НачалоФорумКазинаChachaBet Casino - обща дискусия

ChachaBet Casino - обща дискусия (страница 4)

9 913 преглеждания 72 отговора |
преди 1 година
|
1...3 4
Добавете пост
Romi
преди 8 месеца

те са счупили множество t/c, както обяснявам в съобщението по-горе. са чакали 7 дни за решение, докато техният t/c казва в рамките на 2 дни. те също нарушиха лимита от 2500 евро на слотовете

Автоматичен превод:
Rickq
преди 8 месеца

Може би нашият екип за жалби би могъл да разгледа целия проблем, ако желаете, и се надяваме, че ще можем да ви помогнем.

Просто подайте жалба, като използвате тази връзка и обяснете добре ситуацията.

какво ще кажеш ще го пробваш ли

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Чакам жалбата да бъде одобрена

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

И за 4-ти път не го приемат без причина, нарушаването на t/c трябва да е жалба, нали?

Автоматичен превод:
Rickq
преди 8 месеца

Съжалявам, че не забелязах, че вече сте се опитали да подадете жалба преди. Моя грешка.

Както виждам, това е стар случай и нашият екип за оплаквания вече не е в състояние да го разследва. нали

За съжаление, когато става въпрос за такива случаи, не е възможно да получите цялата необходима информация от казиното, знаете.

Така че, надяваме се, че ако срещнете някакъв проблем следващия път, ще можем да ви помогнем.

И разбира се, по-добре е да избягвате всякакви, просто казвайки, нали знаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не е стар случай, а е от преди 2 седмици, изпращам само доказателство за стара снимка. Това казино не реагира на нищо, което казаха, че трябва да изчакам и след това напълно игнорира. Просто искам отговор с искане за възстановяване на сумата, ще реагира след 2 дни, сега е преди 15 дни

Автоматичен превод:
Rickq
преди 7 месеца

Тогава защо ще предоставяте някаква стара снимка?

Нашият екип за жалби отхвърли случая поради това, знаете ли.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Това беше просто доказателство за нарушение на t/ci само искам отговор от тях можете ли да помогнете с това?

Автоматичен превод:
Rickq
преди 7 месеца

Трябва да се свържете с нашия екип за оплаквания във връзка с това; не можем да ти помогнем тук във форума.

Може би се опитайте да отворите отново случая си и да обясните цялата ситуация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Направих го и те го забавиха отново, без да обясняват. Голяма помощ за вашия сайт!!!!

Автоматичен превод:
Rickq
преди 7 месеца

Разбирам, че е разочароващо. Моля, опишете въпроса възможно най-подробно всеки път, когато се обръщате към екипа за оплаквания. Мисля, че проблемът може да се дължи и на естеството на възстановяването, но не мога да кажа със сигурност.

Съжалявам, наистина не можем да помогнем с това тук във форума.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре, направих го отново

Автоматичен превод:
Rickq
преди 7 месеца

Моля, имайте предвид, че ако нашият екип по жалби не е в състояние да ви помогне с проблема, за съжаление ще отхвърли жалбата ви.

Ще се радваме, ако можем да помогнем на всички, но наистина не е възможно през цялото време, знаете.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, те са измами. Дори техният „мениджър на общността" е сом, хаха!

filefile

Автоматичен превод:
1...3 4

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини