Здравей.
Открих, че проблемът ви е отпреди 2 години. Е, за съжаление, ние не сме в състояние да се справим с толкова стари въпроси, поради този факт вашият случай беше отхвърлен, проверете имейла си за известие, моля.
Hello there.
I found your issue was dated 2 years back. Well, sadly, we are not capable of dealing with such old matters, due to this fact, your case was dismissed, check your email for notification, please.
Не знаех, че правилата на casinoguru имат ограничение във времето. Опитвам се да кажа на всички, че този сайт е измама, но вие не ми помагате. Препоръчах тази платформа на хора, които са били измамени в Турция, но мисля, че сгреших. целта ми не е да получа парите си, а да попреча на този сайт да мами хората
I didn't know that casinoguru rules have a time limit. I'm trying to tell everyone that this site is a scam, but you are not helping me. I have recommended this platform to people who have been scammed in Turkey, but I think I was wrong. my goal is not to get my money but to prevent this site from scamming people
Е, не наричайте това правило - наречете го разумен период от време. Запитайте се колко е вероятно да получим някаква подкрепа от казиното за дейност отпреди 2 години.
Вашата жалба не беше отхвърлена, защото не ни интересува, тя беше отхвърлена, защото въз основа на нашия опит подобни случаи са обречени да бъдат игнорирани поради липса на данни от казиното.
Благодаря ви за предупреждението, надявам се разбирате подхода.
Well, don't call that rule - called that a reasonable amount of time. Ask yourself how likely we are going to receive any support from the casino about an activity dated 2 years back.
Your complaint was not rejected because we don't care, it was rejected because based on our experiences, such cases are destined to be ignored due to a lack of data from the casino.
Thank you for the warning, I hope you understand the approach.
Благодаря Ви за отговора. В първия си коментар тук заявих, че съм бил измамен преди 2 години. Когато ми предложи да се оплача, дори написах, че не мога да го отворя по технически причини, намерих време да напиша жалбата. Но сега казвате, че сте отхвърлили жалбата ми, защото е било преди 2 години. моля, приемете жалбата ми и ще прикача и кореспонденцията с лиценза. Не искам този сайт за залагания да мами други залагащи играчи
Thank you for your answer. In my first comment here, I stated that I was scammed 2 years ago. When he suggested that I complain, I even wrote that I could not open it due to technical reasons, I found time to write the complaint. But now you say that you rejected my complaint because it was 2 years ago. please accept my complaint and I will attach the license correspondence as well. I do not want this betting site to defraud other betting players
О, мисля, че разбирам.
Не съм аз този, който затвори акаунта ви. Както ви писах преди, всеки път, когато жалба бъде отхвърлена, играчът трябва да получи обяснение. Получихте ли такива?
Тъй като не разрешавам оплаквания на играчи, просто предполагах какъв може да е проблемът.
Всеки, който смята, че някое казино го е измамило, е добре дошъл да подаде жалба. За съжаление не мога да гарантирам резултата. Това е всичко.
Хубаво е, че дойде тук и опита и аз ти благодаря за това. Просто екипът по жалбите е решил, че вашият случай няма да бъде приет.
Oh, I think I understand.
I'm not the one who closed your account. As I wrote you before, each time a complaint is rejected the player should receive an explanation. Have you received any?
Since I do not solve players' complaints, I was just guessing what the issue could be.
Anyone who believes any casino has scammed him is welcome to submit the complaint. Sadly, I can't guarantee the result. That's all.
It's good you came here and tried, and I thank you for that. It's just the complaint team has decided your case is not going to be accepted.
Най-доброто казино, където играх VIP поддръжка е наистина страхотно, почти винаги намират нещо, което да направи играта по-добра и по-дълга.
Наистина препоръчвам!!!
С най-добри пожелания, Станислав.
The best casino where I played VIP support is really great, they almost always find something to make the game better and longer.
I really recommend!!!
Best regards, Stanisław.
Najlepsze kasyno gdzie grałem VIP support jest naprawdę wspaniały praktycznie zawsze coś znajdą zeby grało się lepiej i dłużej.
Naprawdę Polecam!!!
Pozdrawiam Stanisław.
Най-доброто казино, с което съм имал работа, много полезна и полезна поддръжка, препоръчвам го без съмнение.
The best casino I have ever dealt with, very helpful and useful support, I recommend it without a doubt.
Najlepsze kasyno z jakim miałem styczność bardzo pomocny i przydatny support polecam bez dwóch zdań .
Надеждно казино. Професионално обслужване, бързо теглене и богат избор от слотове. Множество методи за депозит и теглене. препоръчвам
Trustworthy casino. Professional service, quick withdrawals and a wide selection of slots. Multiple deposit and withdrawal methods. I recommend
Kasyno godne zaufania. Fachowa obsługa szybkie wypłaty i szeroki wybór slotów. Wiele metod wpłat i wypłat. Polecam
Здравейте и колко време ви отне да изтеглите парите, когато казвате, че е бързо?
Hi and how long did it take you to withdraw the money when you say it's fast ?
готино!
Може би някакви награди в замяна на милите ви думи? Просто питам, защото знаехме, че има промоция на Discord.
Както и да е, благодаря ви, че се присъединихте!
cool!
Any rewards in exchange for your kind words, perhaps? I'm just asking because we knew there was a Discord promotion.
Anyway, thank you for joining!
Наистина ли? Добре, значи не получихте компенсация от казиното за изпращане на два потребителски отзива? Все пак благодаря за отговора. 🙂
Really? Okay, so you were given no compensation from the casino for submitting two user reviews? Thank you for the reply, though. 🙂
Не, не разбирам. Пиша 2, защото ти отказа, не знам защо? Харесвам това казино и често играя в това казино. затова мога да препоръчам любимото си казино. Аз съм VIP, така че нямам нужда от бонус.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
Имам само добър опит с това казино. Бърз отговор на чат на живо. Може да изпита добре. Lg
I have only had good experiences with this casino. Quick response to live chat. Can experience well. Lg
Ich habe nur gute Erfahrungen mit diese Casino. Schnelle Antwort auf live Chat. Kann gut gut erfahren. Lg
Не, не разбирам. Пиша 2, защото ти отказа, не знам защо? Харесвам това казино и често играя в това казино. затова мога да препоръчам любимото си казино. Аз съм VIP, така че нямам нужда от бонус.
No i dont get. I write 2 because you rejected i dont know why? I like this casino and i play on this casino often. that's why I can recommend my favorite casino. I'm VIP so I don't need a bonus.
О, това е добре за вас!
Очевидно все още сме почти атакувани от положителни потребителски отзиви, мотивирани от казиното, което прави невъзможно разграничаването на истинските от останалите. 🙁
Вашият акаунт изглежда е „твърде близо до други". Ние отхвърляме такива прегледи, за да запазим оценката възможно най-безпристрастна. Съжалявам за неудобството.🙏
Oh, that's good for you!
Apparently, we are still almost under attack caused by casino-motivated positive user reviews, which makes it impossible to distinguish the genuine ones from the rest. 🙁
Your account seems to be "far too close to other ones". We do reject such reviews in order to keep the rating as unbiased as possible. I'm sorry for the inconveniences.🙏
само защото акаунтът ми е твърде близо до други, не мога да напиша отзив? няма смисъл. така че защо и защо създадохте уебсайта си?
just because my account is far too close to other ones I can't write a review? no sense. so why and why did you create your website?
Обяснил съм всичко, което мога.
Това е последното ми обяснение:
До днес получихме стотици много положителни потребителски отзиви, повечето от които бяха инициирани и компенсирани от самото казино.
Това е строго против нашите указания.
Също така имайте предвид, че интересно голяма сума е написана от същата група играчи - това също е забранено.
Тъй като се стремим само да запазим потребителската оценка безпристрастна, всички рецензии бяха отхвърлени.
Тъй като никой не е в състояние да различи истинските от фалшивите отзиви, не можем да си позволим да приемем такива.
Надявам се, че сте съгласни, че справедливостта е това, което има значение в този момент.
"и така, защо и защо създадохте уебсайта си?"
Това е видимо обяснено на началната страница :
„Разгледайте най-големия световен източник на информация за онлайн казина
Актуални ревюта на всички онлайн казина, база данни с бонуси, глобална общност, помощ при оплаквания и много повече."
I have explained everything I can.
This is my last explanation:
Utill today, we have received hundreds of very positive user reviews, most of which were initiated and also compensated by the casino itself.
This is strictly against our guidelines.
Also, note that an interestingly large amount was written by the same group of players - this is also prohibited.
Since we only aim to keep the user rating unbiased, all reviews were rejected.
Since no one is able to distinguish the real ones from the fake reviews, we can't afford to accept any.
I hope you agree that fairness is what matters at this point.
"so why and why did you create your website?"
It is visibly explained on the homepage:
"Explore world's biggest source of information about online casinos
Up-to-date reviews of all online casinos, bonus database, global community, complaint help, and more."
Истински въпрос, колко често се случва хора с нисък социален рейтинг да се появяват в този форум само за да обиждат различни казина, а след това да не разясняват опита си?
A real question, how often does it happen that people with low social ratings appear on this forum just to insult different casinos, and then do not elaborate on their experience?
本当の疑問ですが、低い社会的な評価を持つ人々が、異なるカジノを侮辱するためだけにこのフォーラムに現れ、その後経験について詳しく説明しないことがどれくらい頻繁に起こるのでしょうか?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.