НачалоФорумКазинаCazeus Casino - обща дискусия

Cazeus Casino - обща дискусия (страница 4)

10 417 преглеждания 82 отговора |
преди 12 месеца
|
1...3 4 5
Добавете пост
Arni84
преди 4 месеца

На прав път си, вярвам, че скоро ще се свържем с казиното, ако нямаш парите.

Казаха ли ви от казиното защо чакате толкова дълго? Верифициран ли сте в казиното? Играхте ли там с бонус или не?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, Ярослав,

Казиното обясни ли ти защо чакаш толкова дълго?

Има голям обем заявки и тегления, което е още едно извинение за процеса на проверка.

file

Верифициран ли си в казиното?

Не се изисква проверка.

file

Играл ли си с бонус или не?

Не съм играл с никакви бонуси

filefile

Той е подложен на преглед от 20-ти век


Благодаря ви за сътрудничеството

Автоматичен превод:
Arni84
преди 4 месеца

Разбирам, така че ще трябва да изчакаме екипът ни да се свърже с казиното. Разбирам, че казиното може да има забавяния и много тегления, но не мисля, че би трябвало да им отнеме толкова време, за да изплатят сумите. Ще видим какво ще кажат на екипа ни, когато се свържат с тях.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, не знам дали вече сте направили нещо, но днес получих две тегления. Имам само едно теглене, което чака обработка, но то не отговаря на периода на изчакване, посочен в казиното.

Поздрави и благодаря за подкрепата

Автоматичен превод:
Arni84
преди 4 месеца

Радвам се, че вече имаш по-голямата част от него. Опитай се да изчакаш последния. Ако казиното има забавяне, за съжаление няма какво да направиш.

Ако обаче вече сте получили две тегления, вярвам, че следващото ще пристигне скоро.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Оплаках се в този форум, който е много добър и винаги го препоръчвам.

Чакам тегленето ми, направено на 19 юни, минаха почти 2 месеца и все още нищо.

Казеус, внимавай, внимавай.

Редактирано
Автоматичен превод:
juank196410
преди 4 месеца

Благодаря ти за хубавите думи.

Виждам оплакването ви относно тегленето тук и се надявам, че скоро ще можем да се свържем с казиното, защото това вече беше наистина дълго чакане.

Обясниха ли ти го по някакъв начин?

Използвали ли сте същия метод на плащане за това теглене, както за предишното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добро утро, ще трябва да чакам още. Анулирах тегленето и промених метода на теглене на банков превод. Ще ви уведомя, когато имам всичко.

поздрави

Автоматичен превод:
Arni84
преди 4 месеца

Имаше ли причина, поради която отменихте тегленето си?

Сега времето отново отброява, така че съм любопитен да видя колко време ще отнеме.

Кажи ми така или иначе.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, последният депозит беше направен днес.

Сега можем да заключим темата.

Благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Бях изненадан, точен.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Arni84
преди 4 месеца

Радвам се, че се свърза с мен и ме уведоми.

Поздравления, това беше доста бързо, честно казано, не очаквах да е толкова бързо. 🙂

Мислиш ли, че ще останеш в казиното?😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Четейки коментарите и преживяванията, имам чувството, че ще бъде много трудно и ще отнеме много време да изтегля печалбите си... Надявам се да греша.

Вече чакам от 25.07. 😕


Автоматичен превод:
AntunM
преди 4 месеца

Като се има предвид забавеното ви плащане, изглежда още по-необещаващо.

Бихте ли ми казали какво може да е причината за забавянето във вашия случай? Открихте ли евентуално сходства с казаното от другите?

Вярвам, че би било полезно да имаме известна поддръжка, така че защо да не се възползвате от безплатната функция за оплаквания? Моите колеги постоянно се опитват да помогнат на играчи в подобни ситуации. Всичко, което трябва да направите, е да подадете жалбата официално: https://casino.guru/complaints/create 👈


Ще ти помогна с подробности, ако искаш. Просто ми кажи.


Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добър вечер, истината е, че това е казино, което има много игри. Надявам се да подобрят тегленията, но в крайна сметка получих всички печалби.

Поздрави

Автоматичен превод:
Arni84
преди 4 месеца

Разбира се, това е най-важното.

Надявам се, че ще имате по-добро преживяване след тази ситуация. 🙂

Приятен ден и ако имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поисках теглене от това казино на 23 октомври. Сега е 26 ноември и все още не съм получил изплащане. Многократно съм се свързвал с поддръжката и всички те са ми отговаряли с копиран отговор от рода на „тегленето ви ще бъде ускорено". Минава седмица и все още НЯМА теглене.


Абсурдно

Автоматичен превод:
rcam21
преди 3 седмици

Здравей,

При липса на подкрепяща комуникация, нищо чудно, че сте недоволни. Нека го кажа така: ако това казино не ви изплати сумата в рамките на 2 седмици, колегите ми ще се намесят чрез жалбата.

Правилно ли предполагам, че казиното не е положило реални усилия да ви обясни забавянето?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Забавното е, че най-накрая обработиха тегленето ми след повече от месец чакане. Това беше толкова ненужно дълъг процес.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Как се справихте всички? Наистина си прекарах страхотно, играейки тук!!! 🙂

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини