ФорумКазинаBull Run Bets Casino - обща дискусия

Bull Run Bets Casino - обща дискусия

преди 1 месец от nataliyabus
|
923 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bull Run Bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Не много елегантно, разбира се. Без проверка няма как да теглите пари. Документите не са проверявани през деня. Няма чат за поддръжка

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Документите са проверявани повече от 24 часа. Парите бяха изтеглени в рамките на половин час.

Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 1 месец

Благодаря ви за вашите вътрешности.

И така, как бихте оценили това преживяване в крайна сметка, чудя се?

Чувствайте се свободни да изпратите отзива си тук , ако желаете.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вчера сутринта ме изведоха, парите дойдоха в портфейла ми, всичко е наред. Вечерта се опитах да направя ново теглене, но първото теглене беше непълно и сега не мога да подам нова заявка. Създадох билет, зададох въпрос, минаха 10 часа и нямаше отговор.

тоест изминал е един ден, парите са в портфейла и изходът показва непълнота

filefile

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 1 месец

Ами сега, след като уикенда мина, обаче? Има ли актуализация, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Все още няма промени, чакам. Преди два дни писаха, че ще го оправят.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проблемът е решен. Жалко, че няма чат, може би проблемът щеше да се реши по-бързо

Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 1 месец

здравей

Тъкмо щях да ви предложа оплакване, когато стигнах до последния пост. Радвам се, че се реши!

Поне можете да оставите това зад гърба си и напротив, другите играчи имат за какво да мислят.

Имам предвид, че в наши дни бих очаквал определено ниво на поддръжка от казино; липсата на чат на живо - добре, не е добра въздишка за мен. Благодаря ви, че повдигнахте това.

Според предишния ви опит обаче бих искал да вярвам, че това е временен, неочакван проблем. какво мислиш Това е най-важното. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, мисля, че това е временно, нямаше проблеми със следните заключения

Автоматичен превод:
nataliyabus
преди 1 месец

Така че се надяваме, че сега всичко ще е наред. Ако се сблъскате с други проблеми, ние сме тук за вас.😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изглежда, че не са склонни да плащат. Одобрението ми за теглене се отказва на всеки 3 часа. Изглежда, че това е автоматично, тъй като след 179 минути се показва като чакащо одобрение и точно след 180 минути се показва като одобрение отказано. Това ми се случи 9 пъти и след това си помислих, че нещо се е променило и ще получа парите им, защото на 10-ия ми подход историята на транзакциите показва „предстоящо", а не „предстоящо одобрение", но онзи ден историята на транзакциите беше „грешка при плащане" . Сега продължават да отказват одобрението на всеки 3 часа. Най-лошото е, че няма начин да се свържете с тях, освен да създадете билет, на който те не отговарят. Но изглежда умишлено, защото те отговориха на първия ми създаден билет, където трябваше да променя имейла, защото при регистрацията направих грешка в имейла, пропуснах една буква. Така че на това те отговориха доста бързо и всичко беше поправено. Но когато създам билет относно парите, никой не отговаря.

Автоматичен превод:
jondirfor
преди 1 месец

Това е горе-долу същото, което обсъждаме с другия играч, чел ли си го? Изглежда, че казиното може да се сблъска с някои проблеми, свързани с платежната система, но липсата на чат на живо го прави още по-лош.

Мога ли да знам от колко време се мъчиш?

Другият играч в крайна сметка получи плащане, но не без известни проблеми. Съжалявам да видя, че не е коригирано правилно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

да, прочетох го, изглежда почти същия проблем. Чудя се обаче дали това е нерешен проблем или това просто се забавя, защото странното е с тяхната поддръжка. Както споменах по-рано, когато имах проблем с неправилния имейл и все още не бях направил никакъв депозит, отговорът беше бърз, но когато става дума за теглене, няма никакъв отговор. От събота се мъча. И работата е там, че трябва да отида и да правя ново теглене на всеки 3 часа, защото, както казах, това е точно времето, когато одобрението е отказано. Така че към момента вече има 11 отхвърлени одобрения и 1 грешка при плащане. След около 15 минути следващото одобрение ще бъде отказано, тъй като ще бъде достигната границата от 180 минути.

Между другото, опитах и да напиша имейл до поддръжката, не само да създам билет, но резултатът е същият.

Автоматичен превод:
jondirfor
преди 1 месец

Заложете по-малка сума

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглиха ми няколко транзакции от по 100 долара всяка, когато сложих последните 170 долара за теглене, цялата ми история на транзакциите беше изчистена и моите депозити и тегления бяха блокирани, а също така ми беше забранено да играя на ротативки))))

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да, прочетох го, изглежда почти същия проблем. Чудя се обаче дали това е нерешен проблем или това просто се забавя, защото странното е с тяхната поддръжка. Както споменах по-рано, когато имах проблем с неправилния имейл и все още не бях направил никакъв депозит, отговорът беше бърз, но когато става дума за теглене, няма никакъв отговор. От събота се мъча. И работата е там, че трябва да отида и да правя ново теглене на всеки 3 часа, защото, както казах, това е точно времето, когато одобрението е отказано. Така че към момента вече има 11 отхвърлени одобрения и 1 грешка при плащане. След около 15 минути следващото одобрение ще бъде отказано, тъй като ще бъде достигната границата от 180 минути.

Между другото, опитах и да напиша имейл до поддръжката, не само да създам билет, но резултатът е същият.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Всичко това наистина ми звучи разочароващо.

Предлагам ви да подадете жалба до нашия екип; само имайте предвид, че те няма да могат да се намесят преди изтичането на 14-дневния срок.

Ако обаче видите, че няма изход, трябва да е добре да подадете жалбата. какво ще кажеш

Ето връзката , само в случай, че решите да го направите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглиха ми няколко транзакции от по 100 долара всяка, когато сложих последните 170 долара за теглене, цялата ми история на транзакциите беше изчистена и моите депозити и тегления бяха блокирани, а също така ми беше забранено да играя на ротативки))))

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дадоха ли ви някакво обяснение за всичко това?

Има ли все още остатъчно салдо в акаунта ви?

Ако имате нужда от нашия екип за оплаквания, за да се опитаме да го разрешим, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имам ситуация, идентична с jondirfor . Намерих техния телеграм канал, започнах да общувам с „представителите" на казиното, задавах им неудобни въпроси за акаунта ми. В резултат - изтриване от чата и изтриване на някои администраторски акаунти в чата на казиното.

Автоматичен превод:
aryanboy888
преди 3 седмици

Трудно е да се коментира, без действително да се види комуникацията. Все пак смятам, че беше неприятно преживяване. Какво ще кажете за вашия акаунт в казиното? Имате ли достъп до него? Ако разбирам правилно ситуацията, вашата мотивация да намерите „поддръжката" на Telegram възникна, защото обичайната поддръжка на казиното не отговори на вашите въпроси, така ли е?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини