ФорумКазинаChachaBet Casino - обща дискусия

ChachaBet Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Ogb020
|
2136 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ChachaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

vip отделът не го прави

отговор. Чатът на живо казва да се свържете с vip отдела, но изпратих над 100 имейла през последните 3 седмици и никой не отговори. Това е много лоша услуга…

Автоматичен превод:
Ogb020
преди 2 месеца

Това не звучи добре. Има ли нещо, с което бихме могли да помогнем?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да, може би можете да се свържете с казиното и да ги помолите да помогнат за решение

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Те ме игнорират напълно, имам нужда от помощ, за да се свържа с VIP отдела

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

можете ли да се свържете с тях?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

те сключват споразумение за споразумение с мен преди 5 седмици, но след това ме игнорират напълно и не ми възстановяват парите. Искам помощ от CasinoGuru или отговор от Казиното

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, OZoz и Ogb020 .

Виждам, че пишете от два акаунта, въпреки че сте едно и също лице. И вие подадохте ли жалбите си и това е една от причините да бъдат отхвърлени.

Вярвам, че нашият екип за жалби ви е обяснил, че не приемаме жалби относно лицензи за казино.

Съжалявам, че казиното не ви отговаря, но за съжаление не можем да направим много по въпроса. Надявам се, че скоро ще можете да разрешите проблема с тях.



Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

здравей роми,


няма проблем с лицензите. Чачабет игнорира

напълно за моето оттегляне. Друг проблем няма. Можете да ги попитате!! Те ме игнорират, за да изплатят тегленето ми. Вие като casinoguru можете да ми помогнете с това, както правите с другите играчи

Автоматичен превод:
OZoz
преди 2 месеца

Нашият екип за оплаквания вече ви обясни, че за съжаление във вашия случай не могат да направят нищо особено. прав ли съм

Понякога и ръцете ни са вързани и не можем да мръднем никъде.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Може би ще бъде полезно, ако ChaChabet може да отговори на тази публикация в тази дискусия

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ТОВА СА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗМАМНИЦИ В СВЕТА НА КАЗИНОТА!!! ИЗПРАЩАХ ЕЖЕДНЕВНИ ИМЕЙЛИ ДО ВИП ОТДЕЛ И ДНЕС В ЛАЙВЧАТА МИ КАЗВАТ, ЧЕ ИМЕЙЛЪТ МИ Е БЛОКИРАН!.


СЕГА ИМАМ БЛОКИРАН АКАУНТ И НЯМА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА И НЯМА КОНТАКТ. ТЕ ПРИЕМАТ ДА ВЪЗСТАНОВЯТ СУМАТА ПРЕДИ 6 седмици СЪС СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА СПОРАЗУМЕНИЕ, НО ТОВА, КОЕТО КАЗВАМ НЯМА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ, БЕЗ КОНТАКТ И БЛОКИРАН ИМЕЙЛ И АКАУНТ НА ИГРАЧ!!


@chachabet казино! Елате с решение възможно най-скоро!!!

Автоматичен превод:
OZoz
преди 2 месеца

Тук същият проблем.. те не изплащат тегленето ми наистина това са малки момчета...🤣

Автоматичен превод:
OZoz
преди 2 месеца

От моя гледна точка е доста очевидно, че казиното няма да ви отговори в тази тема, тъй като подобни ситуации никога не са се случвали досега. Чувствайте се свободни да проверите темата. Представителят на казиното не присъства, за да отговори на вашите публикации. Затова силно се опасявам, че вашите искания са напразни тук. Честно казано, същото може да се добави по отношение на нашата подкрепа по този въпрос.

съжалявам

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тук същият проблем.. те не изплащат тегленето ми наистина това са малки момчета...🤣

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,

може би можем поне да се опитаме да ви помогнем. Защо не ви е позволено да теглите от това казино, моля?

Дай повече информация и кой знае - може и да имаш щастлив ден.

Ние сме тук.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Моята жалба се изпълнява благодаря..

Автоматичен превод:
Amkamk
преди 2 месеца

Добре е, че жалбата ви се разглежда от нашия екип. Надяваме се, че скоро ще можем да се свържем с казиното и да научим повече подробности относно този проблем.

Случайно да имате актуализации?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

нищо.. изпращах над 20 имейла на ден, но без отговор

Автоматичен превод:
Amkamk
преди 2 месеца

Хм, не изглежда като най-добрата стартова позиция. От друга страна, още е рано за песимизъм. Вашата жалба е препратена до специалист и от моя гледна точка казиното скоро ще бъде поканено да се присъедини към жалбата, за да обясни действията си.

Опитайте се да останете малко по-търпеливи. Не се колебайте да споделите мислите си, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тези момчета са най-големите измамници Радка, повярвай ми. погледнете в trustpilot или други форуми, Те са Старият Lalabet от групата Casbit. Всички акаунти от Lalabet работят и в ChaChaBet.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини