ФорумКазинаCirusbet Casino - обща дискусия

Cirusbet Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от djak1987
|
7495 преглеждания 66 отговора |
|
1 2...4
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cirusbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Това не е казино, а измамен сайт, маскиран като казино. От три месеца никой не отговаря на имейл или чат. Това са измамници и измамници.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, че се чувстваш така и се оказваш в тази неприятна ситуация. Бихте ли опитали да опишете проблема малко по-подробно, така че всеки да може да разбере по-добре какво точно се случва и да ви помогне, ако е възможно? Имате ли чакащо теглене, може би?

Очаквам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще посъветвам всеки да не се регистрира тук. Това е фалшив сайт. Опитайте да им изпратите имейл. Те не отговарят на никакви съобщения, нито по имейл, нито по чат. Това е фалшив сайт без никаква техническа поддръжка. От 3 месеца не съм изчислявал печеливша оферта. Изобщо никой никъде не отговаря. Сайтът и казиното са напълно фалшиви и не се поддържат от никого.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уебсайтът на казиното е напълно фалшив. Няма техническа поддръжка или обратна връзка. Просто депозирате пари и казиното ще ги открадне. Няма да има отговор на нито едно писмо.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Здравейте. Повярвайте ми, че наистина ме натъжава, когато играч поиска някаква помощ от казино и изобщо няма отговор 😕. Може би, ако се опитате да опишете ситуацията на всички, да предоставите повече подробности тук във форума, ще ви бъде предложена някаква помощ, така че не е нужно да преминавате през това сам. Разбираш ли ме? 🙏

Вие казвате: „Не съм имал изчислена печеливша оферта от 3 месеца." Мога ли да попитам дали сте имали някакъв проблем с игрите, може би някакви технически проблеми? 🤔 Възможно ли е било проблем с теглене? Моля, отговорете с малко подробна информация и ние ще се опитаме да ви помогнем да се измъкнете по някакъв начин от тази ситуация, в която се оказахте „в капан". Ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Направих общо 2 залога. Единият спечели и беше уреден. Вторият спечели и е в неуредена територия от 3 месеца. Какво друго заключение може да има едно фалшиво казино? Можете да изпратите имейл до казиното от различни адреси за всякакви въпроси. Никой няма да ти отговори. Това е фалшиво казино, измамен сайт, маскиран като казино.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

filefilefile

Имам същите проблеми. Имам 289 € и те не завършват проверката ми. Моите документи са в чакащ статус и чакат преглед от оператор... Никой не отговаря на имейлите ми и чатът на живо не работи. Всичките ми заявки за теглене са анулирани, защото.... Трябва да изпратя личната си карта, паспорта или шофьорската си книжка. Както можете да видите. Екранна снимка на атака, която изпратих по-горе преди 2 седмици. Ще пусна жалба тук, но съм сигурен, че съм загубил парите си

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
aofsampali
преди 10 месеца

Това е фалшиво казино. От 3 месеца не отговарят на имейлите ми. Предлагам администрацията на Casino Guru да се свърже с това казино. Това казино трябва да бъде включено в черния списък.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Черен списък с фалшиви казина.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Съгласен съм, надявам се да го направят

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всички да изтрият акаунта ви

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Здравейте. Виждам, че сте подали жалба, което беше много мъдро. Мога да ви уверя, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Може да отнеме малко повече време с много оплаквания в въпроса. Просто казвам, че като гледам броя на жалбите, с които нашият екип трябва да се справя всеки ден, така че можете да се подготвите за подобен тип ситуации. Мога ли да попитам защо не подадохте жалбата по-рано? Чакахте повече от 3 месеца, както казахте 🤔. Какво Ви помогна да вземете това решение?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Черен списък с фалшиви казина.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мога да разбера причината, поради която бихте искали да направим това, но ние просто не го правим, защото поддържането на списък с казина в черния списък всъщност не дава на никого по-подробна информация, искаме всичко да е видимо за всички с всички подробности .

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

През цялото това време се опитвах да се свържа с казиното. Те не отговарят чрез чат или имейл. Изобщо не отговарят. Всички букви отиват в празнота.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Мога ли само да попитам, моля, защо не сте преминали през процеса на проверка? Защото ти каза, че са минали повече от 3 месеца. Казиното помоли ли ви да се верифицирате? Това първият ви опит за теглене ли е? Правилно ли го разбирам 🤔?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казиното не иска абсолютно нищо, просто не отговаря никъде. 3 месеца не могат да изчислят печалбите, които искам да изтегля. Това е казино фантом. Още веднъж казвам, че няма връзка с тях. Изобщо.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Така че определено не е правилният подход от казиното, тъй като продължава вече 3 месеца, което за мен е изключително дълго време. Фактът, че не отговарят дълго време също е неприятен и се чудя докъде ще стигнете с вашата ситуация и дали нашият екип ще успее да се свърже с казиното.

Все още няма да изпреварвам и ще видим докъде ще стигне това. Изглежда, че засега ще трябва да почакаме. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сигурен съм, че и на вашия екип няма да отговорят. Изобщо няма да отговорят на никого. Това е фалшив сайт за казино.

Автоматичен превод:
djak1987
преди 10 месеца

Хм, досега има една отворена жалба освен вашата и досега не сме имали други жалби срещу казиното, така че не знаем как се справя и дали ще отговори или не.

Мисля обаче, че ще разберем и бих искал твърдо да вярвам, че нашият екип ще успее да се свърже с тях и да разбере защо се е стигнало до вашата ситуация.

Разбира се, ако случайно разберете нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини