НачалоФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 9)

 от ToniG81
|
51 287 преглеждания 239 отговора |
|
1...8 9 10...12

Но не получих нищо 🤷‍♂️

Автоматичен превод:

Сега те имам

Автоматичен превод:

Здравейте

Подадох първата заявка за теглене преди 2 седмици и оттогава получавам €200 всяка седмица. Сега имаме ново приложение, да видим колко време ще отнеме отново. Сега сметката ми се е увеличила до €7000. Съмнявам се дали някога ще получа парите.

С Най-Добри Пожелания

Майк

Автоматичен превод:

Благодаря ви за отговора. Не забравяйте да ни информирате как върви и дали получавате пари, защото ако не, тогава можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване.

Опитвали ли сте обаче да попитате казиното дали е възможно да увеличите сумата за теглене или какво трябва да направите, за да се случи това? Има ли някаква възможност?

Автоматичен превод:

Здравейте

Да направих го. Те казват, че в момента всички играчи могат да изтеглят само €200. Но аз не вярвам в това.

В момента няма начин за плащане.

Автоматичен превод:
istres

Ами mifinity работи за някои

Автоматичен превод:

Здравейте

Да направих го. Те казват, че в момента всички играчи могат да изтеглят само €200. Но аз не вярвам в това.

В момента няма начин за плащане.

Автоматичен превод:

Така че ситуацията е доста сложна, когато имате доста голяма сума в сметката си. Вероятно ще го теглите доста дълго време, ако сумата за теглене не бъде увеличена. Въпреки това, ако казиното има такива правила, ще бъде важно да ги следвате, въпреки че знам, че това не е най-добрата новина за вас.

Ако обаче се случи казиното да спре да плаща, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Здравейте, минаха почти 3 седмици, изтеглих 200 евро от 12 000 евро.

те отричат всичко и казват само техническа грешка опитайте друга опция за теглене,,

тази хазартна компания е голяма шега, не поема никаква отговорност!!!!!

Автоматичен превод:
Mickem99

Тогава какви опции за теглене имате?

Казиното има много нисък индекс на безопасност според нашия уебсайт, отзивите на потребителите също са ужасни, така че не съм изненадан, че не върви добре досега 😕

Автоматичен превод:
Daniel

Получих 400 евро за 3 седмици чрез mifinity, но все измислят оправдания

Автоматичен превод:
Daniel

Остават 11700 евро

Автоматичен превод:
Mickem99

Надявах се, че това ще продължи и ще продължите да получавате парите си, но както виждаме, това не е така. Опитвали ли сте друг метод на плащане освен това, което каза казиното?

Както и да е, виждам също, че имате открита жалба и топката е в полето на казиното и ние чакаме техния отговор. Чудя се дали ще осигурят такъв. Ако имате актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro

Има толкова много оправдания през цялото време, получих 400 евро, останаха ми 11670 евро

технически проблемът е всичко, което те обвиняват

Автоматичен превод:
Mickem99

Разбирам, че това със сигурност не е ситуация, в която искам да попадна. Без значение какъв метод на плащане използвате, винаги има технически проблеми? Не знам дали да се смея или да плача в този случай, защото винаги е едно и също.

Както и да е, надявам се, че казиното ще коментира вашето оплакване и ще помогне за разрешаването на ситуацията.

Автоматичен превод:

Здравейте, не мога да тегля пари от казино Cashalot, те постоянно намират извинения и не ми плащат парите, искам да ми помогнете за това.

Автоматичен превод:

Плащанията на някои хора бяха извършени днес, моето плащане не беше извършено, моля, решете този проблем.

Автоматичен превод:
yldrm07119

Здравейте. Съжалявам да чуя, че имате такъв проблем.

Както можете да видите тук Cashalot Casino има много нисък индекс на безопасност и доста хора в тази тема имат подобни проблеми.

Както и да е... бихте ли ми казали повече подробности, моля? Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.

Кой метод на плащане сте използвали и какъв точно изглежда проблемът?

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Опитвам се да тегля пари с Mifinty, казаха, че максималният лимит е 200 и това са глупости, приех го, но пак не плащат.

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря за помощта

Автоматичен превод:
yldrm07119

Опитвали ли сте преди това MiFinity? Тук имате полезна информация, ако имате нещо против.

Кога подадохте заявление за оттегляне? Минахте ли вече процеса на проверка?

Автоматичен превод:

Да, преминах процеса на проверка, платиха общо 400 €. С Mifinty в момента имам 3500 евро пари в казино Cashalot, но те не плащат, искам проблемът ми да бъде решен. Благодаря.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини