Здравейте
Подадох първата заявка за теглене преди 2 седмици и оттогава получавам €200 всяка седмица. Сега имаме ново приложение, да видим колко време ще отнеме отново. Сега сметката ми се е увеличила до €7000. Съмнявам се дали някога ще получа парите.
С Най-Добри Пожелания
Майк
Hello
I submitted the first withdrawal request 2 weeks ago and have received €200 every week since then. Now we have a new application, let's see how long it takes again. My account has now increased to €7000. I doubt whether I will ever get the money.
Best regards
Mike
Hallo
habe vor 2 Wochen den ersten Auszahlungsantrag gestellt und seit dem jede Woche 200€ Euro bekommen mehr nicht . Jetzt liegt ein neuer Antrag vor mal sehen wie lange das wieder dauert . Mein Konto ist mittlerweile auf 7000€ angestiegen . Ob ich das Geld jemals bekomme bezweifle ich .
Mit freundlichen Grüßen
maik
Благодаря ви за отговора. Не забравяйте да ни информирате как върви и дали получавате пари, защото ако не, тогава можете да използвате нашата безплатна функция - оплакване.
Опитвали ли сте обаче да попитате казиното дали е възможно да увеличите сумата за теглене или какво трябва да направите, за да се случи това? Има ли някаква възможност?
Thank you for your reply. Be sure to update us how it goes and if you get money, because if not, then you can use our free feature - complaint.
However, have you tried asking the casino if it is possible to increase the withdrawal amount or what you would have to do to make it happen? Is there any possibility ?
Здравейте
Да направих го. Те казват, че в момента всички играчи могат да изтеглят само €200. Но аз не вярвам в това.
В момента няма начин за плащане.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Ами mifinity работи за някои
Well mifinity works for some
Jo mifinity funkar för vissa
Здравейте
Да направих го. Те казват, че в момента всички играчи могат да изтеглят само €200. Но аз не вярвам в това.
В момента няма начин за плащане.
Hello
Yes, I did. They say that at the moment all players can only withdraw €200. But I don't believe that.
There is currently no way to pay out.
Hallo
ja das habe ich sie sagen es können zur Zeit alle Spieler nur 200€ Auszahlen . Was ich aber nicht glaube.
Es gibt zur Zeit keine Möglichkeit mehr auszuzahlen .
Така че ситуацията е доста сложна, когато имате доста голяма сума в сметката си. Вероятно ще го теглите доста дълго време, ако сумата за теглене не бъде увеличена. Въпреки това, ако казиното има такива правила, ще бъде важно да ги следвате, въпреки че знам, че това не е най-добрата новина за вас.
Ако обаче се случи казиното да спре да плаща, не забравяйте да ни уведомите.
So it's quite a complicated situation when you have quite a large amount in your account. You will probably be withdrawing it for quite a long time if the amount to be withdrawn is not increased. However, if the casino has such rules, it will be important to follow them, even though I know it's not the best news for you.
However, if it happens that the casino stops paying, be sure to let us know.
Здравейте, минаха почти 3 седмици, изтеглих 200 евро от 12 000 евро.
те отричат всичко и казват само техническа грешка опитайте друга опция за теглене,,
тази хазартна компания е голяма шега, не поема никаква отговорност!!!!!
Hi, it's almost been 3 weeks, I've withdrawn 200 euros out of 12,000 euros.
they deny everything and say only technical error try another withdrawal option,,
this gambling company is a big joke takes no responsibility at all!!!!!
Hej det har snart gått 3 veckor, jag har fått ut 200 euro av 12000 euro.
dom nekar allt och säger bara tekniskt fel testa en annan Uttag möjlighet,,
detta spelbolag är ett stort skämt tar inget ansvar överhuvudtaget!!!!!
Тогава какви опции за теглене имате?
Казиното има много нисък индекс на безопасност според нашия уебсайт, отзивите на потребителите също са ужасни, така че не съм изненадан, че не върви добре досега 😕
Then what kind of withdrawal options do you have?
The casino has a very low safety index according to our website, the user reviews are also terrible so I'm not that surprised it's not going well so far 😕
Получих 400 евро за 3 седмици чрез mifinity, но все измислят оправдания
Received 400 euros in 3 weeks through mifinity, but they keep coming up with excuses
Har fått ut 400 euro på 3 veckor genom mifinity men dom håller på att hitta på ursäkter hela tiden
Надявах се, че това ще продължи и ще продължите да получавате парите си, но както виждаме, това не е така. Опитвали ли сте друг метод на плащане освен това, което каза казиното?
Както и да е, виждам също, че имате открита жалба и топката е в полето на казиното и ние чакаме техния отговор. Чудя се дали ще осигурят такъв. Ако имате актуализация, уведомете ни.
I had hoped that this would continue and you would continue to receive your money, but as we can see this is not the case. Have you tried any other payment method than what the casino said ?
Anyway, I also see that you have an open complaint and the ball is in the casino's court and we are waiting for their response. I wonder if they will provide one. If you have an update let us know.
Има толкова много оправдания през цялото време, получих 400 евро, останаха ми 11670 евро
технически проблемът е всичко, което те обвиняват
There are so many excuses all the time, have received 400 euros, have 11670 euros left
technically the problem is all they blame
Det är så mycket ursäkter hela tiden, har fått ut 400 euro har 11670 euro kvar
teknislt problemet är allt dom skyller på
Разбирам, че това със сигурност не е ситуация, в която искам да попадна. Без значение какъв метод на плащане използвате, винаги има технически проблеми? Не знам дали да се смея или да плача в този случай, защото винаги е едно и също.
Както и да е, надявам се, че казиното ще коментира вашето оплакване и ще помогне за разрешаването на ситуацията.
I understand that this is certainly not a situation I want to get into. No matter what payment method you use, there are always technical problems ? I don't know if I should laugh or cry in this case, since it's always the same thing.
Anyway, I hope that the casino will comment to your complaint and help to resolve the situation.
Здравейте, не мога да тегля пари от казино Cashalot, те постоянно намират извинения и не ми плащат парите, искам да ми помогнете за това.
Hello, I cannot withdraw money from Cashalot casino, they constantly find excuses and do not pay my money, I want you to help me for this.
Здравейте. Съжалявам да чуя, че имате такъв проблем.
Както можете да видите тук Cashalot Casino има много нисък индекс на безопасност и доста хора в тази тема имат подобни проблеми.
Както и да е... бихте ли ми казали повече подробности, моля? Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.
Кой метод на плащане сте използвали и какъв точно изглежда проблемът?
Ще чака вашия отговор.
Hello. I´ m sorry to hear that you have such a problem.
As you can see here Cashalot casino has got a very low safety index and quite a few people in this thread have similar problems.
Anyway...could you tell me some more details please? We certainly will try to help you out.
Which payment method have you used and what exactly seems to be the problem?
Will wait for your answer.
Опитвам се да тегля пари с Mifinty, казаха, че максималният лимит е 200 и това са глупости, приех го, но пак не плащат.
I'm trying to withdraw money with Mifinty, they said the maximum limit is 200 and this is nonsense, I accepted it, but they still don't pay.
Опитвали ли сте преди това MiFinity? Тук имате полезна информация, ако имате нещо против.
Кога подадохте заявление за оттегляне? Минахте ли вече процеса на проверка?
So have you tried MiFinity before? Here you have some useful information if you mind.
When did you apply for the withdrawal? Have you already past the verification process?
Да, преминах процеса на проверка, платиха общо 400 €. С Mifinty в момента имам 3500 евро пари в казино Cashalot, но те не плащат, искам проблемът ми да бъде решен. Благодаря.
Yes, I passed the verification process, they paid a total of 400 €. With Mifinty, I currently have 3500 Euros of money in Cashalot casino, but they do not pay, I want my problem to be solved Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.