Съжалявам, че не забелязах, че вече сте се опитали да подадете жалба преди. Моя грешка.
Както виждам, това е стар случай и нашият екип за оплаквания вече не е в състояние да го разследва. нали
За съжаление, когато става въпрос за такива случаи, не е възможно да получите цялата необходима информация от казиното, знаете.
Така че, надяваме се, че ако срещнете някакъв проблем следващия път, ще можем да ви помогнем.
И разбира се, по-добре е да избягвате всякакви, просто казвайки, нали знаете.
I'm sorry that I didn't notice you tried already to file a complaint before. My mistake.
As I can see, this is some old case, and our complaint team is not able to investigate it anymore. Right?
Unfortunately, when it comes to such cases, it is not possible to get all the needed information from the casino, you know.
So, hopefully, if you experience some issue next time, we'll be able to help.
And of course, it's better to avoid any, just saying, you know.
Автоматичен превод: