ФорумКазинаCasino Sieger - обща дискусия

Casino Sieger - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
6690 преглеждания 47 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Чаках с askgambler 4 дни.. нищо не съобщиха и не отговориха. И случаят току-що беше приключен. Казаха да се свържа с чата, но е малко трудно, когато не ме приемат

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

всеки ден един и същи отговор и никаква информация за пари. Мирише на наистина лоша пикня!

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Разбирам разочарованието ви, но кой може да каже дали някой мениджър наистина преглежда случая или това е просто начин за отвличане на вниманието!? Наистина те чувствам, но както каза - трябва да изчакаме.

Това обаче е, че няколкото най-тревожни предишни жалби са неразрешени. 🙁



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, този случай явно тепърва се заобикаля. Но ще имаме съдебно дело и то ще стигне много далеч, така че със сигурност парите ще започнат да се появяват. Тук просто трябва време, за да стигне въпросът до съда

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Минаха 4 дни. Кога идваш??


Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябваше да се намесите, когато е направена рекламацията и са минали 4 дни ... тук чакаме 5 дни! Парите не се виждат. Няма друг отговор, когато трябва да чакате повече от 2 седмици и няма информация за парите. Поисках доказателство за плащане преди 10 дни. Това също не беше възможно да се организира. Sieger е на път да започне да настоява за компенсации и жалби, когато се свържа с адвокат и техния лиценз за игра

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Здравейте, предприехте ли някакви стъпки към съдебно дело?

Относно Вашата жалба и 4-те дни, нашият екип се старае да разглежда всеки случай последователно, поради което понякога може да отнеме време. Вероника ще се свърже с вас скоро, но тя също чака 14-те дни, посочени в жалбата ви. 2 седмици е времето, което даваме на казиното, за да разреши този процес, така че трябва да имате търпение.

Що се отнася до отговора, съжалявам, че казиното не общува с вас, защото смятам, че не е приятно. Когато попитахте казиното за доказателство за плащане, казиното отговори, защо не е било възможно да го предостави или изобщо не отговори?

Както и да е, както казах, Вероника ще се свърже с вас скоро и аз твърдо вярвам, че ще успеете да получите разумен отговор от казиното и накрая всичко ще се нареди добре. Можете да продължите да ни информирате, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре. Очаквам вашата помощ. Подал съм наказателна жалба. И ако въпросът го изисква, ще го прокарам в съда. И да, невероятно е, когато дори не изпращат доказателство за плащане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefile й filefile

едни и същи отговори през цялото време, когато питам къде са ми парите или разписка за плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам парите почти 3 седмици. Доказателство за плащане за 8 дни. Не получавам нищо друго от casino sieger, когато не сте получили нова актуализация. Да, сега правя всичко възможно, за да гарантирам, че казино Sieger ще бъде затворено напълно. Знаят да приемат пари, но явно не знаят как да плащат!

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 16 дни все още няма информация за парите. Няма доказателство за плащане. Подал съм наказателна жалба. И нае адвокат. Запазих всички доказателства, ще се видим в съда с casino sieger. Имахте ли директен номер за техния лиценз за игри mg? Все пак бих се свързал с тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

за пореден път получих това съобщение, където просто чакам и чакам, за щастие това ще свърши скоро, когато в съда те ще бъдат решени незабавно и без да чакат

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Проверих вашата жалба - имам предвид, тази, която подадохте тук в Casino Guru, тя наистина се нуждае от вашата актуализация относно забавеното теглене, тъй като времето, в което казиното трябваше да го разреши без наша намеса, изтече.

Също така информирах Вероника и съжалявам, че отговорът от поддръжката остава същият 🙁!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Няма смисъл от това, пари не се виждат и всеки ден трябва да чакате един и същи отговор!

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Това трябва да е просто ужасно чувство! Опитайте се да не мислите за това, ако можете, ние ще ви помогнем, просто трябва малко време. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Малко трудно. Така или иначе съм губил в казиното. И сега изтеглих голяма сума и нищо не се чува за парите. Очаквам вашата помощ с това.

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Съгласно процеса, предстои да ви бъде назначен специалист, който да се включи в евентуален разговор с казиното. Тази стъпка обикновено се предприема след изтичане на първоначалния период от 14 дни. Обикновено се опитваме да обясним, че като игнорира жалбата на играча или действа нечестно, казиното рискува репутацията си и в резултат на това играчите може да се колебаят да се регистрират там.

Сътрудничеството обаче е от решаващо значение, затова се моля скоро да получите парите.

Дръж се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече 16 дни чакам и не виждам нищо нито за касовата бележка, нито за парите. Можете ли да ми кажете кога точно ще се намесите? Или имате директна връзка с Малта? Че ще се обадя за това

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

честно казано, това казино Sieger сега избягва проблема... чакаме тук от 17 дни и не може да отнеме толкова време, за да изпратим разписката за плащане. Тъй като не са платили, не могат да доставят касовата бележка.. да, някой трябва да се намеси в това! Беше пълна шега

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Разбирам, че си ядосан и че е уморително. Ако нищо не напредне, Вероника, която се занимава с вашия случай, ще се опита да ви помогне и ще разгледа жалбата ви по-нататък . Трябва да имате малко търпение, защото нашият екип се занимава с много оплаквания.

Както и да е, надявам се ситуацията да приключи възможно най-скоро и особено щастливо за вас. За момента трябва да запазим хладнокръвие, докато жалбата ви продължи. Вярвам, че вашите пари ще дойдат от казиното и жалбата вече няма да е необходима. Каквито и да са промените, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини