ФорумКазинаCasinoMega - обща дискусия

CasinoMega - обща дискусия

преди 1 година от dakovtoni004
|
5949 преглеждания 63 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoMega - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

не играйте тук, те крадат пари. те дори не дават депозит !!!!! измамниците ще измислят нещо само за да не дадат пари

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
dakovtoni004
преди 1 година

Здравейте,

какво се случи с теб Можете ли да разкажете цялата история, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам много положителни впечатления от casinomega. Посетих сайта за първи път, изглеждаше, че не предлагат нищо специално, но се оказа, че офертата за игри наистина е много широка, всички известни доставчици. В чата, когато поискам бонус, те винаги ми дават някакъв хубав бонус

Автоматичен превод:
mtreszczynski
преди 1 година

Здравей,

какво ще кажете за тегления? Теглили ли сте някога от това казино? 🙂

Получаването на бонуси е хубаво, но смятам, че споделянето на вашия опит с проверката и тегленията също би било полезно.

Можеш ли да го направиш? 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Веднъж платих на skrill, всичко беше наред. Може би не ми е платено веднага, а след 2 дни. Не съм използвал други методи на плащане

Автоматичен превод:
mtreszczynski
преди 1 година

Здравейте и благодаря 🙂.

Чувствайте се свободни да добавяте повече подробности всеки път, когато попаднете на нещо полезно. И не само за това казино. Играли ли сте наскоро някъде другаде? Просто идея, без натиск 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

разбира се, играл съм и в EnergyCasino, ще напиша рецензия и за тях

Автоматичен превод:
mtreszczynski
преди 1 година

Здравейте,

това би било хубаво. 🙂Надявам се, че ще имате щастлива неделя!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обадиха ми се и ме поканиха от сайта на Casinomega, но балансът ми от $6500 не е изплатен от 2 години и акаунтът ми беше закрит. Това казино измамва всички, моля, не вярвайте, когато ви поканят и определено не залагайте в този сайт за залагания casinomega.

Автоматичен превод:
mustafakapici90
преди 1 година

Здравейте,

не съм сигурен, че следвам проблема правилно. Напуснахте казиното преди няколко години с активен баланс, след което внезапно се свързахте с вас от казиното, за да се присъедините отново, и печалбите не са достъпни за теглене. Близо ли съм, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Пиша от Турция и съм написал жалбата си в много платформи в Турция. Току-що разбрах за casinoguru.com и причината да напиша тази жалба на тази международна платформа е да предотвратя много играчи от измама. Писах на лиценза много пъти, но тъй като лицензът, който използват е най-лошият, те не направиха нищо, освен да дадат 1-2 отговора за шоу. Ако поискате, мога да ви изпратя екранни снимки на анулираните тегления.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да, закриха ми акаунта с активен баланс от 6500 долара. Те направиха това не само с мен, но и с много играчи в Турция. Ще предложа на други хора, които са били измамени в Турция, да напишат оплакване на casinoguru.com.

Автоматичен превод:
mustafakapici90
преди 1 година

Здравейте, разбирам мнението ви и се радвам, че споделяме обща кауза. Ние също помагаме на играчите по най-добрия начин. Това, което ме прави доста объркан е, че всъщност все още не сте изпратили оплаквания тук, на нашия уебсайт.

file

Ако се интересувате от това, просто щракнете/докоснете тази връзка , за да стартирате. Предполагам, че трябва да прочетете повече за това какво означава да изпратите такъв, статията е тук .

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Благодаря ви много за проявения интерес. Тъй като съм свързан от Турция, имам достъп до casinoguru.com с VPN. Мисля, че тази ситуация ми създава затруднения при използването на сайта. Не мога да добавя снимка и когато пиша и одобрявам жалба в секцията за жалби, получавам предупреждение за неуспешен код за сигурност. но не мога да видя код за сигурност, докато пиша жалба. Можете ли да ми помогнете да отворя тази жалба? Ако ми дадете имейл адрес, ще се радвам да ви изпратя всички екранни снимки.


Публикация на mustafakapici90 Редактиран от Radka
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
mustafakapici90
преди 1 година

Здравейте,

С удоволствие ще ви помогна, просто искам да се уверя какво се случва, когато се опитате да подадете жалба, за да намеря решение. Мислите ли, че можете да заснемете видео или да направите екранна снимка, моля?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година
  • hello.yes Мога да направя екранна снимка, но не мога да я добавя към сайта поради VPN несъвместимост. Не мога да пусна жалба, мога само да пиша тук. Ако ми дадете своя имейл адрес, ще ви изпратя снимки на анулирането на тегленето на сайта за измама casinomega и мога да ви изпратя екранна снимка на ситуацията, която изпитах, когато отворих жалбата, тъй като не можах да я прикача. Ето една снимка. Както казах, това вероятно е случай на несъвместимост, тъй като използвам VPN. Благодаря отново за проявения интерес.
Автоматичен превод:
mustafakapici90
преди 1 година

Здравейте,

уебсайтът е без VPN, така че мисля, че това не е така. Моля, имайте предвид, че в този момент аз съм тук, за да ви помогна да подадете жалбата, така че, моля, НЕ ми изпращайте печатните екрани, свързани с жалбата - само за техническия проблем. Можете ли да запишете и кратко видео, моля?

Моят имейл е radka@casino.guru

Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих информацията, която поискахте, като видео. Изпратих и снимка, ако не можете да отворите видеото. Моля, помогнете ми да отворя тази жалба. Искам всички да знаят, че този сайт е измама.

Автоматичен превод:
mustafakapici90
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви много за видеото - разбрах го. Според актуализацията от нашия технически екип бих искал да ви помоля да опитате да изпратите жалбата през браузъра Chrome и като първо изберете режим „инкогнито".

Ръководството е точно тук .

Вярваме, че проблемът е в комуникацията между сървъра и Google, следователно това може да помогне.

Моля, уведомете ме веднага щом опитате. Благодаря ви предварително.


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини