ФорумКазинаCashalot Casino - обща дискусия

Cashalot Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 3 години от ToniG81
|
40059 преглеждания 239 отговора |
|
1...9 10 1112
yldrm07119
преди 12 месеца

Здравейте.

Виждам, че вече сте подали жалба . Кристина очаква отговора ви, така че моля, намерете време да отговорите на въпросите й и съм уверен, че тя ще направи всичко възможно, за да разреши проблема ви.

Междувременно не се колебайте да задавате въпроси.

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предупреждение за всеки, който е достатъчно глупав (като мен), за да играе тук.


Опитвам се да се оттегля от година.


Казаха ми, че методите на плащане не са налични, въведох грешна информация, максимум 200 евро на ден.


Над 20 тегления са анулирани. Имам отворена жалба, но исках да предупредя хората.


file

Автоматичен превод:
dionbarker
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря за публикацията. Моля, не бъдете толкова сурови към себе си, всеки прави грешки и ние трябва да се учим от тях, както се казва. 👌 Всъщност може да ви помогне следващия път да бъдете по-предпазливи, може би, и да изберете казино, което вероятно би било по-надеждно. Какво ще кажете, ще се съгласите ли?

Добре сте направили, че подадохте жалба до нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да го разрешат, което не е лесна задача за тях, когато става въпрос за казина с много нисък индекс на безопасност .

Така че нека стискаме палци 🤞 и се надяваме, че вашият опит ще помогне на другите, както пожелахте, когато написахте поста си.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Този сайт се нуждае от премахване и/или ясно предупреждение за кражба.


Опитвам се да измъкна 599 евро в продължение на една година. Всяко извинение под слънцето:


  • Технически проблеми
  • Kyc (завършен два пъти)
  • Случаен нов лимит от 200 евро на ден
  • Няма налични методи за плащане в страната
  • и т.н


Изпратих неща на адвокат.


Избягвайте като чума!

Автоматичен превод:
dionbarker
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох за вашия проблем с тегленето на пари. Ако сте чакали една година за вашите средства, бих казал, че това е твърде много. Също така забелязах, че казиното ви даде много причини, поради които все още нямате парите, но не мисля, че това е достатъчно.

Както и да е, вие подадохте жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Просто се чудех дали смятате, че може да искате да се свържете по-рано и да поискате помощ?

Освен това открих, че сте изпратили този случай на адвокат, така че ще ми е любопитно да чуя как ще се развие целият случай.

Бихте ли могли да ме уведомите, когато имате нещо ново?

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, сега имам голяма сума в баланса си в това казино. Исках да изтегля 10 000 евро и ми казаха, че мога да изтегля само 400 на теглене. Сега съм любопитен да видя дали ще се случи нещо. Сега имам общо 9400 евро, които сега трябва да изтегля на стъпки от 400?!

Много странно. Исках да напиша жалба тук, но не мога да стигна с въпросите.

Автоматичен превод:
Flohdreck
преди 7 месеца

Те всъщност имат седмичен лимит от 5000 евро, а месечен лимит е 20 000 евро. Бих ви препоръчал да се свържете с поддръжката и да ги попитате за това. Дайте ни актуализация, когато имате такава, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравей Роми, благодаря ти за информацията. Сега поисках 400 евро, както беше предложено от казиното. Ако това плащане наистина е пристигнало, ще попитам поддръжката за тези лимити.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, вече получих първите 400 евро. Попитах поддръжката за лимитите.

Автоматичен превод:
Flohdreck
преди 7 месеца

Хей това е страхотно Кажете ни, моля, когато разберете. Наистина бих искал да знам какъв ще бъде отговорът за лимитите. Бихте ли ми направили и екранни снимки на разговора или имейла, където се казва какъв е действителният лимит за теглене, моля? Може би ще е чудесна информация за нашия екип за данни.😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравей Роми,

След като първите 400 пристигнаха, веднага поисках следващите 400. В същото време написах следния имейл на поддръжката:

file

Все още няма отговор.

Автоматичен превод:
Flohdreck
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за актуализацията. Наистина съм любопитен какъв ще бъде отговорът. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, в чата за поддръжка ми казаха, че ограничението все още е 400 и не знаят кога ограничението ще бъде премахнато. Продължавам с дебитите от по 400 евро.

Автоматичен превод:
Flohdreck
преди 7 месеца

Опитайте се да напишете имейл на официалния им имейл адрес, за да поискате обяснение, ако желаете. Това бих направил със сигурност. Те трябва да могат да променят лимита, както е посочено на уебсайта им.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,


Направих го, но за съжаление все още няма отговор.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, от около седмица чакам сума от 600 евро. Тези дълги времена за обработка изглеждат нормални за казиното или мога мислено да се сбогувам с парите? Никога преди не съм преживявал толкова дълги времена. Проверка и т.н. се проведе като част от заявката за теглене.

Автоматичен превод:
GerriDelayne
преди 7 месеца

Здравейте, да, времето за обработка е много дълго. Включително проверката, лесно може да отнеме две седмици. Освен това работят само в работни дни. Вече получих общо 800 евро. Още малко търпение 😉

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,


Направих го, но за съжаление все още няма отговор.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто се надявам, че ще успеете да стигнете до тях, но най-вече да получите всичките си пари.

Автоматичен превод:
GerriDelayne
преди 7 месеца

Здравейте!

Разбирам загрижеността ви по този въпрос. Мисля, че удълженият период за теглене може да се дължи на факта, че това е първото ви теглене от казиното и проверката беше част от процеса. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, според нашия опит повечето казина изплащат в рамките на 14 дни.

Можете да видите тук, че Flohdreck, който също е от Германия, казва, че този процес „лесно може да отнеме две седмици" и след това той е получил парите си, така че, моля, съдействайте на казиното и се надявам накрая да има положителни новини!

Ако имате нови новини, свържете се с нас без колебание.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички.

Въпросът ми е как действа Cashalot днес. Защото, когато преглеждам публикацията тук, 99% е лошо, но от 10 месеца и повече.

Тъй като харесвам техните бонус предложения,

Но имах някои притеснения с тегленията от 550 евро, защото направих 16/4 и все още чакам и беше към mastercard. Говорих с чата, отговорът беше, че е в тяхната услуга и се работи по него. Така че нормално ли е да им отнеме толкова време, за да изплатят.

Надявах се, че те днес са по-добри казино и старите рецензии аз Рийд. Най-добри пожелания М

Автоматичен превод:
1...9 10 1112
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини