Не мисля, че това е начинът, по който едно казино трябва да общува с играчите си, но имам чувството, че от време на време това се превръща в негативна тенденция. Разбирам, че когато играч попадне в такава ситуация, той би искал обяснение и, разбира се, да получи парите си.
Със сигурност бих си припомнил казиното, въпреки че не знам дали няма да е от значение, тъй като те са заели позиция, в която не отговарят.
Що се отнася до контакта с адвокат, вероятно няма да можем да ви помогнем в този случай. Вие трябва да поемете тази инициатива. Разбира се, всякакви доказателства ще бъдат добре дошли и мисля, че само ще помогнат.
Разбирам също, че вероятно би било много успокояващо, ако имате разписка, но можете сами да видите, че казиното не е много запалено да ви я даде. Въпреки това, нашият екип ще се опита да направи най-доброто, на което е способен и ще се опита да помогне.
Както и да е, очевидно е трудно да чакаме в този случай, но това е всичко, което ни остава. Ако нещо се промени, уведомете ни.
I don't think this is the way a casino should communicate with its players, but I have a feeling that it is becoming a negative trend from time to time. I understand that when a player finds himself in such a situation, he would like an explanation and of course to get his money.
I would certainly remind myself to the casino, although I don't know if it would be irrelevant, since they have taken a stance where they don't answer.
As for contacting a lawyer, we probably won't be able to help you in this case. You have to take that initiative. Of course, any evidence will be welcome and I think it will only help.
I also understand that it would probably be most reassuring if you had a receipt, but you can see for yourself that the casino is not too keen on giving you one. However, our team will try to do the best they can and will try to help.
Anyway, it's obviously hard to wait in this case, but that's all we have left. If something changes, let us know.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: