ФорумКазинаCoolCasino.io - обща дискусия

CoolCasino.io - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Konstantin1982
|
10342 преглеждания 74 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
преди 1 година

Quick.bet

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Здравей, да, видях как напредва оплакването ти. Изглежда, че казиното не иска да се намеси в случая, което е много жалко, защото според мен това е тривиален проблем. Видях също, че вече сте изпратили няколко документа относно новата ви банкова сметка. Абсолютно не разбирам къде казиното може да има проблем.

Както и да е, чудя се дали казиното ще ви отговори или пак ще чакате напразно да ви поискат това, което вече сте изпратили 4 пъти.

Моля, не забравяйте да ме държите в течение, тъй като бих искал да видя какво предлага казиното този път.

Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

здрасти Проверихте ли с поддръжката или чат на живо защо тегленето ви се забавя? Понякога може да има проблеми от страна на доставчика на плащания и затова може да отнеме повече време.

Въпреки това, ако казиното не е обяснило причината и смятате, че това е грешка от тяхна страна, бих ви препоръчал да подадете жалба, просто щракнете тук, за да отворите такава . Добавих също ръководство за полезна информация, която може да ви бъде от полза по отношение на жалбата: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Мислиш ли, че ще го направиш?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Quick.bet, казват, че тегленето се преразглежда и мога да го разбера (получих максимална печалба на слот). Трябва да изчакам 2 седмици, преди да мога да подам жалба относно забавени плащания.

Попитах поддръжката 3 пъти и те казаха, че се преглежда и всичко, което мога да направя, е да чакам. Надявам се скоро да ми дадат информация..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

???Колко жалби трябва да направя??

Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

Изпратихте ли имейл? Отговориха ли ти?

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Да, отговориха ми, че ще трябва да изчакам.

Жалбата, която Jaro написа, беше за мен 🙂, но трябва да изчакам 2 седмици, преди да мога да направя такава.

Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

А, добре! Xexexe!!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

След като ми дължи пари и не ми е платено, защо да не се намеси? Не е честно! Ако всяко казино следва едно и също поведение към своите клиенти и казва просто ми изпратете документи и не плаща, мисля, че това е реклама за казината като цяло! Светът ще започне да се съмнява и вече няма да вярва!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

Разбира се разбирам. От една страна се радвам, че успяхте да постигнете очевидно голяма печалба, а от друга страна ми е любопитно как казиното ще реагира на вашата ситуация. Вероятно ще трябва да почакате и се надявам, че ще можете да получите разумен отговор.

Що се отнася до оплакването, прав си. Въпреки това, ако не се получи нова информация, можете да подадете жалба. Засега ви желая много късмет и се надявам да получите печалбата си.

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Отварянето на жалба, както писа Давко, не беше за вас.

Аз съм на същото мнение, че не е честно, но ние се опитваме да направим всичко, за да разрешим вашата ситуация. Аз също се надявам, че ще се реши, но не мога да го ускоря или да го гарантирам.

Вярвам, че това беше последният ви подобен опит с казиното, защото бих се уморил да се занимавам с тази ситуация. Пожелавам си накрая всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:
Konstantin1982
преди 1 година

Изпращали ли сте жалба до доставчика на лиценза за вашия случай? емта? Или казино гуру правят това, ако не е разрешено?

Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

добро утро! Не, още не съм! Искам първо да завърша процеса си на оплакване тук, в casino guru!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер на всички! Както можете да видите, минаха цели 40 дни и Coolcasinoio все още не успя да ми изпрати парите въпреки усилията на guru casino, където подадох оплакването си, тези хора все още не съдействат и, разбира се, не отговарят на имейлите ми като последния едно Кайро! Явно са на почивка с 13 000 евро, които ми откраднаха..! Когато всичко свърши от казино гуру, няма да ви оставя така! Ще продължим, защото това, което направи това конкретно казино, е просто кражба! Това е кражба от трудно спечелените ми пари и те, така че искам да го задържат, докато се опитват да го изпратят! Хора, внимавайте, честно ви казвам! Тези хора прецакаха спокойствието ми! Толкова много години като играч загубих много и наистина, да, бях тъжен, но това, че ме ограбиха печалбите, наистина ме разби! Чудя се как тези хора спят, унищожавайки психологията на човека, без да ги интересува абсолютно нищо! 4 шибани пъти ми искаха едни и същи документи 4 шибани пъти ги изпратих и 4 шибани пъти още чакам шибаните пари! Много искам да си платят за това, което ми причиниха! И ще го повторя! Силно вярвам в справедливостта!! Весело изкарване на всички!

Автоматичен превод:
davko
преди 1 година

Davko много ти благодаря за информацията за емтата!👍👍

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини