преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Coin178 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
имайте предвид това, вече 15-20 дни чакам теглене, сега съм почти сигурен, че няма да получа, така че реших да отида публично, докато загубата всичко беше добре, след известна печалба, теглене 1300$ и никога не получавам парите си , в поддръжката за чат на живо единственото им обяснение е, че има някакво проучване за моя акаунт, не ме попитаха нищо, не ми даде никакви подробности и казаха, че няма времева рамка за това, така че това вероятно означава, че никога няма да ми пари.
Ако някога сте мислили да играете там, не го правете.
be aware from this, already 15-20 days waiting for wihdrawal, now I am pretty sure that I wont get, so I decided to go in public, while losing all was good, after some win, withdrawal 1300$ and never get my money, on live chat support their only explanation is that there is some research about my account, didnt ask anyzthing from me, didnt give me any detail and said that there is no time-frame for that, so that means probebly that will never get my money.
If you ever thought to play there, dont do that.
Здравейте, виждам, че сте чакали тегленето си от доста дълго време и ние даваме на казината 14 дни да разрешат този процес. Забелязвам също, че единственото обяснение, което сте получили през цялото това време, е, че има някакви проверки в ход и нищо повече, така че нямате времева рамка. Може би имам основен въпрос, все още нямате верифициран акаунт в казиното, тъй като казвате, че не са ви искани документи?
Въпреки това, в този случай бих препоръчал даподадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi, I see that you have been waiting for your withdrawal for quite a long time and we give casinos 14 days to resolve this process. I also notice that the only explanation you have received in all this time is that there are some checks in progress and nothing more, so you have no timeframe. Maybe I have a basic question, you don't have a verified account in the casino yet, since you say that no documents have been requested from you ?
However, in this case I would recommend to file a complaint and our team will try to help you in this situation.
Do you think you'll go for it ?
здравей,
Не поискаха нищо от мен, казах им, че съм тук за всичко, от което се нуждаят, само за да реша проблема, за да си получа парите, но те не поискаха нищо и за мен изглежда като чиста измама, акаунтът е в процес на проверка без никакви подробности.
Ще напиша жалба, да, благодаря.
Hi,,
Didnt ask anything from me, I told them that I am here for anything they need just to solve problem to get my money, but they didnt ask anything and for me looks like pure scam, account is under review without any details.
I will write complaint yes, thanks.
Определено опитайте, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, тъй като казахте, че чакате повече от 2 седмици за вашето оттегляне.
Ако имате нещо ново, не се колебайте да се свържете с нас.
Definitely give it a try, our team will try to help you in your situation, since you said you have been waiting for more than 2 weeks for your withdrawal.
If you have something new, don't hesitate to get in touch.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.