Здравейте, прочетох за вашия проблем с тегленето на пари. Ако сте чакали една година за вашите средства, бих казал, че това е твърде много. Също така забелязах, че казиното ви даде много причини, поради които все още нямате парите, но не мисля, че това е достатъчно.
Както и да е, вие подадохте жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Просто се чудех дали смятате, че може да искате да се свържете по-рано и да поискате помощ?
Освен това открих, че сте изпратили този случай на адвокат, така че ще ми е любопитно да чуя как ще се развие целият случай.
Бихте ли могли да ме уведомите, когато имате нещо ново?
Ще стискам палци 🤞
Hello, I have read about your problem with withdrawing money. If you've been waiting a year for your funds, I'd say that's too much. I also noticed that casino gave you a lot of reasons why you still don't have the money, but I don't think that's adequate.
Anyway, you have opened a complaint with us and our team will try to help you in your situation. I was just wondering if you thought you might want to get in touch sooner and ask for help ?
Besides, I also find that you have sent this case to a lawyer, so I'll be curious to hear how this whole case turns out.
Could you please let me know when you have something new ?
I will keep my fingers crossed. 🤞
Автоматичен превод: