НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 19)

 от jrewing
|
40 104 преглеждания 361 отговора |
|
1...18 19

... 18 страници дискусия, неразрешени оплаквания на клиенти тук и в AskG, както и в казината-сестри.


Вместо предупреждение за повишено внимание в червено по-горе, 8,3 от 10 свети в приятелско зелено и помага да се предотврати загубата на пари на други и да не получат печалбите си.


В моя случай е само 75 евро, отворен за 4 седмици, предвид неразрешените рекламации и малката сума, рекламация няма смисъл.


Всъщност имам високо мнение за CasinoGuru и считам вас, например LCB, за оператори с добра репутация. Разбирам също, че трябва да плащате на служителите си и т.н. и че казина като това със сигурност плащат високи бонуси, но сегашните неща вие подкрепяте измамите, защото например начинаещите виждат оценката ви, смятат я за реномирана и в крайна сметка не получават печалбите си. Научих се да проверявам AskG, в допълнение към CG, за неразрешени оплаквания, преди да депозирам, но вероятно само 5% правят това.


Предполага се, че казиното може да има стотици хиляди "черни точки" и пак да не е червено... 🙁

Автоматичен превод:
hugbearli

здрасти

Чакай за секунда - може би има някакво недоразумение. Няма повторно разрешени оплаквания срещу това казино:

file

https://casino.guru/complaints/all

Случайно да не сте объркали това с публикации във форума или потребителски отзиви, които нямат нищо общо с рейтинга?

Искам да кажа, идеята ви е добра - ако имаше неразрешени жалби, оценката щеше да е по-ниска пропорционално на тежестта на жалбите - представени от черни точки.

Въпреки това, както можете да видите, всички докладвани проблеми винаги са били разрешени. Доколкото можем да кажем въз основа на оплакването, което споменахте, казиното плаща. Също така не можах да намеря нито една неразрешена жалба, подадена от вас.

Мога ли да знам къде изглежда е уловката?


Автоматичен превод:

Здравей Радка 🙂


Съжалявам, ако съм се изразил по объркващ начин.

Има неразрешени оплаквания в AskG, https://www.askgamblers.com/de/online-casinos/test/casinia-casino/complaints


Има и сериозни точки, които говорят против сериозността, например TrustPilot, че казиното има изключително голям брой случаи на AskG в сравнение с малкия си размер (което вероятно е причината да получава само оценка 4 от 10) и изключително дълго време за реакция от 8 дни, т.е. след предупреждение.

И ако правилно показвате на потребителите неразрешените проблеми на дъщерните казина със същото ръководство, когато ги изброявате като „Нерешени", аз също намирам за нереалистично да не приписвам това и на това казино, особено след като е само въпрос на време. Май само наскоро беше така с AskG, преди да реагират.

И когато ми удържат 75 евро (седмици наред получавам само имейли, че ще го препратят отново с „най-висок приоритет"), това ви дава добра представа какво се случва там в момента. Или „спестявате" от суми от, да речем, по-малко от €100, защото знаете, че никой няма да предприеме действия (и, да речем, 75 черни точки няма да направят нищо за вас), или имате по-сериозни проблеми, които могат да се случат бързо в по-малките казина.


Lg

Edited
Автоматичен превод:
hugbearli

Здравейте и благодаря за обяснението. Трябваше да започна с обяснението, че мога да добавя моя или да кажем демонстрирам CG оптика към тази тема. Лошото ми, съжалявам. 🙂

Е, предполагам, че всеки играч може да използва целия интернет, за да създаде мнение за дадено казино. Моите колеги, вместо това, разглеждат оценени ситуации. Въз основа на нашия опит с външни източници, ние избрахме този начин.

Знам обаче, че има човек, който следи външни оплаквания - не прегледи на TP, защото техните политики са абсурдни. Докато те позволяват на играчите да преглеждат Casino Guru за неизплащане на печалбите или забавяне на тегленията, това е извън смисъла. 😀

Вие обаче сте прав; колкото повече източници се стремят да търсят играчите, толкова по-добре и ние никога не сме представяли нашия уебсайт като единствения начин да се запознаете с казината.

Що се отнася до черните точки, те се „присъждат" само за неразрешени оплаквания, което обикновено не се оценява много. Въпреки това, ако проверите който и да е преглед на казино – не само броя – ще видите най-новите оплаквания директно там, така че щом забележите неразрешена жалба, предполагам, че това е справедлива следа. Освен това са включени и сестрински страни, както можете да видите:

filefile

Разбирам, че уебсайтът е много сложен и разглеждането на всички рецензии, раздели или дори форуми, или разбирането какво всъщност означава Индексът за безопасност, не е лесна задача.

Индексът на безопасност също взема под внимание мащаба на казината, така че това, което не би засегнало по-голямо международно казино, може да съсипе по-малко, местно онлайн казино въз основа на размера на присъдените черни точки.

Разбирам усещането, че всеки индекс на безопасност трябва да съответства на „общото мнение". И все пак опитът е различен; следователно не е възможно да се постигне тази цел.

По този начин ние молим играчите да изразят своите преживявания - добри или лоши - във форума, чрез рецензии и т.н.

Уведомете ме, ако искате да се задълбочим.

Автоматичен превод:

Awatmy от това казино и всички казина на Brothers. плащането след 3 седмици. В тези казина ставката трябва да е под 5. не играйте в това казино

Автоматичен превод:
antorall

Хей, това ли е твоят опит с това и сродните казина? Когато имахте теглене, те плащаха след три седмици, прав ли съм? Вие също попитахте или разбрахте каква е причината за забавянето?

Автоматичен превод:
1...18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини