ФорумКазинаBull Run Bets Casino - обща дискусия

Bull Run Bets Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 месец от nataliyabus
|
934 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 3 седмици

Да точно така. Така наречените билети, които трябва да се свържете с поддръжката, са напълно игнорирани. Онлайн в телеграм канала е фалшив. По-долу ще прикача скрийншот на разговора с един от "Админите", които бяха в контактите в чата на телеграмата. Както можете да видите, последното му посещение в TG беше "преди много време", което означава, че акаунтът беше или изтрит, или аз бях в черния списък. С всичко това той каза, че ще се свържат с мен в билета, но аз не предоставих никакви данни от личния си акаунт в казиното. След това се опитах да продължа темата от други телеграм акаунти, но ме изтриха оттам. file

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

това е, акаунтът ми е забранен за постоянно без обяснение на причините и без възстановяване на средства. Толкова нагла измама не съм виждал filefilefile

Автоматичен превод:
aryanboy888
преди 3 седмици

Това трябва да е наистина неприятна ситуация, през която трябва да преминете.

Ако имате нужда от помощ от нашия екип, ние сме насреща.

Случайно знаете ли причината да ви блокират акаунта?🤷‍♀️

Имате ли оставащо реално салдо в акаунта си?

Уведомете ни, моля, и се надяваме, че ще успеем да разрешим този проблем заедно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

остатъкът е 821 USDT. Причината за блокирането ми е неизвестна, не получих отговор на нито една моя заявка. Имах само един акаунт и не съм се пререгистрирал. Комбинацията от фактори дава ясна представа за малък проект за измама.

Автоматичен превод:
aryanboy888
преди 3 седмици

Така че в този случай наистина бих препоръчал да подадете жалба тук. Нашият екип ще се опита да разбере какво се случва там и да разреши този проблем по най-добрия възможен начин.

Ако сте вътре, просто следвайте тази връзка , за да го направите, и ни уведомете как върви.

Автоматичен превод:
aryanboy888
преди 3 седмици

вилици брато? или стр.?

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 2 седмици

вилици

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не мога да разбера как това казино има резултат 7,5. Това са пълни измамници. Когато им писах не за теглене ми отговориха след час, когато стана дума за теглене няма отговори. Заложих бонуса и искам да изтегля, тегленето беше отказано повече от 20 пъти. Сред тези моменти 2 са показани като грешки при плащане. Виждам, че това се е случвало и на други играчи. 100% измамници, виждам, че не отговарят на никакви оплаквания на askgamblers и съм 100% сигурен, че няма да отговорят на никакви оплаквания тук. Надявам се, че някой ще коригира рейтинга си, защото сега се мами играчите. Така направих депозита, видях оценка от 7,5, което е наистина добро, но реалността е много по-различна.

Освен това тяхната бонус система също не е нормална. Бонусът за първи депозит е до 3000 USD, но максималното теглене от депозита е максимум 1000 USD. Никаква логика. В моя случай направих депозит от по-малко от 200 и имах повече от 1000 usd, когато заложих бонуса, но когато достигнах залагането, балансът беше коригиран на 1000 usd. Така че в моя случай това не е добре, но разбираемо, но какво ще стане, ако направите голям депозит и приемете бонуса? Счита се, че получавате максимум 1000, когато да речем, че сте направили депозит от 1500 USD.

Но в края на деня това няма значение, защото така или иначе те не плащат. Тотални измамници.

Автоматичен превод:
laurislatvis
преди 1 седмица

Хей, това е ново казино и затова има рейтинга, който има досега. Няма много информация за него и със сигурност ще бъде коригиран с течение на времето, ако се установи, че е нечестен.

Както и да е, да преминем към вашия проблем. Казиното каза ли ви защо тегленето ви е отменяно толкова много пъти? Мисля, че трябва да имат причина. Може би искат геймплей, тъй като сте играли с бонуса, но предполагам, че не трябва да е тайна, ако това е така. Казиното не ви е искало документи? От колко време се опитвате да се оттеглите?

Що се отнася до бонусите, мисля, че когато видите, че максималното теглене е 1000, можете да коригирате депозита си съответно. Ако смятате, че не си струва, вероятно няма да депозирате повече.

Така че, моля, уведомете ме как е.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Казиното не комуникира. Няма чат на живо, единственият начин е да създадете билет и да изчакате отговора, който изглежда никога не идва. Намерих и имейл, но също няма отговор. Но прочетох, че други потребители са имали същия проблем, при който тегленето се отхвърля автоматично на всеки 3 часа. В моя случай това е по същия начин, така че най-вероятно е автоматично. Но най-голямата червена светлина е, че казиното не комуникира. Когато се свързах с тях за първи път, което не беше по отношение на тегленето, те отговориха в рамките на един час, сега няма отговор. Така че е очевидно, че отговарят, когато искат играч да направи депозит. Това очевидно е измамно казино и все повече хора ще загубят парите и времето си.

Относно документите акаунтът ми е верифициран. Не можете да поискате теглене с това казино, без да имате проверени документи. Когато отидете на теглене, моментално ще бъдете помолени да качите документите.

Автоматичен превод:
laurislatvis
преди 1 седмица

Никога не е добър знак, ако казиното не комуникира със своите играчи. И особено ако е ново казино, това може да доведе до загуба на много клиенти за тях.🤷‍♀️

Кога точно поискахте тегленето за първи път, моля?

Вярвам, че нашият екип за жалби би могъл да се заеме с това и да се надяваме да разреши този проблем. Основното обаче е казиното да комуникира с нас.

Моля, уведомете ни колко време чакате и дали желаете да продължим с оплакването.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е проблемът, те няма да комуникират и с вашия екип. Виждам, че вече има активна жалба и казиното е оставило един ден за отговор и съм сигурен, че няма да го направят, защото има оплаквания и от askgamblers и казиното също не е комуникирало с тях. Първата заявка беше миналата седмица в сряда и сега те са отхвърлили заявката за теглене 29 пъти. И както беше посочено по-горе, те не отговарят.

Това е пример за измамно казино. Вероятно ще отворя жалбата, така че поне рейтингът на казиното да падне по-бързо, така че другите хора да не се заблуждават като мен

Автоматичен превод:
laurislatvis
преди 1 седмица

здрасти

Логично е обаче да се мисли, че резултатът ще бъде същият. Наистина оценявам желанието ви да видите тази ситуация от различна гледна точка за момент.

Въпреки че със сигурност е само лично решение дали да подадете жалба или не, всеки път, когато играчите решат да пропуснат тази опция, това казино няма да получи черните точки, запазени за казината, които не сътрудничат. Предоставянето на ценна обратна връзка във форума или чрез потребителския преглед е страхотно нещо, но подаването на жалба срещу вече подозрително казино също е добра стъпка. Предполагам, че ползата за вашата личност не е толкова убедителна, но все пак има стойност за цялостната перспектива.

За момента всичко, което мога да кажа, е, че съжалявам да виждам нещастни играчи всеки път, когато индексът на безопасност на казино е на път да падне. Надявам се ръководството скоро да реши да сътрудничи и вече да не вижда нещата по същия начин.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини