преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Sieger - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам от 5 юли 2022 г. печалбата ми да бъде получена от Casino Sieger и до ден днешен тя не е кредитирана в сметката ми. Изплащането ще бъде одобрено на 7/5/22. Нормално ли е да отнеме толкова време? В чата винаги има едно и също нещо, то е прехвърлено и молим за търпение
I've been waiting since July 5th, 2022 for my winnings to be received from Casino Sieger and it hasn't been credited to my account to this day. The payout would be approved on 7/5/22. Is it normal that it takes so long? In the chat there is always the same thing, it has been transferred and we ask for patience
Warte jetzt seit dem 05.07.22 auf den Eingang meines Gewinnes von Casino Sieger und es ist bis heute nicht auf mein Konto gebucht. Die Auszahlung würde am 05.07.22 genehmigt. Ist das normal das es so lange dauert? Im Chat kommt auch nur immer das gleiche, es ist überwiesen und bitten um Geduld
Здравейте,
този въпрос е по-сложен, отколкото може да изглежда, но като цяло - да, може да отнеме толкова време.
В зависимост основно от опцията за плащане, процесът на проверка - може да отнеме до 14 дни.
Ако приемем, че вашият акаунт е бил напълно потвърден, бих дал на казиното още няколко дни и ще поискам някаква идентификация на плащането, като идентификатор на транзакция.
Би било чудесно, ако можете да ни информирате в понеделник, надяваме се, че няма да има нужда от подаване на жалба.
Можете ли да го направите, моля?
Hello,
this question is more complex than it could seem, but in general - yes, it could take so long.
Depending mainly on the payment option, the verification process - it could take up to 14 days.
Assuming, that your account has been fully verified I'd give the casino a few more days and ask for some payment identification, like a transaction id.
It would be great if you could update us on Monday, hopefully, there will be no need for submitting a complaint.
Can you d that, please?
Някой има ли опит с казино sieger!??
Започнах да играя там и изтеглих 2063€ докерите потвърдиха, че всичко е наред, но парите не се показват, 17 дни чакам тук. Твърдят, че парите са на път, мислят, че ще го прецакам. Свързах се с техния лиценз. И подадена криминална декларация. Някой друг има ли идеи? Това се случва за първи път.
Does anyone have experience with casino sieger!??
I started playing there and withdrew 2063€ dockers confirmed everything ok but the money doesn't show up, 17 days waiting here. They claim that the money is on the way, they think I'm going to screw it up. Contacted their license. And a criminal report filed. Anyone else have any ideas? First time this happens.
Onko kellää kokemusta casino siegerillä!??
alotin siellä pelaamisen ja kotiutin 2063€ dokkarit vahvistettu kaikki ok mutta rahoja ei näy 17päivää tässä odoteltu. Väittävät että rahat on matkalla luulevat että menen tohon lankaan. Otettu yhteyttä heidän lisenssiin. Sekä tehty rikosilmoitus. Onko jollai muilla mitään ideoita? Ensimmäinen kerta ku näin käy.
Преместих публикацията ви тук, за да ви помогна да привлечете допълнително внимание към това казино и вашия проблем.
Позволете ми да започна с жалбата, която успяхте да подадете - добра работа между другото.
Просто смятам, че трябва да актуализирате жалбата, като предоставите цялата важна информация директно в началото,
а именно: Кога подадохте заявките за теглене?
Плюс: кога преминахте проверката на акаунта?
Защото, доколкото виждам сега, сте получили споменат автоматичен отговор за играчи, които в момента чакат по-малко от 14 пълни дни. От друга страна, според вашата публикация във форума, бих предположил, че дадената времева рамка е изтекла. Има го?
Чувствайте се свободни да актуализирате жалбата, като използвате тази връзка , моля.
Що се отнася до казиното, опитвали ли сте да поискате потвърждение на транзакцията? 🤔
Ако твърдят, че поръчката е потвърдена, бих казал, че потвърждението е относително лесно за предоставяне, какво мислите?
I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.
Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.
I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,
namely: When did you submit the withdrawal requests?
Plus: when did you pass the account verification?
Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?
Feel free to update the complaint using this link, please.
As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔
If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?
Документът е потвърден отдавна. Имам запазени всички снимки. Изтеглих пари, приеха се, но не показва 20 дни чакане, когато питам за това, винаги е същото чакане чакане чакане. Преди 4 дни поисках да ми изпратите доказателство за плащане. Все още не виждам и това. но докладвах за случая на полицията и на адвоката. Не е възможно 20 дни без никаква информация да не излязат парите.
The document was confirmed a long time ago. I have all the pictures saved. I withdrew money, it was accepted but it doesn't show 20 days waiting when I ask about it, it's always the same waiting waiting waiting. I asked 4 days ago to send me a proof of payment. Still can't see that either. but I have reported this matter to the police and the lawyer. It is not possible that 20 days without any information will not show the money.
Dokumentti on vahvistettu kauan sitten. Mulla löytyy tallella kaikki kuvat. Nostin rahaa se hyväksyttiin mutta ei näy 20 päivää odoteltu kun kysyn asiaa niin aina sama odotellaa odotellaa. Pyysin 4 päivää sitten että lähettävät mulle maksutositteen. Ei vieläkää näy sitäkään. mutta olen tästä asiasta ilmoittanut poliisille ja asianajajalle. Ei mahdollista että 20 päivää ilman mitää tietoa eikö rahoja näy.
И все пак много неща, които току-що споменахте, все още липсват в жалбата.
Моля, предоставете цялата информация в жалбата без забавяне. Затова отговорниците по жалбите нямат свободно време, като поддържат добрата им информираност е най-добрият начин да ускорите целия процес на жалба.
Изпращайте незабавно всички съответни съобщения, печатни екрани или прости актуализации:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Разбирате ли какво ви моля да направите, моля?
Yet many things you just mentioned are still missing in the complaint.
Provide all the information in the complaint without a delay, please. Complaints handlers have no time to spare thus, keeping them well informed is the best way to speed up the whole complaint process.
Send all relevant communications, print screens, or simple updates right away:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Do you understand what I am asking you to do, please?
Да разбирам. Пратих...
къде искате да изпратя отново.. имате ли имейл, за да мога да сложа всички снимки там??
Yes, I understand. I have sent...
where do you want me to send again.. do you have an email so I can put all the pictures there??
Kyllä ymmärrän. Olen kyllä lähettänyt..
mihin haluat että lähetän uudestaan.. onko teillä sähköpostia niin saan sinne laitettu kaikki kuvatki??
Страхотен! Благодаря ти много. Веднага щом Вероника разбере, че жалбата ви трябва да бъде адресирана директно (тъй като 14-дневният период вече е изтекъл), ще ви бъде назначен специалист, който да ви помогне, както и имейл адрес за предоставяне на допълнителна информация по пътя.
Бих казал, че сте добре настроени за сега. Нека изчакаме актуализацията на жалбата. Благодаря отново.
Какво ще кажете за потвърждението на транзакцията? Опитвали ли сте може би?
Great! Thank you very much. As soon as Veronika comprehends your complaint should be addressed directly (because the 14-day period has passed already), you'll be assigned a specialist to help you out, as well as an email address for providing additional information along the way.
I would say you are well set for now. Let's wait for the complaint update. Thanks again.
What about the transaction confirmation? Have you tried, perhaps?
Добавих няколко снимки. Можете да намерите още. Моят имейл адрес е eedisivac@hotmail.com
I added some pictures. You can find more. My email address is eedisivac@hotmail.com
lisäsin muutamia kuvia. Lisää löytyy kyllä. Minun sähköposti osoite eedisivac@hotmail.com
Благодаря! Следете жалбата веднага щом стигнете до специалиста, със сигурност той или тя ще оцени допълнителни снимки.
Успех с жалбата.
Thanks! Keep an eye on the complaint as soon as you get the specialist surely, he or she will appreciate additional pictures.
Good luck with the complaint.
Изпратих им pdf с моите банкови извлечения, че парите не са пристигнали. И помолих да ми изпратят снимка на транзакцията по сметката, която са ми платили за 5 дни и чаках и това.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
Някога получавали ли сте пари??
Have you ever received any money??
Oletko ikinä saanut rahoja??
Изпратих им pdf с моите банкови извлечения, че парите не са пристигнали. И помолих да ми изпратят снимка на транзакцията по сметката, която са ми платили за 5 дни и чаках и това.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
Това е добре - благодаря ви за това. И все пак казиното все още има 4 дни, за да оправи нещата без нашата намеса. Дано да се съберат и да ви изпратят парите скоро!
That's good - thank you for that. Yet the casino still has 4 days to sort things out without our intervention. Hopefully, they pull together and send you the money soon!
Е, този случай е на повече от година, но да, този играч все пак е платен:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Well, this case is more than a year old, but yes, this player was paid after all:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Надявам се скоро парите да са в сметката. Почти не можете да чуете нищо от тях. Вече 4 дни не съм чувал нищо от тях. Поисках доказателство за плащане и то също не се появи.. Просто трябва да имате търпение и да изчакате, така казаха.. но тук чакахме достатъчно!
I hope the money will be in the account soon. You can barely hear anything from them. Haven't heard anything from them for 4 days now. I asked for a proof of payment and it doesn't show up either.. You just have to be patient and wait, that's what they said.. but here we've waited enough!
toivottavasti rahat on pian tilillä. Aika heikosti kuulu heiltä yhtään mitään. Ei ole nyt 4 päivään kuulunut mitään heiltä. Maksutositteen pyysin ei näy sitäkään.. ainostaan pitää olla kärsivällinen ja odotella näin on sanottu.. mutta tässä on ihan tarpeeks odoteltu!
Свързах се с askgamblers преди 6 дни. казино Sieger не отговори нищо дори тогава. Не виждам разписката за плащане, чакам 7 дни. Чаках парите 21 дни.. живеем през 2023 г., не може да е много трудно да платя тегленето си.. няма повече отговори от тях, освен просто да чакам.. но сега изпратих документите там с адвокат. И адвокатът ще се свърже с техния лиценз за игри Малта. За щастие съм наясно с всички гаври с грешния човек. Искам цялото им казино да падне
I contacted askgamblers 6 days ago.. casino Sieger hasn't answered anything even then. I don't see the payment receipt, I've been waiting for 7 days. Waited for the money for 21 days.. we live in 2023 it can't be too hard to pay my withdrawal.. no more answers from them other than just wait.. but I have now sent the documents there with a lawyer. And the lawyer will contact their gaming license malta. Fortunately, I'm aware of all the fooling around with the wrong person. I want their whole casino to go down
Otin yhetyttä 6 päivää sitten askgamblersiin.. casino sieger ei myös sinnekkään ole vastannut mitään. Maksukuittia ei näy 7päivää odoteltu. Rahoja odoteltu 21 päivää.. elämme 2023 ei voi olla kovin vaikea maksaa nostoni.. heiltä ei saa enää mitään vastauksia muuta kuin odottele vain.. mutta olen nyt asianajajan kanssa lähettäneet asiakirjat sinne. Ja asianajaja ottaa yhteyttä heidän pelilisenssii maltaan. Onneksi olen tietonen kaikesta pelleilevät väärä ihmisen kanssa. Haluan että heidän koko casino menee nuriin
и на тях нищо не са им отговорили. Както знаех и аз не мисля, че ще ти отговорят нещо. Сигурно са им свършили парите. Но за това искам обезщетение от тях и това ще мине през съда независимо дали ще дойдат парите или не
they haven't answered anything to them either. As I knew, I don't think they will answer anything to you either. They must have run out of money. But for this I want compensation from them and this will go through the court whether the money comes or not
eivät ole heillekkään vastaillut mitään. Niinkuin mä tiesin en usko että vastaavat teillekkään mitään. Varmaan heillä rahat loppu. Mutta tästä haluan heiltä korvauksen ja tämä menee oikeuden kautta tulipa rahat tai ei
Преди 8 дни поисках да изпратят потвърждение за транзакцията, че плащането е извършено. Не получих никакъв отговор. Всеки ден ми казват бъди търпелив.. в момента дори не ми позволяват да говоря за това!
8 days ago I asked that they send a transaction confirmation that payment has been made. I haven't received any answer. Every day they say be patient.. right now they won't even let me chat about it!
8 päivää sitten pyysin että lähettävät tapahtumavahvistuksen että on maksettu. En ole mitään vastausta saanut. Joka päivä ne sanovat ole kärsivällinen.. tällä hetkellä he eivät edes päästä mua chattiin juttelemaan asiasta!
Чаках с askgambler 4 дни.. нищо не съобщиха и не отговориха. И случаят току-що беше приключен. Казаха да се свържа с чата, но е малко трудно, когато не ме приемат
I waited with askgambler for 4 days.. they didn't announce anything and didn't answer. And the case was just closed. They said contact the chat, but it's a bit difficult when they don't accept me
Odottelin askgamblerin kanssa 4päivää.. eivät ilmottaneet mitään eivätkä vastaneet. Ja tapaus vain suljettiin. Sanoivat ota chattiin yhteyttä mutta vähä vaikea kun eivät ota mua vastaan
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.