ФорумКазинаCirusbet Casino - обща дискусия

Cirusbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 10 месеца от djak1987
|
7500 преглеждания 66 отговора |
|
12 3 4
преди 9 месеца

Изпратих писмо тук....

complaints@gaminglicences.com

И обясних ситуацията.

След няколко часа те се свързаха с мен и поискаха снимка с моята лична карта и ми беше платено

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 9 месеца

Оценявам помощта. Ще опитам същото.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Antillephone NV и казината под неговия лиценз са предимно измамници. Не играйте с тях и дори не се регистрирайте. Парите ви ще бъдат откраднати.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Искам още веднъж да предупредя всички играчи, ако видите казиното - отговорният орган за хазарта - Antilephone NV (Кюрасао), това е почти 100 процента измамно казино. Antlephone NV (Кюрасао) издава лиценз на собствените си измамни казина и след това заедно крадат парите на играчите.

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 9 месеца

Дължа ти една бира братле. Този имейл ми помогна да получа парите си. Благодаря много.

file


Автоматичен превод:
tdkrad
преди 9 месеца

Много се радвам да ви помогна.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Дължа ти една бира братле. Този имейл ми помогна да получа парите си. Благодаря много.

file


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Идеално, радвам се, че най-накрая си получи парите. Надявам се, че ще имате възможно най-малко грижи в бъдеще. ☘️🎉

както и да е, смятате ли, че ще дадете още един шанс на това казино или не? 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Със сигурност няма да го направя. Задържането на парите ми в продължение на 4 месеца и липсата на поддръжка на клиенти не е оправдано.

Автоматичен превод:
tdkrad
преди 9 месеца

Аз също и със сигурност трябва да добавим нашия опит, като добавим преглед.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Със сигурност няма да го направя. Задържането на парите ми в продължение на 4 месеца и липсата на поддръжка на клиенти не е оправдано.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Така е, може би не съм се замислял преди, че отне толкова време. Така че не те обвинявам, че предпочиташ да играеш някъде другаде.

Въпреки това, вероятно бих си дал почивка за известно време след такова преживяване.

Надявам се да се справите добре и да имате възможно най-малко проблеми. 🙂 ✌️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Фалшиво казино ли е??

Автоматичен превод:
mikeddonovan86
преди 7 месеца

Защо бихте имали такова чувство, ако мога да попитам?🤔 Имате ли опит с това казино? Можете да видите пълния преглед тук, за да научите повече за казиното.

Автоматичен превод:
mikeddonovan86
преди 6 месеца

Да, това е фалшиво казино. Измама на гуруто за рейтинг на казино. Ако искате да се уверите в това, просто трябва да напишете всеки въпрос в чата на казиното или по имейл. Никъде няма да има отговор. Казиното е абсолютна измама. Това дори не е казино, а фалшив уебсайт на лицензиращия орган Antillephone. Antillephone издават лиценз на собствените си фалшиви уебсайтове. Често срещани измамници. Никога не правете депозит там, просто ще дадете пари на измамници.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца


Защитавате ли уверено яростна измама, забраняваща на никого да пише истината? За колко се продадоха?

Автоматичен превод:
djak1987
преди 6 месеца

Скъпи играч!

Радвам се да те видя отново, но за съжаление изглежда, че не си спомняш последното ни общуване относно поведението ти тук във форума.

Позволете ми да ви напомня за последен път:

Не ни се плаща за предоставяне на услуги на казина, така че не е нужно да сме от една и съща страна или да „покриваме техните измами", както хора като вас предпочитат да казват.

Ако току-що проверихте имейла ни, ще знаете, че и двете ви предишни публикации чакаха ръчна проверка поради правилата на форума. Както виждате сега, първият беше одобрен - от мен.

И така, вашите ранни предположения отново ви доведоха до фалшив край.

Както и да е, прегледах историята на форума ви и изглежда не ни харесвате много. Всичко е наред, не се притеснявай. Наистина не е нужно да сте тук, ако не ви харесва как и какво правим.

Не всички разбират нашите цели.

За последен път ви моля да спрете да разваляте атмосферата, като споделяте своите глупави предположения. Не се нуждаем от негативни вибрации тук. Освен това бихме предпочели да изразходваме енергията си за хора, които може да се нуждаят от помощ, вместо да бъдем ваши мишени за удари от време на време, въпреки че всичко ви се обяснява.

Просто казано, ако не можете да се държите добре, вече няма да имате достъп до форума.

Помислете за това, моля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, това е фалшиво казино. Измама на гуруто за рейтинг на казино. Ако искате да се уверите в това, просто трябва да напишете всеки въпрос в чата на казиното или по имейл. Никъде няма да има отговор. Казиното е абсолютна измама. Това дори не е казино, а фалшив уебсайт на лицензиращия орган Antillephone. Antillephone издават лиценз на собствените си фалшиви уебсайтове. Често срещани измамници. Никога не правете депозит там, просто ще дадете пари на измамници.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Може би споделянето на връзка към вашата неразрешена жалба ще помогне тук, за да демонстрирате думите си. Особено ако имате собствен опит.

Всички играчи са добре дошли да разгледат жалбата тук 👈

Последният отговор на манипулатора:

„Опитах се да се свържа с казиното, но безуспешно. Опасявам се, че не може да се направи много без сътрудничество от тяхна страна. Ще маркирам жалбата като „неразрешена" в нашата система. Разбирам, че това не е задоволително решение за Вашият проблем обаче може да помогне за промяна на подхода на казиното, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл по всяко време ."

Просто реших, че е най-добре да спомена нещо по-конкретно. Честно казано, твърдението, че някои казина са измама е толкова често, че може да остане незабелязано.

Чувствайте се свободни да споделите вашите оплаквания във форума, подкрепяйки вашите предупреждения.



Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца


Опитайте да пишете в чата на казиното или по имейл и ще видите, че никой никога няма да ви отговори. Попадали ли сте някога на такива казина?

Автоматичен превод:
djak1987
преди 6 месеца

Мисля, че има още подобни казина. Аз лично не съм стигнал до такова заключение, защото не играя в казина.

Въпреки това, винаги е добре да описвате преживяването малко повече от просто да пишете, че казиното е измама, защото играчите не научават толкова много от него. И разбира се също е важно, когато имаш такова мнение да го потвърдиш с нещо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че всеки може да се убеди сам в чата или имейла на това казино. Вече го написах. Изобщо няма да има отговор от казиното. Казиното приема само депозити и след това краде парите на играчите. Откровена измама.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам регистрация в Cirusbet.com и депозирах 20 евро и заложих цялата сума, след което балансът ми беше 82,20 евро.

След това изпратих документите си за целите на проверката, но няма отговор от страна на казиното, винаги се показва в раздела за настройки, който (изчакайте администраторът да провери документите) изпратих до support@cirusbet.com няколко пъти за проблем с проверката, но не е получен отговор от страна на казиното.

Моля, помогнете ми да разбера този проблем.

Освен това парите ми са заседнали в акаунта ми в cirusbet, който е 82,80 евро.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини