ФорумКазинаCasino Sieger - обща дискусия

Casino Sieger - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
8236 преглеждания 47 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Sieger - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Чакам от 5 юли 2022 г. печалбата ми да бъде получена от Casino Sieger и до ден днешен тя не е кредитирана в сметката ми. Изплащането ще бъде одобрено на 7/5/22. Нормално ли е да отнеме толкова време? В чата винаги има едно и също нещо, то е прехвърлено и молим за търпение

Автоматичен превод:
m4d6p4tyvb
преди 2 години

Здравейте,

този въпрос е по-сложен, отколкото може да изглежда, но като цяло - да, може да отнеме толкова време.

В зависимост основно от опцията за плащане, процесът на проверка - може да отнеме до 14 дни.

Ако приемем, че вашият акаунт е бил напълно потвърден, бих дал на казиното още няколко дни и ще поискам някаква идентификация на плащането, като идентификатор на транзакция.

Би било чудесно, ако можете да ни информирате в понеделник, надяваме се, че няма да има нужда от подаване на жалба.

Можете ли да го направите, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой има ли опит с казино sieger!??

Започнах да играя там и изтеглих 2063€ докерите потвърдиха, че всичко е наред, но парите не се показват, 17 дни чакам тук. Твърдят, че парите са на път, мислят, че ще го прецакам. Свързах се с техния лиценз. И подадена криминална декларация. Някой друг има ли идеи? Това се случва за първи път.

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Преместих публикацията ви тук, за да ви помогна да привлечете допълнително внимание към това казино и вашия проблем.

Позволете ми да започна с жалбата, която успяхте да подадете - добра работа между другото.

Просто смятам, че трябва да актуализирате жалбата, като предоставите цялата важна информация директно в началото,

а именно: Кога подадохте заявките за теглене?

Плюс: кога преминахте проверката на акаунта?

Защото, доколкото виждам сега, сте получили споменат автоматичен отговор за играчи, които в момента чакат по-малко от 14 пълни дни. От друга страна, според вашата публикация във форума, бих предположил, че дадената времева рамка е изтекла. Има го?

Чувствайте се свободни да актуализирате жалбата, като използвате тази връзка , моля.

Що се отнася до казиното, опитвали ли сте да поискате потвърждение на транзакцията? 🤔

Ако твърдят, че поръчката е потвърдена, бих казал, че потвърждението е относително лесно за предоставяне, какво мислите?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Документът е потвърден отдавна. Имам запазени всички снимки. Изтеглих пари, приеха се, но не показва 20 дни чакане, когато питам за това, винаги е същото чакане чакане чакане. Преди 4 дни поисках да ми изпратите доказателство за плащане. Все още не виждам и това. но докладвах за случая на полицията и на адвоката. Не е възможно 20 дни без никаква информация да не излязат парите.

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

И все пак много неща, които току-що споменахте, все още липсват в жалбата.

Моля, предоставете цялата информация в жалбата без забавяне. Затова отговорниците по жалбите нямат свободно време, като поддържат добрата им информираност е най-добрият начин да ускорите целия процес на жалба.

Изпращайте незабавно всички съответни съобщения, печатни екрани или прости актуализации:

https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on

Разбирате ли какво ви моля да направите, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Да разбирам. Пратих...

къде искате да изпратя отново.. имате ли имейл, за да мога да сложа всички снимки там??

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Страхотен! Благодаря ти много. Веднага щом Вероника разбере, че жалбата ви трябва да бъде адресирана директно (тъй като 14-дневният период вече е изтекъл), ще ви бъде назначен специалист, който да ви помогне, както и имейл адрес за предоставяне на допълнителна информация по пътя.

Бих казал, че сте добре настроени за сега. Нека изчакаме актуализацията на жалбата. Благодаря отново.

Какво ще кажете за потвърждението на транзакцията? Опитвали ли сте може би?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добавих няколко снимки. Можете да намерите още. Моят имейл адрес е eedisivac@hotmail.com

Автоматичен превод:
eedisivac
преди 1 година

Благодаря! Следете жалбата веднага щом стигнете до специалиста, със сигурност той или тя ще оцени допълнителни снимки.

Успех с жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих им pdf с моите банкови извлечения, че парите не са пристигнали. И помолих да ми изпратят снимка на транзакцията по сметката, която са ми платили за 5 дни и чаках и това.

Автоматичен превод:
m4d6p4tyvb
преди 1 година

Някога получавали ли сте пари??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих им pdf с моите банкови извлечения, че парите не са пристигнали. И помолих да ми изпратят снимка на транзакцията по сметката, която са ми платили за 5 дни и чаках и това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е добре - благодаря ви за това. И все пак казиното все още има 4 дни, за да оправи нещата без нашата намеса. Дано да се съберат и да ви изпратят парите скоро!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Някога получавали ли сте пари??

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, този случай е на повече от година, но да, този играч все пак е платен:

https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Надявам се скоро парите да са в сметката. Почти не можете да чуете нищо от тях. Вече 4 дни не съм чувал нищо от тях. Поисках доказателство за плащане и то също не се появи.. Просто трябва да имате търпение и да изчакате, така казаха.. но тук чакахме достатъчно!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Свързах се с askgamblers преди 6 дни. казино Sieger не отговори нищо дори тогава. Не виждам разписката за плащане, чакам 7 дни. Чаках парите 21 дни.. живеем през 2023 г., не може да е много трудно да платя тегленето си.. няма повече отговори от тях, освен просто да чакам.. но сега изпратих документите там с адвокат. И адвокатът ще се свърже с техния лиценз за игри Малта. За щастие съм наясно с всички гаври с грешния човек. Искам цялото им казино да падне

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

и на тях нищо не са им отговорили. Както знаех и аз не мисля, че ще ти отговорят нещо. Сигурно са им свършили парите. Но за това искам обезщетение от тях и това ще мине през съда независимо дали ще дойдат парите или не

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Преди 8 дни поисках да изпратят потвърждение за транзакцията, че плащането е извършено. Не получих никакъв отговор. Всеки ден ми казват бъди търпелив.. в момента дори не ми позволяват да говоря за това!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Чаках с askgambler 4 дни.. нищо не съобщиха и не отговориха. И случаят току-що беше приключен. Казаха да се свържа с чата, но е малко трудно, когато не ме приемат

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини