преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cirusbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това не е казино, а измамен сайт, маскиран като казино. От три месеца никой не отговаря на имейл или чат. Това са измамници и измамници.
This is not a casino, but a fraudulent site disguised as a casino. For three months no one answers by email or chat at all. These are scammers and scammers.
Это не казино а мошеннический сайт под видом казино. Три месяца никто не отвечает по почте и в чате вообще. Это скаммеры мошенники.
Здравейте. Съжалявам, че се чувстваш така и се оказваш в тази неприятна ситуация. Бихте ли опитали да опишете проблема малко по-подробно, така че всеки да може да разбере по-добре какво точно се случва и да ви помогне, ако е възможно? Имате ли чакащо теглене, може би?
Очаквам вашия отговор.
Hello. I'm sorry you feel this way and find yourself in this unpleasant situation. Could you try to describe the issue little bit more, so everyone can understand better what exactly is going on and help you out if possible? Have you got any pending withdrawal, maybe?
Waiting for your answer.
Ще посъветвам всеки да не се регистрира тук. Това е фалшив сайт. Опитайте да им изпратите имейл. Те не отговарят на никакви съобщения, нито по имейл, нито по чат. Това е фалшив сайт без никаква техническа поддръжка. От 3 месеца не съм изчислявал печеливша оферта. Изобщо никой никъде не отговаря. Сайтът и казиното са напълно фалшиви и не се поддържат от никого.
I will advise anyone not to register here. This is a fake site. Try emailing them. They do not respond to any messages at all, either by email or chat. This is a fake site with no technical support at all. I haven't had a winning bid calculated for 3 months. Nobody answers at all anywhere. The site and casino are completely fake and are not maintained by anyone.
Я посоветую никому здесь не регистрироваться. Это фейк сайт. Попробуйте написать им по почте. Они вообще не реагируют ни на какие сообщения ни по почте ни в чате. Это фейк сайт без технической поддержки вообще. У меня не рассчитывают выигрышную ставку 3 месяца. Никто вообще не отвечает нигде. Сайт и казино полностью фейковые и никем не обслуживаются.
Уебсайтът на казиното е напълно фалшив. Няма техническа поддръжка или обратна връзка. Просто депозирате пари и казиното ще ги открадне. Няма да има отговор на нито едно писмо.
The casino website is completely fake. There is no technical support or feedback. You simply deposit money and the casino will steal it. There will be no response to any letter.
Сайт казино полностью фейковый. Никакой техподдержки и обратной связи нет. Вы просто внесете деньги и казино их украдет. Ни на одно письмо ответа не будет.
Здравейте. Повярвайте ми, че наистина ме натъжава, когато играч поиска някаква помощ от казино и изобщо няма отговор 😕. Може би, ако се опитате да опишете ситуацията на всички, да предоставите повече подробности тук във форума, ще ви бъде предложена някаква помощ, така че не е нужно да преминавате през това сам. Разбираш ли ме? 🙏
Вие казвате: „Не съм имал изчислена печеливша оферта от 3 месеца." Мога ли да попитам дали сте имали някакъв проблем с игрите, може би някакви технически проблеми? 🤔 Възможно ли е било проблем с теглене? Моля, отговорете с малко подробна информация и ние ще се опитаме да ви помогнем да се измъкнете по някакъв начин от тази ситуация, в която се оказахте „в капан". Ще чакаме тук за вашия отговор.
Hello. Believe me that it makes me really sad whenever a player is asking for some kind of help from a casino and there is no answer at all 😕. Maybe if you try to describe the situation to everyone, provide some more details here on forum, there will be some help offered to you, so you don't need to go thru this all alone. Do you get me? 🙏
You are saying: "I haven't had a winning bid calculated for 3 months." May I ask if you've had some kind of problem with the games, maybe, some technical issues? 🤔 Was it a problem with a withdrawal, perhaps? Please reply with some detailed information and we will ty to help you to get out, somehow, from this situation you found yourself "trapped" in. Will wait here for your answer.
Направих общо 2 залога. Единият спечели и беше уреден. Вторият спечели и е в неуредена територия от 3 месеца. Какво друго заключение може да има едно фалшиво казино? Можете да изпратите имейл до казиното от различни адреси за всякакви въпроси. Никой няма да ти отговори. Това е фалшиво казино, измамен сайт, маскиран като казино.
I made 2 bets in total. One won and was settled. The second one won and is in unsettled territory for 3 months. What other conclusion could a fake casino have? You can email the casino from different addresses for any question. Nobody will answer you. This is a fake casino, a fraudulent site disguised as a casino.
Я сделал 2 ставки всего. Одна выиграла и ее рассчитали. Вторая выиграла и находится 3 месяца в нерассчитанных. Какой еще вывод может быть у фейк казино? Можете написать казино по электронной почте с разных адресов по любому вопросу. Вам никто не ответит. Это казино- фейк, мошеннический сайт под видом казино.
Имам същите проблеми. Имам 289 € и те не завършват проверката ми. Моите документи са в чакащ статус и чакат преглед от оператор... Никой не отговаря на имейлите ми и чатът на живо не работи. Всичките ми заявки за теглене са анулирани, защото.... Трябва да изпратя личната си карта, паспорта или шофьорската си книжка. Както можете да видите. Екранна снимка на атака, която изпратих по-горе преди 2 седмици. Ще пусна жалба тук, но съм сигурен, че съм загубил парите си
I have the same problems. I have 289€ and they do not finish my verification. My docs are in pending status and waiting for review from operator... Nobody answers to my mails and livechat doesn't work. All my withdrawal requests canceled because.... I have to sent my ID Card or Passport or driver licence. As you can see to. Attack screenshot i sent all above before 2 weeks. I will open a complaint here but i am sure that i lost my money
Това е фалшиво казино. От 3 месеца не отговарят на имейлите ми. Предлагам администрацията на Casino Guru да се свърже с това казино. Това казино трябва да бъде включено в черния списък.
This is a fake casino. They haven't responded to my emails for 3 months. I suggest that the administration of Casino Guru contact this casino themselves. This casino needs to be blacklisted.
Это фейк казино. Мне 3 месяца не отвечают на письма. Предлагаю администрацию Казино Гуру самим обратиться в данное казино. Данное казино необходимо занести в черный список.
Черен списък с фалшиви казина.
Blacklist fake casinos.
Заносите фейк казино в черный список.
Здравейте. Виждам, че сте подали жалба, което беше много мъдро. Мога да ви уверя, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Може да отнеме малко повече време с много оплаквания в въпроса. Просто казвам, че като гледам броя на жалбите, с които нашият екип трябва да се справя всеки ден, така че можете да се подготвите за подобен тип ситуации. Мога ли да попитам защо не подадохте жалбата по-рано? Чакахте повече от 3 месеца, както казахте 🤔. Какво Ви помогна да вземете това решение?
Hello. I can see that you have submitted a complaint, which was a very wise thing to do. I can assure you that our team will do their best to get it solved. It could take a little bit longer with many complaint in the que. I am just saying that when looking at the numbers of complaints our team has to deal every day, so you can prepare yourself for that kind of situation. May I ask why haven't you submitted the complaint earlier? You were waiting over 3 months, as you said 🤔. What helped you to make this decision?
Мога да разбера причината, поради която бихте искали да направим това, но ние просто не го правим, защото поддържането на списък с казина в черния списък всъщност не дава на никого по-подробна информация, искаме всичко да е видимо за всички с всички подробности .
I can understand the reason you would like us to do that, but we simply don't, because keeping a list of casinos on the blacklist does not really give anyone more detailed information, we want everything to be visible to everyone with all the details.
През цялото това време се опитвах да се свържа с казиното. Те не отговарят чрез чат или имейл. Изобщо не отговарят. Всички букви отиват в празнота.
All this time I tried to contact the casino. They don't respond via chat or email. They don't answer at all. All letters go into emptiness.
Все это время я пытался связаться с казино. Они не отвечают ни в чате, ни по почте. Вообще не отвечают. Все письма уходят в пустоту.
Мога ли само да попитам, моля, защо не сте преминали през процеса на проверка? Защото ти каза, че са минали повече от 3 месеца. Казиното помоли ли ви да се верифицирате? Това първият ви опит за теглене ли е? Правилно ли го разбирам 🤔?
May I just ask, please, hove come you didn't go thru the verification process? Because you said it's been over 3 months. Has the casino asked you to verify yourself? Is this your first attempt of a withdrawal? Do I understand it correctly 🤔?
Казиното не иска абсолютно нищо, просто не отговаря никъде. 3 месеца не могат да изчислят печалбите, които искам да изтегля. Това е казино фантом. Още веднъж казвам, че няма връзка с тях. Изобщо.
The casino doesn’t ask for anything at all, it just doesn’t respond anywhere. For 3 months they cannot calculate the winnings that I want to withdraw. This is a phantom casino. Once again I say there is no connection with them. At all.
Казино вообще ничего не просит, оно просто не отвечает нигде. 3 месяца они не могут рассчитать выигрыш, который я хочу вывести. Это казино- фантом. Еще раз говорю с ними нет никакой связи. Вообще.
Така че определено не е правилният подход от казиното, тъй като продължава вече 3 месеца, което за мен е изключително дълго време. Фактът, че не отговарят дълго време също е неприятен и се чудя докъде ще стигнете с вашата ситуация и дали нашият екип ще успее да се свърже с казиното.
Все още няма да изпреварвам и ще видим докъде ще стигне това. Изглежда, че засега ще трябва да почакаме. 🤔
So it's definitely not the right approach from the casino since it's been going on for 3 months, which is an extremely long time for me. The fact that they are not responding for a long time is also unpleasant and I wonder where you will be able to get to with your situation and if our team will be able to get in touch with the casino.
I won't get ahead of myself just yet and we'll see where this goes. Looks like we'll just have to wait for now. 🤔
Сигурен съм, че и на вашия екип няма да отговорят. Изобщо няма да отговорят на никого. Това е фалшив сайт за казино.
I'm sure they won't answer your team either. They won't answer anyone at all. This is a fake casino site.
Я уверен что вашей команде они не ответят тоже. Они вообще никому не ответят. Это фейк сайт казино.
Хм, досега има една отворена жалба освен вашата и досега не сме имали други жалби срещу казиното, така че не знаем как се справя и дали ще отговори или не.
Мисля обаче, че ще разберем и бих искал твърдо да вярвам, че нашият екип ще успее да се свърже с тях и да разбере защо се е стигнало до вашата ситуация.
Разбира се, ако случайно разберете нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.
Hm, so far there is one complaint open besides yours, and so far we haven't had any other complaints against the casino, so we don't know how it's doing and whether or not it will respond.
However, I think we will find out and I would like to firmly believe that our team will be able to get in touch with them and find out why your situation has arisen.
Of course, if you happen to find out something new, don't hesitate to let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.