Благодаря ти! Въпреки това, което може би си мислите, аз само се опитвах да изключа най-често срещаните "проблеми", причиняващи забавяне.
Все още съм напълно сигурен, че всичките ви опити за теглене ще бъдат отхвърлени, докато акаунтът ви не бъде потвърден, но не съм казал, че пълното ви игнориране е оправдано. Не е.
Винаги казвам, че казиното трябва да е готово да подкрепя, съветва и насочва играчите безопасно през процеса на KYC – поне. Което тук изглежда голям провал.
Оценявам, че сега всички знаем повече благодарение на вас, защото това дава нов поглед върху това казино. Бих искал да знаете, че освен ако жалбата не е приключена, нищо не е очевидно за Casino Guru. Докато не бъде доказано безспорно.
Този форум е нещо като мост, където публикациите текат с по-голяма скорост, давайки пространство на играчите да разкрият подробности и мисли, но само точният резултат от жалбата оказва влияние върху индекса за безопасност на казиното. Форумът е просто пространство за дебати, източник на информация извън нашия обсег, но все още безценен за общността.
Надявам се просто да не прозвучи като бърборене. 🙂
Освен това нямам търпение да видя напредъка на жалбата; актуализацията трябва да дойде скоро.
Thank you! Despite what you might think, I was only trying to exclude the most common"issues" causing a delay.
I'm still quite sure all your withdrawal attempts will be rejected until your account is verified, but I didn't say ignoring you completely was justifiable. It's not.
I always say that the casino should be ready to support, advise, and guide players safely through the KYC process - at least. Which seems to be a great failure here.
I appreciate that we all now know more thanks to you because it gives a new perspective on this casino. I'd like you to know that unless the complaint is closed, nothing is obvious to Casino Guru. Until it is undeniably proven.
This forum is kind of a bridge where posts flow at greater speed, giving players space to reveal details and thoughts, but only the precise outcome of the complaint has an impact on the casino's safety index. The forum is merely a space for debates, a source of information outside our reach yet still invaluable for the community.
I hope it just doesn't sound like a twaddle. 🙂
Also, I'm eager to see the complaint's progress; the update should come soon.
Автоматичен превод: