НачалоФорумКазинаCasinoMega - обща дискусия

CasinoMega - обща дискусия (страница 2)

 от dakovtoni004
|
14 721 преглеждания 67 отговора |
|
1 2 34

Подадох жалба за Casinomega, но не мога да я видя в раздела за оплаквания. Можеш ли да ми помогнеш

Автоматичен превод:
mustafakapici90

Здравей.

Открих, че проблемът ви е отпреди 2 години. Е, за съжаление, ние не сме в състояние да се справим с толкова стари въпроси, поради този факт вашият случай беше отхвърлен, проверете имейла си за известие, моля.



Автоматичен превод:
Radka

Не знаех, че правилата на casinoguru имат ограничение във времето. Опитвам се да кажа на всички, че този сайт е измама, но вие не ми помагате. Препоръчах тази платформа на хора, които са били измамени в Турция, но мисля, че сгреших. целта ми не е да получа парите си, а да попреча на този сайт да мами хората

Автоматичен превод:
mustafakapici90

Е, не наричайте това правило - наречете го разумен период от време. Запитайте се колко е вероятно да получим някаква подкрепа от казиното за дейност отпреди 2 години.

Вашата жалба не беше отхвърлена, защото не ни интересува, тя беше отхвърлена, защото въз основа на нашия опит подобни случаи са обречени да бъдат игнорирани поради липса на данни от казиното.

Благодаря ви за предупреждението, надявам се разбирате подхода.


Автоматичен превод:
Radka

Благодаря Ви за отговора. В първия си коментар тук заявих, че съм бил измамен преди 2 години. Когато ми предложи да се оплача, дори написах, че не мога да го отворя по технически причини, намерих време да напиша жалбата. Но сега казвате, че сте отхвърлили жалбата ми, защото е било преди 2 години. моля, приемете жалбата ми и ще прикача и кореспонденцията с лиценза. Не искам този сайт за залагания да мами други залагащи играчи

Автоматичен превод:
mustafakapici90

О, мисля, че разбирам.

Не съм аз този, който затвори акаунта ви. Както ви писах преди, всеки път, когато жалба бъде отхвърлена, играчът трябва да получи обяснение. Получихте ли такива?

Тъй като не разрешавам оплаквания на играчи, просто предполагах какъв може да е проблемът.

Всеки, който смята, че някое казино го е измамило, е добре дошъл да подаде жалба. За съжаление не мога да гарантирам резултата. Това е всичко.

Хубаво е, че дойде тук и опита и аз ти благодаря за това. Просто екипът по жалбите е решил, че вашият случай няма да бъде приет.

Автоматичен превод:

Най-доброто казино, където играх VIP поддръжка е наистина страхотно, почти винаги намират нещо, което да направи играта по-добра и по-дълга.

Наистина препоръчвам!!!



С най-добри пожелания, Станислав.

Автоматичен превод:

Най-доброто казино, с което съм имал работа, много полезна и полезна поддръжка, препоръчвам го без съмнение.

Автоматичен превод:

Надеждно казино. Професионално обслужване, бързо теглене и богат избор от слотове. Множество методи за депозит и теглене. препоръчвам

Автоматичен превод:
Pirulo777

Здравейте и колко време ви отне да изтеглите парите, когато казвате, че е бързо?

Автоматичен превод:

VIP съм, така че чакам 15 минути

Автоматичен превод:
Pirulo777

готино!

Може би някакви награди в замяна на милите ви думи? Просто питам, защото знаехме, че има промоция на Discord.

Както и да е, благодаря ви, че се присъединихте!

Автоматичен превод:
Radka

Нямам разногласия.

Автоматичен превод:
Pirulo777

Наистина ли? Добре, значи не получихте компенсация от казиното за изпращане на два потребителски отзива? Все пак благодаря за отговора. 🙂


Автоматичен превод:
Radka

Не, не разбирам. Пиша 2, защото ти отказа, не знам защо? Харесвам това казино и често играя в това казино. затова мога да препоръчам любимото си казино. Аз съм VIP, така че нямам нужда от бонус.

Автоматичен превод:

Имам само добър опит с това казино. Бърз отговор на чат на живо. Може да изпита добре. Lg

Автоматичен превод:

Не, не разбирам. Пиша 2, защото ти отказа, не знам защо? Харесвам това казино и често играя в това казино. затова мога да препоръчам любимото си казино. Аз съм VIP, така че нямам нужда от бонус.

Автоматичен превод:

О, това е добре за вас!

Очевидно все още сме почти атакувани от положителни потребителски отзиви, мотивирани от казиното, което прави невъзможно разграничаването на истинските от останалите. 🙁

Вашият акаунт изглежда е „твърде близо до други". Ние отхвърляме такива прегледи, за да запазим оценката възможно най-безпристрастна. Съжалявам за неудобството.🙏

Автоматичен превод:
Radka

само защото акаунтът ми е твърде близо до други, не мога да напиша отзив? няма смисъл. така че защо и защо създадохте уебсайта си?

Автоматичен превод:
Pirulo777

Обяснил съм всичко, което мога.

Това е последното ми обяснение:

До днес получихме стотици много положителни потребителски отзиви, повечето от които бяха инициирани и компенсирани от самото казино.

Това е строго против нашите указания.

Също така имайте предвид, че интересно голяма сума е написана от същата група играчи - това също е забранено.

Тъй като се стремим само да запазим потребителската оценка безпристрастна, всички рецензии бяха отхвърлени.

Тъй като никой не е в състояние да различи истинските от фалшивите отзиви, не можем да си позволим да приемем такива.

Надявам се, че сте съгласни, че справедливостта е това, което има значение в този момент.


"и така, защо и защо създадохте уебсайта си?"

Това е видимо обяснено на началната страница :

„Разгледайте най-големия световен източник на информация за онлайн казина

Актуални ревюта на всички онлайн казина, база данни с бонуси, глобална общност, помощ при оплаквания и много повече."



Автоматичен превод:

Истински въпрос, колко често се случва хора с нисък социален рейтинг да се появяват в този форум само за да обиждат различни казина, а след това да не разясняват опита си?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини