преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoMega - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
не играйте тук, те крадат пари. те дори не дават депозит !!!!! измамниците ще измислят нещо само за да не дадат пари
do not play here they steal money. they don’t even give a deposit !!!!! scammers will come up with something just not to give money
не играйте тут воруют деньги. даже депозит не отдают!!!!!мошенники хоть что придумают лишь бы не отдать деньги
Здравейте,
какво се случи с теб Можете ли да разкажете цялата история, моля?
Hello,
what has happened to you? Can you tell the whole story, please?
Имам много положителни впечатления от casinomega. Посетих сайта за първи път, изглеждаше, че не предлагат нищо специално, но се оказа, че офертата за игри наистина е много широка, всички известни доставчици. В чата, когато поискам бонус, те винаги ми дават някакъв хубав бонус
I have a very positive impression of casinomega. I visited the site for the first time, it seemed that they did not offer anything special, but it turned out that the game offer is really very wide, all well-known providers. In chat, when I ask for a bonus, they always give me some nice bonus
Ja mam bardzo pozytywne wrażenie o casinomega. Ja pierwszy raz odwiedziłem stronę wydawało się, że nic specjalnego nie oferują, ale okazało się, że oferta gier jest serio bardzo szeroka, wszyscy znani providerzy. Na czacie jak proszę o bonus, zawsze mi dają jakiś fajny bonusik
Здравей,
какво ще кажете за тегления? Теглили ли сте някога от това казино? 🙂
Получаването на бонуси е хубаво, но смятам, че споделянето на вашия опит с проверката и тегленията също би било полезно.
Можеш ли да го направиш? 😉
Hello there,
what about withdrawals? Have you ever withdrawn from this casino? 🙂
Getting bonuses is nice, but I feel that sharing your experiences with verification and withdrawals would be useful too.
Can you do that? 😉
Веднъж платих на skrill, всичко беше наред. Може би не ми е платено веднага, а след 2 дни. Не съм използвал други методи на плащане
I paid out to skrill once, everything was fine. Maybe I didn't get paid immediately, but after 2 days. I have not used any other payment methods
Wypłacałem na skrill raz, wszystko było w porządku. Może nie dostałem wypłatę natychmiastowo, ale po 2 dniach. Z innych metod wypłat nie korzystałem
Здравейте и благодаря 🙂.
Чувствайте се свободни да добавяте повече подробности всеки път, когато попаднете на нещо полезно. И не само за това казино. Играли ли сте наскоро някъде другаде? Просто идея, без натиск 🙂
Hi there and thank you 🙂.
Feel free to add more details every time you come across anything useful. And not just about this casino. Did you recently play anywhere else? Just an idea, no pressure 🙂
Здравейте,
това би било хубаво. 🙂Надявам се, че ще имате щастлива неделя!
Hello,
that would be nice. 🙂Hope you'll have a lucky Sunday!
Обадиха ми се и ме поканиха от сайта на Casinomega, но балансът ми от $6500 не е изплатен от 2 години и акаунтът ми беше закрит. Това казино измамва всички, моля, не вярвайте, когато ви поканят и определено не залагайте в този сайт за залагания casinomega.
I was called and invited from Casinomega site, but my $ 6500 balance has not been paid for 2 years and my account has been closed. This casino is scamming everyone please don't believe it when they invite you and definitely do not bet on this casinomega betting site.
Здравейте,
не съм сигурен, че следвам проблема правилно. Напуснахте казиното преди няколко години с активен баланс, след което внезапно се свързахте с вас от казиното, за да се присъедините отново, и печалбите не са достъпни за теглене. Близо ли съм, моля?
Hello,
not sure that I follow the issue correctly. You left the casino a few years ago with an active balance, then you were suddenly contacted by the casino to join them again, and the winnings are not available for withdrawal. Am I close, please?
Пиша от Турция и съм написал жалбата си в много платформи в Турция. Току-що разбрах за casinoguru.com и причината да напиша тази жалба на тази международна платформа е да предотвратя много играчи от измама. Писах на лиценза много пъти, но тъй като лицензът, който използват е най-лошият, те не направиха нищо, освен да дадат 1-2 отговора за шоу. Ако поискате, мога да ви изпратя екранни снимки на анулираните тегления.
I am writing from Turkey and I have written my complaint on many platforms in Turkey. I just found out about casinoguru.com and my reason for writing this complaint on this international platform is to prevent many players from being scammed. I wrote to the license many times, but since the license they use is the worst, they did nothing but give 1-2 answers for show. If you request, I can send you the screenshots of the withdrawal cancellations.
да, закриха ми акаунта с активен баланс от 6500 долара. Те направиха това не само с мен, но и с много играчи в Турция. Ще предложа на други хора, които са били измамени в Турция, да напишат оплакване на casinoguru.com.
yes, they closed my account with an active balance of 6500 dollars. They did this not only to me, but to many players in Turkey. I will suggest other people who have been scammed in Turkey to write a complaint at casinoguru.com.
Здравейте, разбирам мнението ви и се радвам, че споделяме обща кауза. Ние също помагаме на играчите по най-добрия начин. Това, което ме прави доста объркан е, че всъщност все още не сте изпратили оплаквания тук, на нашия уебсайт.
Ако се интересувате от това, просто щракнете/докоснете тази връзка , за да стартирате. Предполагам, че трябва да прочетете повече за това какво означава да изпратите такъв, статията е тук .
Надяваме се, че ще можем да ви помогнем🤞
Hello, I understand your point, and I'm happy that we share a common cause. We also help players the best we can. What makes me quite confused is that you have not actually submitted any complaints here on our website yet.
If you are interested in doing so, just click/tap this link to start up. I guess that you should read more about what it means to submit one, the article is here.
I hope we will be able to help you🤞
Здравейте. Благодаря ви много за проявения интерес. Тъй като съм свързан от Турция, имам достъп до casinoguru.com с VPN. Мисля, че тази ситуация ми създава затруднения при използването на сайта. Не мога да добавя снимка и когато пиша и одобрявам жалба в секцията за жалби, получавам предупреждение за неуспешен код за сигурност. но не мога да видя код за сигурност, докато пиша жалба. Можете ли да ми помогнете да отворя тази жалба? Ако ми дадете имейл адрес, ще се радвам да ви изпратя всички екранни снимки.
Hello. Thank you very much for your interest. Since I am connected from Turkey, I can access casinoguru.com with VPN. I think that this situation gives me difficulties while using the site. I can't add a picture and when I write and approve a complaint in the complaint section, I get the security code failed warning. but I can't see any security code while writing complaint. Can you help me open this complaint? If you give me an e-mail address, I would love to send you all the screenshots.
Здравейте,
С удоволствие ще ви помогна, просто искам да се уверя какво се случва, когато се опитате да подадете жалба, за да намеря решение. Мислите ли, че можете да заснемете видео или да направите екранна снимка, моля?
Hello,
I'll gladly help you, I just want to make sure what happens when you try to submit a complaint, to find a solution. Do you think you can capture a video, or make a screenshot, please?
Здравейте,
уебсайтът е без VPN, така че мисля, че това не е така. Моля, имайте предвид, че в този момент аз съм тук, за да ви помогна да подадете жалбата, така че, моля, НЕ ми изпращайте печатните екрани, свързани с жалбата - само за техническия проблем. Можете ли да запишете и кратко видео, моля?
Моят имейл е radka@casino.guru
Благодаря ви предварително.
Hello,
the website is VPN-free, so I think this is not the case. Kindly mind that for this moment I am here to help you submit the complaint, so please do NOT send me the print screens related to the complaint - only to the technical issue. Can you record a short video as well, please?
My email is radka@casino.guru
Thank you in advance.
Изпратих информацията, която поискахте, като видео. Изпратих и снимка, ако не можете да отворите видеото. Моля, помогнете ми да отворя тази жалба. Искам всички да знаят, че този сайт е измама.
I have sent the information you requested as a video. I also sent a photo in case you can't open the video. Please help me open this complaint. I want everyone to know that this site is a scam.
Здравейте, благодаря ви много за видеото - разбрах го. Според актуализацията от нашия технически екип бих искал да ви помоля да опитате да изпратите жалбата през браузъра Chrome и като първо изберете режим „инкогнито".
Ръководството е точно тук .
Вярваме, че проблемът е в комуникацията между сървъра и Google, следователно това може да помогне.
Моля, уведомете ме веднага щом опитате. Благодаря ви предварително.
Hello thank you very much for the video - I got that. According to the update from our technical team, I'd like to ask you to try submitting the complaint via Chrome browser and by choosing an incognito mode first.
The manual is right here.
We believe that the problem lies in the communication between the server and Google, hence this might help.
Kindly let me know as soon as you try. Thank you in advance.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.