Здравейте, предприехте ли някакви стъпки към съдебно дело?
Относно Вашата жалба и 4-те дни, нашият екип се старае да разглежда всеки случай последователно, поради което понякога може да отнеме време. Вероника ще се свърже с вас скоро, но тя също чака 14-те дни, посочени в жалбата ви. 2 седмици е времето, което даваме на казиното, за да разреши този процес, така че трябва да имате търпение.
Що се отнася до отговора, съжалявам, че казиното не общува с вас, защото смятам, че не е приятно. Когато попитахте казиното за доказателство за плащане, казиното отговори, защо не е било възможно да го предостави или изобщо не отговори?
Както и да е, както казах, Вероника ще се свърже с вас скоро и аз твърдо вярвам, че ще успеете да получите разумен отговор от казиното и накрая всичко ще се нареди добре. Можете да продължите да ни информирате, ако е възможно.
Hi, have you taken any steps towards a lawsuit ?
Regarding your complaint and the 4 days, our team tries to deal with each case consistently, which is why sometimes it can take time. Veronica will get back to you soon, but she is also waiting for the 14 days mentioned in your complaint. 2 weeks is the time we give the casino to resolve this process, so you need to be patient.
As far as the reply is concerned, I am sorry that the casino is not communicating with you, because I believe it is not pleasant. When you asked the casino for proof of payment, the casino replied, why was it not possible to provide it or did not reply at all ?
Anyway, as I said, Veronica will get back to you soon and I firmly believe that you will manage to get some reasonable answer from the casino and everything will turn out well in the end. You could continue to update us if possible.
Автоматичен превод: