ФорумКазинаChachaBet Casino - обща дискусия

ChachaBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 месец от Ogb020
|
1176 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Amkamk
преди 3 седмици

Въпреки че индексът на безопасност на това казино не изглежда много добър, нека им дадем шанс и да изчакаме резултата от вашата жалба.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

И двамата знаем, че те не решават проблема ми, дори мисля, че ще ме игнорират и в тази платформа и в жалбата. Те нямат срам и не са справедливи.

на trustpilot те казват на играчите, че са честно казино, но няма начин! Най-големите измамници. 7 седмици чаках отговор и парите си, но нищо не получих!!

Автоматичен превод:
Amkamk
преди 3 седмици

Бих казал, че доверието на TrustPilot или други предплатени услуги, фокусирани върху обратната връзка, е нож с две остриета. Нашият екип, например, се състои от четирима отдадени членове, които се опитват да одобряват само смислени и надеждни отзиви. Това сама по себе си е невероятно сложна задача. Сега си представете какво е чувството, когато получите оферта по имейл за най-добрите отзиви на Trust Pilot на 100% приемлива цена. Вярвам, че времената, в които беше достатъчен само един източник на информация, приключиха. Днес човек трябва да прекарва часове в сърфиране, за да се окаже объркан от несъответствието на съответната информация. Изглежда зле. съгласен съм с теб

От друга страна, казиното ще получи поле за доказване на своята гледна точка. Да се надяваме, че някой от казиното ще откликне на тази възможност.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

И така, получих първото си теглене след 2 дни от заявката и беше 500 евро от chachabet, така че беше добре и им се доверих повече и депозирах малко повече пари, с които да залагам. Сега спечелих повече и поисках теглене преди 5 дни, но все още не съм го получил. Когато се свързах с VIP мениджъра, те казаха, че не са получили някои от моите депозити в банковата си сметка и мина повече от седмица, откакто им изпратих тези конкретни депозити, а също така изпратих доказателството за всички депозити, които изпратих, че те бяха прехвърлени от акаунта ми моментално. Това случвало ли се е и с други хора? Това нормално ли е или просто се оправдават? Все още се надявам, че ще го изпратят, така че ще актуализирам прегледа си, ако го получа.

Автоматичен превод:
monish
преди 3 седмици

Казвам го всеки ден, тези момчета са измамници, чакам над 4000 евро за 7 седмици

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

И така, получих първото си теглене след 2 дни от заявката и беше 500 евро от chachabet, така че беше добре и им се доверих повече и депозирах малко повече пари, с които да залагам. Сега спечелих повече и поисках теглене преди 5 дни, но все още не съм го получил. Когато се свързах с VIP мениджъра, те казаха, че не са получили някои от моите депозити в банковата си сметка и мина повече от седмица, откакто им изпратих тези конкретни депозити, а също така изпратих доказателството за всички депозити, които изпратих, че те бяха прехвърлени от акаунта ми моментално. Това случвало ли се е и с други хора? Това нормално ли е или просто се оправдават? Все още се надявам, че ще го изпратят, така че ще актуализирам прегледа си, ако го получа.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Предполагам, че това звучи като проблем с вашия доставчик на плащания.

Проверихте ли директно в банката?

Опитайте се да го направите и се надяваме, че те ще успеят да разрешат проблема.

Моля, изпратете новини относно това.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казвам го всеки ден, тези момчета са измамници, чакам над 4000 евро за 7 седмици

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, във вашата жалба виждам, че може би трябва да има някаква грешка, направена с вашия имейл адрес. нали

Надявам се скоро да се разреши.🤞

Ще изчакаме някакво движение по вашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Свързах се с банката в същия ден, когато направих тази публикация, и те казаха, че тези конкретни транзакции са завършени незабавно от тяхна страна. Изпратих имейл на VIP мениджъра с доказателството и те казаха, че ще се свържат с финансовия си екип и ще ме уведомят, изминаха 3 дни, но все още няма актуализации. 11 дни от тези транзакции и 8 дни от моята заявка за теглене. Когато ги попитам за актуализации, те просто казват, че няма друга опция, освен да чакат. Ще се свържа отново с тях, за да видя дали има актуализации от тях.

Автоматичен превод:
monish
преди 3 седмици

Направете го, моля, и ни уведомете, ако научите новини. Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Вчера ги помолих за актуализация и вместо да отговорят на доказателството, което им изпратих, че парите са дебитирани от банковата ми сметка, те просто отново казаха същото, че все още не са получили депозитите ми, така че не могат да потвърдят тегленето ми. Те ми казаха в началото на този проблем, че ако се забележи, че депозитът ми е на път, те ще го кредитират в акаунта ми, за да мога да играя с кредита. Затова ги помолих да ми изпратят доказателство, че транзакцията е в ход, защото може да правят това, за да не ми дадат сумата, която спечелих с тези депозирани пари. Депозитът беше 170 евро и спечелих 2500 с него и поисках да изтегля 600. Чувствам, че това са само извинения и забавяния, те винаги приключват разговора с едно и също извинение „Ще се свържа със съответния отдел, веднага щом получа отговор от тях, ще ви уведомя!" и след това никога не отговаряйте, докато не ги попитам за това и това е същото нещо отново и отново. Те казаха, че са поискали доказателства, така че сега ги чакам. Минаха 24 часа оттогава и ще продължа да актуализирам тук, ако има нещо ново от тях.

Автоматичен превод:
monish
преди 3 седмици

Ще чакаме актуализацията от вас, но ако видите, че наистина не върви никъде и само на кръгове, може би ще е добре да подадете жалба тук с нашия екип. Надяваме се, че ще могат да разследват въпроса.🤔

Просто ни уведомете за новини и след това решете какво да правите по-нататък.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Сега ще пусна жалба на вашия сайт срещу тях. Днес предоставих всички доказателства в света, които ме помолиха да предоставя за завършените споменати транзакции, и също така им дадох BULK кодовете, които получих от моята банка днес, за да докажа, че депозираните пари са достигнали до тях. Сега изведнъж, веднага след като им дадох доказателството, 170 EUROS, с които играх, за да спечеля 2500 EUROS, бяха възстановени в сметката ми без никакъв контекст или съобщение за това от Chachabet. Това беше направено, за да не се налага те да ми дават тегленето на парите, които спечелих, като играх на техния уебсайт. Нелепи измами.

Автоматичен превод:
monish
преди 2 седмици

Виждам, че става все по-сложно, така че сте постъпили правилно, като подадохте жалба тук.

Моля, отговорете на Томас и предоставете цялата информация, която трябва да знае, за да продължи напред.

Надяваме се, че скоро ще можем да се свържем с казиното и заедно да намерим най-доброто решение на този проблем.

Ще чакаме тук за всякакви актуализации и ще ви стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проблемът ми беше разрешен и казиното ми върна 170 евро, а след това ми даде и сумата от 1292 евро, която спечелих след 14 дни. Днес също получих още 900 евро теглене, за които кандидатствах преди 3 дни, бях напълно изгубил надежда, че ще получа парите, които спечелих, тъй като бях чел много негативни неща за chachabet, но наистина се зарадвах, когато получих това, което имах беше загубил надежда за. Просто исках да оценя казиното, тъй като всъщност получих всички тегления в крайна сметка. Също така благодаря на casinoguru за помощта, когато играчите се чувстват безпомощни и смятат, че казиното може да е несправедливо и да не им даде парите, Благодаря ви!

Автоматичен превод:
monish
преди 6 дни

Добре дошли сте, радваме се, когато играчи идват с добри новини като вас и могат да се насладят на парите си. Винаги се опитваме да помогнем по най-добрия начин и дори да не се получава винаги има много случаи като вашия. Така че отсега нататък се надявам да имате само по-добро изживяване.

Предполагам, че ако казиното се държи по този начин и имате повече тегления, ще продължите да играете тук, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Да, докато продължават да комуникират, да ми дават навременни тегления и като цяло да бъда честен, ще продължа да играя на сайта им

Автоматичен превод:
monish
преди 5 дни

Мисля, че това е доста добро обобщение и бих го видял по същия начин, ако бях на твое място.

Надявам се всичко да е наред и да продължите да си прекарвате добре в това казино.

Въпреки това, ако нещо се случи отново, ние ще сме тук, за да ви помогнем, ако е възможно.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини