъде от полза по отношение на жалбата: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi. Did you check with support or live chat why your withdrawal is delayed ? Sometimes there can be problems on the side of the payment provider and that's why it can take a longer time.
However, if the casino has not explained the reason and you feel that it is a mistake on their side, I would recommend you to file a complaint, just click here to open one. I have also added a guide to useful information that might be helpful for you regarding the complaint: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Do you think you'll go for it ?
Quick.bet, казват, че тегленето се преразглежда и мога да го разбера (получих максимална печалба на слот). Трябва да изчакам 2 седмици, преди да мога да подам жалба относно забавени плащания.
Попитах поддръжката 3 пъти и те казаха, че се преглежда и всичко, което мога да направя, е да чакам. Надявам се скоро да ми дадат информация..
Quick.bet, they say that the withdraw is being reviewed and i can understand that (got a max win on a slot). Need to wait 2 weeks before i can make a complaint regarding delayed payments.
Asked the support 3 times and they say that it's being reviewed and all i can do is wait. Hope they will give me some information soon..
Изпратихте ли имейл? Отговориха ли ти?
Have you sent an email? Did they answer you?
Да, отговориха ми, че ще трябва да изчакам.
Жалбата, която Jaro написа, беше за мен 🙂, но трябва да изчакам 2 седмици, преди да мога да направя такава.
Yes, they answered me that i'll need to wait.
The complaint that Jaro wrote was for me 🙂 but need to wait 2 weeks before i can make one.
След като ми дължи пари и не ми е платено, защо да не се намеси? Не е честно! Ако всяко казино следва едно и също поведение към своите клиенти и казва просто ми изпратете документи и не плаща, мисля, че това е реклама за казината като цяло! Светът ще започне да се съмнява и вече няма да вярва!
Since he owes me money and I haven't been paid, why shouldn't he get involved? It is not fair!If every casino follows the same behavior to their customers and says just send me documents and doesn't pay I think it's advertising for casinos in general! The world will begin to doubt and will no longer trust!
Разбира се разбирам. От една страна се радвам, че успяхте да постигнете очевидно голяма печалба, а от друга страна ми е любопитно как казиното ще реагира на вашата ситуация. Вероятно ще трябва да почакате и се надявам, че ще можете да получите разумен отговор.
Що се отнася до оплакването, прав си. Въпреки това, ако не се получи нова информация, можете да подадете жалба. Засега ви желая много късмет и се надявам да получите печалбата си.
Of course I understand. On the one hand, I'm glad that you managed to hit an apparently big win, and on the other hand, I'm curious how the casino will react to your situation. You will probably have to wait and I hope you will be able to get a reasonable answer.
As far as the complaint goes, you're right. However, if new information is not forthcoming, you can file a complaint. For now, I wish you a lot of luck and I hope you get your winnings.
Отварянето на жалба, както писа Давко, не беше за вас.
Аз съм на същото мнение, че не е честно, но ние се опитваме да направим всичко, за да разрешим вашата ситуация. Аз също се надявам, че ще се реши, но не мога да го ускоря или да го гарантирам.
Вярвам, че това беше последният ви подобен опит с казиното, защото бих се уморил да се занимавам с тази ситуация. Пожелавам си накрая всичко да се нареди добре.
Opening a complaint, as Davko wrote, was not for you.
I am of the same opinion that it is not fair, but we are trying to do everything to resolve your situation. I also hope that it will be resolved, but I cannot speed it up or guarantee it.
I believe that was your last similar experience with the casino, because I would be tired of dealing with this situation. I wish that everything will turn out well in the end.
Изпращали ли сте жалба до доставчика на лиценза за вашия случай? емта? Или казино гуру правят това, ако не е разрешено?
Have you sent complaint to the license provider about your case? emta? Or do casino guru do that if it’s not resolved?
Добър вечер на всички! Както можете да видите, минаха цели 40 дни и Coolcasinoio все още не успя да ми изпрати парите въпреки усилията на guru casino, където подадох оплакването си, тези хора все още не съдействат и, разбира се, не отговарят на имейлите ми като последния едно Кайро! Явно са на почивка с 13 000 евро, които ми откраднаха..! Когато всичко свърши от казино гуру, няма да ви оставя така! Ще продължим, защото това, което направи това конкретно казино, е просто кражба! Това е кражба от трудно спечелените ми пари и те, така че искам да го задържат, докато се опитват да го изпратят! Хора, внимавайте, честно ви казвам! Тези хора прецакаха спокойствието ми! Толкова много години като играч загубих много и наистина, да, бях тъжен, но това, че ме ограбиха печалбите, наистина ме разби! Чудя се как тези хора спят, унищожавайки психологията на човека, без да ги интересува абсолютно нищо! 4 шибани пъти ми искаха едни и същи документи 4 шибани пъти ги изпратих и 4 шибани пъти още чакам шибаните пари! Много искам да си платят за това, което ми причиниха! И ще го повторя! Силно вярвам в справедливостта!! Весело изкарване на всички!
Good evening to all! As you can see it has been 40 whole days and Coolcasinoio has still not been able to send me my money despite the effort of guru casino where I have made my complaint these people are still uncooperative and of course not responding to my emails like the last one Cairo! Apparently they are on vacation with the 13,000 euros they stole from me..! When this is all over from casino guru I will not leave you like this! We will continue because what this particular casino did is simply theft! It's a steal from my hard earned money and they with so I want it kept it while they were trying to ship it! Guys, be careful, I'm telling you honestly! These people fucked my peace of mind! So many years as a player I have lost a lot and really yes I was sad but being robbed of my winnings really broke me! I wonder how these people sleep destroying a person's psychology without caring about anything at all! 4 fucking times they asked me for the same documents 4 fucking times I sent them and 4 fucking times I'm still waiting for the fucking money! I really want them to pay for what they did to me! And I'll say it again! I strongly believe in justice!! Have fun everyone!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.