преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ChachaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
vip отделът не го прави
отговор. Чатът на живо казва да се свържете с vip отдела, но изпратих над 100 имейла през последните 3 седмици и никой не отговори. Това е много лоша услуга…
the vip department doesnt
answer. The live chat tells to contact the vip department but i have sent over 100 emails last 3 weeks and no one replied. This is very bad service…
Това не звучи добре. Има ли нещо, с което бихме могли да помогнем?
That doesn't sound well. Is there anything we could be of any help, perhaps?
Те ме игнорират напълно, имам нужда от помощ, за да се свържа с VIP отдела
They ignore me completely i need some help to get in contact with the vip department
те сключват споразумение за споразумение с мен преди 5 седмици, но след това ме игнорират напълно и не ми възстановяват парите. Искам помощ от CasinoGuru или отговор от Казиното
they make settlement agreement with me 5 weeks ago but after that they ignore me completely and dont refund my money. I want help from CasinoGuru or a reply from the Casino
Виждам, че пишете от два акаунта, въпреки че сте едно и също лице. И вие подадохте ли жалбите си и това е една от причините да бъдат отхвърлени.
Вярвам, че нашият екип за жалби ви е обяснил, че не приемаме жалби относно лицензи за казино.
Съжалявам, че казиното не ви отговаря, но за съжаление не можем да направим много по въпроса. Надявам се, че скоро ще можете да разрешите проблема с тях.
I can see that your are writing from two accounts even though you are the same person. So did you file your complaints, and that is one of the reasons they got rejected.
I believe that our complaint team has explained to you that we do not accept complaints regarding casino licenses.
I am sorry that the casino doesn't reply to you, but unfortunately we cannot do much about it. I hope that you will be able to resolve the issue with them shortly.
здравей роми,
няма проблем с лицензите. Чачабет игнорира
напълно за моето оттегляне. Друг проблем няма. Можете да ги попитате!! Те ме игнорират, за да изплатят тегленето ми. Вие като casinoguru можете да ми помогнете с това, както правите с другите играчи
Hello romy,
there is no problem about licenses. Chachabet ignores
me completely about my withdraw. There is no problem else. You can ask them!! They ignore me to pay out my withdraw. You as casinoguru can help me with this like what you do to other players
Нашият екип за оплаквания вече ви обясни, че за съжаление във вашия случай не могат да направят нищо особено. прав ли съм
Понякога и ръцете ни са вързани и не можем да мръднем никъде.
Our complaint team already explained to you that unfortunately, in your case, there is nothing much they can do. Am I right?
Sometimes also our hands are tied and we can't move anywhere.
Може би ще бъде полезно, ако ChaChabet може да отговори на тази публикация в тази дискусия
Maybe it will helpfull if ChaChabet can response on this post in this discussion
ТОВА СА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИЗМАМНИЦИ В СВЕТА НА КАЗИНОТА!!! ИЗПРАЩАХ ЕЖЕДНЕВНИ ИМЕЙЛИ ДО ВИП ОТДЕЛ И ДНЕС В ЛАЙВЧАТА МИ КАЗВАТ, ЧЕ ИМЕЙЛЪТ МИ Е БЛОКИРАН!.
СЕГА ИМАМ БЛОКИРАН АКАУНТ И НЯМА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМА И НЯМА КОНТАКТ. ТЕ ПРИЕМАТ ДА ВЪЗСТАНОВЯТ СУМАТА ПРЕДИ 6 седмици СЪС СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА СПОРАЗУМЕНИЕ, НО ТОВА, КОЕТО КАЗВАМ НЯМА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ, БЕЗ КОНТАКТ И БЛОКИРАН ИМЕЙЛ И АКАУНТ НА ИГРАЧ!!
@chachabet казино! Елате с решение възможно най-скоро!!!
THESE ARE THE BIGGEST SCAMMERS OF THE CASINO WORLD!!! I SENT DAILY EMAILS TO THE VIP DEPARTMENT AND TODAY IN THE LIVECHAT THEY TELL ME THAT MY EMAIL IS BLOCKED!.
NOW I HAVE A BLOCKED ACCOUNT AND NO REFUND AND NO CONTACT. THEY ACCEPT TO PAY A REFUND 6 weeks AGO WITH SETTLEMENT AGREEMENT BUT WHAT I SAY NO REFUND NO CONTACT AND A BLOCKED EMAIL AND PLAYER ACCOUNT!!
@chachabet casino! Come with an solution asap!!!
Тук същият проблем.. те не изплащат тегленето ми наистина това са малки момчета...🤣
Here the same problem.. they dont pay out my withdraw really these are little boys…🤣
От моя гледна точка е доста очевидно, че казиното няма да ви отговори в тази тема, тъй като подобни ситуации никога не са се случвали досега. Чувствайте се свободни да проверите темата. Представителят на казиното не присъства, за да отговори на вашите публикации. Затова силно се опасявам, че вашите искания са напразни тук. Честно казано, същото може да се добави по отношение на нашата подкрепа по този въпрос.
съжалявам
From my perspective, it's pretty obvious the casino won't respond to you in this thread since such situations have never occurred so far. Feel free to check the thread. The casino representative is not present to address your posts. Thus, I fear strongly that your demands go in vain here. Frakly, the same can be added regarding our support in this matter.
I'm sorry.
Здравейте,
може би можем поне да се опитаме да ви помогнем. Защо не ви е позволено да теглите от това казино, моля?
Дай повече информация и кой знае - може и да имаш щастлив ден.
Ние сме тук.
Hi there,
perhaps we can at least try to help you. Why yo are not allowed to withdraw from this casino, please?
Give more information, and who knows - you might have a lucky day.
We are here.
Добре е, че жалбата ви се разглежда от нашия екип. Надяваме се, че скоро ще можем да се свържем с казиното и да научим повече подробности относно този проблем.
Случайно да имате актуализации?
That is good that your complaint is looked after by our team. Hopefully soon we'll be able to contact the casino and learn some more details regarding this issue.
Do you have any updates, by any chance?
нищо.. изпращах над 20 имейла на ден, но без отговор
nothing.. i sent over 20 emails a day but no answer
Хм, не изглежда като най-добрата стартова позиция. От друга страна, още е рано за песимизъм. Вашата жалба е препратена до специалист и от моя гледна точка казиното скоро ще бъде поканено да се присъедини към жалбата, за да обясни действията си.
Опитайте се да останете малко по-търпеливи. Не се колебайте да споделите мислите си, разбира се.
Hm, does not seem like the best starting position. On the other hand, it is too early for pessimism. Your complaint has been forwarded to a specialist, and from my perspective, the casino will soon be invited to join the complaint in order to explain its actions.
Try to stay a bit more patient. Don't hesitate to share your thoughts, of course.
Тези момчета са най-големите измамници Радка, повярвай ми. погледнете в trustpilot или други форуми, Те са Старият Lalabet от групата Casbit. Всички акаунти от Lalabet работят и в ChaChaBet.
These guys are the biggest scammers ever Radka, Believe me. look on trustpilot or other forums, They are the Old Lalabet from the Casbit group. All the accounts from Lalabet works also on ChaChaBet.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.