ФорумКазинаCasino Sieger - обща дискусия

Casino Sieger - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Radka
|
6722 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

Вече 2-4 дни нямам отговор от тях. Вероятно си мислят, че ще забравя всичко... изобщо няма да ме вземат в чат или да ми изпратят имейл. Парите са изтеглени на 22.08 и нищо не се е чуло от тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Askgamblers също се включиха. Те са им изпращали съобщения много пъти и не са им отговаряли. Колкото по-дълго продължава това, толкова повече се заблуждават. Ще чакам до понеделник, ако не видя парите, не вярвам. И ако няма помощ от ваша страна, тогава трябва да помолите адвокат да се погрижи за това. И в двата случая моят акаунт в играта е наред и е потвърден. Имам всички доказателства, така че с тези перспективи би трябвало да спечеля

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

За съжаление вече не вярвам, че плащат. Дори не показва разписка за плащане или нещо подобно. Сега чаках 7 дни, когато поисках доказателство за плащане и те не успяха да го изпратят.. и получавам оферти от casino sieger всеки ден.. имат време за това, но не имайте разписката за плащане. Някой да се намеси в това възможно най-скоро, със сигурност ще започнат да плащат веднага, ние чакаме пари от близо 3 седмици, нещо е гнило тук

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Не мисля, че това е начинът, по който едно казино трябва да общува с играчите си, но имам чувството, че от време на време това се превръща в негативна тенденция. Разбирам, че когато играч попадне в такава ситуация, той би искал обяснение и, разбира се, да получи парите си.

Със сигурност бих си припомнил казиното, въпреки че не знам дали няма да е от значение, тъй като те са заели позиция, в която не отговарят.

Що се отнася до контакта с адвокат, вероятно няма да можем да ви помогнем в този случай. Вие трябва да поемете тази инициатива. Разбира се, всякакви доказателства ще бъдат добре дошли и мисля, че само ще помогнат.

Разбирам също, че вероятно би било много успокояващо, ако имате разписка, но можете сами да видите, че казиното не е много запалено да ви я даде. Въпреки това, нашият екип ще се опита да направи най-доброто, на което е способен и ще се опита да помогне.

Както и да е, очевидно е трудно да чакаме в този случай, но това е всичко, което ни остава. Ако нещо се промени, уведомете ни.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Още първия ден ти казах. Че дори няма да ти отговорят. Обадих се на техния лиценз за игра, те не отговарят.. изпратиха имейл, нищо.. мамка му, mg лицензът е там!! Всеки ден има оферти от casino sieger, те имат време за това.. предстои ни 4 седмици без никаква информация за парите. Няма информация за разписката за плащане. Със сигурност е трудно да се изпрати, когато плащането не е направено. Но askgamblers не можаха да направят 2 седмици, което не мисля, че ще направя. Всички казина са глупости. Най-добре е да се свържете с адвокат и полиция днес и да занесете парите в съда, дори и да дойдат. И ги накарайте да плащат за всичко и компенсация за това. Това е престъпление, че не ми плащат парите!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

file

2 седмици и те дори не са отговорили нищо!

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Знам и разбрах. Това е трудна и разочароваща ситуация, така че напълно се съобразявам с чувствата ви.

Тъй като казиното не се опитва да отговори и виждам, че сте добавили екранна снимка на мястото, където жалбата ви е затворена на другата платформа, ще видим как ще е тук. Не искам да бъда скептичен, но също така се притеснявам, че казиното няма да положи много усилия, за да разреши този проблем.

Въпреки това, както казвате, може би е добра идея да се свържете с някои правни служби и да видите къде ще стигнете, въпреки че вярвам, че процесът може да отнеме доста дълго време.

Засега не ни остава нищо друго освен да чакаме и да видим дали ще излезе нещо ново. Бих искал твърдо да вярвам, че ще стане. Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Casino Sieger Това е измама, не можете да теглите от тях

Надявам се полицията да разследва измамата.

Автоматичен превод:
foriousuck
преди 8 месеца

Обзалагам се, че вашата история е доста подобна на това, което видяхме тук преди четири месеца, нали?

Виж, съжалявам, че избра това казино като източник на забавление. Когато говорите за полицията, предприехте ли някакви стъпки това да започне?

Също така забелязах, и трябва да спомена, за моя най-голяма изненада, че това казино изглежда все още е лицензирано в Малта. Нямам намерение да предлагам нещо глупаво, но в миналото Малта се смяташе за най-добрия лицензиращ орган, добре, ако предпочитате да го изпробвате, моля, следвайте това ръководство 👈


Може би можете да споделите повече подробности за този проблем?

Бяха тук.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини