НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 20)

 от jrewing
|
43 968 преглеждания 414 отговора |
|
1...19 20 2122
Romi

Здравейте, акаунтът се държи в моя акаунт, аз не съм регистриран в акаунта, но друга заявка за теглене е на мое име и въпреки това те отказаха моето теглене и освен това казиното е написало в условията на играча, че ако играч поиска теглене към акаунт на трета страна, казиното трябва да поиска от играча да го поиска отново към акаунта, който е на негово име и те не го направиха, освен това те ми обещават в чата на живо, че не трябва да се тревожа за печалби, акаунтът ми има е ревизиран от септември

Автоматичен превод:
Jitus1605

здрасти

Трябва да кажа, че това, което описвате, че казиното има в своите правила и условия, е много необичайно и много често, напротив, депозитите и тегленията към чужда сметка наистина водят до конфискация на печалби и закриване на сметката.

Никога не съм виждал казино да има задължението да поиска от играч да направи теглене към правилната сметка в такава ситуация. Много се притеснявам, че може би е станало общо недоразумение. Все пак всичко е възможно.

Така че определено ще е по-добре да подадете жалба, за да видим какво и как ви е представено.



Автоматичен превод:

Здравейте, casino casinia не изплати печалбите ми, тъй като първата заявка за теглене беше към акаунт на трета страна, но направих втората заявка към моя акаунт в neteller и те все пак отхвърлиха искането ми и акаунтът ми беше ревизиран от септември. Става въпрос за сума от 167 хил.

Автоматичен превод:
Jitus1605

Така че, нека изчакаме и да видим сега какво може да направи нашият екип за оплаквания във вашия случай. Надяваме се, че можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Jitus1605

Виждам, че вече сте успели да го създадете. Доминика вероятно е намерила това, което описваш, само че беше както описахме. Най-вече, и досега не съм виждал друго, играчът винаги трябва да депозира, тегли към сметката, сметката, картата, която е на негово име. Ако сте депозирали с друга карта, която не е на ваше име и след това сте искали да изтеглите към сметката си или обратното, това за съжаление е нарушение на правилата.

Четох, че поне ще ви върнат депозитите, което според мен е може би най-доброто, което можете да извлечете от тази ситуация. Повярвайте ми, не всяко казино би било готово да направи това и повечето биха взели вашите печалби и депозити.

Така че определено избягвайте подобни неща в бъдеще, за да избегнете неприятни ситуации като тази. 😕

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря ви много, че разгледахте случая. Надявам се да можете да ми помогнете и казиното да ми изплати печалбите, защото след кратка телефонна консултация с адвокат съм 100% сигурен, че печалбата ми принадлежи. Исках да го предам на правната колегия, за да се заеме с него, но това не е чешко казино и за съжаление сумата, която трябва да бъде възстановена, е твърде ниска, за да започне разследване.... Дано все още съществува справедливост в Чешката република..... Благодаря ви предварително и пожелавам на целия ви екип хубав ден

Автоматичен превод:

Имам голям проблем с тегленията в казино Casinia. Минах всички проверки и чакам тегления от месец. Техният отговор винаги е, че са заети и се стараят. Това наистина ме притеснява, защото пише, че всички тегления са обработени в рамките на три дни. Играх казино игри като Le Bandit Sugar Rush и така нататък. Чудя се какво мога да направя по въпроса.

Автоматичен превод:

Виждам, че не съм единственият, който има проблеми с това казино, някой наистина трябва да се намеси и да направи нещо за това казино, невероятно грубо е да се приемат пари от която и да е сметка и след това, когато някой успее да спечели, грубо да отхвърли печалбите и да не изплати парите.!!!!

Автоматичен превод:

Здравейте момчета, писна ми от факта, че казиното прецаква всички толкова много!! Надяваме се, че екипът на гуру ще намери решение как това измамно казино ще ни изплати печалбите ни, това е hyjenusnus....

Автоматичен превод:
phmeljak

Да чакаш парите си повече от месец е тъжно. Жалко, че подобни нечестни казина са все по-чести.

Автоматичен превод:

Не е чудно, че казиното Casinia не изплаща печалби, държавата Кюрасао, в която е регистрирано казиното, не обработва заявки от много държави, например Чехия не попада под Gek, така че молбата ми за помощ беше отхвърлена и казиното Casinia се прецаква с повечето играчи като този.....

Автоматичен превод:

Team Guru, виждате сами, че ситуацията е повече от сериозна и вече има достатъчно хора, които не са получили печалбите си от това измамно казино и ви моля да намерите решение за всички засегнати, за да могат тези хиени да изплатят на всички печалбите ни, които по право ни принадлежат, моля. много ви благодаря

Автоматичен превод:
Jitus1605

Добър ден, ако мога да те посъветвам за избора в Casinia, не прехвърляй на картата, ще чакаш 100 години. Изтеглете приложението funid и изпращайте пари чрез тях. Спечелих 140 и плащанията идваха редовно всеки ден и през почивните дни, въпреки че след 12.5 идваха.

Автоматичен превод:

Благодаря за информацията, но акаунтът ми беше прегледан като някакъв вид измамник, но дори и да не беше това казино, никога нямаше да отида там. Дължат ми 167 хиляди от септември.

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря ви много, че разгледахте случая. Надявам се да можете да ми помогнете и казиното да ми изплати печалбите, защото след кратка телефонна консултация с адвокат съм 100% сигурен, че печалбата ми принадлежи. Исках да го предам на правната колегия, за да се заеме с него, но това не е чешко казино и за съжаление сумата, която трябва да бъде възстановена, е твърде ниска, за да започне разследване.... Дано все още съществува справедливост в Чешката република..... Благодаря ви предварително и пожелавам на целия ви екип хубав ден

Автоматичен превод:

Е, ако го погледнете от другата страна, за съжаление вие ​​бяхте този, който наруши правилата, така че наистина не съм сигурен дали имате право на тези печалби. 🤷‍♀️

Както Джаро каза, имате късмет, че казиното се е съгласило поне да ви върне печалбите, така че да видим как ще стане всичко. Наистина не съм сигурен дали тук можем да говорим за справедливост.

Автоматичен превод:

Имам голям проблем с тегленията в казино Casinia. Минах всички проверки и чакам тегления от месец. Техният отговор винаги е, че са заети и се стараят. Това наистина ме притеснява, защото пише, че всички тегления са обработени в рамките на три дни. Играх казино игри като Le Bandit Sugar Rush и така нататък. Чудя се какво мога да направя по въпроса.

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам, че трябва да чакате толкова дълго за оттеглянето си.

В жалбата си сте написали, че сте я поискали на 16 март. нали И така, кога точно преминахте проверката или акаунтът ви вече беше потвърден преди?

Нашият екип за оплаквания със сигурност ще проучи добре целия въпрос и ще се опита да се свърже с казиното.

Автоматичен превод:

Здравейте момчета, писна ми от факта, че казиното прецаква всички толкова много!! Надяваме се, че екипът на гуру ще намери решение как това измамно казино ще ни изплати печалбите ни, това е hyjenusnus....

Автоматичен превод:

Опитайте се да се успокоите, моля, и използвайте по-добър език. За съжаление, когато играч наруши правилата, последствията идват.

Ние ще направим всичко възможно вашият случай да бъде разрешен в най-кратки срокове.

Автоматичен превод:

Здравейте, казиното съгласи ли се да изплати печалбите? Правилно ли чета това???,

Автоматичен превод:

Извинявам се за вулгарността, но четенето на тези отзиви тук наистина ми прилошава, благодаря ви отново за помощта и за разглеждането на случая, наистина го оценявам. Благодаря на целия ви екип

Автоматичен превод:
phmeljak deleted the post
1...19 20 2122
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини