НачалоФорумКазинаChipstars Casino - обща дискусия

Chipstars Casino - обща дискусия (страница 19)

 от bojan851
|
70 087 преглеждания 374 отговора |
|
1...18 19
Camoranesi

нашият брат все още е в гневна кореспонденция с казиното... дайте им урок 😉 😀

Автоматичен превод:

Здравейте отново, скъпи Каморанези

Наблюдаваме вашите отзиви и е важно да отбележим, че както нашият екип, така и представителите на форума са направили няколко опита да поискат вашето потребителско име, за да разрешат директно вашите проблеми. За съжаление не получихме отговор, което повдига въпроси относно автентичността на описаното преживяване. Искрено искаме да помогнем при всякакви истински проблеми и без допълнителна информация е предизвикателство да предоставим конкретната поддръжка, от която може да се нуждаете.

По отношение на споменатите теми, като прегледи, справедливост на RTP и изплащания, моля, знайте, че ние се придържаме стриктно към индустриалните стандарти и разпоредби. Освен това отзивите са ценни за нас; ние нито търсим фалшиви прегледи, нито участваме в подвеждащи практики. Насърчаваме истинските играчи да споделят своите истински преживявания на нашата платформа.

Нашите процедури за изплащане са предназначени да гарантират сигурност и съответствие с разпоредбите. Въпреки че закъсненията в изплащанията са необичайни, ние сме посветени на разрешаването на подобни проблеми бързо.

Екипът на Chipstars

Автоматичен превод:

Може ли казиното да ни каже кой е отговорен за определянето на справедливостта на RTP?

Автоматичен превод:

Наистина се наслаждавам на играта Sugar Rush в казино Chipstars! Живите визуални ефекти и вълнуващата игра поддържат нещата живи, а шансът за големи печалби превръща всяко завъртане във вълнуващо изживяване. Силно го препоръчвам на всеки, който търси вълнуваща и възнаграждаваща игра!

Автоматичен превод:

Вие, сър, все едно сте били в киносалон и сте просто възхитени от дизайна и игрите. Имали ли сте тегления наскоро?

Автоматичен превод:

Може ли казиното да ни каже кой е отговорен за определянето на справедливостта на RTP?

Автоматичен превод:

Казиното мълчи по тази тема???

Автоматичен превод:

След като прочетох някои от преживяванията в тази дискусионна тема, мисля, че е време да обсъдя текущия си опит с първото и скорошното ми оттегляне.


Регистрирах се в Chipstars в края на 2023 г., за да залагам на NBA в техния спортен тотализатор. Оттогава съм депозирал приблизително $7300USD в 5 депозита. Започнах да залагам отново в NBA в края на 2024 г. и през януари тази година (2025 г.) най-накрая имах печеливша серия и реших да изтегля малко над половината от баланса си ~$5800USD. Направих това теглене на 24 януари. На този етап не бях верифицирал акаунта си, така че те ме подканиха да го верифицирам и подадох всичките си документи и акаунтът ми беше верифициран, страхотно! На 31 януари получих имейл, който ме информира, че тегленето ми се обработва в рамките на следващите 24 часа, перфектно! Но нищо не дойде след 3 дни, така че им изпратих последващ имейл, за да се уверя, че всичко е наред. Тогава друг представител ме моли да се проверя още повече с още по-чувствителна информация. В този момент съм малко разочарован и разочарован, защото току-що ми казаха, че акаунтът ми е потвърден И тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа. Въпреки това изпратих всичко на 6 февруари. Сега е 17 февруари и все още не съм получил никакво съобщение.


Тъй като мина много време, съмненията ми се прокраднаха, така че реших да прочета този форум и изглежда, че това е често срещано явление за играчите на този сайт. Сега разбирам, че може да има забавяния, но забавянията от 3 до 4 седмици за тегления започват да попадат в категорията неразумни. Ще продължа да актуализирам този форум за това как се развива тази ситуация, така че другите да могат да разберат в какво се забъркват с този сайт. Ако проблемът ми не бъде решен през следващите няколко дни, ще подам жалба до казино гуру.






Автоматичен превод:
DameDolla

Най-важното е да не отменяте заявката си за теглене сами. Това им е целта. Това казино е много опасно!!!

Автоматичен превод:

След като прочетох някои от преживяванията в тази дискусионна тема, мисля, че е време да обсъдя текущия си опит с първото и скорошното ми оттегляне.


Регистрирах се в Chipstars в края на 2023 г., за да залагам на NBA в техния спортен тотализатор. Оттогава съм депозирал приблизително $7300USD в 5 депозита. Започнах да залагам отново в NBA в края на 2024 г. и през януари тази година (2025 г.) най-накрая имах печеливша серия и реших да изтегля малко над половината от баланса си ~$5800USD. Направих това теглене на 24 януари. На този етап не бях верифицирал акаунта си, така че те ме подканиха да го верифицирам и подадох всичките си документи и акаунтът ми беше верифициран, страхотно! На 31 януари получих имейл, който ме информира, че тегленето ми се обработва в рамките на следващите 24 часа, перфектно! Но нищо не дойде след 3 дни, така че им изпратих последващ имейл, за да се уверя, че всичко е наред. Тогава друг представител ме моли да се проверя още повече с още по-чувствителна информация. В този момент съм малко разочарован и разочарован, защото току-що ми казаха, че акаунтът ми е потвърден И тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа. Въпреки това изпратих всичко на 6 февруари. Сега е 17 февруари и все още не съм получил никакво съобщение.


Тъй като мина много време, съмненията ми се прокраднаха, така че реших да прочета този форум и изглежда, че това е често срещано явление за играчите на този сайт. Сега разбирам, че може да има забавяния, но забавянията от 3 до 4 седмици за тегления започват да попадат в категорията неразумни. Ще продължа да актуализирам този форум за това как се развива тази ситуация, така че другите да могат да разберат в какво се забъркват с този сайт. Ако проблемът ми не бъде решен през следващите няколко дни, ще подам жалба до казино гуру.






Автоматичен превод:

здравей

Искам само да кажа, че когато се намесят спортни залагания, не смятам този форум или рейтингите за безопасност за най-доброто решение. Целият този уебсайт е изключително посветен само на преглед на казина. Възможно е да има много причини, включени в допълнителната проверка и ако някоя от тях е свързана с дейности по спортни залагания, ние няма да можем да приемем вашата жалба.

Автоматичен превод:

Здравей Радка,

Оценявайте отговора. Малко съм объркан защо спортните залагания са проблем? Казино Chipstar, на началната целева страница има „Спортни залагания" като едно от основните им предложения? Разбирам, че този сайт прави преглед на казината, но ако дадено казино предлага спортни залагания като една от основните си оферти, тогава то е част от казиното?

Разбирам също, че понякога сайтовете имат спортни залагания на трети страни, но в крайна сметка изплащанията се администрират от хостинг сайта? Казиното трябва да поеме отговорност и ако техният партньор за спортни залагания е проблемът, те трябва да бъдат обезкуражени да продължат да работят с тях.

Edited
Автоматичен превод:
DameDolla

Това е проблем най-вече защото не се фокусираме върху тази област. Това означава, че нямаме експерти в това, които да ви помогнат, също така нашите отзиви споменават може би спортни залагания, но само като второстепенна част и следователно играчите, които искат да залагат на спорт, могат да го направят в казиното. Както и да е, засега не решаваме нищо повече и не можем да разрешим такива случаи.

Така че, въпреки че разбирам за какво говорите и разбирам логиката ви, нищо не можем да направим от наша страна.

съжалявам 😕

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,

Благодаря ви за уточнението. Познавате ли някой, който може да ми помогне? Все още не съм получил никаква комуникация от официалния екип и VIP контактът, който имам, продължава да ми казва, че трябва да бъда търпелив и ще има актуализация.

Разбирам, че може да няма специалисти в отдела за спортни залагания, но мисля, че трябва да помислите за актуализиране на индекса за безопасност, за да отчетете доставчиците трети страни, които казиното предлага.

Например, ако в магазин се продава риба и клиент получи хранително отравяне. Магазинът очевидно може да обвинява доставчиците си, но има и задължение за магазина да гарантира, че доставките са с добро качество. Клиентът не се интересува от доставчика, магазинът, който го е продал директно на клиента, трябва да поеме отговорност.

Дано това има смисъл.

Бихте ли били благодарни също така, ако представител на Chipstars се намеси, за да съобщи вътрешното функциониране на тяхното партньорство с този доставчик на спортни залагания?

благодаря



Автоматичен превод:
DameDolla

Бих се опитал да намеря публикация, написана от казино в тази тема, и да използвам бутона „отговор", за да им разкажа за вашата ситуация. Ще бъда уведомен и се надявам да ми отговорят. Това е единият вариант.

Бих се опитал също да препоръчам някои връзки, където биха могли да разгледат вашия случай.

Можете да ги намерите тук:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Все още не се сещам за повече, но ако попадна на нещо, което може да ви помогне, със сигурност ще ви уведомя.


Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря Джаро,

Ще напиша преглед на моя опит във всички платформи. Започнах с един на този сайт и ще продължа да го правя на всички тези. Ще бъдем много благодарни, ако вие и вашият екип можете да обсъдите начин да предупредите другите, че страната на спортните залагания на Chipstars не се счита за вашия индекс за безопасност. Лично аз смятам, че те трябва да носят отговорност за това, но напълно разбират, ако не отговаря на вашата рамка. Това просто създава лош прецедент за други сайтове, ако могат просто да се скрият зад идеята, че спортните залагания са „изнесени" и това не е техен проблем.


Автоматичен превод:
DameDolla

Да, разбирам какво имате предвид, бих казал, че най-хубавото е, когато играчите пишат във форума за своите преживявания и по този начин уведомяват и другите как е в казиното. Винаги напомням на играчите, че ние не вземаме под внимание спортните залози и е важно да помнят това. Спортните залагания се споменават само минимално в нашия преглед и това е, когато търсите казина, които също имат този раздел, ако не обичате да играете на ротативки и т.н.

Но може би някой ден ще стигнем до факта, че ще се занимаваме и със спортни залагания.

Благодаря, че разбрахте как работи.

Автоматичен превод:

Имам някои актуализации по отношение на моя опит с Chipstars.

След като написах няколко отрицателни отзива на сайтове като TrustPilot и някои от сайтовете, които Джаро беше подготвил (благодаря на Джаро), най-накрая получих отговор от поддръжката на 28 февруари. Не съм сигурен дали съвпадението или прегледите са ги накарали да предприемат действия.

Бих искал също така да отбележа, че рецензията ми за Casino Guru беше отхвърлена, защото „се фокусира твърде много върху спортните залагания", което според мен е напълно неразумно. Не разбирам защо изглежда, че има заговор за цензуриране на всяко негативно преживяване по отношение на Chipstars, когато става въпрос за техните спортни залагания. В крайна сметка на този етап не става въпрос за спортни залагания, а за това, че сайтът не изплаща теглене, така че ако Casino Guru Mods можеше да оцени това и да одобри моя преглед, това би било невероятно!

Въпреки това ще продължа тук, сега ми искат нотариално заверен документ за самоличност, което ми се иска за първи път в живота. Имах KYC поне 20 пъти с глобални институции и нито веднъж не ми беше поискано това. Най-общо казано, паспорт с подкрепящ документ би бил достатъчен. Освен това те вече противоречат на собствените си Условия. Нотариално заверена проверка на самоличността се изисква само когато тегленето е повече от $20 000USD (можете да намерите тази информация в техния раздел „Акаунти и изплащания").

По същество им казах, че нотариално заверен документ за самоличност е изключително неразумно искане и че не ми е удобно да им го изпращам, особено тъй като увеличава шанса за извършена срещу мен измама със самоличност. Вече предоставих шофьорската си книжка, паспорта, сметката за комунални услуги и отговорих на въпроси относно източника на богатство.

Ще изчакам отново да чуя от тях и ще продължа да актуализирам опита си. Ако има други хора, които изпитват същите затруднения, моля, изпратете съобщение. Важно е да разгласим непрофесионалните компании и да извикаме това поведение.

Автоматичен превод:
DameDolla

Радвам се, че има някаква тяга и си успял да продължиш поне малко напред. Според това, което пишеш, изпрати ли и на казиното нотариално заверен документ или не искаш да влизаш в него? Питам главно, защото това може да постави целия случай на лед, тъй като не можете да изтеглите без проверка.

Що се отнася до потребителските прегледи, ако целта е в спортните залагания, ние не приемаме потребителските отзиви като оплаквания, така че не приемаме потребителски отзиви, за да го направим честни. Ако описвате други неща, които са негативни за вас в това казино и целта не е спортни залагания, тогава нямам проблем да го одобря.

Все пак се надявам това да се разреши и ще се радвам, ако продължите да ни държите в течение, както и играчите. 🙂

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,

Извинете за късния отговор, бях ужасно зает тази седмица. Не съм изпратил нотариално заверен документ, тъй като те не успяха многократно да ми предоставят достатъчна причина защо трябва да се противопоставят на собствените си условия за изплащане по сметката и да поискат повече от ниво 1 на самоличност. Потърсих правен съвет и те ми предложиха да не го изпращам, тъй като ще ме изложи на допълнителен риск от измама със самоличност. Бях само изключително сътрудничещ с тях. Фактът, че съм депозирал и често залагам с този сайт от 2023 г. насам, прави това още по-разочароващо, защото никога не са били необходими нотариално заверени документи, когато съм депозирал близо 10KUSD (в множество депозити).

Що се отнася до моя преглед, наистина споменавам спортните залагания, тъй като това беше основната ми форма на хазарт в сайта, но основният проблем е проблемът с тегленето, който според мен е пряко свързан с казино гуруто. Така че, ако можете да прегледате моя преглед и да видите дали можем да го одобрим, това ще бъде много оценено. Мога ли да премахна елементите за спортни залагания и да съсредоточа прегледа върху моя опит за теглене?

Автоматичен превод:
DameDolla

здравейте

Мога ли първо да попитам дали някой от сайтовете, предложени от Jaro, ви е помогнал?

За съжаление, тъй като нямаме отдел, занимаващ се със спортни залагания, нямаме никакъв опит в тази област. Следователно, също когато става въпрос за вашия потребителски преглед, въпреки че, както казахте, става дума за теглене, ние не можем да знаем какво точно се е случило там, тъй като вашите печалби са натрупани точно от спорт. И затова не одобрихме вашия потребителски преглед, защото не можеше да бъде честно за казиното, въпреки че от ваша страна това е съвсем различна история и аз го разбирам.

Надявам се, че всичко ще завърши по възможно най-положителния начин за вас и ще изчакате нов ъпдейт.

Автоматичен превод:

В момента нито един от сайтовете не е достигнал, но мисля, че обществената осведоменост за това как Chipstars се справя с тегленето (непрофесионално) е важна за другите потребители.

След дълго назад и четвърто по отношение на това защо изпращането на нотариално заверен документ за самоличност е неразумно, те сега се отказаха и се обърнаха към източник на богатство и средства (което винаги щеше да бъде следващият им ход, ако предоставих нотариално заверен документ за самоличност). Така че сега е пределно ясно, че това вече не е свързано с изпълнението на техните регулаторни задължения, а по-скоро начин да забавя или по-вероятно да не изплащам изцяло салдото по моя акаунт.

Сега те искат 3-месечна пълна история на транзакциите на моето банково извлечение, доказателство за моя бизнес собственост, включително сертификат за регистрация на бизнес и акционерно споразумение, данъчни декларации и доказателство за крипто депозити и обменни извлечения.

Това е буквално най-нелепото искане, което някога са ми задавали. Проверих се в международен план за по-важни въпроси, като откриване на международна банкова сметка, и това изискваше по-малко документи за това.

Получих също правен съвет по този въпрос и като се има предвид, че те са по същество нерегулиран сайт, трябва да спра да предоставям повече документация предвид риска от измама със самоличност.


Сумата за теглене е $5,500USD. Това е като капка в морето за повечето сайтове за онлайн хазарт и аз съм изтеглил много повече както от нерегулирани, така и от регулирани сайтове за много по-малко документация.

Поддържам комуникация с Curacao Gaming Board по отношение на правилата за теглене на Chipstars и ще продължа да актуализирам тази тема.

Още веднъж умолявам персонала на Casino Guru, че въпреки че основната ми дейност в сайта беше чрез спортни залагания, това НЕ е проблем със спортни залагания, това е проблем с теглене, пряко свързан с Chipstars the Casino. Депозирах приблизително $7400 от 2023 г. и се опитвам да изтегля $5500. Това трябва да се има предвид в индекса за безопасност, тъй като тегленията се обработват от Chipstars Casino, а не от някой друг.

Автоматичен превод:
DameDolla

За съжаление, ние не можем да се намесим във вашия случай, дори ако това е проблем с теглене.

Моля, разберете, че вашите печалби са натрупани от спортни залагания и ние няма да можем да проучим този въпрос, за да видим и знаем, че всичко е било според условията на спортните залагания.

Нямаше да имаме представа, за да го кажем направо.

Ето защо не сме в състояние да обработим оплаквания, свързани със спорта.

Наистина съжаляваме, че не можем да ви бъдем полезни тук, но със сигурност се надяваме на най-добрия резултат за вас.

Автоматичен превод:
1...18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини